428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

{محرم سبز_Sohrab Arabi} کروبی خواستار رفع محرومیت تحصیلی و آزادی دانشجویان زندانی شد

 
 

Sent to you by دوم خرداد via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com ( ) on 9/27/10

"دانشگاه هميشه زنده است و هيچ کسی نمی تواند آنرا با خاک يکسان کند. اين سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مديريت نوين است و اميدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را آزرده نساخته باشد. مديريت علمی آميخته با هنر است که در عرصه ی مديريت دانشگاهی به دليل وجود قشری جوان، ظرافتهای خاص خود را می طلبد.

خبرنگاران سبز: حجت السلام والمسلمين مهدی کروبی در پيامی، شروع سال تحصيلی جديد را به دانشجويان، اساتيد محترم و جامعه دانشگاهی کشور تبريک گفت.  به گزارش سايت تغيير، حجت السلام والمسلمين مهدی کروبی ضمن تبريک شروع سال تحصيلی جديد، دانشجويان را به حضوری هوشيار، پويا، معقول و با حفظ قوانين و مقررات کشور، در صحنه دعوت نمود.


متن پيام ايشان بدين شرح است:
سلام و عرض ادب به دانشجويان عزيز و اساتيد محترم؛
ابتدا آغاز سال تحصيلی جديد را به همه ی شما تبريک عرض می‌نمايم.
همانطور که امام فرمودند، دانشگاه مبداء تمام تحولات است و شما دانشجويان عزيز و فرزندان ملت، سرمايه های عظيم و بالقوه ی اين تحولات هستيد، بی شک آينده کشور از آن شما خواهد بود.

بار سنگين کشور برای دستيابی به پيشرفت و آبادانی توام با عزت و افتخار و استقلال، بر دوش شما دانشجويان و دانش پژوهان عزيز است که اميد اين ملت پر افتخار هستيد.

از همين صندلی های دانشگاه هاست که مديران سطوح مختلف سياسی و اجرايی کشور تربيت خواهند شد و اداره امور کشور به آنان واگذار خواهد گرديد.

بدانيد در قبال اين انقلاب و ملت شهيد پرور ايران مديون هستيد و بايد نقش مهم و آينده ساز خويش را در راه اهداف والای انقلاب و آرمانهای امام و شهداء به خوبی ايفاء نمائيد.

 دانشگاه هميشه زنده است و هيچ کسی نمی تواند آنرا با خاک يکسان کند. اين سخنان ناشی از بی تجربه‌گی در عرصه ی مديريت نوين است.

کروبی در ادامه پيام خود افزود: "دانشگاه هميشه زنده است و هيچ کسی نمی تواند آنرا با خاک يکسان کند. اين سخنان ناشی از بی تجربه گی در عرصه ی مديريت نوين است و اميدوارم خاطر جامعه ی دانشگاهی ما را آزرده نساخته باشد. مديريت علمی آميخته با هنر است که در عرصه ی مديريت دانشگاهی به دليل وجود قشری جوان، ظرافتهای خاص خود را می طلبد."

 نبايد مطالبات دانشجويان بی پاسخ مانده و انباشته گردد
ايشان ضمن ابراز اميدواری در جهت عدم تکرار چنين صحبتهايی، افزودند: " نبايد مطالبات دانشجويان بی پاسخ مانده و انباشته گردد. بايد فضای سياسی دانشگاه ها چنان باشد که دانشجويان بتوانند مطالبات خود را آزادانه در ميزگردها و تشکيل جلسات مطرح نمايند."

 شما امروز روزگاری سخت را صبوری می‌کنيد
دبيرکل حزب اعتماد ملی، با اشاره به وجود فشارهای سياسی و امنيتی عليه دانشجويان، آنها را به حضوری پويا با رعايت قوانين کشور دعوت نموده و گفتند: "عزيزان من، سالی که گذشت، سالی سخت و پر فراز و نشيب برای همه ی ما بود و متاسفانه جامعه ی دانشگاهی ما هزينه های گزافی را پرداخت و در اين ميان شما دانشجويان در کنار ساير مردم مورد بيشترين آماج و هجمه های سياسی قرار گرفتيد که به نوبه ی خويش هميشه در احقاق حقوق به حق و قانونی شما، پايداری نمودم. شما امروز روزگاری سخت را صبوری می کنيد.

بديهی است دانشگاه در کنار علم و دانش هميشه شاهد حضور عدالتخواهی دانشجويان بوده است، امری که ناشی از نيت پاک و صادق جوانان و علاقمندی آنان به اصلاح امور در کشور است.

حضوری پويا، فعال، منطقی، معقول و با رعايت قوانين و مقررات کشور
 عزيزان من، ضمن تحصيل و يادگيری علم و دانش که وظيفه ی اصلی شماست،  همچون گذشته در جهت تعالی انقلاب و پيشرفت و آبادانی کشور ، حضوری پويا، فعال، منطقی، معقول و با رعايت قوانين و مقررات کشور داشته باشيد."

بازگشت دانشجويان محروم از تحصيل به دانشگاه و آزادی دانشجويان زندانی بی گناه
مهدی کروبی در پايان ابراز اميدواری کرد که در سال تحصيلی جديد با حذف نگاه امنيتی به دانشگاه و اتخاذ رويکردی منطقی و متناسب محيط دانشگاهی و با بهره گيری از سعه ی صدر توسط مسوولين مربوطه، هر چه زودتر شاهد بازگشت دانشجويان محروم از تحصيل به دانشگاه و آزادی دانشجويان زندانی بی گناه باشيم .

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
برای دیدن تصاویر روی Display images below کلیک کنید.
------------
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "Sohrab Arabi".
برای دیدن تصاویر ایکون Display images below را کلیک کنید.
---------
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از Label برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
---------
برای ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به sohrab-arabi+subscribe@googlegroups.com
---------
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به sohrab-arabi@googlegroups.com
---------
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sohrab-arabi+unsubscribe@googlegroups.com
---------
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/sohrab-arabi?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved