428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] خامنه ای در راه خدا شدن است

1.jpg
2.jpg
3.jpg
میلیونها رای دهنده کجا هستند؟ خبر رسانی کنید!
Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png

شنبه، 2 مرداد ماه 2569 برابر با 2010 Saturday 24 July

سنی نیوز: آقاي خامنه اي اين يکي را راست بگو کي خدا مي شوي تا نميري کارت داريم.

با عرض سلام به ساحت مقدس در حال خدا شدن اي مدعی خدایی!! وقتي فتوی بي فحواي شما را ديروز خواندم بي نهايت خوشحال شدم و به خود باليدم که چه خوب شد ما زمينيان هم داريم خدا دار مي شويم!

دست به سوي آسمان بردم و اين بار نه براي دعا بلکه به آسمانيان گفتم ما هم چند روز ديگر خدا دار مي شويم و اين بار خداي ما جبرئيل از زمين به آسمان خواهد فرستاد و براي اينکه کسي سر شما کلاه نگذارد و خودش را جبرئيل خدايمان معرفي و قالب نکند قبلا مشخصات او را براي شما مي فرستيم جبرئيل ما شکل و شمايل انسان را داراست اگر ميم اولش را برداريم مي شود «صباح» و اگر باقي اسمش را مثلا ياي اخرش را يک حرف جلوتر بگذاريد مي شود يزيد! مي رسيد به اسم واقعيش.

پس اگر به آسمان آمد به اسم مستعار مصباح يزدي مي ايد شما را قبلا در جريان مي گذاريم تا اشتباه نشود جبرئيل ما هم هميشه يک جن شبيه به آدم اما کوتاه تر از آدمها که ما اسم مستعار او را جنتي گذاشتيم همراه خود مي آورد تا بين آسمان و زمين شناسايي نشوند شما تي آخرش را برداريد و او را بشناسيد.

من که دارم پيام مقدماتي خدا دار شدنمان را برايتان مي نويسم هدفم اينکه زودتر به شما خبر بدهم تا در لحظه اي که در حال خدا شدن ما خدا شد شما جا نخوريد ضمنا به اطلاع شما مي رسانيم فرق خداي ما با خداي شما اين است که خداي ما تعداد زيادي خدا تراش دارد و براي اينکه شما آنها را شناسايي نکنيد چند حرف به اسم اصلي آنان اضافه کرد ه ايم!

مثلا اگر مثلا اسمش مکار است ما به آخر اسمش حرف م اضافه کرديم تا بشود مکارم ايشان هم ضمن کار خداتراشي براي ما زمينيان از آنطرف آب کشتي کشتي شکر مي آورد ديگر فرق خداي ما با خداي شما بي رحمي و قاطعيت اوست! خداي ما خدا نشده اگر کسي در حق در حال خدا شدنش اعتراض کند توسط خداتراشان بلاي برسرش مي آورندکه خداي شما را قبل از خدا دار شدنمان فراموش کند و به خداي ما قبل از خدا شدن ايمان مي آورد بعد خداي شما نه مرد است و نه زن و لم يلد و لم يولد است ولي خداي ما يلد و يولد است و نه تنها نه مرد است بلکه خيلي نامرد است!

ودر اين خصلت بي مثيل است و حتي به خدا تراشهاي خدا تراشانش بخواطر يک نامه مثل محمد نوري زاد رحم نمي کند و در رحم نکردن عادل است زيرا مي خواهد اين نظريه جديد خود را که مي فرماييد الملک يبقي مع الظلم و لم يبق معا الکفر يعني عکس يعني آنچه قبلا مي گفتند را ثابت کند بعد خداي در حال خدا شدن ما هنوز خدا نشده علم يقين دارد و هر اتفاقي در زمين بيفتد نديده و نشنيده مقصر را مي شناسد همين سه ماه پيش جيش کردن بچه را در رختواب که در بندر کنارک اتفاق افتاد را گردن آمريکا و انگليس انداخت!

بعد اي آسمانيها يک چيز مي گويم حسوديتان نشه خداي شما پيامبرانش را از غريبه ها انتخاب مي کرد ولي خداي در حال خداشدن ما چون يولد کرده وليعهد دارد و چون آقاي خامنه اي قرار است نميرد ولي عهدش را پيامبر خواهد کرد فقط يک فرق خداي شما با خداي در حال خدا شدن ما را نگفتم خداي شما دستان زيادي دارد و خامنه اي در حال خداشدن ما فقط يک دست دارد!.

بعدش فهميدم صاحب الزمان دعا کرده تا هر چه زودتر خامنه اي خدائيش را اعلام کند تا مردم گراني و تورم را گردن صاحب الزمان نيندازند اسم خارجي خداي در حال خدا شدن ما ديکتاتور است. بعدش بيدار شدم .

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved