428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۰

****گروه سبزفام **** تاتر..........؟؟؟؟؟؟






تصاویر جنجالی از تئاتر هدا گابلر


اجرای نمایش " هدا گابلر" در مجموعه تئاتر شهر تهران که در روزهای گذشته به نمایش درآمده بود اعتراضات گسترده ای را در بین مسئولان دولتی بخصوص نمایندگان پارلمان ایران در پی داشت.

بنا بر گزارشی که خبرگزاری فارس منتشر کرد، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطع با عاملان "تئاتر غیراخلاقی هدا گابلر " شد.

نمایش " هدا گابلر " نوشته هنریک ایبسن است که عمده موضوع آن ‏حول شخصیت یک زن هوسران استوار شده که با اینکه ‏شوهر دارد با یک قاضی دوست شده و با وی رابطه برقرار می کند . ‏



ستار هدایت‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس رسما اعلام کرده است که "مسئولان فرهنگی در ‏اعتراض به اجرای نمایش تئاتر " هدا گابلر " به مجلس احضار و با عاملان این اقدام غیراخلاقی قاطعانه ‏برخورد خواهد شد.‏"

از جمله مهمترین قسمت های مورد اعتراض مسؤلان در این نمایش مربوط به بخش های است که بازیگران به شرب خمر و حالات مستی پس از آن که به صورت تلویحی با خوردن آب پرتقال اجرا شده است می باشد.

همچنین برقراری رابطه ‏نامشروع که به صورت علنی و آشکار در این نمایش از آن سخن به میان آمده است از دیگر نکاتی است که مسؤلان برآن ایراد وارد کرده اند.

منتتقدان "هدا گابلر" بر این باورند که نمایش مذکور که مبتنی بر فلسفه نیست‌انگاری غربی است ، هیچ نسبتی با آموزه‌های ملی و مذهبی ایران ندارد.



احضار دست‌اندرکاران تئاتر "هدا گابلر"
 کارگردان و سایر عوامل دست‌اندرکار این نمایش برای اخذ توضیح به شعبه رسیدگی کننده احضار شده‌اند.

















Google Groups
Sabz Fam سبز فام
Visit this group

دوستان عزیز
سلام

برای اینکه ایمیلها و مطالب جدید و زیبا را دریافت کنید فقط باید به آدرس زیر یک ایمیل بدون متن بفرستید تا در گروه سبزفام عضو شوید

sabz-fam+subscribe@googlegroups.com

منتظر شما هستم

خوش باشید

شراره عسگری


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved