428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفتم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/29
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفتم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - چهارشنبه، هفتم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

تعطیلی بازار آهن تهران و زنجان در اعتراض به قانون مالیات بر ارزش افزوده
همزمان با موج اعتصابات صورت گرفته در بازار طلای کشور و در حالیکه خبرهایی مبنی بر بالا گرفتن اعتراضات صنف آهن فروشان نیز منتشر شده بود، اعضای این صنف خواهان تعویق شش ماهه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شده اند.
به گزارش سایت شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران، در روزهای اخیر بازار شاد آباد که از مهم ترین بازارهای فروش آهن در تهران است تعطیل بوده، اما بازار های آهن مکان، ۱۵ خرداد و پامنار فعال بوده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر علوم
در واکنش به اقدامات ماههای اخیر وزارت علوم دولت دهم در اخراج، بازنشستگی اجباری و حذف استادان دگراندیش دانشگاههای کشور، زمزمه‌هایی مبنی بر استیضاح وزیر علوم با محوریت موضوع "برخورد با استادان دانشگاه" در صح مجلس شنیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، سعدالله نصیری ایداری در پاسخ به سوالی در مورد شایعه استیضاح وزیر علوم در مجلس نحوه تعویض روسای دانشگاه‌ها، نحوه گزینش استادان، عدم توفیق در بخش فناوری وزارتخانه، عدم تطبیق اعتبارات پژوهشی با برنامه چهارم، عدم پیگیری مسائل مربوط به حریم و حرمت دانشگاه‌ها را دلایل احتمال استیضاح كامران دانشجو ذكر كرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه: حمایت ما از احمدی نژاد بخاطر دستور رهبری است
رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه با تقدير از رويكرد دولت نهم و دهم اظهار كرد: ما در حوزه افكار عمومي بستر را براي خدمت‌گزاران آماده مي‌كنيم تا خادمين مردم خدمات بيشتري به آن‌ها ارائه دهند.
وي با خطاب به احمدي‌نژاد كه در دومين روز از اين گردهمايي در اين مراسم حضور يافته بود، با اشاره به پيگيري ائمه جمعه سراسر كشور نسبت به سياست‌ها و بيانات  رهبري در عملكرد خود اظهار كرد: به همين خاطر است كه سياست‌هاي ما در راستاي حمايت از دولت شماست. زيرا رهبري در اين سال‌ها بيشترين حمايت‌ها را از دولت شما داشته‌اند و برخي مواقع نيز دلايل اين حمايت را بيان كرده‌اند كه از جمله آن‌ها دست پاك بودن، پرتلاش بودن، مواضع اسلامي شفاف و ارزشمند و مواضع ضد استكباري داشتن دولت نهم و دهم بوده است و ائمه جمعه مبلغ و مروج اين ارزش‌ها هستند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس : به اهداف صادراتي دست نیافتیم
عزت‌الله يوسفيان مولا در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اين مطلب كه مجلس براي رفع ناكامي‌هايي كه طي سال‌هاي اخير در امر صادرات كشور به وجود آمده، سياست‌هاي جديدي را در برنامه پنجم توسعه اعمال خواهد كرد، گفت: براساس قانون برنامه چهار ساله كشور و همچنين چشم‌انداز 20 ساله ما بايد هر سال 20 درصد از اتكاي اقتصادي كشور به صادرات نفتي را كاهش مي‌داديم و از مسيرهاي ديگري اين كمبود بودجه را جبران مي‌كرديم.

وي افزود: متاسفانه به دليل عدم سياست‌گذاري مناسب اين هدفگذاري ميسر نشد و ما نتوانستيم در بحث دريافت ماليات و صادرات كشور كه قرار بود جايگزين صادرات نفتي كشور شود به هدف گذاري‌هايمان برسيم.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عکس: طنز - کتاب هنر بازجوئی – همه چیز در دنیا اعتراف می کند


عکس: کاریکاتور خانواده درگیر - بخش 81 - احضار روح استالین


بیست و نهمین بیانیه خانواده زندانیان سیاسی: حقوق زندانیان سیاسی به دلیل انتقاد و اعتراض به کج روی های دولتمردان غاصب سلب شده است
خانواده زندانیان سیاسی با اشاره به ظلم ها و مصائبی که در طی این مدت بر آنها رفته است بیانیه بیست و نهم خود را در اعتراض به رفتارهای صورت گرفته با خانواده شهیدان همت و باکری صادر کردند .

در بخشی از این بیانیه آمده است: " ما و فرزندانمان بیرون این میدان نابرابر شاهد زورآزمایی ظالم و مظلومیم و ناگهان در کمال بهت و حیرت درست در هفته دفاع مقدس از هتک حرمت خانواده معظم شهدا می شنویم و نظاره گر هجوم به خانواده شهدای فرخنده نام، همت و باکری و اسف ناک تر، هجمه به بارگاه و بیت خانواده شهید می شویم ."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سخنرانی مسیح علی نژاد و محمد مصطفایی در حاشیه شورای حقوق بشر سازمان ملل
یک روزنامه نگار و یک وکیل ایرانی امروز در حاشیه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سخنرانی کردند. مسیح علی نژاد روزنامه نگار در این میزگرد به موضوع آزادی بیان در در ایران پرداخت و محمد مصطفایی وکیل برخی از متهمان جنبش سبز، در مورد اعدام کودکان و لزوم تشکیل دادگاه بین المللی رسیدگی به جرایم ناقضان حقوق بشر در ایران سخن گفت.

متن سخنرانی مصطفایی هنوز منتشر نشده؛ اما به گزارش منابع خبری جرس مسیح علی نژاد در سخنانی با اشاره به آزادی در ایران گفت: آزادی بیان، ترکیب دو کلمه است. یکی آزادی و دیگری بیان. هر کدام برای خود داستان ها دارند و در تفسیر و تبیین و تاویلش رساله ها نوشته اند و ادعاها کرده اند. اما در کشور من ایران برای  آزادی لگام تعیین کرده اند و برای «بیان» قاعده ای جز لجن پراکنی ننوشتند. از آزادی وسیله ای ساختند برای  بیانات دروغ خود. اینها که می گویم مشمول حال یک دولت است نه ملت.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید

گذشت خانواده شهدای کهریزک از اعدام دومحکوم؛ آمران قضایی و امنیتی جنایت کهریزک را محاکمه کنید

در پی تعلل مقامات قضایی در محاکمه و مجازات آمران جنایت کهریزک، خانواده 3 شهید حوادث کهریزک گذشت خود از قصاص دو مجری محکوم به اعدام این جنایت را اعلام و خواستار آن شدند که اراده جدی و اخلال ناپذیر برای پیگرد و مجازات آمران سیاسی، قضایی و امنیتی این جنایت نیز بزودی محقق شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بیانیه اعلام موجودیت انجمن سبز دانشـگاه تهـران شـرق
همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، تشکلی دانشجویی تحت عنوان «انجمن سبز» دانشجویان دانشگاه تازه تاسیس "تهران شرق" دانشگاه آزاد، اعلام موجودیت کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه حاج سید جوادی به نهادهای بین المللی: تا دیر نشده علیه ظلم به زندانیان سیاسی ایران موضع گیری کنید
دکتر احمد صدرحاج سیدجوادی، در نامه ای خطاب به چهره های سرشناس بین المللی خواستار موضع گیری آنان علیه ظلم به زندانیان سیاسی ایران و پیگرد حقوقی عاملان و آمران فجایع بعد از انتخابات شد.

در این نامه آمده است: امروزه صدها نفر از مردم اين كشور با احكام سنگين كيفري روبرو بوده و از محدويت‌هاي فراوان در رنج و تعب هستند. از آن‌جا كه باوري به ماندگاري دولت آقاي احمدي‌نژاد وجود ندارد، اميد است كه اين احكام توسط اعتراضات فراگير داخلي ملت ايران سرانجامي ديگر يابند، اما در خصوص محكومان به اعدام و يا برخي زندانيان سياسي كه سلامت جسماني ايشان در معرض تهديد جدي قرار دارد، وضع به گونه‌اي ديگر است و به جهت غيرقابل جبران بودن و برگشت‌ناپذيري پيامدهاي اجراي چنين احكامي، اقدامات فوري و موثرتر، بيش از پيش ضروری و ایجاب می‌نماید.
 
حاج سید جوادی با اشاره به ظلمی که به زندانیان می رود آورده است: با استفاده از تمامي امكانات خود از يك سو در جهت توقف فوري و جلوگيري از اجراي احكام ناعادلانه‌ي صادره در خصوص فعالان سياسي ايران، به ويژه محكومان به اعدام و از سوي ديگر با ارسال گزارش به نهادهاي حقوقي بين‌المللي، نسبت به پيگرد كيفري و محكوميت اشخاص و نهادهاي شبه‌ نظامي / امنيتي و در راس آنان شخص رييس دولت ايران اقدام لازم مبذول فرماييد. در غير اين صورت اقدامات و اعلام مواضع بشردوستانه‌ آن مقامات در خصوص ساير متهمان جرايم عمومي توجيه مناسبي نزد افكار عمومي جهان نخواهد داشت و چه بسا به گونه ديگري تعبير شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احضار مهدی عربشاهی برای اجرای حکم به رغم شرایط جسمی نامساعد
به گزارش کلمه، مهدی عربشاهی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت از سوی اجرای احکام دادسرای شهید مقدس مستقر در بازداشتگاه اوین جهت اجرای حکم فراخوانده شد.

این فعال دانشجویی در شرایطی در ابتدای سال تحصیلی دانشگاه‌ها به زندان فراخوانده شده که سال گذشته و در جریان حوادث روزعاشورا بازداشت و نزدیک به ۳ ماه در بند ۲۴۰ اوین زندانی بود.

وی در دوران بازداشت خود در زندان اوین دچار سکته قلبی و به بیمارستان قمر بنی هاشم وابسته به وزارت اطلاعات منتقل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مهمانپرست: در مورد موشک های اس- ٣۰۰ طبق قرارداد با روسیه عمل می شود
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی، صدور دستور رییس‌جمهور روسیه مبنی بر عدم تحویل موشك‌های اس- ٣۰۰ به ایران را، در راستای اجرای قطعنامه‌ ١۹٢۹ شورای امنیت دانست و با بیان اینکه "خودِ این قطعنامه‌ نیز غیرقانونی و غیرعادلانه است"، اظهار عقیده کرد: "میان ما و دولت روسیه قراردادی امضا شده و تعهد دو طرف مشخص نیز است؛ بنابراین بر اساس آن قرارداد و تعهد عمل خواهد شد."

وی همچنین تاکید کرد که فشارهای سیاسی برای این كه ایران از حقوق خود عقب‌نشینی كند، نتیجه‌ای نخواهد داشت .
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


علی آقا محمدی سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
 طبق تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، علی آقامحمدی بعنوان سخنگوی آن ستاد معرفی گردید تا از این پس اخبار مربوط به جلسات آن نهاد، توسط سخنگو اعلام شود.

به گزارش آفتاب نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می گوید: قرار است از این پس هیچ‌کس درباره خبرهای ستاد صحبت نکند و تمام خبرهای این ستاد توسط سخنگو اعلام شود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محکومیت حسین درخشان به ۱۹ سال و نیم حبس تعزیری
به گزارش مشرق، بنا بر این حکم که امروز از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی صادر شد، درخشان که در مهرماه 87 بازداشت شده است، به اتهام "همکاری با دول متخاصم، تبلیغ علیه نظام اسلامی، تبلیغ به نفع گروهک های ضد انقلاب، توهین به مقدسات و راه اندازی و مدیریت سایت های مبتذل و مستهجن"، به 19 سال و نیم حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب و فعالیت در رسانه ها و بازگرداندن وجوهی که دادگاه "اخذ شده" خواند، به مبلغ 30 هزار و 750 یورو، دوهزار و 900 دلار و 200 پوند انگلیس محکوم شد.

حسین درخشان از پیشتازان وبلاگ نویسی به زبان فارسی است و در وبلاگ خود به نام "سردبیر خودم" به زبان‌های فارسی و انگلیسی در مورد خودش و سیاست و فرهنگ ایران قلم می‌زد
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


یک نماینده مجلس: از ميان 13 كشور منطقه رتبه سیزدهم در فناوري اطلاعات را داریم
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدن به جایگاه اول علمی و اقتصادی در منطقه، از اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن بيان اين مطلب اظهارداشت: هم اکنون در دنیا 53 کشور در زمینه فناوري اطلاعات فعال هستند؛ این در حالی است که ایران روی پله 53 از نظر رتبه‌بندی قرار گرفته و در 13 کشور منطقه نیز جایگاه 13را داریم، که این مسئله قابل قبول نیست و باید به دنبال ارتقاء این صنعت باشیم.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کارگران شرکت روغن نباتی قو دست به اعتصاب زدند
کارگران کارخانه روغن نباتی قو (واقع در تهران)، دراعتراض به عملکرد مدیریت آن شرکت و پرداخت حقوق کارگران از محل فروش املاک شرکت قو دست ازکار کشیدند.

به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران کارخانه روغن نباتی قو می گویند شرکت از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و با ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت تولیدی کار می‌کند.

بر اساس این گزارش، آنان با بیان اینکه فروش املاک راه‌حل پایدار پرداخت حقوق کارگران نیست، به مالکیت بنیاد شهید بر شرکت روغن نباتی قو نیز اشاره کردند .
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


رهبری: عده‌ای اصرار دارند حضور توطئه‌گر دشمن را در حوادث گوناگون نادیده بگیرند
رهبر جمهوری اسلامی با بیان ارقامی که آن‌ها را "آمارهای تکان دهنده از وضعيت زندگی مردم آمريکا" خواند، مدعی شد: البته رئيس‌جمهور محترم بخشی از اين حقايق و آمارها را در سفر پرمغز و پرکار خود به سازمان ملل متحد بيان کردند و وجود چندين ميليون کارتن خواب و ده‌ها ميليون انسان در زير خط فقر بخشی از حقايق تلخ جامعه امريکا است.

به گزارش ايلنا ، آقای خامنه‌ای امروز در ديدار ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار عقیده کرد: مهمترين وظايف ائمه جمعه، توجه بيش از پيش به اين جايگاه والا، آگاهی از واقعيت‌های روز‌جامعه، غافل نشدن از طراحی‌های دشمن، ارتباط نزديک و صميمی با جوانان و استفاده از ابتکار و توانايی‌های آنان است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، امارات را به مقابله به مثل تهدید کرد
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در واکنش به سخنان سفیر امارات متحده عربی در واشنگتن درباره بازرسی از کشتی های ایرانی، دولت آن کشور را به "مقابله به مثل" تهدید کرده و خاطرنشان ساخت "امارات عددی نیست که بخواهد چنین حرفی بزند."

یوسف العطیبه، سفیر امارات متحده عربی در آمریکا، اواخر هفته گذشته از "بازرسی صدها کشتی که تجهیزات مشکوکی به ایران حمل می کردند" توسط پلیس امارات خبر داده و در یادداشتی که روزنامه نیویورک تایمز آن را منتشر کرد، گفته بود: "ما کشتی های زیادی را که گمان می کردیم تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی را نادیده گرفته اند، بازرسی کرده ایم."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


علیخانی: دولت به‌جای شعار و پرداخت وام‌ به برخی از کشورها، به داد جوانان بیکار برسد
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بیکاری در کشور تاکید کرد: دولت به جای شعار و بعضا پرداخت وام‌های کلان به بعضی از کشورها، به داد جوانان بیکار برسد.

به گزارش خانه ملت، قدرت‌الله علیخانی، در نطق میان دستور خود با اشاره به حفظ شأن و جایگاه مجلس به فرازهایی از سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: امام فرمودند "علاقه‌مندم که قداست مجلس معظم و وکلای محترم محفوظ باشد تا الگویی باشند برای مجلس‌های جهان"؛ "این مجلس ماحصل خون یک جمعیتی است که وفادار به اسلام بودند سر تسلیم به مجلس یعنی سر تسلیم به اسلام"، همچنین "این مجلس مجلسی است که در تقابل انحراف ایستاده است و مرکز همه قدرت‌ها و قانون‌ها مجلس است."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بازار طلای قم با سه روز تعطیلی مداوم، به جمع اعتصابیون پیوست
در راستای اعتصاب طلا فروشان شهرهای مختلف کشور، بازار طلای قم برای سومین روز متوالی در اعتصاب کامل به سر می برد.

به گزارش منابع خبری جرس، روز سه شنبه پاساژهای طلا و زمرد والغدیر و طلا فروشی های اطراف حرم مغازه های خود را باز نکردند.

همزمان گزارش ها خاطرنشان می سازد "فقط یکی از طلا فروشی های قم (یگانه) باز بود که این طلا فروشی بدلیل اینکه روز دوشنبه توسط نیروهای اطلاعاتی بازداشت و تهدید شده بود، مجبور به باز کردن مغازه اش شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved