428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، ششم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/28
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، ششم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - سه شنبه، ششم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
محکومیت سحرخیز به سه سال زندان
عیسی سحرخیز روزنامه‌نگار و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات به سه سال حبس محکوم شد.

به گزارش جرس، بر مبنای حکمی که امروز به فقیهی، وکیل سحرخیز ابلاغ شده، این روزنامه‌نگار که از تیرماه سال گذشته در حبس بسر می‌برد، به سه سال حبس، پنج سال ممنوعیت و محرومیت از فعالیت‌های سیاسی و مطبوعاتی و نیز یک‌سال ممنوع‌الخروجی محکوم شده است.

سحرخیز هم‌اینک در زندان رجایی‌شهر کرج در حبس است و تاکنون، با وجود بیماری و توصیه‌ی پزشکان، نتوانسته از هیچ مرخصی استفاده کند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


استیضاح وزیر علوم کلید خورد
پس از انتشار اخباری دال بر تلاش نمایندگان برای استیضاح وزاری کشاورزی، نیرو و آموزش و پرورش، اینبار نوبت وزیر علوم است که در مظان استیضاح قرار بگیرد.

به گزارش خانه ملت، "سعداله نصیری قیداری" در خصوص محورهای استیضاح وزیر علوم گفت: مهمترین دلایل استیضاح کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در چهار محور تهیه شده است.

وی تصریح کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ماه های اخیر دست به اقداماتی تعجب برانگیز زده از جمله این موارد می توان به تعویض روسای 15دانشگاه، برخوردهای دور از شان با اساتید نخبه دانشگاه ها و بازنشسته کردن آنها اشاره کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


انتقال مریم اکبری منفرد به زندان رجایی‌شهر
مریم اکبری منفرد از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات، صبح امروز به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد.

به گزارش جرس، این انتقال در حالی صورت می‌گیرد که هنوز حکم اکبری منفرد در دادگاه تجدید نظر بررسی نشده و حکم نهایی ابلاغ نشده است.

اکبری منفرد به اتهام همکاری با سازمان مجاهدین در دادگاه بدوی به ۱۵ سال حبس و تبعید به زندان رجایی شهر محکوم شده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


افزایش فشارهای بی سابقه بر دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی
همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، طی اقدامی بی سابقه از سوی مقامات دانشگاه شهید بهشتی تهران و مسئولین حراست آن دانشگاه، برخوردهای بسیار تند و کم سابقه ای با دانشجویان صورت گرفته است.

همزمان خبرگزاری ها از تصویب و ابلاغ مصوبات ۱۹ گانه شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها درباره عفاف و حجاب به دانشگاه های سراسر کشور خبر دادند که طی آن تهیه شناسنامه فرهنگی برای دانشجویان، میثاق نامه دانشجویان با محور مسائل اخلاقی و اخذ تعهدنامه از آنها تصویب شده است.

بنا به گزارشهای رسیده به جرس، طی روزهای اخیر، برروی شیشۀ دانشکده های آن دانشگاه، برچسبهایی نصب شده است با این مضمون که: مراقب حجاب خود باشید قبل از آن که نوبت به دیگران برسد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اعتصاب واحدهای صنعتی و کارگری در کرج و کرمانشاه
بنا به گزارش منابع خبری و شاهدان عینی، در جریان اعتصاب و تجمع استیل فروشان مجتمع «پارس غدیر» جاده قدیم کرج، که در اعتراض به سیاست مالیاتی جدید دولت صورت گرفت، دو نفر از متحصنین بازداشت شدند و همزمان منابع حقوق بشری نیز از تجمع اعتراضی کارگران کارخانه کرپ ناز کرمانشاه در مقابل ارگان های ذیربط خبر می دهند.


به گزارش منابع خبری جرس، یکی از شاهدان اعتصاب استیل فروشان خاطرنشان کرد "روز دوشنبه پنجم مهرماه ۸۹، اصناف و مسئولین و کارگران پاساژ استیل فروشان پارس غدیر، واقع در جاده قدیم کرج، در رابطه با پرداخت مالیات ٣% ارزش افزوده دست به اعتصاب کامل زده و همزمان تعداد زیادی از مأموران امنیتی و انتظامی، جهت تهدید و انصراف متحصنین از اعتصاب، در محل مستقرشدند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محاکمه سیف‌زاده به اتهام تشکیل کانون مدافعان حقوق بشر
پرونده محمد سیف‌زاده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر، به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران ارجاع شده است.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، اتهام این وکیل مدافع، با استناد به مواد ۴۹۸ و ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی، "تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر" عنوان شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اعلام انحلال جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب توسط دادستان کل کشور
دادستان كل كشور و سخنگوی جدید قوه قضائیه با اشاره به درخواست كمیسیون ماده ده احزاب از دادگاه برای انحلال حزب مشاركت و سازمان مجاهدین انقلاب، گفت: دادگاه این دو حزب سیاسی را منحل كرده و در حال حاضر حق فعالیت سیاسی ندارند.

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای، عصر دوشنبه پنجم مهر ماه ۸۹، در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه‌ها، در خصوص انحلال پروانه فعالیت حزب مشاركت و سازمان مجاهدین انقلاب گفت: در ماده ١۶ قانون احزاب آمده است كه چنانچه حزب یا گروهی یكی از موارد ذكر شده در این ماده را نقض كند، طبق آن كمیسیون ماده احزاب كه متشكل از نمایندگان سه قوه است می‌تواند پروانه حزب فوق را توقیف كند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بیانیه جبهه مشارکت در باره اظهارات محسنی اژه ای: ادعای دادستان کشور مبنی بر صدور حکم انحلال حزب مشارکت مصداق کامل جنگ روانی و اشاعه کذب است
حزب مشارکت ایران اسلامی با انتشار بیانیه ادعای دادستان تهران مبنی بر صدور حکم انحلال حزب مشارکت را مصداق کامل جنگ روانی و اشاعه کذب دانست . در این بیانیه آمده است: " با توجه به اینکه اصلا تا به حال دادگاهی برای رسیدگی به درخواست انحلال حزب توسط کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از سوی قوه قضائیه تشکیل نشده است بدیهی است که پاسخ به این سوالات غیر ممکن و در همه حال منفی است و حتما شما که با امر قضا آشنا هستید می دانید اعلام شفاهی یک حکم از سوی سخنگوی قوه قضائیه هیچ گونه ارزش قضایی ندارد و برای هیچکس منع و تکلیفی ایجاد نمی کند."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پیام کروبی در آغاز سال تحصیلی: نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد
همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، مهدی کروبی پیامی را برای دانشجویان صادر کرد. مهدی کروبی در پیامی، شروع سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت و تاکید کرد که نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد.

به گزارش سحام نیوز، کروبی در پیام خود آورده است: "دانشگاه همیشه زنده است و هیچ کسی نمی تواند آنرا با خاک یکسان کند. این سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مدیریت نوین است و امیدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را آزرده نساخته باشد. مدیریت علمی آمیخته با هنر است که در عرصه ی مدیریت دانشگاهی به دلیل وجود قشری جوان، ظرافتهای خاص خود را می طلبد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


معاونت مطبوعاتی انتشار خبر برکناری محمدعلی رامین را جرم دانست
معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره خبر "رامین از معاونت مطبوعاتی کنار رفت" به خبرگزاری مهر تذکر داد و این خبر را "شایعه سازی ، تخلف از قانون و جرم" دانست.

به گزارش مهر، متن کامل نمابر اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت ارشاد به شرح زیر است: ترویج اکاذیب و پخش شایعات که از شگردهای رسانه های صهیونیستی در جنگ نرم می باشد در قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران ممنوع بوده و جرم به شمار می آید.

طبق ماده 6 بند 11 قانون مطبوعات، اقدام آن خبرگزاری در شایعه سازی یا شایعه پراکنی در مورد "تغییر - برکناری - کناره گیری" معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تخلف از قانون و جرم محسوب می شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تاکید مجمع روحانیون مبارز بر استقلال حوزه‌های علمیه
شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی تشکیل شد.

به گزارش پارلمان‌نیوز،‌در این جلسه با توجه به شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه با تجلیل و تقدیر از نقش و تلاش ارزشمند مراجع عظام، علماء و بزرگان حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم در اعتلاء و استقلال حوزه ها بر ضرورت تقویت این امر مهم بعنوان مهمترین عامل ماندگاری و اثر گذاری روحانیت در جامعه اسلامی که همواره مورد عنایت خاص آیت الله خمینی بوده است تأکید گردید.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اعتراض مدیر مسئول هفته‌نامه بهارزنجان به توقیف آن نشریه: متاسفیم که در نظام اسلامی، به نام فرهنگ و ارشاد اسلامی اینگونه حق کشی می شود
در پی اعلام توقیف هفته‌نامه بهارزنجان و اظهارات معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد مبنی بر این‌که "این هفته‌نامه به‌دلیل انتشار مطالب خلاف عفت عمومی توقیف شده است"، صاحب‌امتیاز و مدیرمسؤول آن هفته‌نامه، در اعتراض به‌لغو مجوز نشریه فوق الذکر گفت "هفته‌نامه بهارزنجان یک هفته‌نامه ارزشی و دینی و فرهنگی است و بیش از ۵۰درصد مطالب این هفته‌نامه را قوی‌ترین مطالب دینی در دفاع از ساحت دین تشکیل می‌دهد و تا کنون مطلبی که مخالف ارزش‌های دینی باشد، در این هفته‌نامه منتشر نشده است."

محمد علی رامین (معاونت مطبوعاتی ارشاد) روز گذشته اعلام کرده بود هفته‌نامه "بهار زنجان" به‌دلیل انتشار مطالب خلاف عفت عمومی و توهین به‌مقامات کشور، مشمول بندهای ۲ و ۸ ماده ۶ تشخیص داده شد و به‌دلیل اصرار بر تخلفات به‌استناد تبصره ۲ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۱ قانون مطبوعات، لغو مجوز گردید.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


لاریجانی تذکر داد: صدا وسیما شأن و جایگاه مجلس را رعایت کند
رئیس مجلس شورای اسلامی در پی انتقاد شدید سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از عملکرد صدا و سیما در انعکاس اخبار قوه مقننه تاکید کرد که صدا و سیما باید شان و جایگاه مجلس را رعایت کند.

به گزارش مهر، محسن کوهکن سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روزسه شنبه در تذکری با استناد به ماده 23 آیین نامه داخلی مبنی بر حفظ شان و جایگاه قوه مقننه اظهار داشت: وظیفه هیئت رئیسه دفاع از کیان مجلس است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


صدور احکام انضباطی برای ١۷ تن از فعالان دانشجویی بابل
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاههای کشور، کمیته انضباطی دانشگاه علوم و فنون بابل برای هفده تن از فعالین دانشجویی آن دانشگاه، احکام مختلف انضباطی صادر کرده و این احکام را بدون احضار افراد به کمیته انضباطی و چند روز پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، به آنان ابلاغ نموده است.

به گزارش دانشجونیوز، کمیته انضباطی دانشگاه علوم و فنون بابل طی احکامی ۵ فعال دانشجویی این دانشگاه را هر یک به یک ترم تعلیق با احتساب سنوات و ۱۲ تن دیگر از فعالین دانشجویی این دانشگاه را به یک ترم تعلیق به صورت معلق تا پایان دوران تحصیلی و توبیخ کتبی با درج در پرونده محکوم کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کاریکاتور - زمتون:ملک خصوصی


فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا: سی نفرازعوامل اصلي انفجارمهاباد کشته شدند
فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا مدعی شد که رزمندگان اين قرارگاه با همكاري نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي، در يك عمليات موفق، 30 نفر از عوامل اصلي و محوري جنايت اخير تروريستي در شهرستان مهاباد را کشته اند.

عبدالرسول محمودآبادي دقايقي پيش در گفت‌وگو با  فارس در اروميه اظهار داشت: يك يا دو نفر از عناصر دخيل در عمليات تروريستي هنوز فراري هستند كه اين تعداد نيز توسط نيروهاي تلاشگر دستگير مي‌شوند و به سزاي عمل خود مي‌رسند.
وي افزود: در نخستين ساعات پس از عمليات تروريستي مهاباد موضوع مورد رصد و بررسي قرار گرفت و با مشاركت مردم سرنخ‌هاي خوبي به دست آمد كه منجر به انهدام شبكه بزرگ تروريست‌ها شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved