428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۹۰

Re: -- AndisheyeNik -- ژاپن - در مورد انحراف بحثها در گروه

 

با درود
ممنون از ارسال این مطلب و یاد آوری در مورد انحراف در بحثها. برخی خود مطالب نا مربوط سرهم می کنند وسپس دیگران را متهم به این کار می کنند! من نمی دانم از دو خط نوشته من و پیشنهاد کمک به ژاپن به کجای دنیا برمی خورد و چطور به بحارالانوار واهدا خون و ارزش زن و آب انار و ملاصدرا و رازی و معجزه و...ربط پیدا کرد؟؟! به نظر می رسد که برخی افراد از برخی جاها دلخورند و دنبال فرصت عقده گشایی اند . جالب اینکه همیشه دیگران را به کج فهمی و عدم درک حرف خود متهم می کنند. ایشان پاسخی برای سوالات فریمن نداشتند ولی خوب آسمون ریسمون کردن و صغری کبری چیدن بسیار ساده تر از پاسخ سنجیده دادن است. با سپاس از شما که به این نکات اشاره کردید چون تایپ من خیلی کند است 
بدرود


From: S.O.S-----HELP <kia_rambo@yahoo.com>
To: "andisheyenik@yahoogroups.com" <andisheyenik@yahoogroups.com>
Sent: Thu, March 31, 2011 1:02:44 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- ژاپن - در مورد انحراف بحثها در گروه

 

درود
در مورد مسئله ژاپن با هم دعوا نکنید
من که فکر می کنم این کمک ها و به اصطلاح کمک رسانی ها جنبه سیاسی داشته باشه
مدرکی در این باره ندارم اما فکر نمی کنم کشورهای جهان کاری رو بی مزد و منت انجام بدهند
این مسئله در مورد کمکهای هلال احمر و مدرسه سازی ژاپنی ها هم صدق می کنه
البته این نظر منه
شاید من خیلی دارم دنیای انسانها رو کثیف می بینم به هر حال نظره دیگه

انحراف در بحث
ببخشید به انحراف کشیدن بحث یعنی چی؟چه سودی عاید چه کسی میشود که بحثی را به انحراف بکشاند؟ما که هر بحثی را داریم در موضوع خودش مطرح می کنیم و اگر هم خواست تغییر کند آنرا در پیام دیگری مطرح می کنیم
اگر هم مانند این پیام کسی سخن بی مایه ای بپراند و ما لازم بدانیم به آن هم می پردازیم و ترجیحا تاپیک را تغییر می دهیم

در ضمن ما در این گروه چندین مدل پیام ارسال می کنیم
اول ، پیامهایی که شامل داستانهای ادبی و اخبار و علم و فرهنگ و در برخی موارد روشنگری است
دوم ، پیامهایی که در آنها بحثی مطرح میشه
سوم ، پیامهایی که در آنها دوستان از جمله خود من با هم به جدل می پردازیم
چهارم ، پیامهای دیگر

پیامهایی که دوستان از بحارالانوار فرستادند جهت روشنگری بودند برای اینکه بدانید چه اراجیفی در منابع اسلامی هست و نیازی به بحث سر آنها نیست . شما خودتان به چرند بودن آنها اعتراف کردید
پیامی که در مورد ارزش زن بود ربطی به بحث بحارالانوار و احادیث چرند منابع شیعه نداشت و در موضوع جداگانه ای مطرح شد
در آن هم کسی پاسخ ما را نداد که چه گونه می شود دیه زن هم نصف مرد باشد هم برابر با آن باشد؟
خیلی دیگر از مسائلی که ما مطرح کردیم پاسخ داده نشد
ما از آن روز اول اشکالات اسلام را در سنگسار و اعدام و قصاص و صیغه و چند همسری و برده داری و غیره بیان کردیم
تقریبا هر هفته هم داریم می گوییم . اینها چیزی نیست که پاسخی داشته باشد . اینها اساسا اشکال است
کسی هم در این باره سوالی نپرسیده که کسی بخواهد پاسخ بدهد
مگر من پرسیدم چرا سنگسار؟
من می گویم سنگسار نه
شما اگر سوال دارید بپرسید که ما به شما توضیح دهیم چرا نه؟
هدف از مطرح کردن بسیاری پیامها در گروه روشنگری است نه سوال که کسی بخواهد جواب دهد و ما بیشتر در گروه اسلامگرایان شاهد ماست مالی بودیم تا پاسخ چون هرچه به درودیوار کوفتند دوستان دیگر استدلالات باطل آنها را برملا کردند
عموما کسانی که سخنان بی پایه و اساس و بی فرنود زدند و می زنند اسلامگرایان هستند
ما در بسیاری بحث ها از اسلامگرایان سند و مدرک و منبع معتبر خواستیم و ارائه ندادند
نمی دانم شما چطور می گویید که همه پاسخ داده شد؟!!!؛
در آخر اگر خواستید پاسخی به این پیام دهید لطفا سعی نکنید به اشکالات اسلام و پرسش و پاسخ ها در این تاپیک بپردازید
این تاپیک در مورد ژاپن بود و شما چون اشاره به انحرافات در بحثها کردید من به این مسئله پرداختم
بدرود


From: z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Cc: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, March 30, 2011 10:18 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- ژاپن

 

با سلام به اعضای محترم گروه
1.     به به خیلی ممنون و متعجبم که بالاخره یکی از ایمیلهای ارسالی بنده در گروه قرار گرفت!! انصافا جای تشکر و قدردانی داره
2.     از این دو نام کاربری یک سوال دارم: دوستان حال شما خوبه؟!?!?
3.     از خانم مریم تشکر میکنم گویا ایشون لااقل یک جمله ای از کلام بنده رو درک کردن. خیلی عالیه! دقیقا من هم گفتم کشته شدن در اثر بلایای طبیعی با کشته شدن بخاطر ثروت و قدرت خیلی تفاوت داره منتها نفهمیدم چرا ایشون در مخالفت با من حرف خودم رو تکرار فرمودند؟!؟
4.     در پاسخ نام کاربری دیگر هم باید عرض کنم دوست عزیز مگه من روان گردان مصرف کردم که به افرادی از تاریخ که فوت کرده اند توی اینترنت نامه بنویسم؟!
5.      حالا شما تازه پیداتون شده خیلی هیجان برتان داشته افرادی که چند سالی هست توی این گروه هستند میدانند که من راجع اسنگونه مسائل ( و البته اکثر مسائل صحبت نمیکنم مگر جایی که احساس کنم لازمه مطلبی توضیح داده بشه؟)
6.     از خانوم مریم میپرسم: شما لابد روی کمکهای اهدایی تان برچسب زدین  و توی بازار به ان شلوغی دقیقا زمان فروشش سر رسیدین ! (عجب! چه جالب! خب تصادفه دیگه) که اینگونه قطعی راجع به فروش کمکها صحبت میکنین اما من با اینکه هم با کمک کننده ها از هلال احمر زیاد آشنایی دارم و هم از مردمی که برای کمک به آنجا رفته بودند توی اقوام داشتیم و هم بر حسب اتفاق از خود اهالی بم که در دانشگاه دیدم شنیدم که خیلی کمک بهشون رسیده واقعا نمیتونم این طور قطعی حرف بزنم خوش به حال شما اعتماد به نفس خوبی دارید!
7.     خب حالا کمک های ارسالی مردم رو دزدیدند باشه لابد با طرز فکر شما تو ایمیل بعدی میفرمایید اونهمه خونی هم که مردم اهدا نمودند افراد هلال احمر به جای آب انار نوشیدند شاید هم بگین نه همه اش را نگه داشتند آقای احمدی نژاد که ریئس جمهور شدند نوشیدند خب توهمه دیگه چه ارادی داره؟
8.     توی این گروه ما انقدری بودیم که با به بیراهه کشانیدن بحث آشنا باشم بود یک بحثی راجع به معجزات پیغمبر(ص) که به بحث راجع به بحار الانوار و بعد ارزش زن وسپس ملاصدرا و بعد از آن به زکریای رازی کشیده شد جواب تمام آنها هم اتفاقا داده شد اگر شما نمیتوانید از متن ایمیل اینجانب متوجه بشید که گفته ام هم ژاپن مهمه و هم تمام هم کیشان ما در اقصی نقاط دنیا این دیگه مشکل شماست نه من! بنده با بیان این مطلب که کمکهای کشور ما به ژاپن رفته روی این مطلب تاکید کردم حالا شما مشکتان رو با خودتان حل بفرمایین
9.     دوستانی که مدتی هست توی این گروه هستند میدونن که همیشه ایمیلهایی ارسال مشه تا تمرکز آنان را از آنچه که باید به انحراف بکشاند ایمیل من برای جلوگیری از این موضوع بود که احتمالا اینهمه ناراحتی شما دقیقا از همین موضوع میباشد
10. متاسفم از اینکه وقت چندانی برای حرفهایی به شکل حرفهای شما ندارم حقیقت روشن هست و وقت من بیش از این ارزش داره که هی بخواین شما این مدل حرفاتون رو بزنین و من بخوام مکررا جواب بدم
در پناه حق و تشخیص دهدنه حق باشید
یا علی



From: MARYAM TD <maryam135344@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Wed, March 30, 2011 12:20:39 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- ژاپن

 
درود بر دوستان

1-این پیشنهاد من است و لزوما نباید مورد نظر شما هم باشد

2-من نگفتم جشن نوروز را رها کنیم. منظور من اختصاص هزینه جشن غیر ضروری دولتی بود نه اینکه همه ما جشن را رها کنیم!! چگونه چنین برداشت نامربوطی کردید؟؟

3-کشتار در اثر بلایای طبیعی با کشتار بخاطر ثروت و قدرت خیلی با هم تفاوت دارد. اولی چندان در کنترل انسان نیست ولی دومی هست!
 ا
4-ممنون از هلال احمر. تصاویر پخش شده از کالاهای اهدایی از طرف مردم برای بم را که در بازارها به فروش میرسید، هنوز از خاطر نبرده ایم

5-کشته شدن یک مسلمان بدست قذافی(دوست و برادر و قدیس سابق) برای من به اندازه مرگ یک ژاپنی در سونامی غم انگیز است. برای من هیچ دیواری آنقدر بلند نیست که انسانها را بر اساس قومیت، ملیت و دیانتشان از هم جدا کند، هیچکس از دیگری مهم تر نیست. من نگفتم ژاپن ناگهان مهم شده، این برداشت نادرست شماست  نه نظر من و متاسفانه با شما در این مورد هم عقیده نیستم

پیشنهاد کمک به ژاپن شما را برآشفته می کند آنهم تنها به این دلیل که به کشتار سایر افراد در کشورهای مسلمان و بدست حکومت های ... چندان پرداخته نشده؟! آب دریا را اگر نتوان کشید، هم بقدر تشنگی باید چشید

6- در آخر از شما و دیگر دوستان مجددا درخواست می کنم که کمی تمرین شنونده بودن کنیم و یاد بگیریم که همه لازم نیست هم نظر و هم عقیده باشیم و در مورد هر نوشته از دیگران لزوما نباید فورا دست به کار تهیه پاسخ شد! ا

بدرود
 




From: z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Cc: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Tue, March 29, 2011 2:47:34 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- ژاپن

 

با سلام به اعضای محترم گروه
ما سالها تلاش کردین تا نوروز را به عنوان یک جشن و مناسبت ملی و فرا ملی ثبت نماییم حال که ثبت شد میفرمایید ما که در این بین پیش قدم بودیم آن را رها نماییم؟
هر چیز جایی دارد دوست گرامی
و محض اطلاع شما برای آنکه بدانید هنوز هم ایرانیان به بنی آدم اعضای یکدیگرند معتقد هستند و علی رغم اینکه اظهار ناراحتی از شهید و مجروح شدن هم کیشان ما در کشورهای دیگر باعث شد به ما بگویند در امور کشورهای دیگر دخالت میکنیم ؛ با این وجود هلال احمر کشور ما برای کمک به کشور ژاپن نیرو فرستاده اند
ولی یک سوال:
الان مدتهاست که در 12 کشور اسلامی مردم هزار هزار بیشتر از زلزله ژاپن کشته میشوند آن هم نه به بلایای طبیعی که با افرادی چون مبارک و قذافی و... چرا تمام این مدت برای هم دردی با این مردم هیچیک از اعضای محترم چیزی نزد اما به یکباره این چنین ژاپن مهم شد؟!؟!؟؟

From: MARYAM TD <maryam135344@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Wed, March 16, 2011 9:47:21 AM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- ژاپن

 



درود بر شما
 
چه خوب می شد اگر آقای احمدی نژاد در آستانه سال نو از جشن مورد نظر خود صرف نظر کرده و هزینه آن را برای کمک به مردم مصیبت زده ژاپن اختصاص می داد؛ که دراین صورت هم از مخمصه حاصل از اعتراض دوست و دشمن خود برای بر پایی این جشن رهایی می یافت و هم این که نشان می داد  "بنی آدم اعضای یک پیکرند" تنها به کتاب های درسی ما، محدود نمی شود و در این جور مواقع هم
حرفی برای گفتن داریم
بدرود



From: bardya.G <bardya179@gmail.com>
To: AndisheyeNik <andisheyenik@yahoogroups.com>
Sent: Tue, March 15, 2011 8:58:39 PM
Subject: -- AndisheyeNik -- ژاپن

 
 
تصاویری وحشتناک از زلزله ژاپن
 
 
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 
 
 
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت


 
 
دعا کنیم برای ژاپنی ها. این مردمان سخت کوش و دوست داشتنی

 
 
عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 
 
 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 
 
 








__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
MARKETPLACE

Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved