428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۰

Re: -- AndisheyeNik -- دوست عزیزم آقای آرش آرام

 

درود
متاسفانه خداوند راه خوبي را براي حفظ دين کاملش انتخاب نکرده است
اگر امثال شما مي خواهند از دين حفاظت کنند کلاه دين کامل اسلام پس معرکه است
شما که از انجام آزمايش فرار کردي و همه ما شاهد بوديم
دو ماهي هست من سر کارم و با تمرين هاي جنابعالي هنوز نه پرواز کرده ام نه توانسته ام وارد خونه زندگي مردم بشم
البته من نمي دونم چقدر بايد ادامه اين کارها رو . هر چيه ديگه حاضر نيستم ادامه بدم و وقت خودم رو با اراجيف شما تلف کنم
متاسفانه من آم ساده اي هستم و هرکي از ننه اش قهر مي کنه و يه چيزي ميگه من باور مي کنم
تا کنون نه تمرينات طي طريق جنابعالي جواب داده نه اينکه تونستيد به خواسته فريمن جامه عمل بپوشونيد
من اينجا با صراحت اعلام مي کنم که شما دروغ گو هستيد و تنها قصد فريب ديگران را داريد

چيزي که زياد در شما يافت ميشه رو هست و روي سنگ پاي قزوي رو هم کم کرده ايد
جايي اومديد ثابت کنيد حسن و حسين در جنگ با ايران نبوده اند حواستان نبود منبعي آورديد که عکس مطلب را مي گفت و خودتان اثبات کرديد نه تنها حسن و حسين در جنگ بوده اند که در قتل مردم هم کم نگذاشتند

در جاي ديگر عاشق اهل بيتتان خودش را يک زرتشتي معرفي کرد و با تيز هوشي يکي از اعضا وقتي دروغش فاش شد دمش را گذاشت رو کولش و از گروه فرار کرد

جاي ديگر ما را منتظر مقاله 2200 صفحه اي گذاشته اند در مورد تطابق فرمول هاي رياضي و آيات قرآن

چقدر دروغ؟
آخه براي چي؟
اينطوري دين حفظ مي کنيد؟
شما فقط ادعا مي کنيد ؛ ادعاهاي پوچ و توخالي
با اين روشي که در پيش داريد جاهلان ودروغگوهايي امثال خودتان به دين باقي خواهيد ماند
بدرود


From: khub pesar <golpesar818@yahoo.com>
To: mostafa sh <mostafa_sh_elec@yahoo.com>
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, April 27, 2011 5:15 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- دوست عزیزم آقای آرش آرام

 
Mostafa shبا سلام خدمت دوست عزیزم آقای
کاملا با سخنان شما موافق هستم و مطمئنم که دین ستیزان و معاندان با دین مبین اسلام کاری از پیش نخواهند برد و خداوند خود حافظ این دین کامل خواهد بود. فقط خواستم مطلبی را به عرض شما برسانم که همه به نوعی عیبی دارند و این افرادی که قصد دارند فقط با توسل به علم همه چیز را ثابت کنند و از حواس درونی و باطن خود و دیگر چیزها بدورند، اگر از نظر املای کلمات مشکل دارند بیشتر به این علت است که مدت زمان بسیاری از نوشتار ایرانی و فارسی بدور بوده اند و به همین علت در نوشتار فارسی دچار مشکل میشوند و نباید این را جزو عیوب افراد قرار داد
با کمال احترام
در پناه خداوند متعال باشید



From: mostafa sh <mostafa_sh_elec@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Cc: hami h <fosfor_2006@yahoo.com>
Sent: Wed, April 27, 2011 1:17:36 PM
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- دوست عزیزم آقای آرش آرام

باعرض سلام و درود خدمت دوستان عزیز
احتمالا دوستان اصطلاح سیاست چماق و هویج رو شنیده باشن
برخی از دوستان که در برابر منطق محکم اسلام واقعا نمیتونن 
عرض اندام بکنن به این سیاست رو آوردن.دوستان به نکته ی و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرینتوجه داشته باشن.در ضمن این نکته رو هم لازم میدونم بگم که سواد و شخصیت اشخاص رو از املای کلماتی که بکار میبرن میشه متوجه شد.بسیار خوشحالم که معاندین دینم باعث شدن در این مدت شناخت بسیار عمیق و خوبی نسبت به دینم پیدا کنم
با درود

--- On Mon, 4/25/11, Reza Reyhani <reza_reyhani2003@yahoo.com> wrote:

From: Reza Reyhani <reza_reyhani2003@yahoo.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- دوست عزیزم آقای آرش آرام
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Date: Monday, April 25, 2011, 7:22 AM



با درود
هم‌میهن عزیز: از این خسته نباشید‌ها هر روز سر منبرها ارائه میشود،شما اگر چیزی از اسلام بجز ختنه سورانی و جشنش میدانید را بگویید
این دوستانمان خودشان هم در این گره کور که سر و تهش به یک پیقمبری که نه تنها زنباره وهرزه بوده بلکه بیماری بچه بازی و اشتهای سکس با اطفال را هم اینطور ترویج کرده است
حال اگر چیزی تو چنتت داری این گوی و این هم میدان،وگرنه همه میداند که با کدام پا داخل مستراه شوند و با کدام یکی‌ خارج،هر وقت هم دلشون تنگ شد سری در یک چاهی به نام جم کران بزند
شاد باشید


From: Ali Movahedi ( 阿里莫哈第 ) <ali66469@yahoo.com>
To: AndisheyeNik@yahoogroups.com
Sent: Sun, April 24, 2011 3:39:13 AM
Subject: -- AndisheyeNik -- دوست عزیزم آقای آرش آرام

 
سلام بر شما و تمام دوستانی که در راه گسترش مبانی دینی و اسلامی تلاش می کنند.
من هر از چند گاهی مطالب شما را می خوانم و البته جوابهای تندی که عده ای از دوستان با کم محبتی خود و البته از روی ناچاری بیان می کنند.
دست مریزاد و خسته نباشید. امیدوارم همیشه و در همه مراحل زندگی خداوند یار و یاور شما باشد .
و البته دوستانی که خواسته یا ناخواسته بر اثر فشارهای زندگی و سختی زندگی همه مسائل را به دین ربط می دهند و
بی پروا بر همه مسائل دینی و اصول اولیه اسلام می تازند بدانند این دین به این راحتیها به اینجا که من و شما هستیم نرسیده است و نه با کلام شما و نه با کلام هیچ قدرت بشری و غیر بشری هم از بین
نخواهد رفت . بنابراین خواهش می کنم سعی بر توهین به مقدسات از هر دینی که می خواهد باشد نکنید .
ببخشید وقتتان را گرفتم.
موفق باشید.
 
From: AndisheyeNik@yahoogroups.com [mailto:AndisheyeNik@yahoogroups.com] On Behalf Of arash aram
Sent: Saturday, April 23, 2011 2:43 PM
To: andisheye nik
Subject: -- AndisheyeNik -- مکارم اخلاق
 
 
پروردگارا
مرا تایید کن که با هر کسی که با من غش و خیانت کند با نصیحت و راستی رفتار کنم و هر کس از من دوری کند به نیکویی تلافی کنم و به هر کس که مرا محروم کرد بذل و بخشش کرده و با هرکس از من قطع پیوند کند در مقابل با او بپیوندم و به محبت پردازم و هر کس مرا غیبت و بدگویی کند در مقابل به ذکر خیر یادش کنم و در مقابل نیکویی سپاسگذاری نمایم و از بدی چشم پوشی کنم

                                          برگرفته از دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه




__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved