428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] ایران هفت میلیارد تومان بابت طلاکاری قبر حضرت امام موسی کاظم علیه الصلات و السلام و جد مبارکش به دولت عراق پرداخت

هزینه کردن برای حرم ائمه هرچی بشه بازم کمه. متاسفانه این ادمها فقط بلد هستند به دین و مظاهر ان اشکال بگیرند در حالیکه قبور ائمه باعث شکوه شیعه و اسلام است و بخش اعظم هزینه ان توسط علاقه مندان به بارگاه ائمه تامین شده است. حرم ائمه و زیبایی ان جزو مظاهر باستانی و زیبایی شناسانه محسوب می شوند و کاشی ها و نقوش ان جزو اثار هنری است که توسط بهترین تصویرگران و هنرمدان ایرانی و علاقه مند و شیفته اهل بیت تهیه می شود رسیدگی به مردم فقیر هم ربطی به بارگاه ائمه ندارد . ان یک بحث دیگری است و ربطی به هم ندارند. .

2010/9/28 Arezou Lotfi <arezoulotfi@gmail.com>


با درود

من نام این "دشمن" را نادانی میگذار م. با پوزش اما اگر پدران ما نادان نبودند خمینی را در ماه نمیدیدند، ما امروز اگر نادان نبودیم، دیروز به دنبال خاتمی‌ها و امروز به دنبال موسوی‌ها نبودیم و ویا یک روز به دنبال این "اصلاح طلب" و آن روز به دنبال آن "فعال حقوق بشر" نبودیم. ما دشمنمان بسیار قوی تر از تمام اینهاست و آن درون خود ما هست و آن نادانی‌ ما هست.

فرهنگ ایران میگوید "توانا بود آن که دانا بود". پس اگر میخواهیم ایران و ایرانی‌ را نجات بدهیم اول از خودمان آغاز کنیم و به فرهنگ ایرنیمان بر گردیم و آن را بشناسیم. این فرهنگ ایران است که خرد را بالا تر از همه چیز دیگر میگذارد، "به نام خداوند جان و خرد". ما اگر به خرد ایرانی‌ خود برگردیم و بخوانیم و بیاموزیم، سروش ها، کدیور ها، سازگار ها، شیرین عبادی ها، نوریزاده‌ها و و و نمیتوانند ما را گول بزنند. ما اگر در قرن تکنولوژی اینترنتی نام کسانی‌ که نمیشناسیم را حد عقل گوگل کنیم و قبل از اینکه به دنبالش برویم بخوانیم ببینیم این شخص چه میگوید دیگر گول نمیخوریم چون از خرد خود استأفاده کردیم، چون پژوهش کردیم، خواندیم، دانا شدیم و به همین طور خرافاتی به نام اسلام را هم دیگر نمیتوانیم بپذیریم.

با پوزش پر حرفی‌ کردم ولی‌ چند شب پیش کتاب این جاسوس ابراهیم یزدی را ورق میزدم و لیست کسانی‌ که قرار بود بعد از کودتای نوژه دست گیر بشوند (چون نقش بزرگی‌ در بنیان گذاری جمهوری ننگین اسلامی داشتند) در آن کتاب نگاه می‌کردم بسیاری از آن نامها امروز طرفداران حقوق بشر، اصلاح طلب، و حتا نام پدر یکی‌ از دوستان خودم را دیدم. واقعا که ما هر چی‌ بخوانیم کم خواندیم. بیخود نیست که فرهنگ ایران میگوید "ز گهواره تا گور دانش بجوی".

پاینده ایران و ایرانی‌ 



 

 

 

ایران هفت میلیارد تومان بابت طلاکاری قبر حضرت امام موسی کاظم علیه الصلات و السلام و جد مبارکش به دولت عراق پرداخت

از دوران نوجوانی و در مراحل راهنمایی و دبیرستان، همیشه وقتی در دروسی مانند جغرافی و تاریخ و نظایر آن، با منابع و ثروتهای کشور پهناورم ایران آشنا می شدم، این سوال برایم مطرح بود که اگر اینhttp://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/6674fff7444.jpg همه ثروت و منابع در ایران موج می زند، اگر در تملک منابع نفت و گاز در دنیا جزو اولین ها هستیم و در داشتن طلا و نقره و مس و دیگر فلزات نیازی به دیگر کشورها نداریم، پس چرا وضعیتمان این است؟! چرا فقر و گرانی و فساد بیداد می کند و از ساده ترین امکانات محروم هستیم؟ چرا باید جدیدترین پیشرفتهای تکنولوژیک سالها پس از حضور در بازارهای جهانی تنها در تلویزیون های ایران مشاهده شود، و مردم کشورم از ساده ترین امکانات مانند تحصیل و درمان و بهداشت و غذای سالم نیز محروم باشند؟

پاسخ معلمان و رسانه ها و کتابهایمان همیشه به یک ریشه باز می گشت: دشمن نمی گذارد!آمریکا و اسرائیل تنها موانع سعادت ملت ما هستند!

 

سالها گذشته است، و روز به روز پاسخ این سوال برای من و دیگر مردم ایران واضح تر می شود. پاسخ دقیقا همان است که معلمانمان می گفتند و در کتابهایمان نوشته بودند: "دشمن" نمی گذارد! "دشمن" با طراحی روزانه نقشه های پلید، ملت را به بند کشیده است و برده داری نوین را پایه گذارده است. "دشمن" است که مقصر است، "دشمن" است که نمی خواهد مردم آسوده باشند و از حقوق اولیه خود برخوردار. "دشمن" از هر وسیله ای برای به یغما بردن منابع این ملت بهره می گیرد. اما قسمت دوم پاسخ، "کمی" متفاوت است. "دشمن" یعنی: نظام و ساختار دینی-حکومتی ایران! دشمن یعنی حکومت صفویانی که هدفی ندارند جز ترویج خرافه های خود و به تاراج بردن اموال مردم بیگناه به نام دین. دشمن از درون ما برخاسته است، و علتتش ما هستیم. و این دشمن است که در طول این 5 قرن همیشه در پی تاراج اموال مردم و تضمین سیاه بختی و شوریدگی ملت ما بوده است!

 

این مقدمه را برای درک بهتر اهمیت این خبر نوشتم:

 

"مراسم رونمایی از گنبد و گلدسته های حرم امام موسی بن جعفر علیه السلام برگزار شد"       لینک خبر در سایت رسمی ستاد بازسازی عتبات عالیات

خلاصه خبر این است که دیکتاتوری اخوندی ایران، قبر موسی بن جعفر، امام هفتم شیعیان را مجددا طلاکاری نموده و با هزینه ملت ایران جهت ترویج بیشتر بت پرستی تقدیم ملت عراق کرده است! برای بازسازی این مکان، 110 کیلوگرم طلا و 14 تن مس استفاده شده است!! قیمت هر گرم طلای 18 عیار در لحظه نگارش این مطلب در سایت "مثقال" 32850 تومان برآورد شده است. فرض کنیم این قیمت برای طلاهای حرم موسی بن جعفر سی هزار تومان باشد. به این ترتیب هر کیلوگرم طلا سی میلیون تومان، و قیمت طلاهای صرف شده در پرستشگاه موسی بن جعفر سه میلیارد و سیصد میلیون تومان است. همچنین قیمت هر کیلوگرم مس در سایت مثقال 8400 تومان است، و به این ترتیب قیمت 14 تن مس نیز می شود: صد و هفده میلیون و ششصد هزار تومان، که با تخفیف ویژه نگارنده! آن را هم صد میلیون فرض می کنیم. سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان فقط هزینه طلا و مسی است که در بازسازی این بتکده هزینه شده است! این را در کنار شش هزار ساعت کاری توسط سیصد مهندس ایرانی قرار دهید و دستمزدهای این افراد را نیز محاسبه کنید، پورسانت های نجومی واسطه ها و دلال ها، شیرینی و مواجب "تولیت" بتکده مزبور و سفیر ایران در عراق و بقیه کرکس های محترم، تا تصور دقیقی داشته باشید از اینکه در ایرانی که فقر بیداد می کند، این همه منابع و ثروتهای طبیعی صرف چه چیز می شود؟! صرف ساختن بتکده ای در عراق، با هزینه ای که می توان با آن دهها درمانگاه و مدرسه ساخت! می توان سهام عدالت مردم بدبخت را پرداخت کرد تا اعتراض نکنند(خبر اعتراضشان از طریق نماینده کبودرآهنگ را در سنی نیوز بخوانید). می توان آن را به هر شکل دیگری در ترمیم زندگی مردم فقیر ایران بکار گرفت، اما چه باید کرد، که "دشمن" نمی گذارد!

دکتر سعید صفا

تصاویر را ببینید:

 

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/shahekhorasan.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/8y0960986yglkjglkv.jpg

 

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/Shrine.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/faghr75075780%283%29.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/025985987hg2.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/s33lw0.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/sls12v.jpg

يك لقمه فقر

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/u000lknlkbbbntitled.jpg

 

سه نسل فقر ، در يك منظر

http://partisan.persiangig.ir/image/Shaidayi/Faghr/Faghr06.jpg 

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/untitl76579tjglkjgggged.jpg

http://69.93.157.130/%7Eislamwn/download/pics/8fl84dy.jpg

 

http://islamwn.findhere.org/fa/display-news.php?nid=2136

 




--
جمهوری اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم
حکومت ضد زن نمیخواهیم نمیخواهیم

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



--
چه شکسته ایستادی 
چه شکسته تر پریدی
به طواف عاشقانه
حرم خدا رسیدی

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved