428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، آبان ۰۸، ۱۳۸۹

FW: مایاها اربابان زمین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مایاها اربابان زمین

اربابان زمین لفظیست که خودشان روی تمدن‌شان گذاتشته اند تمدنی که آنچنان قدیمی نیست و البته پر از ابهام . مامن اصلی مایا ها در کشور گواتمالا و مکانی به نام پیتن بود . آن ها حدود دوهزار سال قبل در امریکا به سر می بردند قدیمی ترین تاریخی که در دست است مربوط می شود به 58 میلادی . اما حدود دو قرن بعد آن ها به قسمت های شمالی مهاجرت کردند به سمت مکزیک ، هندوراس و کشورهای حوضه امریکای مرکزی . بعد از چند قرن زندگی آن ها به طور نامعلومی خانه و کاشانه را رها کردند و اجازه دادند جنگل ها به درون سرزمینشان ریشه دواند . آن ها به یوکاتان نقل مکان کردند جالب اینجاست که مکانی را ترک گفتند که حاصلخیز و بهشت مانند بود در صورتی که سرزمین جدید آن ها قلمرو حیوانات و حشرات سمی بود و غیر قابل سکونت .سرزمین اولیه آن ها باشکوه بود به طوری که یک رصد خانه که مرکز مهم ستاره شناسی بود و بنایی جالب که یک هرم در داخل یک هرم دیگر بود داشتند. در همان نزدیکی،شهر مذهبیشان" تیکالا" قرار داشت دارای معابد با شکوه،باغ های معلق و یک استادیوم ورزشی که بازیی شبیه به بسکتبال امروزی داشت . در قلمرو جدیدشان یوکاتان شهرهای مهمی مثل اوکسمال و چیکن ایتزا بود . اگر بخواهیم دقت کنیم اکثر بناهای ساخته شده شبیه بناهایی است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و بسیاری از آن ها با توجه به طرح های آسمانی ساخته شده است .

در کنار خیابان های شهر مایا چشمه های آب گرم و سرد موجود بوده و بعضی از محققین معتقدند که آن ها آب را با وسائل مخصوصی گرم می کرده اند . جالب اینجاست که با این تمدن،از چرخ استفاده نمی کرده اند اما جاده کشی های دقیقی دارند که بعضی از آن ها تا آن سوی کوهستان هم کشیده شده است اما کسی نمی داند آن ها که چرخ نداشته اند چرا یک چنین جاده های دقیقی می ساخته اند ؟!!

کتیبه ای عجیب : در سال 1953 کاوشگران زیر نظر " البرتو روزالهیر " مشغول حفاری از نقاط مختلف یکی از هرم ها بودند تا سرانجام بعد از دوسال حفاری به راهرویی رسیدند که آخرش عمدا بسته و پوشیده شده بود با تجسس بسیار در آخر توانستند به کف هرم راه یابند و سنگ بزرگی که در جلویشان بود را کنار زدند در آن جا لوحی را یافتند که حکاکی شده بود و تصاویر خورشید ، ماه و زهره به راحتی تشخیص داده می شد آن لوح به قدری سنگین وزن بود و فضا به قدری تنگ بود که بلند نمودن آن بدون وسائل پیشرفته امکان پذیر نبود و اینکه چطور آن ها آن لوح را جابه جا کرده اند؟پس از آن تابوت قرمز رنگی را کشف کردندکه اسکلت یک فرد 170 سانتی متری را در درون داشت و صندوقچه ای پر از سنگ یشم در داخل مقبره . این کاوشگر می گوید : وقتی به داخل رفتیم احساس کردیم که چقدر ارتباط بزرگی بین تمدن های اطراف مدیترانه و امریکای جنوبی وجود دارد .

اما عجیب ترین قسمت کار ترجمه متن لوح مایا است بخوانید
" « و خدایان از آسمان آمدند و از ما جایی برای نشتن می خواستند و برای رسیدن به اهدافشان به قوم من علم نجوم و ریاضیات بخشیدند و روز موعود فرا رسید ، آنها از آسمان آمدند و بسیاری از اقوام من را با خود بردند و تنها من می دانم » " .
واقعا این متن چه برداشتی را برایمان بیرون می کشد جز اینکه موجودات فضایی در قلمروی آن ها رفت و آمد داشته اند تقویم مایا هم بسیار خارق العاده است تمامی محاسبات را تا سال2012میلادی انجام داده اند در مورد قطب های خورشید ! گردش دقیق زهره !! حرکات زمین که از همه مهمتر می دانستند زمین گرد است

 

تصاوير عظيم و عجيب صحراي نازكا

يكي از مباحث بسيار جالب توجه نقوشي است كه در صحراي پرو در چند كيلومتري پايتخت ( ليما ) قرار گرفته است در واقع تاريخ كشف اين نقوش بر مي گردد به سال 1960 كه به واسطه عبور هواپيمايي رويت شد . اما بعدها تحقيقات دانشمندان با بالون صورت گرفت تا بهتر بتوانند اين خطوط را بررسي نمايند . خطوط حك شده بر روي اين صحرا يكي از اسرار آميزترين مواردي است كه تا كنون بحث ها و تئوري هاي مختلفي را از سر گذرانده است و هنوز هيچ كدام از آن ها مورد تاييد قرار نگرفته اند .



بر اساس محاثبات انجام شده اين خطوط حدود 400 تا 600 سال قبل از ميلاد شكل گرفته اند ، خط هاي حك شده بر روي صحراي شني نازكا تصاويري عظيم و چند كيلو متري است كه از روي زمين تشخيص آن غير ممكن است و جالب اينجاست كه داراي نسبت هاي هندسي دقيق مي باشد .
بسياري از دانشمندان هنوز به راز چگونگي كشيده شدن اين خطوط دست نيافته اند زيرا كشيدن آن ها تنها مي بايست از اسمان انجام پذيرد و یا بايد شخصي در آسمان دستور دهد كه تا خط ها درست و اصولي كشيده شوند .

اما در حدود دو هزار سال قبل در مكاني كه هيچ گونه تپه و كوهي قرار نداشته است و امكاناتي كه بسيار ابتدايي بوده چگونه اين خطوط كشيده شده اند ؟!!! در افسانه هاي ساكنان پرو داستان هايي بدين مضمون به چشم مي خورد كه اشخاصي كه گاهي آن ها را خدا مي خوانده اند در آسمان مي توانسته اند پرواز كنند .. .بعضي ها معتقدند كه اين ها براي تعيين سال و فصول حك شده اند تا بتوانند بر روي آن مراسم مذهبي را اجرا كنند .. عده اي ديگر آن را نشانه و علامت تمدني پيشرفته مي دانند كه از آسمان آمده اند .. و .. . بدون توجه به آنچه كه گفته شد هدف آن ها از كشيدن چنين خطوطي بر روي زمين چه بوده است ؟!!!



در هر حال اين تصاوير عظيم در برابر تمام نظريات به نحوي مقاومت مي كنند و راز هايشان را مخفي نگه مي دارند تا شايد ما را به اين حقيقت سوق دهند كه اجداد گذشته ي زمين بسيار دانا و هوشمند بوده اند و دانش ما در مورد آن ها اندك و ناچيز است . اما بسيار از مردم معتقدند كه موجودات بيگانه فضايي آن را به منزله ي نشانه اي كشيده اند تا شايد ...
sh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved