428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۰

Fw: -- AndisheyeNik -- آقای خدا

 

من كاملا با شما موافقم البته نه با اين روشي كه انتخاب كرديد .روش اگاه كردن انسان چه مرد و چه زن يا چه دختر و چه پسر اين نيست كه بقيه بيان و تجربه هاي خصوصي خودشون رو در فضاي مجازي عنوان كنند  خوب  به نظر شما نتيجه اخلاقي خوندن اين خاطرات چيه؟  البته دانستنيهاي انسان امروز مثل قبلا نيست .الانه ديگه كدوم مادري به سوال فرزند كنجكاوش در مورد  نحوه به وجود اومدنش ميگه تورو خدا گذاشت توي دامنم . امروزه بچه هاي دبستان نرفته هم ميدونن كه نتيجه دوستي پسر و دختر و يا با هم بودن زن و مرد چه نتيجه اي داره . اون سوئ استفاده هايي كه شما ميگي مربوط به عدم اگاهي دختران به بدن خودشون نيست . مربوط به كوچيك بودن دايره ديد  پسرها ودختر هاست .منتهاي مراتب يه واقعيتهايي وجود داره كه نميشه اونا رو وارد معادله نكرد . در يك خانواده اگه مرد خانواده خيانت كنه با يه پشموني بر ميگرده و هيچ اتفاقي نمي افته و اما در صورت خيانت زن موضوع به اين راحتي ها حل نميشه و كارهاي بيشتري لازمه . شما خودت بهتر ميدوني كه خيانت زن اصالت خانواده رو زير سوال ميبره . هميشه جسارت در عنوان كردن مسايل خوب نيست و مشكلي رو حل نميكنه . ما فقر فرهنگي داريم نه عدم اگاهي

درود
متن بالا رو كه ميبيني .جواب من به اظهار نظر يكي از دوستان بود گذاشتم تا دوباره بخونيد همون نوشته ايه كه شما اينگونه جوابش دادي . بگذريم
از هرخط كلمات اول نوشته شما  رو من نداشتم و براي شما نوشتم كه اول نوشته هاي شما خونده نميشد.درست حدس زدي سمت ما مرد خيانت كنه اب از اب تكان نميخوره اما من ننوشتم اب از اب تكان نميخوره  خوب بخون .خيلي كم  پيش مياد  اينطرف كه مرد رو نبخشند البته اگه از جايي ديگه بدشانسي نياره .وگرنه توي خانواده خودش زياد مورد عتاب قرار نميگيره  .. كاري به دليلش هم ندارم البته در اين نوشته - اينجا ايرانه  نميدونم شما كجا  هستيد . من اهميتي به زن ومرد خيانتكار نميدم براي من خيانت درجه نداره اما براي شما داره - شما در نوشته من تفاوت بين خائن  ميبيني من واقعيت ايران رو ميبينم (گرچه  تنها مختص ايران واسلام نيست) شما به دنبال اهداف خودتون هستيد-  براي شما خوابيدن زن با هر مردي مجازه براي من  حتي خوابيدن مرد با هر زني مجاز نيست  براي من خانواده مفهوم بنيادي داره .وفاي به عهد ابتدايي ترين توافق بين زن وشوهره .كلمه خيانت رو هم اينگونه معني ميكنم كسي كه به عهدش عمل نكنه . خوب دقت كن عهد - مفاد اين عهد در هر خانواده اي ممكنه متفاوت باشه . (خوب دقت كن اميدوارم منظورم رو فهميده باشي -  مفاد عهد )
 اشتباه نكن .
نه  مبلغ دينم و نه مرتاز و درويش . انساني ام ازاد بي قيد وبند بازيهاي تكراري وسرگرم كننده ازادي زن ومرد.  نه نشخوار كننده  افكار   جويده شده ديگران - شما نگران روزهاي من نباش . شايد روزش را من نسازم اما روزگارش  را  خودم ميسازم


----- Forwarded Message ----
From: soleil_soleil110 <soleil_soleil110@yahoo.com>
To: active_x00@yahoo.com; andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Fri, March 18, 2011 2:05:23 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- آقای خدا



من جدا متا سفم . خب چراآنقدر بدبختید و بی فکر؟ اما تقصیر بقیه چیست؟ میتوانید اینطور نباشید. اول اینکه چشمهایت هر ساز مخالفی را شمشیر نبییند .  حالا اگر هم می بینی به قول خودت آب از آب تکان نمی خورد. دوم حرف حساب تحویل بده اگر جواب داری .این که بر داری و یکی یک خط روی نوشته هر کسی که از راه رسیده حرفهای نمی دانم... بگذاری وگمان برد دارد که مثلا کاری کردی..اول نوشته هایم را نمی دانم چرا می گویید خوانده نمی شد؟انگار تا آخرش خوانده نشده و گرنه می فهمیدید.اما بگذار من برایت معنای عام بگویم که اگر معنی عام می فهمیدید زن و مرد در حرفهایت جدا نمی کردی به عبارتی  اگر راست می گویی واز مسئله ای عام مثل خیانت سخن میگفتی این مسئله را عمومیت می دادی تفاوت قائل نمی شدی ؟نه اینکه بگویید : اگر مردی خیانت کند آب از آب تکان نمی خورد اما اگر زنی....... نکند اینها را من گفتم ؟  بگذریم این چیزهایی که من در نوشته ام اشاره کردم کجا؟ چیزهایی که دارید جواب می  دهید چه ربطی اصلا به این موارد دارد ؟؟!!! ... .من در نوشته هایم از خشونت حرف زدم خشونتی که عرف و قانون مشروعش می کند. مشکلت چیست ؟اصلا متوجه شده بودی ؟ نه . شر منده ات .همان که خودت اشاره کردی ... راستی زیا د هم از خراب نشدن چهارشنبه سوریت خوشحال نباش اینطوری بخواهی حساب کنی بقیه روز هایی که در پیش داری خراب می شوند  

From: Khodaye Khodayan <active_x00@yahoo.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- آقای خدا
To: "soleil_soleil110" <soleil_soleil110@yahoo.com>
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Date: Thursday, March 17, 2011, 12:00 AM

 
درود دوستان - خوب اينجا همه شمشير رو از رو ميبندند .مانعي نداره .روزگارشه .بگذريم
اول نوشته هاي شما خونده نميشد اما ميشد مفهومش رو فهميد . .خيانت معني عام داره  .شما اگه نميدوني بدون  .شايد هم به قول دوستمان حساب كردن روي مقداري از فهم و شعور خواننده كمترين انتظاريه كه از افراد اين گروه ميشه داشت .كسي كه بر خلاف قول و وعده اش عمل كنه نسبت خيانتكار بهش ميدن كاري هم به اين كشور و اون كشور و اين دين و اون دين نداره .معني عام . حالا نگو كه بايد عام رو هم معني كنم -  - به قول خودت خدارو شكر كه زودتر جواب ندادي وچهارشنبه سوري ما رو خراب نكردي . . چون با نوشته هاي شما تازه ميفهميم كه چقدر ما بدبختيم وبي فكر .و نيك انديشان ما بايد چه رنجي ببرن تا ما ذره اي به خردمان رجوع كنيم


From: soleil_soleil110 <soleil_soleil110@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Wed, March 16, 2011 7:24:15 PM
Subject: -- AndisheyeNik -- آقای خدا





آقای خدا 

ببخشید.....آب از آب تکان نمی خورد ، یعنی چه؟؟

نزدیک چهارشنبه سوری بود، نخواستم حال و هوای خودم را و بقیه با بعضی حرفها....آره....حالا بگو...اینگونه است ؟؟کجا ؟؟دور و بر شما؟؟آب از آب تکان نمی خورد؟؟

حتما اینطور است . چه تشخیصی...................آخرین حد حس تحقیر و خفت از تن دادنی مشمئز کننده و تحمل شبانه روزمردی هوسباز از سر اجبار، برای تامین زندگی ، یا ترس از دست دادن کودکی ،...................... انهمه نفرت و اشکها و ناله و نفرینهای پنهانی........................................آب......از آب...........تکان نمیخورد. من هم همیشه مثل شما همین را گفته ام که با این کارها آب از آب تکان نمی خورد

حسرتها و عقده های کودکانی که پدرشان از گلویشان می برد وخرج یللی تللی های زنی دیگر می کند ، بغضهای فرو خورده شان ، کنار آمدنهای مظلو مانشان با نوازشهای تقسیم شده.................آب از آب تکان نمی خورد..................اصلا چرا شما از فعل خیانت کردن استفاده می کنید ؟ این حرفها که مال شما نبود   بود؟

خیانت چرا؟ چه صحبتی است که می فرمایید؟!یعنی شما نمیدانید چگونه می شود مجازش کرد تا شرع و قانون ودیگران با سلام و صلوات تحویلت بگیرند و آب ازآب...............؟

 

 

اما...اما  اگر زنی خیانت کند؟؟؟؟؟؟؟!!!!! استغفرالله...استغفرالله....زبانم لال.......چه می شود؟؟؟؟؟؟؟؟توضیح ندادید......ابعاد فاجعه آنقدر وسیع بود که زبان شما قاصر ماند از توصیفش..............توجه :انگار خیلی آب از آب تکان می خورد .سونامی . اساس خانواده بهم می ریزد اینجا..............شما دهان خود را آلوده نفرمایید من میگویم

 

 

 آب از آب تکان می خورد برای آن گور به گور شده ای که

سنگسارش می کنند          تازیانه اش می زنند       هر جا می رود فاحشه اش می خوانند        حتی بچه ها و پدر و مادر خودش........تازه اگر جان بدر برد و شوهرش  ، در صورت غیبت یا بی غیرتی ، خانواده شوهر، چه بسا در صورت بی جربزه بودن آنها (حتی به ظن خیانت) خانواده خودش ، سرش را  گوش تا گوش نبریده باشند

جنازه اش را چون نکبتی وبا زده  جایی  چال  می کنند و حتی نمی گذارند بچه های کوچکش سر قبر مادرشان بروند . آن وقت آن یکی دیگر  اگر بعد از صد سال خدایی نکرده مرد ، زنها و فرزندان متعدد دورش را می گیرند و بر سر رویشان می کو بند و برایش پدر جان ، پدر جان  می کنند  (....تا قبل از تقسیم سهم الارث..)    ا لبته که آب از آب تکان نمی خورد.....................حق با توست...........همین است که تو می گویی............همین است که تو می نویسی

 

 

ای انصافت را شکر.................................انصافت را شکر خدا

جان..........................شکر.................یک بام و دو هوایت را شکر

 

 

 

نگفتم تا خطا از گردن زن یا مردی بر دارم ، گفتم  تا بدانی اگر خطاست  ، اگر قبح است یا گناه ، برای همه است ، همه جا  ،  به یک میزان

 

 

 










__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved