428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

{محرم سبز_Sohrab Arabi} محمد خاتمی خطاب به اعتصاب کنندگان رجایی شهر: به اعتصاب غذایتان پایان دهید

 
 

Sent to you by برماست که کاری زینبی کنیم via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (Vahid) on 5/30/11

شنیده ام آقای محمودیان و عده ای دیگر در زندان رجایی شهر کرج اعتصاب غذا کرده اند و تاکید کرد: مهمترین اصل، امروز، سلامتی این عزیزان است، من از شما تقاضا می کنم که از آنان بخواهید هر چه سریع تر اعتصاب غذای خود را بشکنند. ...
خبرنگاران سبز/جامعه:
سيد محمد خاتمی در تماسی با مادر مهدی محموديان، از وی تقاضا کرد از اعتصاب کنندگان در زندان رجايی خواسته شود که اعتصاب غذای خود را بشکنند.

به گزارش خبرنگار کلمه، رييس جمهور سابق کشورمان در اين تماس تلفنی گفت: شنيده ام آقای محموديان و عده ای ديگر در زندان رجايی شهر کرج اعتصاب غذا کرده اند. وی تاکيد کرد: مهمترين اصل، امروز، سلامتی اين عزيزان است، من از شما تقاضا می کنم که از آنان بخواهيد هر چه سريع تر اعتصاب غذای خود را بشکنند.

وی ضمن ابراز اميدواری برای آزادی هر چه زود تر زندانيان خاطر نشان کرد: همچنين اميدوارم مسوولان زيربط با رسيدگی و اجابت خواسته های به حق اين عزيزان چنان عمل کنند که ديگر زمينه ی چنين اقدام هايی منتفی شود.

لازم به ذکر است که جمعی از زندانيان سياسی زندان رجايی شهر (گوهردشت)، بعد از اعتصاب غذاهای متناوب هفته های گذشته، طبق قراری که از قبل مشخص کرده بودند، از روز يکشنبه اول خرداد، در اعتراض به وضعيت نامناسب زندان ها و بد رفتاری ماموران زندان، اعتصاب خود را تا رسيدن به اهداف خود آغاز کردند.

اين زندانيان تصريح کرده بودند "در صورتی که حاکميت حاضر نشوند دست از خودکامگی برداشته و تمامی مفاد حق قانونی ملت را بر مبنای اعلاميه جهانی حقوق بشر اجرا کند اين حرکت اعتراضی از روز يک شنبه اول خرداد ماه به صورت اعتصاب غذای نامحدود تا رسيدن به خواسته‌هايمان ادامه خواهيم داد."

با گذشت يک هفته از اعتصاب غذا، گزارش ها از وضعيت نامساعد جسمانی تعدادی از آنان خبر می دهند و خاطرنشان می کنند که نگرانی ها نسبت به وضعيت آنان بالا گرفته است.

اعتصاب غذای زندانيان گوهردشت، ابتدا توسط يازده تن از زندانيان سياسی آغاز و با پيوستن گروهی ديگر از زندانيان سياسی ادامه يافت، که از جمله می توان به منصور اسانلو، رسول بداقی، عيسی سحر خيز، حشمت طبرزدی، مهدی محموديان، کيوان صميمی، رضا رفيعی، جعفر اقدمی، علی عجمی، مجيد توکلی، بهروز جاويد تهرانی، رضا شريفی بوکانی و خالد حردانی اشاره کرد.

آنها همچنين مسايلی چون فشار روزافزون بر خانواده های زندانيان سياسی و قطع ارتباطات زندان با جهان خارج را نيز، از دلايل اعتصاب خود عنوان کرده و هدف آن را همبستگی مردم با اين اعتصاب ها دانسته اند.

اين گزارش ها خاطر نشان می کند در همين زمينه جمعی از خانواده های زندانيان سياسی، حزب مشارکت ايران اسلامی، سازمان دانش آموختگان ايران اسلامی(ادوار تحکيم)، جمعی از جوانان اصلاح طلب و تعدادی از زندانيان سياسی بند ۳۵۰ اوين تهران نيز در بيانيه ها و نامه های خود خواهان پايان يافتن اعتصاب غذای زندانيان شده اند.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved