428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۰

-- AndisheyeNik -- خداشناسی و اسلام: چرا اسلام را کنار گذاشتم

 

با سلام و درود.

 

دوست عزيزی در مورد سختی­هايی که در زندگی متحمل شدهاند تا پاسخ برخی از سوالاتی را که در مورد خدا و اسلام داشته‎اند بيابند، مواردی را عنوان کردند.

 

روزی روزگاری در عالم ديگری زندگی می‎کردم. ناگهان به طريقی از آن عالم به اين عالم خاکی وارد شدم. ابتدا در ماده‎ای بدبو از ميان ميليادها اسپرم، من با DNA مشخص انتخاب شدم. طی مراحلی بصورت روح در جسمی دميده شدم. عمری را در رحم بدور از مشکلات خاصی که ممکن بود داشته باشم و ازش اطلاع خاصی نداشتم طی کردم و تکامل يافتم. در هنگام تولد، صاحب رحم دردی را در حد مرگ تحمل کرد تا من بدنيا بيايم. مثل اين که صاحب رحم ديوانه من بود که حاضر بود تا حد مرگ زجر بکشد، اما من سالم بدنيا بيايم. همه چيز دست به دست هم دادند تا من ناخواسته متولد شوم.

 

پس از تولد، در کانون گرم خانواده بزرگ شدم. من، پدرم، مادرم و پدربزرگم زندگی خوبی داشتيم. من در عالم کودکی تحت حمايت پدر و مادرم بزرگ شدم. هوش بالايی داشتم، و سطح فهم من از سطح درک هم سن و سالانم بيشتر بود. در زمانی که خيلی از بچه‎ها برنامه‎های کودکانه تلويزيون را می‎ديدند، من کتابهای صادق هدايت رو می‎خوندم. پدر، مادر و پدربزرگم وقتی می‎ديدند من بزرگ‎تر از سن خودم فکر می‎کنم، خيلی خوشحال بودند و حتی حاضر بودند هر کاری رو برام انجام بدند تا من به تکامل برسم. در حالی که تکامل من لزوما باعث تکامل آنها نمی‎شد. مثل اين که آنها ديوانه‎وار عاشق من بودند تا من به سوالاتی که دارم برسم و تکامل پيدا کنم. سوالات ذهن من هر روز رشد پيدا می‎کردند و والدين و پدربزرگ مرحومم بيشتر تلاش می‎کردند. زمانی که من به سجده می‎افتادم و از خدا می‎خواستم خودشو به من بشون بدهد، آنها با نگرانی نظاره‎گر من بودند و دعای خيرشون پشت سر من بود. آنها واقعا عاشقم بودند؛ بدون اين که اين عشق نتيجه مستقيمی براشون داشته باشه. من واقعا مديون اونا و عشقی هستم که در وجودشون يه عاشق کاشته بود. یه عاشق، یه دوست و یه نگهدار. من بدور از هرگونه سونامی و زلزله‌‎ای که در زندگی وجود دارد، تحت حمايت عشق رشد کردم و بدنبال تکامل پيش رفتم.

 

دوست خوبم. شما اگه می‎خواهی خدا رو بشناسی اول بايد خودت رو بشناسی. چشماتو باز کنی و اطرافتو درست نگاه کنی. با گوشه عزلت اختيار کردن و سجده کردن تنها نمی‎تونی خدا رو بشناسی.

 

برو مکه، روبروی کعبه بايست و بگو ای خدای کعبه خودتو به من نشون بده.(البته قبل از اون توصيه می‎کنم کتاب دکتر شريعتی رو که در مورد حج نوشته مطالعه کنی).

 

 يا برو مدينه و روبروی حرم پيغمبر بايست و بگو ای پيامبری که گفتی «اگه خورشيد رو در دست راست من و ماه را در دست چپ من بگذارید هرگز دست از رسالت خود بر نمی‎دارم»؛ من در خواندن کتاب آسمانی که بر تو نازل شده، سردم گم شده‎ام. کمکم کن.

 

يا برو کوفه روبروی ضريح علی بن ابی طالب بايست و بگو ياعلی. تو که قبل از مردن گفتی :«چندی بيشتر پيش شما نيستم. هر سوالی داريد از من بپرسيد». سوالات مرا پاسخ بده.

 

يا برو بقيع روبروی قبر حسن بن علی بايست و بگو: يا حسن. تو که برای دفاع از اسلام حکومت را به معاويه سپردی. اسلام رو به من بشناسون.

 

يا برو روبروی حرم حسين بن علی بايست و بگو: یا حسين. تو که بر سر نيزه قرآن می‎خوندی: «و سيعلم الذين ظلموا ای منقلب ينقلبون». من در قرآن سردرگم شده‎ام خودت راهنماييم کن.

 

موفق و پيروز باشيد.


__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved