428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۹۰

-- AndisheyeNik -- Fw: فاجعه

 



From: m>
Subject: Fwd: Fw: فاجعه
To:
Date: Thursday, March 17, 2011, 7:36 AM






متن زير را به دقت بخوانيد :

آفتاب:
حرارت در رآکتورهای ۵ و ۶ نیز رو به افزایش است. خنک‌کردن رآکتورها هرچه دشوارتر می‌شود. مدیر آژانس بین‌المللی راهی ژاپن است. نگاه ملت ژاپن به تلاش ۵۰ نفری دوخته شده که با به خطر انداختن جان خود سعی در مهار رآکتورها دارند.

مسئولان نیروگاه فوکوشیما در ژاپن غیر از ۵۰ نفر کارشناس فنی، مابقی کارکنان نیروگاه را از محل تأسیسات اتمی دور کرده‌اند. در نیروگاه فوکوشیما، تا زمان وقوع زمین‌لرزه و سونامی حدود ۸۰۰ نفر کار می‌کرده‌اند.

شرکت "تپکو" که اداره‌کننده‌ی این نیروگاه است، پس از انفجارها و آتش‌سوزی‌هایی که رخ داد، کارکنان را غیر از ۵۰ نفر از محل نیروگاه دور کرد.

تا شعاع ۲۰ کیلومتری نیروگاه حدود ۲۰۰ هزار نفر به مکانی امن انتقال داده‌شده‌اند. روز چهارشنبه (۱۶ مارس/ ۲۵ اسفند) خطر انفجار و آتش‌سوزی در رآکتورها به جایی رسید که ۵۰ نفر کارشناس باقی‌مانده نیز می‌بایستی برای مدتی نیروگاه را ترک کنند.

ستایش از «۵۰ قهرمان» ژاپن

مردم ژاپن با نگرانی و ستایش، نظاره‌گر کار ۵۰ کارشناس فنی‌اند که با از جان‌گذشتگی می‌کوشند مانع از یک فاجعه‌ی اتمی شوند.

این گروه ۵۰ نفره‌ی ملبس به پوشش حفاظتی، در حوزه‌ا‌ی کار می‌کنند که آغشته به ذرات رادیواکتیو است. تمام تلاش این گروه بر روی خنک‌کردن میله‌های سوخت هسته‌ای متمرکز است تا مانع از ذوب آنها و انفجار درون قلب رآکتورها شوند

حالا فكرش را بكنيد اگر اين اتفاق در ايران مي افتاد چه فاجعه انساني يا بهتر بگيم چه فاجعه جهاني رخ ميداد ؟




__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved