428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} متنی که وزیر اطلاعات احمدی نژاد می گوید جزوه براندازی دین است؛ متن الگوی زیس...

 
 

Sent to you by برماست که کاری زینبی کنیم via Google Reader:

 
 

via .: سحام نيوز :. by irani on 2/26/11

چند صباحی است که عوامل امنیتی و در راس آن وزیر اطلاعات ، که از ۲۰ ماه دستگیری‌های گسترده و بازجویی‌های فنی! و تئوری‌پردازی‌های توهمی و اتهام‌زنی‌های بی‌حاصل طرفی نبسته‌اند، به جزوه‌ای اشاره می‌کنند که به آن عنوان «جزوه‌ی براندازی دین»! داده‌اند و ادعا می‌کنند که هدف تهیه‌کنندگان این جزوه، مخالفت با جمهوری اسلامی بوده است.

چندی پیش سردار مشفق و به دنبال او وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد از کشف! این جزوه در منزل یکی از فعالان سیاسی خبر داده و مقصود آن را براندازی دین ذکر کرده بود، اما سیدعلیرضا حسینی بهشتی فرزند شهید بهشتی در پاسخ به این وزیر کابینه دهم، ضمن یادآوری این نکته که اساسا دین قابل براندازی نیست، خاطرنشان کرد که این متن، پیش از این و در سال  ۱۳۸۷  برای اطلاع و نظرخواهی به صاحب نظران مختلف، از جمله مقام رهبری، مراجع عظام، مدرسین حوزه‌های علمیه، اساتید دانشگاه و سیاستمداران ارسال شده و در زمستان همان سال نیز در نشستی با عنوان «گفتمان دهه‌ی چهارم: ضرورت تغییر و تحول» در سالن مرکز همایش‌های رایزن در حضور جمع کثیری از صاحبنظران و نیز خبرنگاران، ارائه و تشریح شده است.

این متن درواقع طی فرایندی سه ساله توسط اندیشمندان و دلسوزان و فرزندان انقلاب و با نگاهی آسیب شناسانه به سی سال گذشته انقلاب تهیه شده بود تا برای ادامه مسیر نقشه راهی پیشنهادی فراروی مردم و مسوولان باشد.

اما حیدر مصلحی بار دیگر در لباس پیامبر (ص) و در برنامه یکسویه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» به دروغ‌پردازی درباره‌ی این  متن پرداخت و بر عنوان عجیب «براندازی دین»، اتهام بی‌پایه‌ی «ادبیات حزب توده» را نیز افزود و البته طرح این اتهام را به عالی‌ترین مسئول نظام نسبت داد.

البته تمسک دروغگویان و تهمت زنندگان به چنین دستاویز هایی در واقع نشان از دستان خالی «طعنه زنان عیب جو» در تهمت زنی و اتهام پراکنی دارد و نشان از پاکی و صداقت میرحسین موسوی و حلقه پیرامون اوست.

به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که کلمه، جزوه‌ی «الگوی زیست مسلمانی» را در اختیار افکار عمومی قرار دهد تا ضمن استفاده‌ی علاقه‌مندان، همگان درباره‌ی ادعاهای بی‌اساسی نظیر براندازی دین و ادبیات توده‌ای و … قضاوت کنند؛ شاید که عدو سبب خیر شود و شاید خداوند خواسته است که با بدخواهی‌ها و بدکاری‌های عوامل دولتی، زمینه برای معرفی و انتشار دستاورد تلاش جمعی گروهی از دلسوزان کشور و انقلاب فراهم شود و بدین‌سان تهدید بداندیشان به فرصتی تازه برای ارائه‌ی الگویی از حیات ایمانی و اسلامی با توجه به ویژگی‌های دوران معاصر بدل شود.

ضروری است به خوانندگان گرامی توضیح داده شود که  تدوین این متن  تا زمان انتخابا ت نیز  ادامه داشته داشته است و به دلیل شرایط خاصی که پس از انتخابات سال ۸۸ برای همه‌ی افراد غیر وابسته به حاکمیت و از جمله تهیه‌کنندگان این جزوه ایجاد شد، کار فکری بر روی آن نیمه‌تمام مانده است. از این روست که عناوین مندرج در فهرست ابتدای آن، بیشتر از عناوین متن جزوه است و متن بخش‌های انتهایی جزوه، هنوز تدوین نشده است.

کلمه ضمن انتشار متن «الگوی زیست مسلمانی» آماده‌ی دریافت نظرات و نقدها درباره‌ی این متن است.

دریافت فایل پی دی اف الگوی زیست مسلمانی

چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه "Save Link as" در مرورگر های فایرفاکس و کروم و "Save as target" در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.

 


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved