428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} ادامه فشارها به خانواده شهدا باکری و همت با مقاله موهن شریعتمداری

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 


در تداوم فشارها و حملات بیسابقه بر خانواده های شهدای جنگ (باکری ها و همت)، و موج اهانت های رسانه ای اصولگرایان و حامیان دولت به آن خانواده ها – بدلیل حمایتشان از جنبش سبز- روزنامه کیهان همسران دو سردار شهید جنگ را به "عدول" از آرمان های آنان متهم کرد.

به گزارش جرس کیهان در سرمقاله امروز خود به قلم حسین شریعتمداری آورده است: "وقتی همسران شهید همت و باکری به حمایت از فتنه برمی خیزند و برای ابراز ارادت، سر بر آستان سران فتنه می سایند، بدیهی است که نه فقط پا بر خون به ناحق ریخته آن دو شهید بزرگوار نهاده اند بلکه با تاسف باید گفت خون پاک همسران شهید خود را برای «فروش»! به دشمنان خدا و قاتلان همت و باکری عرضه کرده اند! و صد البته چه بدانند و چه فریب خورده باشند و ندانند، خیال باطلی در سر پروریده اند چرا که خون آن دو شهید، پیش از این و در آوردگاه مقدس جنگ هشت ساله، به خدا فروخته شده است… بنابراین، همسران آن دو شهید با پشت کردن به بینش و منش آن سرداران شهید، فقط «پیوند سببی» خود با آنها را شکسته اند."

همزمان روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران، با انتشار نامه ای منتسب به همسران چند تن از فرماندهان فعلی سپاه و بسیج، و همچنین تعدادی از خانواده های شهدا، با اشاره به نشستی که اخیرا پیرامون اتفاقات اخیر برگزار شده، و با بیان "پایبندی شهدا به ولایت فقیه" اظهار عقیده کردند: "ادامه راه شهیدانمان را در پیروی در تمام امور از رهبری می‌دانیم. "

به گزارش فارس، این خانواده ها پس از برگزاری نشستی، با صدور اطلاعیه ای بر ادامه راه شهیدان شهیر تاکید کردند: شهدای ما برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و ما ادامه راه آنان را در دفاع از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی یعنی ارزش‌های والای اسلامی، استکبار ستیزی و پیروی در تمام امور از رهبری می‌دانیم.

اسامی همسران سردار علی فضلی (معاونت فرماندهی کل بسیج)، سردار محمد کوثری (از نمایندگان حامی دولت در مجلس) و سردار عزیز جعفری نیز، در میان چند امضا کننده این نامه قرار دارند.

خانواده های محمد ابراهیم همت و حمید باکری از فرماندهان سپاه که در زمان جنگ ایران و عراق به شهادت رسیده بودند، روز چهارشنبه گذشته در حالیکه قصد مراجعه به منزل مهدی کروبی را داشتند، مورد ضرب و جرح نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها قرار گرفتند، در جریان آن، احسان باکری فرزند حمید باکری نیز توسط این نیروها بازداشت شد.

به دنبال جو رسانه ای ایجاد شده و همچنین پی گیری شماری از فرماندهان سپاه در زمان جنگ، احسان باکری ساعاتی پس از بازداشت آزاد شد. همچنین روز گذشته عده ای لباس شخصی به مهمانان خانه شهید باکری حمله و از آنان بازجویی کردند.

طیف وسیعی از اصلاح طلبان و حامیان و رهبران جنبش سبز، طی چند روز اخیر این هتاکی و اهانت های وارده را مورد اعتراض قرار داده اند.


 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved