428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۹

انجمن ام تی ان ایرانسل - شرایط جدید استخدام در ادارات دولتی



معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رئيس جمهور گفت: چارت تشكيلاتی مشاوران جوان تنظيم و برای تصويب به نهاد رياست جمهوری ارايه شده است...
 
 
 لطف الله فروزنده ده‌كردی در گفت و گو با فارس در مورد مشاوران جوان در دستگاه‌ها گفت: چارت تشكیلاتی آنها توسط معاونت مدیریت و توسعه سرمایه گذاری رئیس جمهور تنظیم و تقدیم دولت شده است كه بعد از تصویب جایگاه پیدا می‌كنند و پست آنها در دستگاه‌ها مشخص خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این چارت پیشنهادی جایگاه، شغل، موقعیت، روابط آنها با دستگاه‌ها مشخص خواهد شد و ساختار مشاوران جوان معین و به تناسب این ساختار نیرو جذب خواهد شد.

فروزنده همچنین در پاسخ به این پرسش كه آیا جریان استخدامی در دستگاه‌های دولتی ادامه خواهد داشت گفت: اولویت بر استخدام نیست اما در مواردی قاعده كلی وجود دارد كه در كارهای تصدی‌گری به ازای خروج هر سه نفر از مجموعه دولتی یك نفر و در كارهای حاكمیتی به ازای خروج هر یك نفر، یك نفر جدید جایگزین می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تصریح كرد: فعلا روال استخدام بر اساس این قاعده انجام می‌شود كه یك چشمه آن در وزارت آموزش و پرورش انجام شد، نزدیك به 300 هزار نفر نیروی وزارت آموزش و پرورش از آن خارج شد، در حالی كه 40 هزار نفر مجوز استخدام دریافت كردند و برای آن هم حتما آزمون برگزار می‌شود و بر اساس فرآیند رتبه‌بندی نمرات عمل خواهد شد.

فروزنده در پاسخ به این پرسش كه آیا طبق قانون اولویت جذب در آموزش و پرورش با معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی نبوده است، گفت: اگر قانون حكم كند و مجلس دولت را موظف كند اول نیروهای حق التدریس را جذب كند دیگر آزمون معنا ندارد اما در جایی كه نیروی حق التدریس در آن رشته وجود ندارد از طریق آزمون طبق روال ماده 44 قانون مدیریت خدمات كشوری به استخدام نیرو اقدام می‌شود.

فروزنده در مورد خروج كارمندان از تهران گفت: تاكنون 16 هزار نفر داوطلب ثبت نام در سایت انتقالی نام‌نویسی كردند و برای تشویق آنها امتیازات گفته شده قطعا اختصاص می یابد.

وی افزود: تعدادی از كارمندان از تهران منتقل شده و معاونت مدیریت و سرمایه انسانی رصد می‌كند كه چه خدماتی به این كارمندان داده شده است.

فروزنده افزود: بر اساس قانون حكم و پست كسانی كه داوطلبانه از تهران منتقل ‌شوند حتما در محل مقصد داده می‌شود، با توافق آنها بین 25 تا 50 درصد افزایش حقوق اتفاق می افتد كه از نظر شغلی خیالشان راحت باشد، همچنین اگر فرزند دانشجو دارند به همراه والدین منتقل می‌شوند و یا اگر فرزند كنكوری دارند در شهر مقصد با كسب 70 درصد آخرین نمره قبولی در شهرهای كوچك و 80درصد آخرین نمره قبولی در شهرهای بزرگ در كنكور پذیرفته می‌شوند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: همچنین در مورد مسكن، حكم این كارمندان به وزارت مسكن ابلاغ شده است كه حواله مسكن مهر به آنها واگذار شود و با حداكثر زمان یك سال مسكن مهر اختصاص یابد. در جاهایی كه مسكن مهر مورد تقاضا نیست زمین اختصاص خواهد یافت و یا تا سقف مبلغی برای كسانی كه در شهرستان مقصد منزل دارند وام تعمیرات مسكن پرداخت می‌شود.

فروزنده تصریح كرد: برخی دستگاه‌ها برای تشویق كارمندان انتقالی ده روز مرخصی هم داده‌اند و یا هزینه انتقال نیز به كارمند پرداخت شده كه ما هم منعی برای آن نداشته‌ایم و دستگاه‌ها می‌توانند برای تشویق در حد امكان كمك كنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزود: اولویت دولت انتقال مأموریت و كارها به شهرستان است و نه تنها افراد، دولت می‌خواهد ابتدا مأموریتها منتقل شود كه كل دستگاه و یا بخشی از شركت‌ وابسته به دستگاه از مركز خارج و یا مؤسسات پژوهشی منتقل شوند كه به دنبال آن تعدادی كارمند نیز منتقل خواهند شد.

فروزنده در پاسخ به این پرسش كه چند درصد مأموریت دستگاه‌ها از تهران منتقل می‌شود گفت: این در حال بررسی است و هر وزارتخانه ملزم شده است برنامه انتقالی به دولت ارائه كند كه چه بخش‌هایی از وظایف مانند پژوهشی و سایر امور عملیاتی قابلیت انتقال دارند، این الزام دستگاه‌ها هفته پیش در دولت مصوب شد و همه دستگاه‌ها ملزم شدند امور قابل انتقال را به دولت گزارش كنند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها با بررسی ساختار خود باید اعلام كنند كه چه بخشی از وظایف باید در تهران بماند و چه قسمتی می‌تواند به شهرستانها منتقل شود.

معاون رئیس جمهور در مورد برگشت كارمندان منتقل شده از تهران گفت: كسانی كه داوطلبانه منتقل می‌شوند تا ده سال تعهد می‌كنند كه به تهران برنگردند.

وی در مورد اختلاف پرداخت بین كارمند منتقل شده و كارمند موجود در شهرستان مقصد گفت: بالاخره كسی كه از تهران می‌رود مجبور است از بسیاری مزایا چشم پوشی كند و نقل و انتقال انجام شود. افزایش حقوق و دادن یك پایه امتیازی است كه دولت برای او در نظر گرفته است.

--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved