428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] وبلاگ؛ بالاخره نوبت به بهاییان شیراز رسید

1.jpg
2.jpg
3.jpg
میلیونها رای دهنده کجا هستند؟ خبر رسانی کنید!
Memory Card.png   Bikini.png    FreeDating.png


شنبه، 26 تیر ماه 2569 برابر با 2010 Saturday 17 July

http://pen19.blogfa.com/

بلاخره نوبت به شیراز رسید

در ادامه ی روند غیر قانونی برخورد با بهائیان ایران، اخیرا اداره اماکن شیراز از طریق اتحادیه های صنفی به صورت کتبی و شفاهی شاغلین صنوف مختلف شیراز را که متعلق به بعضی اقلیت های مذهبی به خصوص دیانت بهایی می باشد جهت پاره ای از توضیحات به اداره اماکن دعوت می کند.

با شنیدن این خبر با خودم گفتم، پس بلاخره نوبت شیراز هم شد. شهری که خوش آب و هوا و زیبا که متاسفانه از رکود اقتصادی و بی لیاقتی و بی کفایتی مدیرانش در این سالها ضربات بسیاری خورده است. البته این اولین حرکت بهائی ستیزان در شیراز نیست. چندی قبل انتشار لیستی از بهائیان شاغل در اصناف گوناگون آن هم بطور وسیع در سطح شهر شیراز باعث بوجود آمدن نگرانی هایی شده بود.

این گونه بازجویی ها را چند ماه قبل نیز در شیراز شاهد بوده ایم. زمانی که در مامورین کلانتری به درب منازل بهائیان اکبرآباد شیراز رفتند و اطلاعاتی بسیاری خصوصی و شخصی را از بهائیان آنجا جویا شدند! بهائیان اکبرآباد اذعان کرده اند که رفتار مامورین بسیار مودبانه و همراه با احترام بوده است. در واقع بنوعی بازجویی محترمانه ان هم در منزل خود شخص انجام می شده است.

اما اینبار، ظاهرا قرار است این بازجویی از کسانی انجام شود که نان آور خانواده هستند؛ تا بدین طریق بتوانند آمار دقیق تری را از وضع معیشتی بهائیان ایران بدست بیاورند. به گزارش خبرنگار رهانا، اداره‌ی اماکن سپس در اقدامی غیر قانونی سوالات متعددی خارج از حیطه وظایف مشخص شده از جمله کلیه اطلاعات شخصی صاحب پروانه، خانواده و فامیل های وابسته و سپس در مورد میزان درآمد، اموال غیر منقول، سفر خارج از کشور و اطلاعات در مورد اقوام خارج از کشور را مطرح و جوابها را یادداشت می نماید و فتوکپی شناسنامه و کارت ملی صاحب پروانه و اعضای خانواده را طلب می کنند.

هنوز دقیقا هدف از این سوال و جواب ها و اینکه این اطلاعات در اختیار چه شخص یا اشخاص و یا گروهی قرار می گیرد مشخص نیست، و چه بسا که این اطلاعات در اختیار افراد غیر مسوول قرار گرفته و موجب ایجاد مشکلات جدی برای شهروندان بهایی شیراز شود.

پس از روی کار آمدن دولت محمود احمدی‌نژاد فشار بر شهروندان شکل جدیدی به خود گرفته است که با تمرکز بر امور اقتصادی بهائیان، سعی در نابودسازی تدریجی ایشان دارد.

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved