428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} سی.ان.‌ان: کروبی و موسوی در «خانه امن» هستند

 
 

Sent to you by برماست که کاری زینبی کنیم via Google Reader:

 
 

via مردمک by مردمک on 2/27/11

خبر - مردمک

شبکه تلویزیونی سی‌.ان.ان به نقل از منبعی رسمی در ایران می‌گوید که مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو رهبر مخالفان ایران به «خانه امن» منتقل شده‌اند.

این منبع در گفت‌و‌گو با سی.‌ان.‌ان گفت که هواداران جنبش اصلاح‌طلبی ایران «همیشه به دنبال بهانه‌ای هستند تا چیزی درست کنند، بنابراین این کار انجام شده تا از اتفاقاتی که احتمالاً برای‌شان پیش آید، حفظ شوند.»

همزمان کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، در مورد امنیت رهبران مخالفان و همسران‌شان ابراز نگرانی کرده است.

آرون روز، سخنگوی این کمپین در بیانیه‌ای گفت: موسوی و کروبی و همسران‌شان، ناپدید شده‌اند، آن‌ها بدون دسترسی به وسال ارتباطی در مکانی نامعلوم و در جریان نقض شدید قوانین ایران و بین‌المللی نگهداری می‌شوند.

آقای رودز همچنین گفت: درخواست تعدادی زیاد از سیاستمداران و روحانیون برای اعمال مجازات بدون انجام محاکمه، دلیل این نگرانی عمیق درباره امنیت و سلامتی خانواده‌های کروبی و موسوی است.

پس از اعتراض‌های روز ۲۵ بهمن در تهران و شهرهای دیگر ایران گروهی از نمایندگان مجلس در صحن آن شعار مرگ بر موسوی و کروبی دادند.

اعمال فشار و ایجاد محدودیت برای خانواده‌های کروبی و موسوی، از چهره سرشناس مخالف دولت در ایران، چند روز پیش از تظاهرات ۲۵ بهمن در تهران تشدید شد. این تظاهرات به دعوت مشترک میرحسین موسوی و مهدی کروبی و برای ابراز همبستگی با اعتراض‌های مردم مصر و تونس انجام شد و در این روز دست‌کم دو نفر کشته ده‌ها نفر زخمی و صدها نفر بازداشت شدند.

 از روز ۲۷ بهمن‌ زهرا رهنورد و میرحسین موسوی در حصر کامل خانگی قرار گرفتند و ارتباطات محدود آن‌ها با خارج از خانه نیز به‌طور کامل قطع شد.

همزمان از چند روز پیش، سحام نیوز، وب‌سایت حزب اعتماد ملی که مهدی کروبی موسس آن است، خبر داد که شواهد قوی محلی، حاکی از انتقال خانواده کروبی به مکان نامعلومی است؛ «از سه روز گذشته کل مجتمع مسکونی در خاموشی کامل است و هیچ گونه ترددی حتی از سوی ماموران در آن مشاهده نمی‌شود».

در اعتراض به ادامه حصر خانگی دو رهبر مخالفان دولت ایران، «شورای هماهنگی راه سبز امید» در بیانیه‌ای از برگزاری یک راهپیمایی در روز سه‌شنبه، ۱۰ اسفند خبر داده است.

مجتبی واحدی، مشاور مهدی کروبی نیز از احتمال برگزاری تجمعی در اعتراض به حصر خانگی دو رهبر مخالفان دولت در ایران خبر داده بود.

جوانان احزاب اصلاح‌طلب نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که در صورت پایان‌ندادن به این حصر خانگی تا پیش از روز ۱۱ اسفند، که روز تولد میرحسین موسوی است، از مردم ایران دعوت خواهند کرد تا برای راهپیمایی به خیابان بیایند.

طی هفته گذشته نیز بسیاری از گروه‌های معترض به حصر خانگی این دو رهبر مخالفان دولت در منزل و زیر تدابیر شدید امنیتی اعتراض کردند.

محمد خاتمی، رئیس‌جمهوری پیشین ایران نیز دیروز هفتم اسفندماه با انتقاد از حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی گفت: وقتی بنا باشد همه مسئولان طراز اول جمهوری اسلامی که مورد تایید بنیان‌گذار آن و مردم و رهبر بوده‌اند انسان‌هایی منحرف و ضد انقلاب معرفی شوند مردم جهان حق دارند این شبهه را پیدا کنند که پس حاصل انقلاب، فساد و انحراف بوده است.




 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved