428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] فیلم و دستور کشتار مردم توسط خمینی در دوران نخست وزیری میرهسین



 با درود فراوان
قصد من از اعلام نظر تنها کمی اندیشیدین بود به کسانی که در یکسال  اخیر زیر بیشترین فشارها هستند.
انصاف و رعایت عدل در قضاوتهایمان می تواند جلوی بسیاری از اتفاقات را بگیرد..
مطمئن باشید من هم مخالف اتفاقات سال 57 هستم... نمی خواهم آن مسائل اتفاق بیفتد ولی با نگاه به یکسال گذشته و اینکه میزان حال افراد است..قضاوت می کنم
به میرحسین درود می فرستم نه اینکه او بت باشد بلکه به همراه بسیاری از جوانان این وطن میخواهد بت شکنی کند
ندای هل من ناصر ینصرنی او را می شنوید؟
موسوی امروز بیشتر از بیش به شما جوانان نیاز مند است
نیازمند نقد شدن یاری دادن حرف زدن..پیشنهاد دادن
موسوی ، کروبی ، خاتمی بت نیستند بلکه یاری گر همه ما در بت شکنی هستند...
قضاوت با شما ولی به جرات می گویم موسوی امرو بیشتر از همیشه نیازمند یاری شما است. او ایستاده است تا از حقوق قانونی همه مردم دفاع کند همه ایرانیان..
ماندلا وار بگذریم از همه چیز دست در دست هم دهیم و برای آزادی و آبادی میهن دل در گرو کسانی دهیم که نیت پاکشان برای همه مشهود است.
باز هم می گویم درود بر موسوی ، کروبی ، خاتمی..
در این مورد هر کمکی از من بر بیاید دریغ نخواهم کرد.
جنبش سبز زنده است چون این بحث ها زنده است چون نقد زنده است چون مردم زنده هستند.
درود بر همه ایرانیان
درود بر همه یاران جنبش سبز
جنبش سبز ایران

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved