428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

{محرم سبز_Sohrab Arabi} کینه‌های خامنه‌ای از زبان صفار هرندی: موسوی هزینه سفر آیت‌ا... خامنه‌ای به پ...

 
 

Sent to you by برماست که کاری زینبی کنیم via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com ( ) on 5/28/11

گرچه صفار هرندی نمی‌گوید مسئله‌ای که به آن اشاره می‌کند جز به دلیل یک کینه و آزردگی احتمالی شخصی چه اهمیتی ملی‌ می‌تواند داشته باشد، ولی ناخواسته می‌گوید که حتی بعد از گذشت حدود بیست و پنج سال، علی خامنه‌ای و وابستگان هنوز کینه سال‌های فرودستی علی خامنه‌ای را به دل دارند و به دنبال انتقام جویی هستند.
خبرنگاران سبز/ سیاست:
صفار هرندی وزیر ارشاد سابق دولت نهم که از دولت کنار گذاشته شد در گفت‌وگویی با پنچره ناخواسته به موضوعی اشاره می‌کند که بیش از پیش کینه‌ای بودن علی خامنه‌ای را نشان می‌دهد و اینکه میرحسین موسوی قربانی کینه‌توزی و انتقام‌طلبی او شده است. ولی در این گفت‌وگو می‌گوید: «وقتی آيت الله خامنه ای رييس جمهوری بودند و سفر پر افتخار ايشان به پاکستان با آن استقبال خيره کننده مردم و بازتاب جهانی از ايشان صورت گرفت، به دستور نخست وزير وقت، دولت صورت حساب هزينه سفر را پرداخت نمی کرده است! اما شما می بينيد که به خاطر حفظ آرامش کشور جايی اين مطلب انعکاس پيدا نمی کند.»

اختلاف بین علی خامنه‌ای و میرحسین موسوی به عنوان نخست‌وزیری که از حمایت آیت‌الله خمینی‌ و مردم برخوردار بود تا آنجا پیش رفته بود که نقل است که علی‌ خامنه‌‌ای به آیت‌الله خمینی شکایت کرده بود که این چه رییس جمهوری است که حقوقش را باید از نخست وزیر بگیرد؟

گرچه صفار هرندی نمی‌گوید مسئله‌ای که به آن اشاره می‌کند جز به دلیل یک کینه و آزردگی احتمالی شخصی چه اهمیتی ملی‌ می‌تواند داشته باشد، ولی ناخواسته می‌گوید که حتی بعد از گذشت حدود بیست و پنج سال، علی خامنه‌ای و وابستگان هنوز کینه سال‌های فرودستی علی خامنه‌ای را به دل دارند و به دنبال انتقام جویی هستند.

صفار هرندی در این گفت‌وگو همچنین در باره احتمال عبور از احمدی‌نژاد می‌گوید: «ما بنا نداريم که آقای احمدی نژاد را حذف کنيم. اين تفکر حذفی همان قدر اشتباه است که تفکر حذف اصولگرايانی که بعضا در جريان پس از انتخابات از روی کم بصيرتی و ضعف تحليل، ضعف در موضع گيری داشتند، غلط و مردود است. برخورد با اين افراد نبايد حذفی می بود، کما اينکه برخورد امروز هم حذفی نبايد باشد. اما لزومی هم ندارد که اگر روزی از آقای احمدی نژاد عبور کرديم، برويم و از آقايانی که روزی مقابل احمدی نژاد بودند، حمايت کنيم.»

صفار هرندی،‌ که مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران نیز هست، روزنامه «هفت صبح» را یک روزنامه زرد می‌داند و در باره جریان احمدی‌نژاد می‌گوید: «آن هايی که از موضع دينی، دم از جدايی دين و سياست می زنند، به دين فردی معتقدند. يعنی انسان می تواند در دلش با خدا و اوليای خدا رابطه قلبی برقرار کند و به صورت اشراقی و شهودی به حقيقت برسد. جريان انحرافی وقتی می خواهد در محافل و خلوت خودش کمی راحت تر صحبت کند از اين زاويه سخن می گويد که دين رابطه ای شخصی ميان مومنان و خدای خودشان است، يا رابطه بين امام با ماموم خودش است. هر کس می تواند با امام زمان(عج) رابطه مستقيم برقرار کند و ايشان هم آن شخص را راهنمايی می کند و طبيعتا نيازی به واسطه ای مانند فقها، مراجع و حتی ولی فقيه هم نيست.


موسوی هزينه سفر آيت الله خامنه ای به پاکستان را نداد
به گزارش خبر‌آنلاین صفار هرندی در بخش ديگری از اين گفت و گو درباره طرح مسائل دولت گفت: وقتی آيت الله خامنه ای رييس جمهوری بودند و سفر پر افتخار ايشان به پاکستان با آن استقبال خيره کننده مردم و بازتاب جهانی از ايشان صورت گرفت، به دستور نخست وزير وقت، دولت صورت حساب هزينه سفر را پرداخت نمی کرده است! اما شما می بينيد که به خاطر حفظ آرامش کشور جايی اين مطلب انعکاس پيدا نمی کند.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved