428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۰

[Persian Green Movement] حسین زمان:کارهایم ممنوع الپخش است





حسین زمان:کارهایم ممنوع الپخش است/آلبوم جدیدم روی اینترنت منتشر می شود

یکشنبه, ۸ خرداد, ۱۳۹۰

چکیده :وقتی عملا اجازه برگزاری کنسرت به من نمی‌دهند، وقتی نمی‌توانم آلبوم منتشر کنم، وقتی همه حق و حقوق من از من گرفته می‌شود، چه جای کار باقی می‌ماند؟...


حسین زمان که مدتهاست نتوانسته علی رغم تلاشی که داشته آلبومی را در بازار موسیقی ایران عرضه کند، گفت:به دلیل اینکه شرایط کاری برای من در داخل بسیار دشوار است و امکان برگزاری کنسرت ندارم و کارهایم نیز ممنوع الپخش است بنابراین برای اینکه بتوانم صدایم را به گوش مخاطبینم برسانم راهی ندارم جز اینکه کارهای جدیدم را در خارج از ایران و یا از طریق اینترنت منتشر کنم ندارم.

به گزارش کلمه، حسین زمان در گفت و گو با سایت موسیقی ما درباره شرایط فعالیت هایش گفت و گویی انجام داد که بخشی از آن در صفحه فیس بوک این خواننده  تکذیب و تصحیح شده است.

زمان گفته است تنها قصد دارد یکی از کارهای آلبوم جدیدش را به صورت ویدئو کلیپ در اختیار رسانه های خارج از ایران بگذارد تا به گوش مردم برسد .

وی هیچ حرفی از واگذاری کارهایش به تلویزیون ها و یا شرکت های خارجی برای انتشار نزده است و گفت: آلبوم من هیچ تهیه کننده خارجی ندارد و کارها را خودم تهیه میکنم .

وی ادامه داد: وقتی عملا اجازه برگزاری کنسرت به من نمی‌دهند، وقتی نمی‌توانم آلبوم منتشر کنم، وقتی همه حق و حقوق من از من گرفته می‌شود، چه جای کار باقی می‌ماند؟

زمان در پاسخ اینکه چنین کاری ممکن است فرآیند خطرناکی را منجر شود و دامن وی را بگیرد گفت: من که نمی‌توانم متوقف شوم. نه می‌توانم متوقف شوم و نه می‌توانم آن جور که آن‌ها می‌خواهند برایشان کار بسازم و بخوانم. این کار را انجام می‌دهم و اگر خطری تهدیدم کند، جورش را خودم می‌پردازم.

وی با اشاره به فضای آلبوم جدید خود که مجوز انتشار در ایران را نمی‌گیرد گفت: بیشتر قطعات این آلبوم مضامینی سیاسی-اجتماعی دارند . به گفته این خواننده و آهنگساز، این آلبوم «حبس» نام دارد و فعلا قصد ندارد نامی از آهنگسازان، ترانه سرایان و تنظیم کنندگان آن ببرد.

وی ادامه داد: این آلبوم طبق روال همیشگی دارای ۸ قطعه است. با یکی از شرکت‌های تهیه کننده نیز درباره انتشار آن وارد بحث و مذاکره شده‌ایم اما هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم. بنا به دلایلی از گفتن نام این شرکت معذورم.

از این خواننده تاکنون آلبوم‌های قصه نگفته، شب دلتنگی، قصه شب، قرار عاشقی، مشق عشق و شاپرک را شنیده‌ایم.

--
دروغ در اصطکاک با واقعیت فرسوده می شود .... کافیست رسانه ی حقیقت باشید
 
به سایت های مفید زیر حتما سر بزنید
 
https://www.facebook.com/shahrvnd.sabz
 
http://www.divarnevis.com/2009/05/blog-post_20.html
 
 

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved