428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، آبان ۰۷، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، هفتم آبان 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/10/29
Subject: [گروه موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، هفتم آبان 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - جمعه، هفتم آبان 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

همچنین جدیدترین نسخه روزنامه یک صفحه ای "کلمه" نیز جهت چاپ و انتشار دستی، ضمیمه شده است.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
کوهیار گودرزی به زندان رجایی شهر منتقل شد
کوهیار گودرزی، فعال حقوق بشر که از 29آذر سال 1388 در زندان اوین به سر می برد روز گذشته به زندان رجایی شهر منتقل شد.

پروین مخترع مادر کوهیار گودرزی در گفتگو با هم میهن اعلام کرد: او به بخش قرنطینه زندان رجایی شهر منتقل شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عماد افروغ: برخوردهای شکلی با علوم انسانی مخرب و عامل عقب‌گرد در این حوزه است
عماد افروغ گفت: از یک طرف خوشحالم که مقوله علوم انسانی دوباره مطرح شده و هم ناراحت هستم از این که با آن برخورد احساسی بشود.
 
به گزارش مهر، عماد افروغ درباره تصمیم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی‌بر اینکه گسترش 12 رشته علوم انسانی منوط به بازنگری در این رشته‌ها شود، گفت: شناختی که از شیوه پرداختن به مسائل مربوط به علوم انسانی در گذشته دارم ظاهرا مثل اینکه یک تندبادی در این زمینه شروع به وزیدن می‌کند و بعد از مدتی فروکش می‌کند. امیدوارم تصمیم جدید درباره 12 رشته علوم انسانی از آن جنس و سنخ نباشد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



انتقاد عزت الله انتظامی از گرانی کالاها و بیکاری هنرمندان
عزت‌الله انتظامی پیشكسوت تئاتر و سینمای ایران، با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از بیكاری هنرمندان و نبود امكانات برای فعالیت دانشجویان ابراز نارضایتی كرد.
به گزارش ایسنا ،عزت‌الله انتظامی، روز گذشته در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران افزود: بسیاری از فارغ‌التحصیلان هنری كشور به دلیل نبود امكانات و شرایط برای كار و تعداد اندك سالن‌های نمایش به جای كار هنری كارهای آزاد می‌كنند.
وی افزود: این اتفاق بد در شرایطی می‌افتد كه من به بسیاری از این جوانان اعتقاد دارم و شاهد موفقیت آنها هستم.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احمدی نژاد: دستیابی به اهداف چشم‌انداز، مشروط به تحول در مناسبات جهانی است!
محمود احمدی نژاد در اظهاراتی حاکی از فرافکنی، تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی را به تغییر نظام های بین المللی موکول کرد!

به گزارش خبرگزاری‌ها، رئیس دولت دهم که در همایش ملی نقش مدیریت راهبردی در تحقق چشم انداز ۲۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه عالی دفاع ملی سخن می‌گفت، با همین صراحت، دستیابی ایران به اهداف خود در سند چشم انداز ۲۰ ساله را مشروط به تحول در مناسبات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جهان دانست و تاکید کرد: تحقق این امر منوط به آن است که مناسبات جهانی تغییر کند و مناسبات جهانی در خدمت تحول کشور قرار گیرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ابوترابی فرد: تامین کسری بودجه ازحساب ذخیره ارزی کار دولت‌مردان عادل نیست
درآمد مالیاتی نتوانسته بیش از 30 درصد از هزینه‌های دولت را پوشش دهد که این زیبنده کشور نیست. باید انضباط مالی را در راس تمام کارها قرار دهیم. تامین کسری بودجه از صندوق ذخیره ارزی کار دولت‌مردان عادل و مدیران هوشمند نیست. باید در گام اول تامین هزینه‌های اجرایی را از درآمدهای نفت و گاز قطع کنیم و بعد از هزینه‌های عمرانی.
ابوترای خاطرنشان کرد: در عرصه تبدیل شدن به قدرت اقتصادی با چالش‌هایی مواجه هستیم و اگر بخواهیم قدرت اقتصادی اول منطقه باشیم باید در برنامه پنج ساله پیش رو رشد ۸ درصد را تجربه کنیم. این در حالی است که امروز در شرایط نامطلوبی قرار داریم. با این شرایط موجود باید در سال پایانی اجرای برنامه رشد اقتصادی حدود ۱۳ درصد را داشته باشیم و باید حداقل بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد دلار به بدنه اقتصادی کشور تزریق کنیم و برای اینکه قطع رابطه از درآمدهای نفتی داشته باشیم باید گام‌های بسیار بلندی را برداریم.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


حداد عادل: امروز دولت يك ساز مي‌زند و مجلس ساز ديگري
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: امروز همسويي منطقي مبتني بر اصول و مباني بين دولت و مجلس وجود ندارد، دولت يك ساز مي‌زند و مجلس ساز ديگر كه بايد اين را علاج كرد. مادامي كه پشت سر دولت و مجلس يك جاي واحد نداشته باشيم كه اينها در كليت با هم همسو شوند و در مسائل فني و كلام اداره كشور هماهنگ شوند اين داستان تا ابد ادامه خواهد داشت و ربطي به اينكه چه كسي رئيس‌جمهور و چه كسي نماينده و رئيس مجلس باشد ندارد.

به گزارش ايلنا، غلامعلي حداد عادل در همايش ملي نقش مديريت راهبردي در تحقق چشم انداز 20 ساله كشور طي سخناني، وجود سند چشم انداز را امري ضروري دانست و ابراز عقیده کرد: به تصور من وجود سند سبب مي‌شود كه حركت‌هاي مختلف نظام جهت دار باشند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دبير كل خانه كارگر: به بهانه ركود، خواهان حذف بيمه اجباري كارگران ساختماني شده‌اند
دبير كل خانه كارگر گفت: برداشت غلط و نادرست نمايندگان مجلس باعث شده است تا موضوع حذف بيمه اجباري كارگران ساختماني در كليات قانون برنامه پنجم توسعه گنجانده شود.

به گزارش ايلنا، عليرضا محجوب در گردهمايي هيات‌هاي اجرايي خانه‌هاي كارگر در اردوگاه سراسري كارگران كشور با يادآوري اين‌كه سرانجام پس از گذشت دو سال از زمان تصويب قانون بيمه اجباري كارگران ساختماني، دولت در بهار امسال آئين‌نامه اجراي آن را تصويب و ابلاغ كرد، گفت: در پي اين موفقيت صنفي، شهرداران و شوراهاي شهر در سراسر كشور به بهانه ركود بازار مسكن خواستار توقف اجراي اين قانون شده‌اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


آیتالله جوادی‌آملی: دانشگاه‌ها با تفکیک جنسیتی اسلامی نمی‌شوند
آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: این رفتار که کسی اسلامی حرف بزند و قارونی فکر کند درست نیست.

به گزارش مهر، آیتالله عبدالله جوادی ‌آملی غروب پنجشنبه در دیدار تعدادی از اساتید دانشگاه تربیت معلم تهران با بیان اینکه دین سه رشته جهان‌بینی الهی، جهان‌بانی الهی و جهان‌آرایی الهی را به ما آموخت، تأکید کرد: صدرالمتالهین می‌فرماید که علم مانند معماری نیست بلکه نظیر بخشهای ریاضی است.
مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: منظور از اسلامیکردن دانشگاهها فقط این نیست که تعلیم و تعلم در مسیر رضای خدا باشد و هر چه یاد گرفتهایم در مسیر صحیح به کار بریم؛ یا اینکه در دانشگاهها نمازخانه ایجاد شود و دعاهای کمیل و توسل قرائت شود و کلاسهای دختران و پسران از همدیگر تفکیک شوند؛ این موارد کار حسینیه و مسجد است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


طرح مجلس برای دولتی کردن شهرداری ها و خلع ید از شوراها
منابع پارلمانی از تصویب ماده‌ای در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی خبر می دهند که بر مبنای آن "از این پس شهردار تهران و مراکز استان‌ها با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعتماد اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند. "

به گزارش عصرایران، بعد از رد پیشنهاد انتخاب شهرداران با رای مستقیم مردم، کمیسیون شوراها تصمیم گرفت تا انتخاب شهرداران تهران و مراکز استان ها را به پیشنهاد وزیر کشور و رای اعتماد اعضای شورای شهر واگذار کند.
همچنین طبق طرح مذکور، شهردار شهرستان ها با معرفی استاندار و رای اعتماد اعضای شورای شهر منصوب می شوند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


پریسا کاکایی به شش سال حبس تعزیری محکوم شد
پریسا کاکایی، فعال حقوق زنان و کودکان، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست پیرعباسی به شش سال حبس تعزیری محکوم شد.
 
به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، کاکایی، به اتهام "اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی" به پنج سال و به اتهام "تبلیغ علیه نظام" به یک سال حبس محکوم شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اخراج پیام حیدر قزوینی فعال دانشجویی دانشگاه بین‌المللی قزوین
پیام حیدر قزوینی، دانشجوی ترم آخر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین و دبیر سابق تشکل اصلاح‌طلب این دانشگاه، با حکم قطعی "اخراج و سه سال محرومیت از تحصیل در تمامی دانشگاه‌ها" از ادامه تحصیل محروم شد.

بنا به اخبار رسیده به جرس، این حکم که به تازگی و توسط کمیته تجدید نظر دانشگاه صادر گشته است، سنگین‌ترین حکمی است که تا به حال در دانشگاه بین‌المللی قزوین و در پی حوادث پس از انتخابات خرداد88 صادر گشته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


هنگامه شهیدی از زندان اوین به مرخصی استعلاجی آمد
هنگامه شهیدی، روزنامه نگار و عضو حزب اعتماد ملی که به دلیل بیماری قلبی نیاز به جراحی دارد، برای درمان با قید وثیقه به مرخصی استعلاجی آمده است.
حکم دادگاه بدوی هنگامه شهیدی از ۶ سال و سه ماه و یک روز با تخفیف در مورد اهانت به ریاست جمهوری به شش سال و پرداخت پنجاه هزار تومان وجه نقد تبدیل شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


معاون وزیر بازرگانی از تعیین قیمت ملی برای گندم و یکسان سازی بهای نان در کشور خبر داد
در حالیکه نگرانی ها جهت افزایش قیمت نان بر اثر اجرای طرح هدفمندی یارانه ها افزایش یافته است، معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه "قیمت نان و سیاستهای مرتبط با آن در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور مشخص شده"، خاطرنشان کرد "با تعیین قیمت ملی برای گندم، قیمت آرد نیز در سراسر کشور یکسان می شود."
به گزارش مهر، محمود دودانگه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی، روز پنجشنبه ششم آبان ماه، در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در تهران، وضع قیمت واحد برای آرد در سراسر کشور را "سیاست حمایتی از کشاورزان و نانوایان" اعلام کرد و گفت: برهمین اساس، تمامی نانوایی‌ها - چه آزادپز و چه غیره - آرد با قیمت یکسان دریافت می کنند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اخلال در برنامه بزرگداشت امام موسی صدر توسط حامیان دولت در اصفهان
گروهی از بسیجیان مستقر در دانشگاه اصفهان که خبرگزاری فارس آنها را دانشجویان "ولایتمدار" ذکر کرده، در جریان بزرگداشت امام موسی صدر در آن دانشگاه، با ایجاد آشوب و هیاهو و تهدید، مراسم را با اخلال مواجه ساختند.
به گزارش منابع خبری جرس، اواسط هفته جاری، برنامه ای تحت عنوان "جهان چهارم در انديشه امام موسي صدر" توسط انجمن علمی فلسفه دانشگاه اصفهان - و با سخنرانی احسان شریعتی - در حال جریان بود، که هنگام پرسش و پاسخ، عده ای از حامیان دولت، هنگام شنیدن وقایعی تاریخی پیرامون مفقود شدن امام موسی صدر در لیبی و ارتباطات بین مقامات جمهوری اسلامی با رهبران لیبی، با هتاکی و خشونت سعی در به هم زدن جلسه را داشتند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دستور دولت چین به شرکت های نفتی آن کشور برای کاهش همکاری با ایران
در حالی که چندی پیش وزیر نفت ایران به منظور تشویق مقامات پکن به سرمایه‌‌گذاری در نفت و گاز ایران، به چین سفر کرده بود و خروج شرکت‌های بزرگ نفتی غربی از بازار ایران، سبب رویکرد مقامات ایران به چین برای پر کردن خلا موجود بود، دولت پکن بدلیل توسعه روابط شرکت‌های نفتی چین با آمریکا و ورود به بخش انرژی ایالات متحده، به شرکت‌های نفتی خود دستور داد از میزان همکاری‌های خود با ایران بکاهند.
همزمان منابع مطلع در صنعت نفت و انرژی گفته اند برخی از شرکت های اروپايی به خاطر مشکل معاملات ارزی با دولت ايران، که تحت تاثير تحريم های بين المللی قرار دارد- برای ادامه خريد نفت از ايران در سال آينده ترديد دارند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سردار جزایری: جنگ نرم فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است و جهان را در بر خواهد گرفت
معاون ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معتقد است "جنگ نرم یك جنگ واقعی و فراتر از جنگ جهانی اول و دوم است كه همه ابعاد جوامع را در آینده در بر خواهد گرفت و آنكه بتواند ابزار قدرت نرم خود را بهتر سامان‌دهی‌ كند و به صحنه آورد پیروز این نزاع بزرگ خواهد بود."

به گزارش فارس، مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح، در جریان بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در حالیکه بخش اعظمی از رسانه های خبری حضور نداشتند، مدعی شد "فارس بهترین خبرگزاری كشور است، چرا كه در سال‌های گذشته وجود خلاء چنین خبرگزاری احساس می‌شد كه به فضل الهی با كارهای ابتكاری این خبرگزاری بسیاری از خلاء‌ها مرتفع شده است. بنابراین كشور به وجود خبرگزاری‌هایی مثل خبرگزاری فارس نیازمند است. "
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................






--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved