428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، آبان ۰۷، ۱۳۸۹

Re: -- AndisheyeNik -- Re:AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني

با سلام
اول بگم من یه چند روزی به نت وصل نبودم برای همین تو بحثها شرکت نکردم و نبودنم به این دلیل نبود که با آیدی دیگه ای نامه میدم
من حداقل 5 سال هست که تو این گروه عضو هستم و همه نامه هام رو با همین آیدی میفرستم و البته فقط چند ماهی هست که در بحث های مذهبی شرکت میکنم که دلیلش رو هم در اولین باری که تو این بحثها شرکت کردم نوشتم ولی قبل ار اون فقط در زمینه روانشناسی نامه میفرستادم ولی به تازگی آیدی دیگه ای با نام آرمان ساختم تا ببینم که آیا نامه های من به دست تمام اعضاء گروه میرسه یا نه که دیدم بعضی هاش میرسه و بعضی ها هم نه که دلیلش رو آقای بردیا باید توضیح بدند که چطور نامه ای که من بطور خصوصی برای شفق فرستادم تو گروه منتشر میشه ولی بیشتر جوابهای من نمیشه


--- On Thu, 10/28/10, z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com> wrote:

From: z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com>
Subject: -- AndisheyeNik -- Re:AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Date: Thursday, October 28, 2010, 9:15 AM

سلام

مثال میخواین؟؟؟؟ تا حالا همین 3-4 بار اخیری به خود من ایمیل زدین : نوشتن اشتباه نام کاربری من که نشون میداد کلا دارین اشتباه میکنین  و تعدد آی دی رو در مورد خودم یکی میگم و بعد محو شدن خودم یا دیگرانی که خیلی وقتها ایمیلهامون سانسور میشه 

سپس شما فرمودین من و خانوم ناصری و آقای آرام یکی هستیم  پس من توضیح دادم

در مورد شخص گوینده ای که نیست ؛ تو ایمیل قبلیم گفتم که شاید طرف خدای نکرده مریض شده یا ماموریته یا کامپیوترش خراب شده یا حادثه ای برای اطرافیانش اتفاق افتاده یا...

ضمنا شما دنبال کشف حقیقتین یا صرفا میخواین با یه نفر صحبت کنین؟ تا حالا تو گروه اینجوری بوده که همه اظهار نظر میکردن وقتی یکی یه حرفی میزنه شاید ادامه نده شاید تا یه جایی اطلاعات داشته باشه که از اون به بعد دیگران بخوان تکمیل کنن و اون بحثو پی بگیرن. یعنی انتظار دارین اگه یه شبهه یا مسئله برای یکی مطرح شده یکی دیگه اومده جواب داده و بعد یه مدت نبوده یا جوابی نداده یا نخواسته دیگه با کسی که احترامشو حفظ نمیکنه مباحثه کنه مثل خودم که میگفتین چرا مخاطبم رو با اسم نمیگم. عیبی داره دیگران برای اینکه به نتیجه برسن ادامه بدن یا همه باید گیج بمونن که خب بالاخره نتیجه؟؟؟

جالبه تو همین ایمیل بهم میفرمایین در مورد تعدد نام کابری در مورد شما اشتباه کردم بعد میگین من تهمت زدم!

ضمنا از طرف خودم میگم لحن نام کاربری ناصری هم خیلی با نام کاربری آرش آرام فرق داره

یکی کلا با اعداد و ارقام حرف میزنن یکی بیشتر به احادیث استدلال میکنن یکی یه جواب میده خیلی خیلی کوتاه اگه copy paste نباشه یکی نه قشنگ توضیح میده

با تجربه چند ماهه ام عرض میکنم از نظر من امکان نداره این دو نفر یکی باشن ! بعد هم مگه این نامها کم با ایمیل خودشون جواب میدن که نیاز به یه نام دیگه داشته باشن

یکی از دلایلی که میتونین با استفاده از اونها متوجه شین اشتباه کردین اینه خانوم ناصری که دارن جواب میدن میمونه آقای آرام که اگه با خانوم ناصری یا هر نام دیگه ای یکی بودن الان میدونستن که داره راجع بهشون چه حرفایی زده میشه و از خودشون دفاع میکردن

خوب نیس آدم به دیگران چیزی رو که حتی راجع بهش شک داره نسبت بده دوست عزیز اون هم افرادی که بقول خودتون در حال حاضر بهر دلیلی نیستن که از خودشون دفاع کنن

در پناه حق شاد باشین و سربلند

 



From: shafagh <mehreshafagh2@yahoo.com>
To: z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com>; andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Tue, October 26, 2010 11:13:02 PM
Subject: FW: -- AndisheyeNik -- Re:AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني

 

سلام

 

می شه برای این جمله ی محکم تون مثال بیارین؟ «تا حالا چند بار مطالبی که دارین از یک نفر میپرسین رو که هیچ مباحثه ای هم در میان نیست که بگیم بقیه دارن پیگیری میکنن رو میزنین به گروه مگه افراد وقتشونو به نام شما سند زدن؟»

اتفاقا وقتی داشتم جواب شما رو می دادم مطمئن بودم که از این قضیه ی من قال ما قال در جوابیه استفاده خواهید کرد. اما توجه کنید وقتیکه شما دارید در مورد یک موضوع مشخص با یک شخص مشخص مناظره می کنید و وقتی دارید جوابیه رو ریپلی می کنید یک دفعه تو قسمت آدرس با حیرت نام شخص دیگه ای رو می بینید، عامدانه بی تفاوت مطلب رو می فرستید و می بینید همون مباحثه بی هیچ مساله ای ادامه پیدا می کنه و آی دی قبلی هم خبری ازش نیست!!! مباحثه ادامه پیدا می کنه افراد دیگر هم وارد می شن اما مدعی بحث ابتدایی جابجا شده! نه اینکه نباشد هست ولی با یک آی دی دیگر – چرا فکر میکنید من به شباهت های نوشتاری متون توجه ای نکرده و این حرف را زدم؟! - پس من با دلیل حرفم رو گفتم و هدف بسیار مهمی از اینکه این موضوع رو بطور عمومی طرح کنم داشتم که خوشبختانه اون هدف به دست اومد. وگرنه منم عقلم می رسید که به خود اون افراد ایمیل بزنم یا با بردیا در میان بگذارم!

و اما دوست عزیزاز اونجایی که اعتقاد دارم هدف وسیله رو توجیه نمی کنه من از همین تریبون به شما می گم منظورم شخص شما و آی دی شما نبود من یک تعدادی آی دی رو گفتم که برایش دلیل دارم مکتوب هم هستند. حالا شما می گویی در بین اون آی دی ها من اهل این کارنیستم. قبول؛ من از شما عذر می خوام اما اگر شما اینکار رو نکردید خودش دلیل براین نمی شه که این حرکت اتفاق نیفتاده. و یا اینکه من شکاکم یا بیمارم یا مارگزیده هستم. مساله ای که هست اینه که این حرکت درستی نیست که یک نفربا چندین نام بیاد و بخواد جوسازی کنه. ما به اندازه ی کافی تضارب آرا داریم و افرادی که از عقایدشون دفاع کنند. پس روش های غیر اخلاقی رو کنار بگذاریم. قبول دارم که روش طرح این مساله هم زیاد درست نبود و از این بابت از شما و دیگردوستان عذر می خوام اما من به نوشتن این متن ها خیلی فکر کردم و به آوردن نام تک تک آی دی ها بعد از بررسی زیاد ایمیل ها اقدام کردم. ولی در زدن تهمت شما هم ید طولایی دارید ها!

همیشه دوست شفق

 

From: AndisheyeNik@yahoogroups.com [mailto:AndisheyeNik@yahoogroups.com] On Behalf Of z sattarian
Sent: Tuesday, October 26, 2010 10:21 PM
To: shafagh; andisheyenik@yahoogroups.com; jamal1343@yahoo.com; n_haghbin@yahoo.com; radi3020@gmail.com; arash_aram48@yahoo.com; bardya179@gmail.com; bahar66_naseri@yahoo.com
Cc: andisheyenik@yahoogroups.com
Subject: -- AndisheyeNik -- Re:AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني

 

 

 سلام

 به اعضای عزیز 

ببین دوست محترم فکر شما دست شماست، من کاریش نمیتونم بکنم  ما هم درسته مباحثه میکنیم اما اینکه شما "دلت میخواد" که فکر کنی سه نفر یه نفرن به خودتون مربوطه. یا آدم شکاکی هستین، که من نمیتونم کاریش کنم. یا خاطرات ناخوشایندی دارین، که بازم نمیتونم کاریش کنم. یا خودتون از این کارا میکردین که همچون فکری زده به سرتون، بازم نمیتونم کاریش کنم.

با عرض شرمندگی میگما ولی اینکه یه سری ایمیلها سانسور میشه و به شما نمیرسه، مقصرش من نیستم بهتر بود با سابقه چند ساله ای که ازش دم میزنین!!!؟؟! فکر میکردین شاید سانسور شده یا دیر میرسه به شما و از مدیر محترم سوال میکردین. چون من با تجربه چند ماهه ء بودنم در این گروه اینو فهمیدم و اصلا فکر نمیکنم شخص مورد نظر شما اونطور که پرسیدین کجاس؟!؟؟!!!؟ گم شده باشه چون لااقل من که گم نشدم

و بعد هم ازونجا که من نمیتونم مثل شما هرجور دلم خواس قضاوت کنم علاوه بر احتمال به سانسور، فکر میکنم شاید اصلا مریض باشه شاید یه کارمنده که ماموریت رفته شاید کامپیوترش خراب شده و هزاران شاید دیگه...

محض اطلاعتون عرض میکنم الان حداقل 5-7 روزه من جواب همون شخصی که میدونین رو دادم نرسیده گناه من چیه؟؟؟

شما در مورد تعدد نامهای کابری میشد به جای اینکه ایمیل بزنین اون هم نه به خودمون که به اعضا، زحمت میکشیدین چند لحظه فکر میکردین! تا حالا راجع به تهمت چیزی شنیدین؟؟ اسلام با اینکه خیلی بَده و تحریف شده و دین آدهای وحشیه و... اینو گناه کبیره میدونه. میشد چند لحظه فکر کنین ببینین اصلا لحن این آدما شبیه هم هست؟  به نظرتون از نحوه استدلال کردنهاشون؛ این نامهای کاربری همه تو یه فیلد کاری هستن یعنی همه یه رشته خوندن؟ همه یه سن و سالی دارن؟

از معجزاتی که در قرآن به اون اشاره شده تفاوت زبانهاست بعد از این ایمیل پر محتوای شما!! به نظرم اومد چقدر مطلب جالبیه! چقدر ساده اگه قصد تهمت نداشتین یا اندکی فکر میکردین میتونستین نتیجه بگیرین!

 

بذارین رُک بگم آدمها اگه تو استدلال کم نیارن دست  به دامن تهمت و  توهین نمیشن چطوره دیگر اعضا چنین فکری نکردن؟؟؟

خوبه منم بگم به نظرم آقای مانا(!) مانا زاده، با علی علوی، با رضا رضایی، یکی هستن؟؟؟ یاد بازی اسم فامیل بچه ها میفتم!

چطوره با این همه سابقه یادتون نمیاد که من چند وقت پیش که کامپیوترم خراب شده بود حدود یه ماهی نبودم اتفاقا وسط بحثم بود و بعدم که اومدم از همونجا که فاصله افتاده بود ادامه دادم

آیا اعتقاد ندارین دروغگو کم حافظه است؟ اگه هر کدوم ما که با وجدانی راحت و امنیت خاطر به ما تهمت زدین چند نام داشتیم چرا یه بار سوتی ندادیم؟!؟؟

از این به بعد به جای اینکه وقت منو  و دیگرانی که بهشون تهمت میزنینو و دیگر اعضا رو بگیرین مورد امتنان خواهد بود قدری فکر کنین

مطلب بعد :به بحثی که تو گروه مطرح میشه و اعضا اظهار نظر میکنن نمیگن پابرهنه دویدن!  اگه اینطوره احتمالا کفش و دمپایی قحط شده! خود شما یکهو از کجا وارد بحث بحار الانوار شدین؟ کسی هم نگفت پابرهنه اومدین

 

بعد هم اینکه میفرمایین موضع مشخص کن؛ طرز فکر خود شما رو نشون میده ! شما عادت ندارین از خودتون نظر داشته باشین؟ همیشه باید دو نفر حرف بزنن بعد شما بگین طرف این هستین یا اون! مگه جبهه است؟ شما نمیتونین حرف جدیدی بزنین؟؟؟؟

شرمنده من هیچوقت مثل شما فکر نکردم اینجا جنگه که بخوام موضع بگیرم. من کلا نظر خودمو میگم. آزادانه! اتفاقا من برعکس شما فکر میکنم آدمی که هر بار نظر خودشو میگه، بدون اینکه اصلا کاری به نویسنده داشته باشه یکبار حق رو به این آدم میده یه بارم که فکر میکنه اون یکی راس میگه حق رو به اون میده چنین آدمی متفکر و آزاده است نه کسی که خودشو و فکرشو بسته به این و اون میکنه

من وقتی میخوام ایمیلی رو بخونم هیچوقت اول به اسم نویسنده نگاه نمیکنم چون برام مهم نیست

 به قول حضرت علی (ع ) : أنظر الی ما تقل و لا تنظر الی من تقل

احتمالا الان شما موضع میگیرین! چون اون کسانی که بقول خودتون طرفشون هستین میگن علی!

البته روشنه که آدما با احترام گذاشتن به دیگران خودشونو بالا میبرن

این رو هم راست میگین منظوره من واضحه از مخاطب ایمیلهام. من که اعضا رو دارای یه هوش سطح پایین فرض نکردم.  میبایست یه ذره بیشتر فکر میکردین شاید اصلا خوشم نیاد با این آدم حرف بزنم فقط در برابر نظری که میده نظرمو بگم. بازم متحیر شدین؟؟

 

البته طی این چند ایمیلی که از شما رسیده همیشه دیدم اول یه سوال میپرسین، بعد خودتون جواب میدین، بعد خودتون قاضی میشین، بعد به تنهایی حکم میکنین، و بعد هم اجرا..!

zضمنا دوست عزیز شما حتی راجع به نام کاربری من هم اشتباه کردین متاسفم ولی هر  

نماینده "ز" نیست حتی اگه منظور من یه حرف فارسی بود، _نه یه شخصیت کارتونی عدالت طلب با شنل و چشم بند سیاه_(البته فکر کنم برای اینکه متحیر نشین یه وقت، یا برای احتمال به چیزی غیر از فکر خودتون به زحمت نیفتین، باید بگم این نام کاربری رو من سالهاست که ساختم) میتونست "ز" باشه یا "ظ" یا "ض"!

و حالا اینهمه شما به ما گفتین و من توضیح دادم حالا من یه چیزی میگم به شما. اگه شما صحبتی با فقط چند نفر از اعضا دارین خیلی بهتره که به خود اون افراد بزنین. تا حالا چند بار مطالبی که دارین از یک نفر میپرسین رو که هیچ مباحثه ای هم در میان نیست که بگیم بقیه دارن پیگیری میکنن رو میزنین به گروه مگه افراد وقتشونو به نام شما سند زدن؟ این بی احترامی به دیگر اعضاست!

در پناه حق سر بلند باشید  

 

 


From: shafagh <mehreshafagh2@yahoo.com>
To: z sattarian <z_sattarian1366@yahoo.com>; andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Mon, October 25, 2010 11:43:16 AM
Subject: RE: -- AndisheyeNik -- Re:AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني

 

سلام

اتفاقا همین جوابهای ناقص شما در ایمیل هایی که مخاطبش مشخص است – که عین پابرهنه دویدن در وسط گفتگوی دونفر دیگر می باشد – مرا بیشتر بر فرضیه ایم مصمم می کند. من حداقل برای اثبات ادعایم دو مبحث را که بارها ریپلی شده اند با نامهای مختلف اما در ادامه حرفهای نفرقبلی – نه تایید و تاکید بلکه ادامه ی همان گفتگو – ذخیره شده نگاه داشته ام.  به طور معمول وقتی کسی می خواهد وارد یک بحث دو جانبه شود اول موضع خود را نسبت به جوانب دعوی روشن و تعریف می کند  مثلا می گوید من در تایید نقطه نظر خانم بهار یا فرضا ز.ستاریان فلان نظر را داشته و ال وبل... نه اینکه بیاید و یکسره بحث را ادامه بدهد و از آن مدعی اول هم هیچ خبری نشود!(با این حرفهایتان مطمئن شدم که در جریان مباحث من و آرش آرام درمورد ملاصدرا و مباحث علمی قرآن نبوده اید و یا اگر بوده اید بسیار سرسری و گذرا)

 درضمن من فرضیه ام را صریح وشفاف می گویم شما می شنوید و دفاع می کنید من دلیل می یاورم شما هم با دلیل رد استدلال می کنید. خب مناظره یعنی همین حال. اگر شما قویا فرضیه مرا رد کردید من درحضور تمام دوستان از شما و آرش آرام و خانم بهار پوزش می خواهم و اگر نه برایم مهم نیست که واکنش ولحن گفتارتان چه را برساند. درضمن ما از این بازیهای بی مزه قبلاً در این گروه داشته ایم و در این سالهای نسبتا طولانی که از تاسیس آن می گذرد تجربه های زیادی را پشت سر گذارده ایم ازاین جهت این نکته را عرض کردم که اینگونه رفتار در دنیای مجازی بسیار مسبوق به سابقه بوده و من از خودم درنیاورده ام.

روز و شب خوش

شفق

 

عا...لی بود !!

نتیجه اخلاقی که از این بحث میگیریم :

اگه اسلام و مسلمین ویکی از اعضای گروه بگن لگد پراندنه

Image removed by sender.اما اگه هشت برابرشو یکی دیگه از اعضا بگه برای خرد و مبارزه با بیخردیه!!! آخی دستشون درد نکنه واقعا...

گفتم همه در جریان باشن...

 

 


From: shafagh <mehreshafagh2@yahoo.com>
To: andisheyenik@yahoogroups.com
Sent: Wed, October 20, 2010 9:30:32 PM
Subject: RE: Fw: -- AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني


 

سلام

آرش گرامی من به حرفهای حاشیه ای و لیچارهای توهین آمیز شما هر دو طرف کار نداشته و ندارم. چیزی که برای من در آن نامه ها مهم بود بحث و نقد و نظر در مورد آن جمله ی ملاصدرا بود که شما یک ادعایی را کردید اما استدلالی ارائه نکردید و بازهم بحث را به قضاوت من بین خودتان و فری من کشاندید! و اگر بازهم مرا به بی انصافی متهم میکنید خوشوقتم بگویم که سر حرف اولم هستم چون شما وارد بحث شدید ولی بازهم نیمه کاره رها کردید. مستدل سخنان خود را بیان کنید. بدیهیات ذهن شما لزوماً استدلال منطقی محسوب نمی شوند. نمی شود خود خانم ناصرآبادی از حرف خود دفاع کند؟! کجاست این آی دی ؟ مگر می شود بیاید و یک بحثی را شروع کند و ول کند و برود پی کارش و جالب اینکه بازهم بهانه دست شما بدهد!

واما فری من محترم اصل نامه ای که من برای آرش فرستادم و احتمالا در جانک میل شما گم شده است و یا... برای آدرس شخصی تان می فرستم تا وقت دوستان گرفته نشود.

با احترام

همیشه دوست

شفق

 

 

From: arash aram [mailto:arash_aram48@yahoo.com]
Sent: Thursday, October 21, 2010 4:42 PM
To: shafagh
Subject: Re: Fw: -- AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني

 

 

شفق عزیز سلام
من در اون نامه به شما تذکر دادم چون شما کاملا یک جانبه فقط ایراداتی که در سخن یک طرف بحث بود را گوشزد کردید البته آن سخنان را من ننوشته بودم بلکه نوشته خانم ناصرآبادی بود و من فقط برای شرکت در بحث جواب آن نامه را دادم و برای من که شما را شخصی بیطرف میدانستم کاملا عجیب بود که اینگونه بی انصاف باشید.
اما من جواب صحبتهای آقای فرمن را کامل دادم که متاسفانه بسیاری از ایمیلهای من در گروه منتشر نشد ولی دوستان دیگه به صحبتاشون جواب دادند و به نظر من قانع کننده بود. درباره ایدئولوژی آقای فرمن هم باید بگویم که ایشان آرزوهای خوبی دارند ولی راه را اشتباه میروند اسلام فقط  با زشتی میجنگد نه با زیبایی
شاد باشید و پیروز

--- On Wed, 10/20/10, MANAZADE <freeman4551@gmail.com> wrote:


From: MANAZADE <freeman4551@gmail.com>
Subject: Re: Fw: -- AndisheyeNik -- حديث بحارالانوار، شهابهاي آسماني
To: "shafagh" <mehreshafagh2@yahoo.com>
Cc: "arash aram" <arash_aram48@yahoo.com>
Date: Wednesday, October 20, 2010, 12:57 PM

درود بر شفق گرامي
من جستجو كردم و نامه اي يافت نكردم خواهشمندم نامه مد نظر خود را براي
من بازفرست كنيد
.شفق گرامي ما مكاتب زيادي در دنيا داريم كه هر كدام به نوعي ابلهانه است
، يكي گاو ميپرستد يكي قو يكي وسط زمستان در حوض يخ مسيح ميپرد ديگري در
آتش داغ بودا يكي آتش هزار ساله زنده نگاه ميدارد ديگري عود هزار ساله
ليكن هيچكدامشان ازاري به سايرين نميرساند.من كسي را نميشناسم كه زمان
خود را براي هدايت يك گاو پرست سپري كند اما اسلام و پيروان بي چون چراي
آن مانند آرش سر در لاك خود ندارد و به آبشخور ديگران هم لگد ميپراند .
نه من نماينده يك تفكر هستم و نه آرش را در اين حد و حدود ميبينم .من
بدنبال قانع كردن يا حذف افراط گرايان نيستم ،چون من بر عكس مسلمين اصولا
با حذف فيزيكي مخالفم ، قانع كردنشان هم بدليل داشتن باورهاي بسيار
نادرست ، كه نتيجه آن كاهش قوه استدلال است ، سخت به نظر ميرسد . بدنبال
راه سوم هم نيستم . من اينجا تنها و تنها سخن ميگويم و با بيخردي مبارزه
ميكنم، گمان دارم كه روزي ايشان و بسياري از همانندهاي او در مقاطعي حساس
از زندگي خود سخنان مرا بياد خواهند آورد و اندك اندك انديشه هايشان
تعديل خواهد گشت . من آنروز بعنوان قسمت بسيار ناچيزي از جامعه بشري
خرسند خواهم بود كه وظيفه خود را براي نجات زندگي آيندگان انجام داده ام
، شايد آنروز كسي نداند كه چه تلاشهايي در اين راه صرف شده اما چه اهميتي
دارد؟ مهم اين است كه آن روز هر كسي با هر مكتبي بدون دست اندازي به جان
و مال ديگران در كنار هم زندگي خواهند كرد و ديگر قتل و كشتار بخاطر
ايدئولوژي از بين خواهد رفت . بياد بياوريد كه فروهر ها ، سيرجاني ها
.....چگونه كشته شدند. من ايمان دارم كه اگر پدران ما بجاي آبياري نهال
جهل ، با آن مبارزه ميكردند امروز به درختي تنومند تبديل نميشد .امثال
فروهر ها و سيرجاني ها را ما و پدران ما كشتيم و من امروز با جهل و حماقت
مبارزه ميكنم تا نزد نسل اينده متهم نباشم .
بدرود


On 10/19/10, shafagh <mehreshafagh2@yahoo.com> wrote:
> سلام
>
> من فکر کنم علت اینکه آرش آن تذکر را به من داد ایراداتی بود که من در جوابیه ی
> مطلب ملاصدرا به ایشان (که البته هنوز هم مطمئن نیستم ایشان بوده باشند چون با
> یک آی دیِ دیگر فرستاده شده بود. اما چون آرش جوابم را داد پس لابد فرستنده
> خودش بوده) گرفتم و در گروه هم منتشر شد. فری من عزیز احتمالاً شما آن ایمیل را
> نخوانده اید وگرنه سریع متوجه ماجرا می شدید. واما آرش جان شما به جای جواب
> دادن به ایرادات من نواقص فری من را حواله من کردید! من به استدلالهای شما مورد
> به مورد و شفاف پرداختم و منظورم دفاع ازشخص فری من یا اندیشه ی او نبود منظورم
> روش مستدل تر ایشان به نسبت شما بود. دیدیم که بنابه درخواستتان من جز به جز هم
> اشکالات را وارد کرده اما بازهم توضیحی از شما درمورد موضوع مورد بحث یعنی
> ملاصدرا نیافتم. بنابراین لطفاً بهانه نیاورید. نتیجه ی مستقیم اتهاماتی که شما
> به دلیل نپذیرفتن عقایدتان به دیگران وارد می کنید – توجه کنید که تعداد زیادی
> از خوانندگان گروه می توانند جزو این دیگران باشند – لحن متخاصمانه و دور از
> ادب فری من را هم به دنبال خواهد داشت. اما واقعیت را بگویم شما و فری من به
> عنوان نماینده ی دو نوع تفکر در ایران و جهان اسلام، نه می توانید همدیگر را
> قانع کنید و نه حذف؛ پس چرا به دنبال راه سومی نمی گردید؟
>
> شفق
>

 

 

 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved