428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۹

[23khordad] Fwd: متن پیاده شده روز شنبه 26 تیر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: Admin2 Contact <adminsazegara2@gmail.com>
Date: 2010/7/18
Subject: متن پیاده شده روز شنبه 26 تیر 1389
To: mohsen_sazegara@googlegroups.com


 

سلام شنبه 26 تیرماه 89، 17 جولای 2009 میلادی

امروز در مورد هفت موضوع صحبت می کنیم.

سالگرد دو شهید جنبش

سالگرد امیر جوادی فر و محسن روح الامینی از شهدای جنبش سبز برگزار شد. در مراسم امیر جوادی فر عده ای زیادی از مردم از اقشار و گروههای مختلف، از جمله مادران صلح و مادران عزادار، شرکت کرده بودند. در مراسم محسن روح الامینی هم هنگامی که آقای ابوترابی صحبت می کرد یکی از سرداران سابق سپاه سوالی را مطرح کرد مبنی بر اینکه چرا مقصر اصلی مدال می گیرد و خبری از برنامه ریزان اصلی نیست. البته مقصر اصلی می تواند آقای مرتضوی باشد و به نظر من مقصر اصلی شخص آقای خامنه ای، آقا مجتبی، حسین زاکانی و امثال این آدم ها هستند که جوانان عزیز ما مثل امیر جوادی فر و محسن روح الامینی را در کهریزک به شهادت رساندند.

 

فشار تحریم ها بر سپاه و لزوم فشار از داخل

نکته ی دوم اینکه قرارگاه خاتم الانبیا سپاه اعلام کرد که از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به دلیل تحریم ها بیرون می رود.  البته جالب است که این دو فازهایی هستند که چند سال در دست قرارگاه خاتم الانبیا بوده و پیشرفتی نداشته و مجموعا شش هزار نفر از کارگران پیمانکاری که در آنجا کار می کردند بیکار شدند. این در حالیست که شش فاز دیگر پارس جنوبی هنوز به ارزش 21 میلیارد دلار هنوز در دست قرارگاه خاتم الانبیا و سایر موسسات وابسته به سپاه قرار دارد. همچنین سپاه یا تعاون بسیج، تعاون سپاه و سایر شرکت هایی که فهرست بلندبالایی را تشکیل می دهند در سایر موسسه ها، شرکت ها و پروژه های کشور حضور دارند. سپاه وارد کارخانجات بزرگی مثل سایپا یا بانک های بزرگی مثل پارسیان شده و بخشی از سهام این مراکز را در دست گرفته و به طور کل دست خود را در به طور گسترده بر روی مراکز اقتصادی کشور بازکرده است.

تحریم های بین المللی، چه قطعنامه ی 1329 سازمان ملل و چه تحریم های یکجانبه ی آمریکا و اتحادیه ی اروپا یا کشورهای دیگر که دنیا را بر علیه ایران بسیج کرده، بستر مناسبی هستند که سپاه را بر سر دو راهی قرار می دهد که یا از مراکز اقتصادی کنار برود—که در این حالت منابع مالی اش محدود شده و امکانات اقتصادی اش تضعیف می گردد—یا اگر دراین پروژه ها و موسسه های کشور باقی بماند آنگاه تمام اقتصاد کشور را با مشکل مواجه می کند. البته در قدم اول سپاه راه سومی را انتخاب می کند و به سراغ ثبت شرکت هایش به نام افراد حقیقی و حقوقی دیگر می رود و سعی خواهد کرد که پشت این نام ها پنهان شود اما طبیعتا مجموع کسانی که در حال شناسایی کار سپاه هستند اجازه فرار به سپاه نخواهند داد.

به هر حال آنچه که برای ما به عنوان جنبش اهمیت دارد این است که همانگونه که در یک سال گذشته دیده ایم در تحلیل نهایی سازمانی به نام سپاه، که به قول آقای جعفری فرمانده ی این سازمان سپاه سازمانی امنیتی-نظامی است که در امور سیاسی، اقتصادی و غیره دخالت کرده و در همه جا حضور دارد به سرکوب به یک ملت و تاراج اموال یک ملت مشغول است. بنابراین برای پیروزی  جنبش باید سعی کنیم این هسته ی اصلی قدرت که سپاه نام دارد را تحلیل برده و فرسوده کنیم و اختلاف را در درون این سازمان تشدید کنیم و سرانجام آن را متلاشی کنیم. به همین دلیل همزمان با تحریم های بین المللی و تلاش های ایرانیان در سراسر دنیا که کمک می کنند در سراسر دنیا دست سپاه را از اموال ملت کوتاه می کنند ما هم باید در داخل سعی کنیم بر این سازمان فشار بیاوریم، مثل اعتصاب بازار که دست سپاه را از اقتصاد کوتاه می کند و همینطور کالاهایی را که سپاه در آنها حضور دارد را تحریم کرده و سپاه را زیر فشار همه جانبه قرار دهیم. جهت شعارنویسی روی دیوارها، اسکناس نویسی می بایست به سمت نام بردن از مزدوران سپاه و شرح دادن مقصران سپاه رفته و همه باید و به طور کل جنگ روانی تبلیغاتی ما همه باید در خدمت متلاشی کردن این هسته ی اصلی قدرت باشد که شخص آقای خامنه ای آن را شجره ی طیبه خوانده و همگی آقایان به این سازمان تکیه کرده اند. این یکی از اهداف چهارگانه ای است که در جنبش آن را دنبال می کنیم.

مصباح مراد سپاه

نکته سوم این که بخشی از فرماندهان سپاه در قم با آقای مصباح یزدی تئوریسین اسلام فاشیستی ملاقات کرده اند و جالب است که آقای مصباح مثل آقای خامنه ای بالا نشسته است و بقیه آقایان پایین نشسته اند و کاملا نشان می دهد سازمانی که در همه جا دست دزار کرده از زندان تا سیاست، از تروریسم و از قاچاق مواد مخدر تا پروژه های نفتی و خودروسازی و غیره تئوری اش را هم از تئوریسینی مثل اقای مصباح می گیرد.

ادامه اعتصاب بازار

نکته چهارم این که اعلام شده بخش هایی زیادی از بازار امروز شنبه هم به اعتصاب خودشان ادامه می دهند. من باز هم تکرار می کنم بحثی که دیروز داشتیم که برای پیروز شدن اعتصابات چه باید کرد. به نظرم این سه نکته باید در ذهن برنامه ریزان اعتصاب بازار باشد. اول این که برنامه ریزی کنند برای پشیبانی گرفتن از سایر اقشار جامعه به ویژه کسبه که نزدیک ترین قشر به بازار هست. دوم طرح خواسته هایی که بیشترین فشار را به حکومت بیاورد مثل کوتاه کردن دست سپاه از واردات و مسایل اقتصادی مملکت و گسترش خواست هایی شان به نحوی که فشار بیشتری به حکومت بیاورد. سوم این که اگر تدوام اعتصاب به بازار فشار می آورد برنامه ریزی برای متناوب کردن آن که دو سه روز باز باشد و مردم هم نیازهاشان را تامین کنند و بعد ادامه اعتصاب به شکل تعطیلی در سایر روزهای هفته . این سه شرط می تواند پیشتازی بازار را در این

زمینه تضمین کند تا در زمینه های دیگر به آن برسد  و به آن کمک کند.

 

محکومیت بین المللی انفجارهای زاهدان

نکته بعدی این که انفجار در مسجد جامع زاهدان به عدد 27 کشته و 306 مجروح رسده و آقای حسین علی شهریاری یکی از نمایندگان زاهدان به  دلیل فقدان امنیت استعفا کرده، آمریکا، اروپا و بریتانیا این اقدام تروریستی را محکوم کرده اند و باید مراقب بود که حکومت سوء استفاده نکند از موقعیت تا به خشونت بیشتری دامن بزند.

 

نگرانی بین المللی از وضعیت زندانیان

نکته ششم این که سازمان عفو بین الملل و سازمان گزارشگران بدون مرز اعلام کرده اند که بر اساس میثاق بین اللملی حقوق مدنی و سیاسی که ایران هم از امضا کنندگان آن است محروم کردن زندانی از حقوق پزشکی مصداق شکنجه است و ابراز نگرانی کرده اند نسبت به سلامتی لیست مفصلی از زندانیان سیاسی از جمله آقای دکتر زیدآبادی, عیسی سحرخیز، مجید توکلی، شیوا نظر آهاری و بسیاری دیگر از زندانیان عزیز ما.

تحریم ها گریبان تافل را هم گرفت

نکته آخر این که به دلیل تحریم بانکی موسسه ای که برگزارکننده امتحان تافل هم هست اعلام کرده که در ایران امکان ثبت نام ندارد البته گفته اند که تا سی و یک تیر ماه احتمالا راه حلی پیدا می کنند اما این ماجرا نشان می دهد تحریم های بین المللی هیچ وقت به مسایل بهداشتی و غذایی و مسایل فرهنگی سرایت نکرده است اما وقتی بانک ها تحت فشار قرار می گیرند چگونه ابعاد مختلف زندگی تحت تاثیر قرار می گیرد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی 

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved