428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۰

[23khordad] باز هم حجازی

http://www.rahesabz.net/story/36258/

حجازی: حق دارم حرف بزنم!


ناصر حجازی دروازه بان سالهای دور تیم ملی فوتبال ایران که چند روز پیش با انتقاد شدید از برنامه های دولت احمدی نژاد، شرایط دشوار زندگی در ایران امروز را در سایت شخصی خود تشریح کرده بود، در مقابل فشارهائی که به او می آورند تا گفته هایش را تکذیب کند، مقاومت نشان داده و می گوید حرف بی ربطی نزده و بنا بر وظیفه دیدگاههای خود را نسبت به مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور بیان کرده است!


حجازی که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، در تارنمای خود و در مقابل این سوال که عده اي معتقدند که شما از آنجايي که چهره ورزشي هستيد، نبايستي وارد سياست شويد تا رسانه هاي غربي و ...از شهرت و محبوبيت‌تان اسفاده تبليغاتی و سياسي نکنند. گفته است: "مگر من حرف سياسي زدم؟ ديدگاه خودم را نسبت به مشکلات اقتصادي و اجتماعي کشور بيان کردم. همه ناصر حجازي را مي شناسند، به هيچ حزب، گروه و تشکيلاتي وابسته نبوده و نيستم. زماني که به برنامه صداي آمريکا رفتم، با توجه به شرايط کشور، به سوالاتي که مرتبط با سياست بود، به شکلي جواب دادم که بهتر است بگويم سکوت کردم و گفتم مشکلات را در داخل ايران به زبان خواهم آورد. فرداي مصاحبه روزنامه هاي وابسته به دولت تيتر زدند که حجازي، ايران را نفروخت. حال که در داخل مملکت خودم از درد و مشکلات جامعه صحبت مي کنم، مي گويند که حجازي دشمن کشور است. حجازي سکوت کند تا از حرفهايش تبليغات سياسي نشود. در کشوري که مي گويند آزادي بيان است، در کشوري که مي گويند انتقادپذير هستيم، نبايد از حرف هاي من ناراحت شوند. در ضمن چند سالي‌ است که سياستمداران وارد عرصه ورزش شده اند و براي گرفتن پست و مقام سر و دست مي شکنند و حال مي بينيد که چه بر سر ورزش ما آمده است. چطور دخالت آنها در ورزش عيب نيست اما صحبت از مشکلات جامعه از يک چهره ورزشي که خود از جنس مردم است و سالها در کنار آنها با عشق زندگي کرده، ايراد دارد؟ بدانيد ناصر حجازي از سياست که چيزي جز دروغ ندارد، بيزار است و سياست هيچ گاه با روحيات من سازگار نبوده و نيست"!


در این گفت و گو، حجازی در مورد امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال "سپاهان" نیز گفته است: "با کسي قهر نيستم که بخواهم آشتي کنم. همواره سعي کرده ام ازدروغ، ريا کاري، دورويي و...بدور باشم و با قلبي صاف، صداقت را سرلوحه زندگي قرار دهم و اميدوارم که اينطور بوده باشد. معمولا دوستاني که در کنارم هستند، اين خصايص را همراه خود دارند و به همين دليل از بودن در کنار آنها لذت مي برم. نسبت به قلعه نويي دلخوري و کدورتي ندارم اما از آنجا که از لحاظ خصوصيات اخلاقي، شخصيتي و طرز تفکر وجه اشتراک چنداني بين من و ايشان وجود ندارد، بهتر است دورادور براي وي که شاگردم نيز بوده است، آرزو نمايم تا با سلامت جسمي و کاري در زندگي پيروز و موفق باشد."


--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
https://docs.google.com/document/edit?id=1XeK65-iCvXG1-rqzpSDu2KCO3dsmFg4XXy9ChjE2vDA&hl=en&authkey=CIimoscI#
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved