428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، آبان ۰۸، ۱۳۸۹

مهر٩٠ مهم نیست که قشنگ نیستی


 

دلداری عربه  به دوست دخترش : مهم نیست که قشنگ نیستی ! قشنگ اینه که مهم نیستی

دفترچه خاطرات عربه  : خیلی فقیر بودیم ،هیچ پولی نداشتیم ، مادرم قادر به زاییدن من نبود ، در یک شب آفتابی خاله ام مرا زایید

عربه ماشینش پنچر میشه…میره از لوله اگزوز فوت میکنه..دوستش  رد میشه..میگه:خره…تا صبح هم فوت کنی لاستیکت باد نمیشه…چون شیشه های ماشینت پایینه

به عربه  میگن : تولدت کِیه ؟ میگه : ۵ شوال  ، میگن چه سالی ؟ میگه : هر سال

به عربه  میگن که با کاروان یه جمله بساز گفت :توی حمام هیچوقت دوش کار وان رو نمیکنه

عربه  میاد تهرون میره هتل..صبح روز اول میره تو رستوران هتل صبحانه بخوره می بینه تابلو نوشته از ساعت ۷الی۱۱ صبحانه...از ساعت ۱۱الی ۵ ناهار و از ساعت ۵الی ۱۱ شب شام سرو می شود..پیش خودش میگه پس من کئ وقت کنم برم شهر رو ببینم؟

به عربه  می گن چرا جلوی بانک نشستی لنگاتو باز کردی؟ می گه آخه شنیدم به بازنشسته ها وام می دن.

یه روز عربه  میره بالای درخت چنار.بهش میگن داری چه کار می کنی.میگه دارم توت می خورم.میگن اینکه درخت چناره میگه توت تو جیبمه

به عربه  میگن: چرا همش داری دور میدون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده

نصیحتی از یک عرب  داغدیده : هرگز به رنگ قرمز وآبی شیر توالت اعتماد نکن .

عربه  میره جوراب فروشی و میگه : آقا من جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . عربه  هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه : مردونه

عربه زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

عربه  زنگ می‌زنه ۱۱۰ میگه: گاز، کلاچ، ترمز، فرمون، ترمزدستی و دنده ماشین منو دزدیدند، پلیسه میگه: ببخشید، شما عرب هستید؟ یارو میگه: آره، چطور مگه؟ پلیسه میگه: هیچی، پاشو برو جلو بشین

عربه  ماشین تخلیه چاه میخره .. روی تانکرش مینویسه: رزق ما در ما تحت  شماست.

محمد میره امامزاده میبینه یه دختری میگه خدایا یه شوهر خوب به من بده . محمد خودشو میندازه تو بغل دختره میگه خدایا هل نده .

یه روز عربه میره ساندویچی میگه آقا یه ساندویچ کالباس بده ولی برام خیارشور نذار. یارو ساندویچی هم که عرب  بوده میگه:ببخشید خیارشور ندارم میخوای گوجه نذارم؟

عربه میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من ازدواج میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم، عربه میگه تو فکر میکنی من آدمم؟


مسافری كه تازه به مکه  وارد شده بوده از عربه می پرسه ما اینجاغریبیم، كجا آمپول می زنن؟ عربه ما تحتش رو نشون می ده می گه اینجا


عربه  کولرش خراب میشه، به بچه‌هاش می گه: مگه نگفتم 4 نفری جلو کولر نشینید



--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved