428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۰

{محرم سبز_Sohrab Arabi} خامنه‌ای طرف احمدی‌نژاد را گرفت؛ عرایض ما تمام شد

 
 

Sent to you by برماست که کاری زینبی کنیم via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (شاهین) on 5/31/11

آن چيزی که امروز در قوه‌ی مجريه وجود دارد، يک شاکله‌ی خوب و مطلوب است. گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ قابل اغماض نيست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ی ما موجود است.  جناح چپ غلطیده است! ضدانقلاب توانست به آن‌ها تکیه کند. 
خبرنگاران سبز/سیاست:
سیدعلی خامنه‌ای در ملاقاتی با نمایندگان مجلس بر حمایت خود از دولت محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد. وی خطال به مجلس گفت: «توصيه‌ای است که من هميشه دارم و آن، هم‌افزائی با قوه‌ی مجريه است - قوه‌ی مجريه و قوه‌ی قضائيه، ليکن عمدتاً قوه‌ی مجريه؛ چون سر و کار مجلس با قوه‌ی مجريه است - بايد هم‌افزائی کرد. نبايستی کار را جوری تنظيم کرد، جوری پيش برد که معنايش دعوا و اختلاف باشد؛ امروز مسئولين دارند تلاش ميکنند، کار ميکنند. نگوئيد فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعفها آگاهم. شايد بنده بعضی از ضعفها را هم بدانم که خيلی‌های ديگر ندانند. با وجود اين ضعفها، آن چيزی که امروز در قوه‌ی مجريه وجود دارد، يک شاکله‌ی خوب و مطلوب است. در کشور دارد کار انجام ميگيرد»

وی با تاکید بر حضور زنده جنبش سبز گفت: « گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ اين بود که اگر خوشبينانه نگاه کنيم و بگوئيم اينها يک شبهه‌ای، خدشه‌ای در ذهنشان بود، اين خدشه را به صورت ايجاد چالش برای نظام اسلامی مطرح کردند. اين گناه بزرگ، قابل اغماض هم نيست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ی ما موجود است.»

او همچنین در بخشی از خطابه طولانی خود و به شکلی که پاسخی برای پیشنهادات اخیر سیدمحمد خاتمی تلقی شود از زبان امام خمینی گفت: «  اين گناهی است که خدای متعال از آن نخواهد گذشت، چون توبه‌اش آسان نيست. خب، انسان از هر گناهی توبه کند، خدا ميگذرد؛ اما وقتی انسان يک حرکتی کرد، يک ضربه‌ای به يک ملت وارد شد، چطور ميشود اين را توبه کرد؟ چطور ميشود جبران کرد؟ چطور ميشود از تک تک کسانی که آسيب ديده‌اند، انسان استحلال و طلب عفو کند؟ لذا خدا از اين گناهان نميگذرد. حساسيت موضع من و شما از اين جهت است.»

او گروه‌های موسوم به جناح چپ (مانند روحانیون مبارز) را «غلطیده» نامید و گفت: « در دهه‌های قبل، يک جريانی در کشور وجود داشت به نام جريان چپ. آنها شعارهای خوبی هم ميدادند، اما خودشان را مراقبت نکردند و تقوای جمعی به خرج ندادند. در ميانشان آدمهائی بودند که تقوای فردی هم داشتند، اما نداشتن تقوای جمعی، کار آنها را به جائی رساند که فتنه‌گرِ ضد امام حسين و ضد اسلام و ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکيه کند! آنها نيامدند شعار ضد امام و ضد انقلاب بدهند، اما شعار دهنده‌ی ضد امام و ضد انقلاب توانست به آنها تکيه کند؛ اين خيلی خطر بزرگی است. آنها غلتيدند. بنابراين تقوای جمعی لازم است.»

او با تحمیل نظر خود در رابطه با نظارت بر نمایندگان مجلس گفت: «من پارسال به شما عرض کردم که در داخل مجلس شورای اسلامی، خودنظارتی بگذاريد. اين، همان تقوای جمعی است. مجموعه، خود را بپايد. اين، خودنظارتی لازم دارد. اگر اين خودنظارتی نباشد، اشکال به وجود می‌آيد؛ خود شما هم داريد می‌بينيد. من پارسال در اين خصوص سفارش کردم. البته اخيراً در مجلس نسبت به اين قضيه کارکی انجام گرفت، اما اهميت اين قضيه درست به دست نيامد. اين خودنظارتی، تقوای جمعی است.  در اين طرح نظارت هم که حالا کلياتش تصويب شده، دوستان جوری تنظيم کنند که يک نظارت واقعی انجام بگيرد»

علی خامنه‌ای با شکسته نفسی درباره سخنان چاپلوسانه یکی از حضار نسبت به خودش اضافه کرد: «لیکن این‌جور بیانات هم به ضرر من است، هم به ضرر خود گوینده است» وی   در پایان ضمن به کار بردن ضمیر جمع برای خویش گفت: «عرایض ما تمام شد!» متن کامل سخنان وی در سایت رسمی او منتشر شده است.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved