428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۹

Re: [Persian Green Movement] فارسی 1

dorood bar shoma . manzure man hajviate een serialha bud. kheili sathe fekremuno paein nayarim behtare.

2010/7/28 jalil valizadeh <jalil.valizadeh@gmail.com>
فکر کنم بهتر بود بگید ایا کسی هست که فارسی 1 نگاه نکنه من به شخصه این
کانل رو نگاه نمی کنم جز سریال فرار از زندان  مادر پیرم هم خیلی پیگیر
سریال در جستجوی پدر هست برای همین خود من خیلی سعی کردم تو این چند روز
که نبود کانال اون رو پیدا کنم رو ماهواره های دیگه  چون توی این نزدیک
به 15 سالی که ماهواره داریم از آنالوگ تا الان که دیجیتال اولین بار
مادرم برنامه ای از ماهواره رو یپگیری می کنه

من قبول  دارم که سطح کیفی سریال هاش خیلی پایین  اما چیزی که برام جالب
این جو روشنفکری که راه افتاده  خیلی ها برای پز روشنفکری  شبکه فارسی 1
می کوبند  اولا این شبکه 1 سال راه افتاده همه هم می دونند که طرفدار های
خیلی خیلی زیادی داره  ولی انهای که این شبکه رو می کوبند اصلا توجه نمی
کنند که این شبکه  تازه داره 1 سالش میشه  پس باید فرصت داد اگر دیدم
چندین و چند سال به همین منوال پیش میره و هیچ پیشرفتی توی انتخاب سریال
هاش و  یا دوبله انها نداره اونقت می شه بهشون انتقاد کرد که هیچ پیشرفتی
ندارند

بعضی انتقاد می کنند که این سریال برای از بین بودن بنیاد خانواده امده
ولی این واقعیت رو نادید می گیرند که اشکال از این سریال نیست اشکال از
سست شدن نهاد خانواده است که با تلنگری فرو میریزه همین آدمها وقتی بحث
می کنید معتقد به ازادی  بیان همه مطالب به صورت روشن و غیره اند اما
وقتی به فارسی 1 می رسند از این  که با هوش سرشارشون  این عامل نفوذی
دشمن رو پیدا کردند به خودشون می بالاند

یه عده دیگه از اون ور افتادن می گن نه این شبکه خود آخوند هاست که روی
ماهواره رفته تا ببیند گان شبکه های مثل بی بی سی و صدای امریکا کم بشه و
مردم دنبال سیاست نرند  درصورتیکه به نظر من این کاملا واضح که خطر فارسی
1 برای این حکومت خیلی بیشتر از  بی بی سی فارسی

اما به نظر من فارسی 1 یه شبکه ساده است که مثل همه شبکه های ایرانی در
ضعیف ترین حالات کار خودش رو شروع کرده همه شبکه های فارسی زبان جز بی بی
سی فارسی که بخاطر پشتوانه بزرگ مالی و تجربی  پشت سرش کارش رو خیلی قوی
شروع کرد همه کانال های ضعیفی هستند  کانال های مثل شب خیز و غیره هنوز
هم مثل همان چندین سال پیش خودشون  کوچکترین پیشرفتی نکردند فارسی 1 هم
همان فعلا 90 درصد سریال هاش  سریال های بی ارزشی هستند که این قطعا به
خاطر بوجه پایین انهاست چون تازه راه افتادن دوبله ضعیفی هم دارند که اون
هم دیلیلش همین تازه  کار بودن حداقل مثل بقیه کانال های باید فرصت داد
شاید این یکی رشد کرد  درضمن من نمی دونم  سریال های فارسی 1 رو با سریال
های کدام شبکه داخلی یا خارجی فارسی زبان مقایسه می کنند که اینقدر بهش
هجوم می برند تو رو خدا اگر کانالی می دوند که سریال ها و فیلم های جالبی
به زبان فارسی میده به ما هم معرفی کنید

در اخر باز هم می گنم از نظر من فارسی 1 کانال ضعیفی  تنها حسنش هم پخش
سریال های هر روزه است که باعث میشه  تعداد زیادی پیگیری کنند والا اگر
مثل شبکه های خودمون هفته ای 1 بار سریال رو می داد  خیلی ها بعد از چند
هفته خسته می شدند و سریال های رو پیگیری نمی کردند  اما  بیشتر انتقاد
ها از اون هم از یه نوع پز روشنفکری میاد  والا این همه کانال تو دنیا
هست که  نگاه نمی کنیم اگر فارسی 1 هم خوب نیست  نگاه نمی کنیم مثل یکی
از اون همه کانال

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.


--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved