428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} حمله به خانه کروبی با هماهنگی استاندار تهران (تمدن) و شرکت فرماندار شمیرانات

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com ( ) on 9/27/10

محمد لاريجانى فرماندار شميرانات در طول حملات نيروهاى لباس شخصى و شكستن درها و شيشه ها و تير اندازى و پرتاب گاز اشك آور به خانه نه تنها در محل حملات حضور داشته كه به نوعى رهبرى نيروهاى لباس شخصى را نيز عهده دار و خود شخصا در اقدامات صورت گرفته در آن شب عليه مهدى كروبى پيشتاز بوده است. همچنين در همان حال به صورت تلفنى و مرتبا به آقاى تمدن استاندار تهران نيز گزارش حملات و تهاجمات نيروهاى تحت كنترل خود را مى داده است. لازم به توضيح است كه آقاى تمدن نيز در فاصله اى نه چندار دور از منزل مهدى كروبى مستقر شده بود و ماجرا را زير نظر داشت.
خبرنگاران سبز: شب هاى قدر و طى پنج شب پياپى افرادى اجير شده در اقدامى سازماندهى شده به منزل مهدى كروبى حمله كردند. اين حمله كه در نوع خودش به نوعى بى سابقه هم مى نمود، واكنش گروه ها، افراد و فعالين سياسى را در پى داشت تا حدى كه تا روزها پس از پايان يافتن اين اقدام وحشيانه، افراد، مراجع و گروه هاى سياسى از هر دو جناح موضع گيرى خود را در برابر اين اقدام اعلام كردند.

برخى رسانه ها و گروه هاى وابسته به جريان حاكم در همان روزهاى اول اين اقدام را به نيروهاى مردمى و خود جوش نسبت دادند و بعد از مدتى اين ماجرا را ساخته و پرداخته نيروهاى اصلاح طلب و مهدى كروبى براى ايجاد بحران و سياه نمايى دانستند.


پس از مدت كوتاهى سپاه پاسداران در بيانيه اى اين اقدام را محكوم و از وابستگى و ارتباط اين افراد با نهادهاى زير مجموعه خود اعلام تبرى كرد. همچنين نيروى انتظامى طى گرازشى اعلام كرد افراد حمله كننده به منزل مهدى كروبى شناسايى و ليستى از آنها تهيه شده است. اما  متاسفانه گزارش واضح ديگرى از اين اقدام منتظر نشد.

به دليل عدم انتشار گزارشى واقعى و صريح از سوى نهاد هاى امنيتى و مسئول تاكنون، اخبار موثقى در اختيار سايت تغيير قرار گرفته است تا به عنوان نمونه بخشى از ماجراى حمله سازماندهى شده ى حمله به منزل مهدى كروبى و معرفى برخى عاملين آن را جهت روشن شدن اذهان مردم و نيز آگاهى مراجع قانونى، شفاف سازى شده و چهره از نقاب برخى برداشته شود.

طى اخبار و گزارش رسيده شاهدان عينى، شاهد حضور و رهبرى نيروهاى دولتى و افرادى كه بر مسند قدرت نشسته اند كه وظيفه اش حفظ حقوق شهروندان مى باشد و در اين اقدام نافرجام دست داشته اند.

 به گزارش تغيير، بررسى عكس ها و گزارش ها از روز حمله به خانه مهدى كروبى حكايت از آن دارد كه محمد لاريجانى فرماندار شميرانات در طول حملات نيروهاى لباس شخصى و شكستن درها و شيشه ها و تير اندازى و پرتاب گاز اشك آور به خانه نه تنها در محل حملات حضور داشته كه به نوعى رهبرى نيروهاى لباس شخصى را نيز عهده دار و خود شخصا در اقدامات صورت گرفته در آن شب عليه مهدى كروبى پيشتاز بوده است.

همچنين جالب توجه آن است كه وى در همان حال به صورت تلفنى و مرتبا به آقاى تمدن استاندار تهران نيز گزارش حملات و تهاجمات نيروهاى تحت كنترل خود را مى داده است. لازم به توضيح است كه آقاى تمدن نيز در فاصله اى نه چندار دور از منزل مهدى كروبى مستقر شده بود و ماجرا را زير نظر داشت.

 نكته جالب اما آن است كه به گفته نزديكان مهدى كروبى، ساعت سه نيمه شب كه چند تن به نمايندگى از سپاه و پليس امنيت تهران براى مذاكره نزد مهدى كروبى آمدند، آقاى لاريجانى نيز در لباسى مبدل و در پوشش پليس امنيت و نيروهاى سپاه وارد خانه شده و در جلسه شركت كرده بود. اين درحاليست كه يك روز بعد، پس از روشن شدن ماجرا و شناختن هويت آقاى لاريجانى، نيروهاى سپاه كه در معرض اين پرسش قرار گرفتند كه آيا فرماندار شميرانات در جلسه حضور داشته ، ماجرا را تكذيب كردند و مدعى شدند كه تنها نيروهاى سپاهى و پليس امنيت در جلسه حضور داشته اند.

  در ابتداى آن جلسه شبانه نيز كه آقاى كروبى خواستار معرفى حاضران شده بود هيچ يك از حاضران خود را با هويت فرماندارى شميرانات معرفى نكرده و همگى خود را به نمايندگى از سپاه  و پليس امنيت معرفى كرده بودند.

در اين جلسه كه  نيمه شب برگزار گرديده بود، نماينده سپاه به آقاى كروبى گفته بود: «ما فقط از شما مى خواهيم كه فردا از خانه خارج نشويد و در راهپيمايى شركت نكنيد چراكه خبر درگيرى را داريم و احتمال مى دهيم كه در اينصورت چند نفر كشته شوند».  در پى اين اظهار نظر نماينده سپاه  آقاى زمانى معاون پليس امنيت كه در اين جلسه حاضر بود ابتدا بسيار بى ادبانه و گستاخانه با آقاى كروبى صحبت كرده و گفته بود كه "شما پنج شب است نظم اين محله را به هم ريخته ايد و اين بازتاب مواضع شماست كه كار را به اينجا رسانده» و سپس در واكنش به موضع نماينده سپاه گفته بود" خير. بحث ما راهپيمايى فردا نيست. بحث ما حضور شما در اين محله است". وى سپس تلويحاً گفته بود كه "بايد از اين خانه و محله برويد". اين سخنان معاون پليس امنيت تهران كه با لحنى بسيار بى ادبانه ابراز مى شد با واكنش محكم آقاى كروبى مواجه شد.

مهدى كروبى در پاسخ ابراز كرد:" من اين دولت را به رسميت نمى شناسم. اين دولت منتخب ملت نيست بلكه دولتى منتصب شده است . اينجا خانه من است و شما وظيفه تان اين است كه با نيروهاى آشوب گر برخورد كنيد و حتى اگر من يك شهروند كافر هم باشم از حقوق اوليه اى برخوردارم و برعهده شماست كه امنيت مرا تامين كنيد و تنها در صورتى از اين خانه خارج مى شوم كه حكم دستگيرى مرا صادر كنند."

 به گفته ى شاهدان عينى، لاريجانى فرماندار شميرانات، بدليل آنكه پس از يورش و تخريب منزل كروبى و تشكيل جلسه در لباس مبدل نيروهاى پليس امنيت به خواسته و مراد طراحى شده (بيرون كردن كروبى از منزل خويش) نرسيدند، فرداى همان روز نيز مجددا يورش كرده و به تخريب منزل دست يازيدند.


 مطابق برخى گزارشات و اخبار رسيده به سايت تغيير، فرماندارى شميرانات به محل سازماندهى و تجميع نيروهاى لباس شخصى تبديل شده و آقاى لاريجانى در مقام فرماندار به سازماندهى و حمايت اين نيروها در داخل ساختمان دولتى مشغول است و مزايا و امكانات كافى را در اختيار نيروهاى آشوبگر و لباس شخصى قرار مى دهد.


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved