428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] فیلم و دستور کشتار مردم توسط خمینی در دوران نخست وزیری میرهسین



با درود فراوان
من در هیچ کجای حرفام از عصمت کسی نام نبرده ام...
کسی را مبری از گناه و اشتباه ندانسته ام
عرض کردم خدمت شما مثل ماندلا که پس از 27 سال زندانی کشیدن و نسل کشیهای فراوان وقتی از زندان بیرون امد همه چیز را تمام شده فرض کد و گفت می بخشم ولی فراموش نمی کنم
بخشید چون انسان بود و می دانست  انسان  مبری از گناه و اشتباه نیست
فراموش نکرد چون نمی خواست دوباره ان اتفاقات تلخ بیفتد
درس گرفته بود از همه آن تلخیها
نظر من این است
در کنار هم برای ساختن ایرانی آزاد و آباد
تو هر اندیشه ای داری برای من محترم است
به تو درود می فرستم دوست من بیا در کنار هم باشیم برای ایرانی آزاد و سبز و آباد
دور از کینه و عداوت
پر از دوستی و همیاری
عقیده ات برای من محترم است و جانم را می دهم تا  عقیده ات را ابراز کنی.
دوستات جمع این گروه می تواند بخشی از همان شبکه های باشیم برای ساختن ایرانی سبز
برای ساختن نمونه ای از ایریان فردا که هر کس با هر عقیده ای می تواند  در آن ابراز عقیده کند بدون توهین به دیگران
شاد پیروز سربلند و سبز باشید
جنبش سبز بیدار است

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved