428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، پنجم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/27
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، پنجم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - دوشنبه، پنجم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

ضرب و شتم و انتقال ضیاء نبوی به سلول انفرادی در بدو ورود به زندان اهواز
ضیا‌ءالدین نبوی، فعال دانشجویی که طی چند روز گذشته به زندان کارون اهواز منتقل شده، بر اثر ضرب و شتم و انتقال به سلول انفرادی، در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، ضیاء نبوی پس از ورود به زندان اهواز، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مدت ۴۸ ساعت را در سلول انفرادی سپری کرده است.

کمیته گزارشگران حقوق بشر به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که وی هم اکنون به بند امنیتی زندان کارون اهواز منتقل شده است. گزارش‌های دریافتی حاکی از "وضعیت نابسامان بهداشتی و غذایی" در زندان اهواز است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


گزارش ارژنگ داوودی از تجارت میلیاردی مواد مخدر در زندان رجایی شهر
جرس: ارژنگ داوودی زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج گزارشی از مافیای مواد مخدر در زندان و ارتباطات آنان با مسئولین زندان تهیه کرده است.

ارژنگ داودی که در بند سه، معروف به بند کارگری زندان گوهردشت کرج زندانی می باشد در تاریخ 23 تیرماه در اعتراض به شرایط و محدودیتهای غیر انسانی وادار به اعتصاب غذا شد و این اعتصاب بیش از هفتاد روز به طول انجامید.

داودی خواستار احقاق حقوق اولیه خود مانند پایان دادن به لغو ملاقات و ممنوع تماس بودن با خانواده اش، رسیدگی پزشکی به وضعیت جسمی خود، پایان دادن به تصرف منزل شخصی و آوارگی خانواده اش و همچنین رسیدگی به شکایتی که علیه علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت نموده است، می باشد.
ارژنگ داوودی در آبان ماه ۱۳۸۲ بازداشت و۱۶ ماه بعد، در دادگاه انقلاب توسط قاضی حداد محاکمه و به ۱۵ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ابلاغ مصوبات 19گانه حجاب در دانشگاه
انتشار ژورنال لباس دانشجویی در دانشگاه‌ها
مصوبات 19 گانه شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها درباره عفاف و حجاب به دانشگاههای سراسر کشور ابلاغ شد که طی آن تهیه شناسنامه فرهنگی برای دانشجویان، میثاق نامه دانشجویان با محور مسائل اخلاقی و اخذ تعهدنامه از آنها تصویب شده است.

به گزارش مهر، شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها متشکل از معاونان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌ آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


۱۱۰۰ سال زندان برای زندانیان سیاسی ایران در حال اجراست
جرس: زندان اوین و بند 350 آن هم اکنون تبدیل به مرکزی جهت اعمال فشار و محدودیت بیشتر برای زندانیان سیاسی- عقیدتی ایران تبدیل شده است. هم اکنون حدود 145 نفر در این زندان به اتهام های سیاسی و عقیدتی در حال گذران دوران زندان خود هستند. جوان ترین این زندانیان جوانی 19 ساله به نام محسن شوشتری است که به یک سال حبس محکوم شده و مسن ترین آنها امیرعلی مهرنیا با 73 سال سن است. او یک معلم بازنشسته است که درحوادث پس از انتخابات بازداشت و به دو سال زندان محکوم شده است.

مشخصات دقیق ۲۱۶ زندانی سیاسی- عقیدتی و امنیتی در زندان های مختلف ایران شناسایی شده است که بیش از ۱۱۰۰ سال محکومیت دارند و در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان های مختلف ایران هستند. این در حالی است که از میان این زندانیان برخی به اعدام و حبس ابد محکوم شده اند که اگر برای هر کدام از این افراد و میزان محکومیت شان، چندین سال را در نظر بگیریم، بیش از یک هزار و ۵۰۰ سال زندان خواهد شد که میزان بالایی از این هزار و پانصد سال زندان به جرم آزادی طلبی و دموکراسی خواهی در ایران برای این افراد صادر شده و هم اکنون در حال اجراست.

این گزارش مستند از اسامی زندانی ها توسط یاران گمنام جنبش سبز در زندان اوین در اختیار کلمه قرار گرفته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


موسوی در تکذیب ادعاهای روزنامه رسالت: بر خلاف اقتدارگرایان جنبش سبز پدرخوانده ندارد
میرحسین موسوی در واکنش به یکی دیگر از خبر های کذب روزنامه رسالت گفت: در میان صفوف جنبش سبز و اصلاح طلبان هیچ اختلافی وجود ندارد و وی همواره با دیگر شخصیت های اصلاح طلب از جمله مهدی کروبی و سید محمد خاتمی مشورت می کند.

به گزارش خبرنگار کلمه موسوی خبر روزنامه رسالت را مبنی بر«وجود اختلاف در میان صفوف جنبش سبز و اصلاح طلب تکذیب کرد و گفت: «هیچ اختلافی بین بنده و برادران بزرگوار کروبی و خاتمی وجود ندارد و ما مرتب با هم مشورت می کنیم.»
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دانشجو: هیچ علمی بدون گره خوردن به ولایت، وسیله تکامل بشر نیست!
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در مشهد گفت: هیچ علم و عملی در دنیا بدون گره خوردن به ولایت وسیله پیشرفت و تکامل بشر نخواهد بود.
به گزارش مهر، کامران دانشجو در آیین معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه امام رضا مدعی شد: علمی که در مسیر خدمت و تعالی بشریت قرار گیرد، دیگر ابزاری برای دنیا‌طلبی نیست و اگر علم در مسیر ولایت حرکت کند راه ترویج و سلوک را پیش گرفته است.
وی با تقسیم‌بندی علوم گفت: علم ملکوتی، انسان را به سمت ملکوت هدایت کرده و هیچ‌گاه ابزاری برای سلطه بر انسان‌ها نیست.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


محمد خاتمی: همرزمان همت و باکری، برای دفاع از واقعیت سپاه و بسیج آشکارا موضع بگیرند
سید محمد خاتمی با انتقاد از تعرض به خانواده شهیدان باکری وهمت گفت: تعجب می‌کنم چرا وقتی خانواده های دو شهید بزرگوار همت و باکری و فرزندان ایشان مورد تعرض قرار می‌گیرند سرداران و رزمندگان بزرگی که همکار و همراه این دو شهید بوده‌اند فریاد نمی زنند. آنان که واقعاً از این رفتارها بیزارند این انتظار را از آنان داریم که برای دفاع از واقعیت سپاه و بسیج آشکارا موضع بگیرند، البته آرام و محترمانه، و نگذارند نهادهای انقلابی لطمه ببینند.

رئیس‌جمهور سابق ایران با بیان اینکه "آنچه در عمل جریان دارد سیاست دفع حداکثری و عدم جذب است"، گفت: معتقدم دل اکثریت ملت با حرف‌هایی است که ما می‌زنیم که اگر اکثریت قاطع مردم حرف‌ اصلاح‌طلبان را قبول ندارند، چرا بخشنامه می‌کنند دستگاههای رسمی هیچ حرف و خبری از این طرف را منتشر نکند؟
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حمله شدید کچوئیان به هاشمی رفسنجانی: ظاهراً درس‌هاي فقهي را به خوبي نخوانده اید
اظهارات آخر هفته گذشته هاشمی رفسنجانی درباره وقف دانشگاه آزاد واکنش تند یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را در پی داشت؛ وی در این باره گفت که "ظاهراً آقاي هاشمي رفسنجاني درس‌هاي فقهي خود را به خوبي نخوانده ‌است و اگرنه يك مفهوم روشن از رابطه فقه و حكومت به دست مي‌آورد."

به گزارش فرارو، حسين كچوئيان، عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با بيان اينكه "هيئت فقهي و حقوقي مامور از طرف  رهبري مي‌خواست و باید امكان وقف اموال دانشگاه آزاد از طرف مسئولين اين دانشگاه را بررسي كرده و نتيجه را اعلام كند"، اظهار داشت": اين بررسي‌ها انجام شده و بر اساس آن چيزي كه در اخبار آمده است نتيجه اين بررسي‌ها منفي بوده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خوش چهره: کارگزاران "کوروش زمان" به علم و فرهنگ یورش برده اند
بازنشستگی محمد خوش چهره از دانشگاه تهران با 23 سال سابقه تدریس، بازتاب‌های مختلفی در محافل علمی و دانشگاهی داشت. خوش چهره با بسنده کردن به گفتگویی کوتاه به آیات سوره الرحمن اشاره کرد و گفت: به علم و فرهنگ یورش برده اند اما قطعا این اقدامات انحرافی پایدار نخواهد بود و در آینده نزدیک برعکس به بیداری بیشتر جامعه و افزودن به سرمایه های انقلاب اسلامی منجر خواهد شد.
این عضو هیئت علمی بازنشسته شده در پاسخ به اینکه منشأ این بازنشستگی که برخی از آن به عنوان "بازنشستگی شتابان" نام برده اند چیست با مزاح گفت: خیلی از مسائل جاری را باید در فضای حاکم تحت عنوان فضای ایجاد شده منتسب به کوروش و اسفندیار جستجو کرد. مخصوصا کارگزاران کوروش زمان در محیط فرهنگی و دانشگاهی کشور به طور شتابان قصد عملیاتی کردن منویات خود را دارند و به علم و فرهنگ یورش برده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


كارگران "زهش" با وجود فعال بودن خط تولید سه ماه حقوق نگرفته‌اند
كارگران كارخانه چيلرسازي زهش مي‌گويند: با وجود فعال بودن خطوط توليد و فروش محصولات اين كارخانه در سه ماه گذشته حقوق دريافت نكرده‌اند.

به گزارش ایلنا، به گفته اين كارگران شنيده مي‌شود كه مديريت كارخانه در ازاي دريافت پول مربوط به تامين و فروش دستگاه‌هاي چيلر جذبي و تهويه مطبوع مورد نياز پروژه‌هاي مسكوني و اداري- تجاري، مالكيت واحدهاي ساخت شده را قبول مي‌كند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خروج پنج میلیون نفر از پایتخت تا پایان برنامه پنجم
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با بیان این که تا پایان برنامه پنجم، پنج میلیون نفر از پایتخت خارج می‌شوند، گفت: بسته‌های حمایتی برای خروج اصناف از تهران تدوین شده که به تدریج اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، لطف‌الله‌ فروزنده درخصوص آخرین تدابیر دولت برای اجرای طرح سبک‌سازی تهران اظهارداشت: پس از اجرای طرح انتقال کارمندان دولت از تهران که براساس برنامه مقرر شد تا پایان سال جاری ۴۰ درصد ازکارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های تحت پوشش این طرح از تهران خارج شوند، در راستای طرح سبک‌سازی تهران بسته‌هایی برای خروج اصناف از تهران تدوین شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ثبت پنج هزار امضاي اعتراضي به لايحه حمايت از خانواده در دبيرخانه مجلس
بيش از 40 زن ايراني امروز با حضور در مجلس شوراي اسلامي براي چندمين بار از نمايندگان مجلس خواستند كه براي ترويج ازدواج‌موقت و چندهمسري تلاش نكنند، بلكه به جاي آن براي "ممنوعيت چندهمسري" قانون تصويب كنند.

به گزارش ايلنا، اين زنان صبح امروز بيش از پنج هزار امضا را كه در آن ايرانيان از نمايندگان خواسته‌اند "چندهمسري را ممنوع كنيد" به دبيرخانه دفتر رئيس مجلس شوراي اسلامي تحويل دادند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز خطاب به هیئت نظارت: هدفتان خاموش کردن صدای منتقدان است
جــــرس: در پی توقیف و پلمب دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز توسط هیئت نظارت دانشگاه، این تشکیلات دانشجویی طی نامه‌ای خطاب به هیئت نظارت دانشگاه، ضمن برشمردن تخلفات آشکار قانونی از جانب آن نهاد، خواستار رویكرد قانونی بر اساس آیین نامه‌ تشکلهای اسلامی دانشگاهیان شد.

در این نامه، انجمن اسلامی دانشجویان عدم نقش هیئت منصفه از مرحله‌ بررسی پرونده‌ تا صدور حکم و همچنین عدم ابلاغ کتبی اتهامات هیئت نظارت به انجمن اسلامی را، مصداق تخلفات آشکار قانونی هیئت نظارت دانسته و خواستار سیر روال قانونی در بررسی آن پرونده و فراهم شدن امکان دفاع برای خود که از حقوق تصریح شده‌ی هر تشکل در آیین‌نامه‌ی تشکل‌های اسلامی است، شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


افزایش فشارهای بی سابقه بر دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی
جــــرس: همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، طی اقدامی بی سابقه از سوی مقامات دانشگاه شهید بهشتی تهران و مسئولین حراست آن دانشگاه، برخوردهای بسیار تند و کم سابقه ای با دانشجویان صورت گرفته است.

همزمان خبرگزاری ها از تصویب و ابلاغ مصوبات ۱۹ گانه شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی دانشگاهها درباره عفاف و حجاب به دانشگاه های سراسر کشور خبر دادند که طی آن تهیه شناسنامه فرهنگی برای دانشجویان، میثاق نامه دانشجویان با محور مسائل اخلاقی و اخذ تعهدنامه از آنها تصویب شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ویروس های جاسوس در صنایع کشور
معاون اقتصادي وزير صنايع خبر ازنفوذ ويروس جاسوس "استاكس نت " به سيستم هاي صنعتي كشور داد و گفت سه كشور به اين ويروس آلوده شده‌اند كه ايران و هند در رتبه هاي اول و دوم و اندونزي نيز در رده سوم قرار دارند.
در روزهای گذشته خبری منتشر شد که براساس آن نوعی از ویروسی به نام "استاکس"در هفت ماه گذشته، وارد کامپیوترهای مختلف شده؛این ویروس با دزدیدن اسرار درون این کامپیوترها، محتوای آن‌ها را روی اینترنت منتشر می‌کند. نکته اما اینجاست که برخی از کارشناسان علوم کامپیوتر، معتقدند ۶۰ درصد کامپیوترهایی که مورد حمله ویروس استاكس‌نت قرار گرفته اند در ايران هستند؛خبری که افشين روغني، معاون اقتصادي وزير صنايع در گفت‌وگو با فارس آن را مورد تایید قرار داده است.
وی با بيان اينكه تا كنون 9 گونه از ويروس جاسوس اطلاعات به سيستم‌هاي صنعتي كشور نفوذ پيدا كرده، گفته است: بهترين اقدام براي مقابله با اين جاسوس، طراحي يك آنتي ويروس قوي ايراني است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


لباس متحدالشکل برای دانشجویان. طرح از حسین صافی


قتل‌هایی به نام انقلاب، نظام و ولایت، زندگی‌مان را بر هم ریخت
جرس: شنیده‌ها حاکی است که یکی از عوامل قتل‌های زنجیره‌ای به نام مسلم (کارمند وزارت اطلاعات) در جمع چند تن از همکاران خود با با بیان این که "ما به نام انقلاب، نظام و ولایت مرتکب قتل شدیم" اذعان کرد: هم آبرویمان رفت و هم زندگی‌مان از هم پاشید، فکر می کردیم اگر بگویند حکم شرعی داریم و دستور ولایت فقیه هست، می‌توانیم آدم بکشیم، اما اشتباه کردیم و تبدیل به یک آدمکش و جنایتکار شدیم که آبرو و زندگی و همه سوابق خود را نیز از دست دادیم و آخرتمان را هم قطعا بدتر از حال است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سی نفرازعوامل اصلي انفجارمهاباد کشته شدند
جرس: فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا مدعی شد که رزمندگان اين قرارگاه با همكاري نيروهاي اطلاعاتي و انتظامي، در يك عمليات موفق، 30 نفر از عوامل اصلي و محوري جنايت اخير تروريستي در شهرستان مهاباد را کشته اند.

عبدالرسول محمودآبادي دقايقي پيش در گفت‌وگو با  فارس در اروميه اظهار داشت: يك يا دو نفر از عناصر دخيل در عمليات تروريستي هنوز فراري هستند كه اين تعداد نيز توسط نيروهاي تلاشگر دستگير مي‌شوند و به سزاي عمل خود مي‌رسند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پیام کروبی در آغاز سال تحصیلی: نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد
جرس: همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، مهدی کروبی پیامی را برای دانشجویان صادر کرد. مهدی کروبی در پیامی، شروع سال تحصیلی جدید را به دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت و تاکید کرد که نباید مطالبات دانشجویان بی پاسخ مانده و انباشته گردد.

به گزارش سحام نیوز، کروبی در پیام خود آورده است: "دانشگاه همیشه زنده است و هیچ کسی نمی تواند آنرا با خاک یکسان کند. این سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مدیریت نوین است و امیدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را آزرده نساخته باشد. مدیریت علمی آمیخته با هنر است که در عرصه ی مدیریت دانشگاهی به دلیل وجود قشری جوان، ظرافتهای خاص خود را می طلبد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خانواده شهید محلاتی هم از حمله خشونت طلبان بی نصیب نماند
جرس: برخورد حاکمیت با چهره های شاخص انقلاب تنها  به  عزم نیروهای افراطی برای حمله و حصرِ کروبی و موسوی و برخوردهای حذفی با  خاتمی و هاشمی خلاصه نشد. به نظر می رسد این شیوه دامن خانواده شهدای شاخص نظام و انقلاب و سرداران معروف جنگ را گرفته است به گونه ای که همسر شهید همت و باکری به جرم دیدار با موسوی و کروبی مورد حمله قرار گرفته و فرزند شهید باکری نیز به همین منظور بازداشت می شود. اخیرا  جرس مطلع شد که خانواده شهید محلاتی نیز در ایام اعتراضات سال گذشته بشدت مورد تعرض و حمله قرار گرفته اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دفتر تحکیم وحدت: اقتدارگرایان چاره ای جز پذیرش مطالبات مردم ندارد
دفتر تحکیم وحدت به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بیانیه ای منتشر کرده است که در آن از لزوم تدوین مدل های جدید فعالیت دانشجویی در سال تحصیلی پیش رو سخن به میان آماده است و تاکید کرده که اقتدارگرایان چاره ای جز پذیرش مطالبات مردم ندارد.

به گزارش دانشجونیوز، در قسمتی از این بیانیه آماده است: " حرکت های حق طلبانه، مدنی و شناسنامه دار دانشجویی در طول یک سال اخیر با سرکوب شدید نهادهای امنیتی و نظامی مواجه شده است. سرکوبی که باز نمایانگر تلاش برای بستن یکی دیگر از منافذ تنفسی جامعه است. در این میان غالب دانشجویان که همواره ظرف فعالیت های سیاسی-اجتماعی خود را فضای علنی دانشگاه و تحت شعارها و مطالبات مشخصی تعریف کرده بودند در حال بازتعریف و اتخاذ استراتژی های جدید برای فعالیت هستند."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


قاضی ویژه قتل تهران خبر داد: اعتراف قاتلان یکی از دو پزشک ترور شده
قاضي ويژه قتل تهران مدعی شد که دو متهم كه شامگاه چهارشنبه هفته گذشته دكتر سرابي را در شرق تهران هدف گلوله قرار داده بودند به جنايت خود با انگيزه انتقام گيري شخصي اعتراف كردند.

به گزارش جام‌جم آنلاین، بازپرس محمد شهرياري قاضي ويژه قتل تهران بعد از ظهر امروز با اشاره به اين خبر گفت: پس از گزارش قتل دكتر سرابي دستور قضايي در اين ارتباط صادر و پرونده به شعبه 10 پليس آگاهي تهران ارجاع شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حمله لباس شخص‌ها به منزل شهید باکری
ماموران لباس شخصی  به منزل شهید باکری هجوم بردند و موجب آزار خانواده این شهید شدند.

به گزارش جرس، این حمله در حالی صورت می‌گیرد که گروهی از اعضای حزب مشارکت و خانواده زندانیان سیاسی برای دلجویی از خانواده باکری پس از حمله به آنان در مقابل منزل مهدی کروبی، به دیدار آن‌ها رفته بودند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عکس: کاریکاتور زمتون - دام گذاري


مراسم سالگرد خاکسپاری شهید علی حسن‌پور فردا برگزار می‌شود
مراسم سالگرد خاکسپاری شهید علی حسن‌پور، پنجم مهر ماه بر سر مزار وی واقع در بهشت زهرای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش كانون حمايت ازخانواده‌هاي جان باختگان و بازداشتي‌ها، علی حسن پور که ۲۵ خرداد ماه سال گذشته در مقابل پایگاه ۱۱۷ عاشورا واقع در میدان آزادی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پنجم مهر ماه در قطعه ۲۲۲ ردیف ۵۱ به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت وی که جنازه‌اش پس از ۱۰۵ روز به خانواده‌اش تحویل شد، ساعت ۱۷ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


رئیس جمهور آرژانتین خواستار پیگیری پرونده متهمان ایرانی بمب‌گذاری مرکز فرهنگی بوئنوس آیرس شد
رییس‌جمهوری آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خواستار برگزاری محاکمه متهمان پرونده بمب‌گذاری در مرکز یهودیان در سال ۱۹۹۴ در بوئنوس‌آیرس شده و همزمان از مقامات جمهوری اسلامی خواست کشور سومی را برای پیگیری اتهامات تعیین کند.

به گزارش رویترز، کریستینا فرناندز دکیرشنر، رییس‌جمهوری آرژانتین روز جمعه ۲ مهر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهان پیگیری پرونده متهمان بمب‌گذاری در مرکز فرهنگی یهودیان (آمیا) در بوئنوس‌آیرس شد.

رییس‌جمهوری آرژانتین گفت: "به جمهوری اسلامی پیشنهاد می‌کنم، در صورتی که به دستگاه قضایی آرژانتین اعتمادی ندارد، هر دو کشور متفقن کشور سومی را برای برگزاری محاکمه حقوقی تعیین کنند."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نهاوندیان: توفیق در هدفمندكردن يارانه‌ها مستلزم پیش‌آگهی‌های لازم است نه سورپرایز کردن
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران تاکید کرد که توفیق در هدفمندكردن يارانه‌ها مستلزم پیش‌آگهی‌های لازم است نه سورپرایز کردن مردم.

به گزارش ايلنا، در میزگرد تخصصی "هدفمند كردن يارانه‌ها: نگاه بخش خصوصي" محمد نهاوندیان، با تاکید بر این که در اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌‌ها اختلاف نظری وجود ندارد و اجرای طرح لازمه توسعه کشور است، اظهار داشت: حضور بخش خصوصی در جریان اجرای طرح، یک لازمه توفیق طرح است. منتهي برای توفیق در اجرا طبعا هم‌فکری و نزدیک شدن نظرات لازم است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


خرمشهر؛ کرانه فراموش شده
 حالا دیگر نوبت به خرمشهر رسیده است، فاصله خرمشهر تا آبادان تنها یک پل بر روی رودخانه بهمنشیر است. قبل از آنکه وارد شهر شویم جمعی به استقبال از کاروان ما می آیند از جمله جوانی که لباسی زیبا و آراسته عربی پوشیده است. به عربی جملاتی را در خوشامدگویی به آوازی خوش می گوید. وارد خانه امام جمعه خرمشهر می شویم، ساعتی را با خاطرات و سخنان امام جمعه، کروبی، عباسی فر و علوی نماینده ولی فقیه در ارتش خوش هستیم. اغلب حرفها خاطره و نقلی است طنز و کروبی با خاطرات بسیار زیادی که دارد سهم عمده ای هم در خنداندن جمع دارد. علوی امروز سخنران اصلی مراسم چهلم مرحوم جمی در آبادان بود که پس از کروبی سخنرانی کرد. از خانه امام جمعه هم به سمت شلمچه می رویم، با رسیدن به شلمچه فضایی خاص  بر سرنشینان اتوبوس حاکم می شود،  پیاده می شویم و به سوی یادمان شهدا می رویم، در بین راه دانش آموزان و جوانانی که به صورت کاروانی برای بازدید از مناطق جنگی آمده اند همراه با ما می شوند اصرار دارند با دوربین موبایل هایشان عکسی با کروبی بگیرند. بعضی ها موفق می شوند و بعضی ها به خاطر ازدحام جمعیت ناکام می مانند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved