428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] Fwd: بالاترین



---------- Forwarded message ----------
From: بالاترین <dailyemail@balatarin.com>
Date: 2010/8/30
Subject: بالاترین
To: behruzirani@gmail.com


بالاترین


خبر ویژه: منزل مهدی کروبی در محاصره نیروهای بسیج ! (لباس شخصی ها همراه با باتوم , اسلحه و گاز اشک آور)

Posted: 30 Aug 2010 08:50 AM PDT

نیروهای لباس شخصی دیشب هفتم شهریور ماه ۸۹ (شب قدر)، از شرکت حجت الاسلام والسملمین مهدی کروبی در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند.. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است .. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۳۳۹ امتیاز و ۶۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

مادر ندا آقاسلطان گفت: از سازمان های حقوق بشر و دادگاه های بین المللی می خواهم قاتل دخترم را پیدا کنند

Posted: 30 Aug 2010 05:47 AM PDT

هاجر رستمی مادر مرحوم ندا آقاسلطان دختر ۲۷ هفت ساله ای که درجریان یکی از تجمعات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به ضرب گلوله کشته شد درگفت وگو با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران خواستار پیداکردن قاتل دخترش توسط مجامع بین المللی از جمله دادگاه لاهه و سازمان های حقوق بشری شد. به گفته خانم رستمی پیگیری های خانواده برای یافتن قاتل دخترش به نتیجه ای نرسیده است. او به کمپین گفت: « هیچ حرفی ندارم به دولت بزنم، تمام این مدت سکوت کردم، فقط از دنیا می خواهم به داد من برسند و قاتل ندا را پیدا کنند. بچه ام را از دست دادم و زندگی ام دگرگون شده است هر بار از سر خاک ندا می آیم، احساس می کنم همین الان ندا رفته و به خاک سپردیمش.» وی در خصوص اهدافی که صداوسیما از پخش فیلم های مختلف طی سال گذشته درمورد کشته شدن دخترش ساخته است گفت: « می خواهند بگویند مملکت آزادی داریم، هر کسی می تواند، ابراز عقیده کند و آزادی تمام و کمال در مملکت ایران وجود دارد؛ در صورتی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد.» هاجر رستمی در پاسخ به این پرسش کمیپن که آیا مطالب مطرح شده در مستندهای تولید شده را باور دارد یا خیر ، پاسخ داد:" هیچ کس این دروغ ها را باور نکرده، نه مردم ایران نه مردم جهانو گفتند قاتل یک زن است، مگر ندا چه کار کرده بود که باید زنی او را بکشد. من که می دانم، قاتل چه کسی است، ولی خوب، دولتی ها این را قبول نمی کنند.»
با ۲۳۲ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

تلگراف :جمهوری اسلامی،بانوی اول فرانسه را به دليل انتقاد ازحکم سنگسارسيکنه آشتيانی يک&quot;فاحشه&quot;خواند

Posted: 29 Aug 2010 11:21 PM PDT

روزنامه انگليسی تلگراف در گزارشی در شماره ۲۹ آگوست همراه با تصوير کارلابرونی،بانوی اول فرانسه که به همراه همسرش نيکلا سارکوزی،رئيس جمهور اين کشور در حال گذراندن تعطيلات به چاپ رسانده مينويسد ، روزنامه حکومتی کيهان که در کنترل کامل حکومت مذهبی ايران قرار دارد، پس از انتشار نامه خانم کارلا برونی خطاب به سکينه آشتيانی، مادر ۴۳ ساله محکوم به سنگسار که به صورت وسيعی در رسانه های مختلف دنيا منتشرشد، بانوی اول فرانسه و همسر رئيس جمهور آن کشور را يک "فاحشه" و روسپی خواند . در همين حال تلويزيون دولتی جمهوری اسلامی در راستای حملات هماهنگ شده به بانوی اول فرانسه، به دليل نگارش اين نامه به خانم سکينه آشتيانی ، پس از انتقاد شديد از کارلا برونی، وی را يک سوپرمدل با موارد اخلاقی خطاب کرد . کارلا برونی همسر رئيس جمهور فرانسه ، پيش تر در در قسمتی از نامه خود به سکينه آشتيانی نوشته بود،ريختن خون تو ، محروم کردن فرزندانی از مادر...چرا ؟ چون زنده هستی ، عشق می ورزی ، يک زن و يک ايرانی هستی ؟
با ۲۲۰ امتیاز و ۳۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

سگان ولایت هم اکنون منزل مهدی کروبی را محاصره کردند

Posted: 30 Aug 2010 09:20 AM PDT

طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند.. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است .. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۲۰۶ امتیاز و ۸ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

مادر ندا آقاسلطان از جامعهء بین المللی برای یافتن قاتل دخترش کمک می خواهد

Posted: 30 Aug 2010 05:53 AM PDT

خانم رستمی در خصوص فشار آوردن مأموران امنیتی برای ضبط مصاحبه تلویزیونی از خانواده آقا سلطان به کمپین گفت: «به من گفتند دولت، قاتل دختر شما نیست؛به همین خاطر در تلوزیون یا هر جایی که می خواهید،بیایید صحبت کنید. گفتم من قاتل ندا را می شناسم و به همین دلیل در صدا وسیمای شما هیچ وقت نمی آیم. گفتند شما به عنوان پدر ومادرش در این فیلم تقاطع حضور داشته باشید، من پاسخ دادم صدا وسیمایی که رئیس اش آقای ضرغامی باشد که گفته است؛ ندا هنرپیشه بوده، فیلم بازی کرده که و چشم هایش را آن حالت در آورده، من در چنین صداو سیمایی نمی آیم.»
با ۱۸۱ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

درد دل یک مهاجرافغانی مقیم تهران!

Posted: 30 Aug 2010 04:55 AM PDT

ورود افغانی ها به پارک ممنوع!!!
با ۱۶۵ امتیاز و ۷۸ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

مهدی کروبی: خودتان می دانید که در میان مردم رای ندارید؛ جرات کنید اجازه برگزاری یک مراسم بدهید!

Posted: 29 Aug 2010 10:54 PM PDT

گروهی از جوانان اصلاح طلب با مهدی کروبی دیدار کرده و به گفتگو پرداختند. بخشی از سخنان کروبی در این دیدار: بحث عده ای این است که تقلب شده است و عده ای هم مصرند که تقلب نشده است اما ما میگوییم نه تنها تقلب شده و در حد یکی دو میلیون نبوده که فراگیر بوده و از قبل سرنوشت انتخابات تعیین شده بود. تنظیم شده بود که آن طرف ۲۵ میلیون و این طرف هم چند میلیون و یکطرف هم حدود ۳۰۰هزار تا رای داشته باشد / آقایان می گویند شورای نگهبان ناظر است و بحث تقلب را رسیدگی و بررسی خواهد کرد و ما باید از طریق قانونی پیگیر شکایتمان شویم ولی اشکال اصلی به همین ناظر است که بی طرف نیست / خودتان می دانید که در میان مردم رای ندارید و یا حداقل رایتان کم است . من حاضرم با هر کس که گفتید ، از هر کجا که گفتید ، از قهوه خانه ها شروع کنیم تا سینما و زیارتگاه ها ، از شمال تا جنوب ، از شرق تا غرب ، سواره و پیاده در شهرها و بین راه برویم ، ببینیم و بپرسیم که مردم به چه کسی وچه گروه تمایل و گرایش دارند / اجازه برگزاری یک راهپیمایی تضمین شده گویای همه چیز است ، جرات کنند اجازه برگزاری مراسم در یک مسجد به ما بدهند و خودشان استقبال و نظر مردم را ببینند.
با ۱۶۴ امتیاز و ۹ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

رنجی به نام دختر بودن

Posted: 30 Aug 2010 12:19 AM PDT

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری كه تو عقدنامه نوشته باشه دختر بودن یعنی "چه معنی داره عکس گذاشتی تو پروفالیت؟ (حتی باحجاب!) دختر بودن یعنی " به بابات گفتی؟" داداشت راضیه؟!Bfتون ناراحت نمیشن؟! رئیس اداره چی؟!!! دختربودن یعنی " برو تو ، دم در وای نستا" دختر بودن یعنی تو گرما لباست 4 متر و نیم پارچه ببره كه مردان به گناه نیفتن! دختر بودن یعنی " تا حالا کجا بودی ؟" دختر بودن یعنی "كجا داری میری؟" دختر بودن یعنی " تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم " دختر بودن یعنی "كی بود بهت زنگ زد؟! با كی حرف میزدی؟" گوشیتو بده ببینم! دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس كشیدن !
با ۱۵۷ امتیاز و ۴۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

منزل کروبی در محاصره نیروهای بسیج بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی اطراف منزل ایشان

Posted: 30 Aug 2010 09:28 AM PDT

تحول سبز: نیروهای لباس شخصی دیشب هفتم شهریور ماه ۸۹ (شب قدر)، از شرکت حجت الاسلام والسملمین مهدی کروبی در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند.. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است .. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۱۵۶ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

استمداد مادر ندا از محافل جهانی

Posted: 30 Aug 2010 06:06 AM PDT

هاجر رستمی در گفتگو با کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران تاکید کرده که پیگیری‌های خانواده برای پیدا کردن قاتل ندا بی‌نتیجه بوده است. مادر ندا از تلاش صدا و سیما برای مستندسازی پیرامون مرگ ندا و نمایش این فیلم‌ها در شبکه سراسری گله کرده و گفته که هیچکس این دروغ‌ها را باور نخواهد کرد. هاجر رستمی یادآوری کرده که در برابرساخت این فیلم‌ها و معرفی یک زن به‌عنوان قاتل ندا سکوت کرده و شکایت به جایی نبرده است. او با اشاره به بی‌فرجام بودن تلاش‌های پیشین خانواده گفته است: « وقتی در روز روشن ندا را زدند کشتند، من شکایت کردم. به هیچ جایی هم نرسیدم. حالا بیایم در مورد فیلم شکایت کنم؟ به کی شکایت کنم؟» خانم رستمی به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفته که در مقابل این طرز برخوردها، تنها به حمایت جهانی دلگرم است. مادر ندا به تلاش ناکام ماموران امنیتی برای ضبط مصاحبه تلویزیونی از خانواده آقاسلطان اشاره کرده است: «گفتند شما به‌عنوان پدر و مادر ندا در فیلم تقاطع حضور داشته باشید. من پاسخ دادم من در صدا و سیمایی که رییس‌اش آقای ضرغامی است نمی‌آیم. آقای ضرغامی گفته که ندا هنرپیشه بوده، فیلم بازی کرده و چشم‌هایش را به این حالت در آورده است.»Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: هاجر رستمی با گلایه از ساخت سه فیلم در صدا و سیما برای وارونه جلوه دادن واقعیت مرگ ندا گفته است: «آقای ضرغامی، یک لحظه، یک لحظه خودت را جای من بگذار. نمی‌گویم سال‌ها... ندا هنرپیشه نبود. انسانی بود مثل همه جوان‌های دیگر. برای آزادی‌اش به تظاهرات رفت. چشم‌های ندا باز مانده و باز می‌ماند تا لحظه‌ای که به هدف‌اش برسد. اگر چشم‌هایش بسته می‌ماند، شاید آن‌قدر تاثیرگذار نبود. شاید چشم‌های باز ندا دنیا را تکان داده، ملت ایران را تکان داده است.» خانم رستمی گفته در هر فیلم، حرف‌های قبلی خودشان را نقض کردند: «اما من که مادر ندا هستم، می‌دانم او برای تظاهرات بیرون رفته بود و به دست نیروهای خودشان کشته شد. از دنیا می‌خواهم به داد من برسند و قاتل ندا را پیدا کنند.» ندا، سمبل جنبش سبز ندا آقاسلطان روز شنبه ۳۰ خرداد سال ۸۸ در محله امیرآباد به ضرب گلوله کشته شد. فیلم صحنه مرگ او به سرعت در اینترنت پخش شد و چشمان بازش در آن صحنه، افکار عمومی در سراسر جهان را تکان داد. صدا و سیما و برخی مسئولان دولتی روایت‌های مختلفی از مرگ ندا ارائه کرده‌اند. آخرین فیلم دولتی در باره ندا، مستندی است که از شبکه "پرس تی‌وی" پخش شد. در این فیلم ادعا می‌‌شود که ندا آقاسلطان، خود بخشی از صحنه‌سازی یک قتل بوده و در راه انتقال به بیمارستان، توسط عوامل تهیه‌کننده فیلم به قتل می‌رسد. آرش حجازی، پزشک و نویسنده ایرانی که در آخرین لحظات زندگی ندا بالای سر او بوده، عامل قتل را یک بسیجی موتور سوار معرفی کرده است. دکتر حجازی در پی این افشاگری، ناچار شد ایران را ترک گوید.
با ۱۴۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

منزل مهدی کروبی در محاصره نیروهای بسیج !

Posted: 30 Aug 2010 09:40 AM PDT

نیروهای لباس شخصی دیشب هفتم شهریور ماه ۸۹ (شب قدر)، از شرکت حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است . به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۱۴۴ امتیاز و ۲ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

محاصره منزل شیخ شجاع توسط لباس وحشی ها

Posted: 30 Aug 2010 09:52 AM PDT

به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۱۳۹ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

جان کروبی در خطر/ محاصره خانه کروبی توسط بسیج و لباس شخصی های مسلح

Posted: 30 Aug 2010 09:44 AM PDT

نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. نیروهای لباس شخصی دیشب هفتم شهریور ماه ۸۹ (شب قدر)، از شرکت حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است . به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند.
با ۱۳۱ امتیاز و ۵ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

زندانی سياسی ارژنگ داودی در چهل و هشتمين روز اعتصاب غذا به کما فرو رفت

Posted: 30 Aug 2010 12:51 PM PDT

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی سياسی ارژنگ داودی از شب گذشته در چهل و هشتمين روز اعتصاب غذا در حالت کما فرو رفت جان اين زندانی سياسی در معرض خطر جدی قرار گرفته است و احتمال وقوع يک حادثه ناگوار برای اين زندانی سياسی بسيار محتمل است.
با ۱۲۸ امتیاز و ۴ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

دسته گل تازه جمهوری اسلامی؛ فاحشه خواندن بانوی اول فرانسه

Posted: 30 Aug 2010 01:34 AM PDT

«در پی حمایت کارلا برونی، همسر رئیس جمهور و بانوی اول فرانسه، از سکینه محمدی آشتیانی که بازتابی جهانی داشت، روزنامه کیهان و تلویزیون ایران با حملاتی برنامه ریزی شده وی را یک فاحشه و روسپی لقب دادند.» روزنامه های بنام دیلی میل و تلگراف (چاپ لندن) با پوشش قرار دادن این حرکت نابخردانه حکومت اسلامی دردسر جدیدی برای ایران آفریدند، زیرا کارلا برونی فقط وفقط به جهت انسان دوستی وواکنشش به عمل غیرانسانی سنگسار از سوی رسانه های دولتی حکومت اسلامی، "فاحشه و بدکاره" نامیده شده است. تلگراف اینچنین نوشته؛ "روزنامه دولتی/حکومتی کيهان که در کنترل کامل حکومت مذهبی ايران و هم چنین شخص رهبرقرار دارد، پس از انتشار نامه خانم کارلا برونی خطاب به سکينه آشتيانی، مادر ۴۳ ساله محکوم به سنگسار که به صورت کم سابقه وسيعی در رسانه های مختلف دنيا منتشرشد، بانوی اول فرانسه و همسر رئيس جمهور آن کشور را يک "فاحشه" و روسپی خواند . در همين حال تلويزيون دولتی جمهوری اسلامی در راستای حملات از پیش تنظیم شده به بانوی اول فرانسه، به دليل نگارش اين نامه به خانم آشتيانی ، پس از انتقاد شديد از کارلا برونی، وی را يک سوپرمدل با موارد اخلاقی خطاب کرد . کارلا برونی همسر رئيس جمهور فرانسه ، پيش تر در در قسمتی از نامه خود به سکينه آشتيانی نوشته بود،ريختن خون تو ، محروم کردن فرزندانی از مادر...چرا ؟ چون زنده هستی ، عشق می ورزی ، يک زن و يک ايرانی هستی؟" در پی این ماجرا علاوه بر برخورد شدید دولت فرانسه و نیکولا سارکوزی باید منتظر اعتراض سایر دول و سازمانهای بین المللی با این حرکت خارج از عرف حکومت اسلامی نشست.
با ۱۲۵ امتیاز و ۱۵ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

مادر ندا آقاسلطان: از سازمان های حقوق بشر و دادگاه های بين المللی می خواهم قاتل دخترم را پيدا کنند

Posted: 30 Aug 2010 06:42 AM PDT

هاجر رستمی مادر مرحوم ندا آقاسلطان دختر ۲۷ هفت ساله ای که درجريان يکی از تجمعات پس از انتخابات رياست جمهوری سال گذشته به ضرب گلوله کشته شد درگفت وگو با کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران خواستار پيداکردن قاتل دخترش توسط مجامع بين المللی از جمله دادگاه لاهه و سازمان های حقوق بشری شد. به گفته خانم رستمی پيگيری های خانواده برای يافتن قاتل دخترش به نتيجه ای نرسيده است. او به کمپين گفت: « هيچ حرفی ندارم به دولت بزنم، تمام اين مدت سکوت کردم، فقط از دنيا می خواهم به داد من برسند و قاتل ندا را پيدا کنند. بچه ام را از دست دادم و زندگی ام دگرگون شده است هر بار از سر خاک ندا می آيم، احساس می کنم همين الان ندا رفته و به خاک سپرديمش.»//مادر ندا آقاسلطان در خصوص مستندسازی های صداوسيماو تلاش برای تحريف واقعيت از طريق نمايش فيلم درشبکه سراسری درمورد مرگ دخترش به کمپين گفت: « من فيلم را نديدم، فقط شنيدم.نمی خواهم که ببينم! نظری هم ندارم. تا به حال سه بار فيلم درست کردند، هر بار حرف قبلی خودشان را نقض کردند، ولی تا آن جايی که من مادر ندا هستم، می دانم،او برای تظاهرات بيرون رفته بود و به دست نيروهای خودشان کشته شده است، غير از اين چيز ديگری نمی تواند باشد.»
با ۱۲۱ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

مهدی کروبی: دستان شورای نگهبان آلوده خیانت به رای مردم است

Posted: 30 Aug 2010 03:03 AM PDT

مهدی کروبی از شکایت هفت تن از اصلاح طلبان از فرماندهان قرارگاه ثارالله درباره دخالت در انتخابات حمایت کرد و گفت که در حال تهیه مجموعه ای تحلیلی از انتخابات بیست سال گذشته است. به گزارش سحام نیوز، سایت رسمی حزب اعتماد ملی، آقای کروبی روز یکشنبه هفتم شهریور در دیدار با جوانان اصلاح طلب گفت: "یک مقام امنیتی حرفهایی زده و به اصطلاح افشاگری هایی کرده است، آقایان محترم نهایتا نامه ای در جواب آن نوشته و شکایت خود را رسما اعلام کرده اند، آیا با بگیر و ببند و بازگرداندن آنها به زندان مسئله حل می شود؟" اشاره آقای کروبی به انتشار صحبت های منسوب به فردی موسوم به سردار مشفق از مسئولان اطلاعاتی قرارگاه ثارالله است که حکایت از دخالت های وسیع سپاه در روند انتخابات سال گذشته داشت. بهزاد نبوی، مصطفی تاج زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن میردامادی، محسن امین زاده، عبدالله رمضان زاده و محسن صفایی فراهانی ماه گذشته از آنچه دخالت سازمان یافته گروهی از فرماندهان قرارگاه ثارالله سپاه در انتخابات سال ۱۳۸۸ توصیف کردند، به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه شکایت کردند. بعضی از این فعالان از جمله مصطفی تاج زاده، محسن امین زاده و محسن صفایی فراهانی که پس از انتخابات دستگیر و سپس بطور مشروط آزاد شده بودند، پس از این شکایت مجددا به زندان اوین بازگردانده شدند. آقای کروبی گفت تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته "در حد یکی دو میلیون نبوده که فراگیر بوده" و سرنوشت انتخابات از پیش تعیین شده بود. وی گفت از پیش تصمیم گرفته شده بود که "آن طرف بیست و پنج میلیون و این طرف هم چند و میلیون و یک طرف هم حدود سیصد هزار" رای داشته باشد. بر اساس آمار رسمی انتخابات سال گذشته، تعداد آرای محمود احمدی نژاد را نزدیک به بیست و پنج میلیون و مهدی کروبی را کمی بیش از سیصد هزار بود. آقای کروبی سپس به شورای نگهبان که نظارت و تایید انتخابات سال گذشته را بر عهده داشته حمله کرد و گفت: "اشکال اصلی به همین ناظر است که بی طرف نیست و بر همگان روشن است که بی طرفی را رعایت نکرده و دستشان آلوده خیانت به رای مردم است." او گفت که اگر شورای نگهبان یک جلسه مناظره بگذارد او ثابت خواهد کرد که نه تنها تقلب بلکه انتخابات کاملا مهندسی شده است و اگر مسئولان "جرات" کنند و اجازه یک راهپیمایی تضمین شده یا برگزاری مراسم در یک مسجد را بدهند "خودشان استقبال و نظر مردم" را می بینند. وی افزود که در حال تهیه و تدوین مجموعه ای تحلیلی از انتخابات بیست سال گذشته است تا نشان دهد چگونه سرکوبهای جناحی آغاز شده است: "من انتخابات چند سال گذشته، بعد از فوت امام که شامل پنج انتخابات مجلس (دوره های چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم)، شش انتخابات ریاست جمهوری (دو دوره سازندگی، دو دوره اصلاحات و دو دوره دولتی که عطر خوش خدمت و آرمان خواهیش نه ایران که همه دنیا را فراگرفته) و همچنین سه دور ه انتخابات خبرگان است را تجزیه و تحلیل خواهم نمود چرا که از ابتدا در این جریان فعال و در بطن آن بوده ام." آقای کروبی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 نیز طی نامه ای به آیت الله خامنه ای، فرزند او مجتبی و نیز سپاه و بسیج را متهم به حمایت از محمود احمدی نژاد کرد
با ۱۲۱ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

مادر ندا آقا سلطان: نهادهای بین‌المللی قاتل دخترم را پیدا کنند

Posted: 30 Aug 2010 07:27 AM PDT

هاجررستمی مادر ندا آقاسلطان درگفت‌وگویی با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از سازمان‌هایی بین المللی حقوق بشر و دادگاه بین المللی لاهه خواست که وی رابرای پیدا کردن قاتل دخترش یاری کنند. او گفت که تلاش هایی برای شکایت از قاتل دخترش به جایی نرسیده است. وی همچنین از نحوه برخورد مقامات صداوسیما و نیز امامان جمعه و افرادی مثل سردار نقدی که روایت مخدوشی از مرگ دخترش مطرح کرده‌اند به شدت گلایه کرده است. هاجر رستمی به کمپین گفته است: «هیچ حرفی ندارم به دولت بزنم، تمام این مدت سکوت کردم، فقط از دنیا می‌خواهم به داد من برسند و قاتل ندا را پیدا کنند. بچه ام را از دست دادم و زندگی ام دگرگون شده است هر بار از سر خاک ندا می‌آیم، احساس می‌کنم همین الان ندا رفته و به خاک سپردیمش.» مقامات جمهوری اسلامی تلاش کرده اند که در نوبت های مختلف افرادی را به عنوان قاتل این دخترجوان معرفی کنند. اما مادر ندا می‌گوید می‌داند قاتل وی کیست اما مقامات حکومتی قبول نمی‌کند.» طی هفته‌های گذشته چندین تن از خانواده‌هایی که عزیزی را در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات از دست داده‌اند نسبت به برخورد مقامات جمهوری اسلامی با خانواده هایشان اعتراض کرده‌اند. مادر ندا آقاسلطان در خصوص مستندسازی‌های صداوسیماو تلاش برای تحریف واقعیت از طریق نمایش فیلم درشبکه سراسری درمورد مرگ دخترش به کمپین گفت: «من فیلم را ندیدم، فقط شنیدم. نمی‌خواهم که ببینم! نظری هم ندارم. تا به حال سه بار فیلم درست کردند، هر بار حرف قبلی خودشان را نقض کردند، ولی تا آن جایی که من مادر ندا هستم، می‌دانم، او برای تظاهرات بیرون رفته بود و به دست نیروهای خودشان کشته شده است، غیر از این چیز دیگری نمی‌تواند باشد.» هاجر رستمی گفت که چشمان ندا باز بوده تا وقتی به هدفش برسد. وی با گلایه شدید از برخوردهای رییس صداوسیما گفت: «من می‌خواهم از طریق این رسانه به آقای ضرغامی که گفته‌اند ندا هنرپیشه بوده و به همین دلیل چشم‌هایش با چشم های باز از دنیا رفته است بگویم؛ آقای ضرغامی یک لحظه، یک لحظه، خودت را به جای من بگذار، یک لحظه، نمی‌گویم سال‌ها…. این حرف آقای ضرغامی روی من اثربسیار بدی گذاشت و من گفتم خدایا خودت می‌دانی و خودت، ندا هنر پیشه نبوده، انسانی بوده مثل همه جوان‌های دیگر، برای آزادی اش به تظاهرات رفت چرا باید بگویند ندا یک هنرپیشه بوده؟ چشم‌های ندا باز مانده و باز می‌ماند تا لحظه‌ای که به نتیجه برسد، به هدفش برسد، …اگر چشم‌هایش بسته می‌ماند، شاید آن قدر تاثیر گذار نبود، چشم‌های باز ندا شاید دنیا را تکان داده، ملت ایران را تکان داده، چون اصلا منکر اصل قتل ندا هستند.» وی در خصوص اهدافی که چنین برنامه‌هایی دنبال می‌کنند گفت: «‌می‌خواهند بگویند مملکت آزادی داریم، هر کسی می‌تواند، ابراز عقیده کند و آزادی تمام و کمال در مملکت ایران وجود دارد؛ در صورتی که اصلا چنین چیزی وجود ندارد.» هاجر رستمی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالب مطرح شده در مستندهای تولید شده را باور دارد یا خیر، پاسخ داد: «هیچ کس این دروغ‌ها را باور نکرده، نه مردم ایران نه مردم جهان و گفتند قاتل یک زن است، مگر ندا چه کار کرده بود که باید زنی او را بکشد. من که می‌دانم، قاتل چه کسی است، ولی خوب، دولتی‌ها این را قبول نمی‌کنند.» وی به کمپین گفت که مقامات پس از مرگ دخترش هیچ فشاری به خانواده توسط مسوولان وارد نکرده اند و رفتاری توام با احترام داشته اند با این وجود از تلاش گسترده برای تحریف واقعیت مرگ دخترش گلایه کرد. از جمله این تلاش‌ها وی به فیلم های پخش شده از صداوسیما، اظهارات برخی مقامات مسوول همچون امامان جمعه و به صورت خاص اظهارات عزت‌الله ضرغامی رییس صداوسیما اشاره کرد.
با ۱۱۹ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

مهدي كروبي: برای روشن شدن «تقلب» و «خیانت به رای مردم» حاكميت را به مناظره دعوت ميكنم!

Posted: 30 Aug 2010 02:08 AM PDT

کروبی گفت: در این ملاقاتها و دید و بازدیدهای مختلف سخن و بحث درباره خانواده اسرا ، آسیب دیدگان ، مجروحین و شهدای پس از انتخابات انسان را متاثر می کند به خصوص وقتی سخن از افراد بی نام و نشان می آید که در جریان این حوادث هزینه های بسیاری را متحمل شده و بعضا هنوز هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست ، در صورت اطلاع هم ، گاه سهوا مورد توجه کمتری قرار گرفته و به سختی با مشکلات پیش آمده و محدودیت هایی که به دنبال آن برایشان ایجاد شده دست و پنجه نرم می کنند . به گزارش ندای سبز آزادی وی با بیان اینکه انتظار نداشتیم برای انتخابات حادثه ای به این تلخی و پهناوری بوجود آید گفت: انتخاباتی که خرداد سال گذشته با شور و شوقی وصف ناپذیر برگزار شد به حادثه ای تبدیل شد که امروز که اوایل شهریور 89 است و یکسال و نیم از آن روز گذشته هر جا می نشینیم بحث اسرا و جان باختگان را می شنویم. جای تاثر دارد انتخاباتی که مردم دنبال رایشان بودند به اینجا منجر شود ، دیدیم در این مدت با انسانهای ارزشمند چه آنها که سرشناسند و چه آنها که ناشناسند چه کردند. وی در ادامه نسبت به محدودیت در عرصه اطلاع رسانی آزاد اظهار تاسف کرد. مهدی کروبی ضمن تاکید بر ناعادلانه بودن انتخابات در رابطه با تقلب در انتخابات بیان داشت : بحث عده ای این است که تقلب شده است و عده ای هم مصرند که تقلب نشده است اما ما میگوییم نه تنها تقلب شده بلکه این تقلب گسترده هم بوده یعنی در حد یکی دو میلیون نبوده، فراگیر بوده و از قبل سرنوشت انتخابات تعیین شده بود. تنظیم شده بود که آن طرف 25 میلیون و این طرف هم چند میلیون و یکطرف هم حدود 300هزار تا رای داشته باشد . حرف این بود که اینها باید شکست بخورند . برای این مساله ادله کافی داریم و در همان مناظره ای که درخواستش را داریم بیان خواهیم کرد و همه مسائل روشن خواهد شد . وی یادآور شد: آقایان می گویند شورای نگهبان ناظر است و بحث تقلب را رسیدگی و بررسی خواهد کرد و ما باید از طریق قانونی پیگیر شکایتمان شویم ولی اشکال اصلی به همین ناظر است که بی طرف نیست و بر همگان روشن است که بی طرفی را رعایت نکرده و دستشان آلوده ی خیانت به رای مردم است. در صورتیکه شورای نگهبان بی طرف است چرا یک جلسه یا مناظره رودرو برگزار نمی کنند من درخواست می کنم یک جلسه بگذراند هر کجا که میخواهند دانشگاه ، مسجد ، صدا و سیما و در این جلسه نمایندگانی از حاکمیت ( هم نظارت و هم اجرا) حاضر باشند تا در این جلسه ثابت کنیم که نه تنها تقلب شده که کاملا مهندسی شده و سرنوشتش از قبل تعیین شده بوده است. ضمن اینکه خبرنگارانی مستقل مشروح این مناظره را بدون دخل و تصرف برای مردم منتشر نمایند تا گفتگوها صادقانه منعکس شود. وی افزود: همچنین ما ثابت خواهیم کرد که هیات نظارتی که با غرض ورزی و جبهه گیری عمل می کند و هیات اجرایی که با سخنرانی ، تبلیغات و صرف پولهای گزاف برای مقاصد شخصی و گروهی گام بر میدارد و علیه ما و گروههای اصلاح طلب سخن می گوید عادلانه و بی طرفانه عمل نکرده اند. کروبی با بیان اینکه بعضی از آقایان چنان سخن می گویند که گویی ظاهرا هر روز با جبرییل امین ارتباط داشته و پیامهای آسمانی برای آنها می آید گفت: من تعجب می کنم که قدرت و دنیا چگونه انسان را به اینجا می کشاند و انسان اینچنین خودپسند می شود. من در عجبم از اینگونه سخن گفتن آنهم از سوی کسانی که متدین و مومن هستند واینگونه دروغ می گویند و چشم بر واقعیات بسته اند کروبی تاکید کرد: من در این مدت به دین ، روحانیت و جمهوری اسلامی خدمت کرده ام و نه تنها خدمت بوده که دفاع از حق و رای مردم بوده است و برخلاف گفته برخی نه تنها نسوخته ام که به کاری که کرده ام افتخار می کنم. وی با طرح این پرسش که آیا مردم آنها هستند که حمله می کنند و ماشین و مغازه مردم را تخریب می کنند ؟ گفت: مردم کسانی هستند که در کوچه و بازار و سراسر کشور معترض و ناراضی هستند و اعتراض خود را مسالمت آمیز بیان می کنند؟ وی ضمن اشاره به ماجرای تلخ کهریزک گفتند : مساله کهریزک لکه ننگینی برای حکومت بود ، کهریزک که در خصوص فجایع آن صحبتها کردیم ، به جای رسیدگی و قضاوت عادلانه ، در سراسر کشور هجمه ها و حمله ها علیه ما را آغاز کردند و نهایتا به جایی رسید که ضمن تایید جنایات اتفاق افتاده در آن به سه تن از جان باختگان عنوان شهید را اعطا کردند که جای بسی خوشحالی است ولی آیا باقی کسانی که همان روز و روزهای بعد کشته شده اند شهید نیستند؟ مهدی کروبی ضمن حمایت از شکواییه 7 نفر از اصلاح طلبان این چنین عنوان داشت : یک مقام امنیتی حرفهایی زده و به اصطلاح افشا گریهایی کرده است ، آقایان محترم نهایتا نامه ای در جواب آن نوشته و شکایت خود را رسما اعلام کرده اند ، آیا با بگیر و ببند و بازگرداندن آنها به زندان مساله حل می شود ؟ همین بازگرداندن به زندان خود یک عکس العمل است. وی ضمن اشاره به محدودیتهای اعمال شده برایش گفت : نمی گذارند چند نفر دور هم جمع شوند ، اجازه برگزاری مراسم ختم و روضه و... نمی دهند رفت و آمدها و بازدیدها کنترل می شود . اجازه برگزاری یک راهپیمایی تضمین شده گویای همه چیز است ، جرات کنند اجازه برگزاری مراسم در یک مسجد به ما بدهند و خودشان استقبال و نظر مردم را ببینند. از حضور ما میان مردم و گفت وگو با آنان ، از حق گویی ما و شنیدن حرف حق از سوی مردم می ترسند ولی امروز به کمک تکنولوژی و رسانه های مجازی دیگر نمی توان جلوی انتشار اخبار و حقایق را گرفت. مهدی کروبی از تهیه و تدوین مجموعه ای که به تجزیه و تحلیل انتخابات 20 سال گذشته خبر داد و بیان داشت : من انتخابات چند سال گذشته ، بعد از فوت امام که شامل پنج انتخابات مجلس ( دوره های چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم و هشتم) ، شش انتخابات ریاست جمهوری ( دو دوره سازندگی ، دو دوره اصلاحات و دو دوره دولتی که عطر خوش خدمت و آرمان خواهیش نه ایران که همه دنیا را فراگرفته! ) و همچنین 3 دوره انتخابات خبرگان است را تجزیه و تحلیل خواهم کرد چرا که از ابتدا در این جریان فعال و در بطن آن بوده ام. نشان خواهم داد که چگونه از 20 سال گذشته و بعد از فوت حضرت امام ( ره) تحرکاتی شروع شد برای سرکوب جریانی خاص که امروز به اینجا کشیده شده و به اوج خود رسیده است.
با ۱۱۸ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

انتقاد تند فردوسی پور از مسئولین به دلیل عدم اجازه به پخش مصاحبه جنجالی علی کریمی

Posted: 30 Aug 2010 02:28 PM PDT

انتقاد تند فردوسی از مسئولین صدا و سیما به دلیل عدم اجازه به پخش مصاحبه جنجالی علی کریمی بعد از بازگشت به استیل آذین " فردوسی پور (که همیشه با هدف پرداختن به حاشیه‌های فوتبال، برنامه 90 را به‌عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه صدا و سیما تبدیل کرده است) در حال رایزنی با مقامات ارشد شبکه سوم سیما برای پخش کامل مصاحبه جنجالی علی کریمی ستاره حاشیه‌ساز باشگاه استیل‌آذین است . گفتنی است، علی کریمی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوال گزارشگر 90 مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از عذرخواهی شما از آجورلو مدیرعامل استیل آذین دارد، با لحن بسیار تندی گفته است: ببین! من تا حالا از بابام هم عذرخواهی نکرده‌ام چه برسد به این آقایون! کریمی در بخشی دیگر از این مصاحبه به دلایل بازگشت خود به باشگاه استیل‌آذین اشاره می‌کند و می‌گوید: اگر شخص هدایتی در این باشگاه نبود، دیگر به هیچ‌وجه حاضر به بازگشت به استیل‌آذین نبودم. وی با اشاره غیر مستقیم به آجورلو مدیرعامل استیل‌آذین می‌گوید: متاسفانه دشمنان تیم ما از خودمان هستند که مانع نتیجه‌گیری تیم می‌شوند. ستاره استیل‌آذین در این مصاحبه همچنین در مورد بازگشتش به پرسپولیس هیچ صحبتی مطرح نمی‌کند و می‌گوید: آقای دایی نسبت به من خیلی لطف دارند. "
با ۱۱۶ امتیاز و ۱۲ نظر فرستاده شده در بخش ورزش
نظرات

دادخواهی مادر ندا آقاسلطان از مجامع جهانی

Posted: 30 Aug 2010 07:51 AM PDT

هاجر رستمی، مادر ندا آقاسلطان، خواستار پيداکردن قاتل دخترش توسط مجامع بين‌المللی از جمله دادگاه لاهه و سازمان های حقوق بشری شد. به گزارش تارنمای کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران، مادر ندا آقاسلطان، دختر جوانی که در جريان يکی از تجمعات پس از انتخابات رياست جمهوری سال گذشته به ضرب گلوله کشته شد؛ اعلام کرد که از پی‌گيری‌های خانواده برای يافتن قاتل دخترش به نتيجه‌ای نرسيده است.هاجر رستمی گفت: «هيچ حرفی ندارم به دولت بزنم، تمام اين مدت سکوت کردم، فقط از دنيا می‌خواهم به داد من برسند و قاتل ندا را پيدا کنند.» مادر ندا آقاسلطان از «رفتار توام با احترام» مسئولان سخن گفت و در همين حال از «تلاش گسترده برای تحريف واقعيت مرگ دخترش» گلايه کرد.وی فيلم‌های پخش شده از صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران، اظهارات برخی مقامات مسئول، همچون امام جمعه‌ها و عزت‌الله ضرغامی، رئيس صدا و سيما را از جمله اين تلاش‌ها دانست. هاجر رستمی در اين باره گفت: «تا به حال سه بار فيلم درست کردند، هر بار حرف قبلی خودشان را نقض کردند، ولی تا آن جايی که من مادر ندا هستم، می‌دانم، او برای تظاهرات بيرون رفته بود و به دست نيروهای خودشان کشته شده است، غير از اين چيز ديگری نمی‌تواند باشد.» وی با تاکيد بر اين که چنين برنامه‌هايی برای آن است که «بگويند مملکت آزادی داريم... در صورتی که اصلا چنين چيزی نيست»، افزود: «هيچ کس اين دروغ‌ها را باور نکرده، نه مردم ايران نه مردم جهان.» مادر ندا آقاسلطان در باره شکايت قانونی از اين برنامه‌ها گفت: «‌وقتی در روز روشن ندا را زدند کشتند من شکايت کردم به هيچ جايی هم تا حالا نرسيدم، بيايم در مورد فيلم شکايت کنم؟ به کی شکايت کنم؟» هاجر رستمی اعلام کرد که مسئولان حکومتی ايران از ساختن فيلمی در مورد قتل ندا آقاسلطان به وی خبر داده و گفته بودند که «ندا را ما نکشتيم و در اين فيلم می‌خواهيم بگوييم ندا را چه کسی کشته است.» به گفته وی آن‌ها گفته‌اند فيلم خودکشی ندا که از تلويزيون ايران پخش شد را «ما نساخته‌ايم» و می‌خواهيم اين بار در فيلمی قاتل ندا را که «يک خانم است» معرفی کنيم. هاجر رستمی در ادامه افزود: «با ساختن اين فيلم ها آبروی خودشان را بيش‌تر بردند.» مادر ندا آقاسلطان از «فشار ماموران امنيتی» برای ضبط مصاحبه تلويزيونی با خانواده آقاسلطان سخن گفت و اضافه کرد: «گفتم من قاتل ندا را می‌شناسم و به همين دليل در صدا و سيمای شما هيچ وقت نمی‌آيم... صدا و سيمايی که رئيس‌اش آقای ضرغامی باشد که گفته است؛ ندا هنرپيشه بوده، فيلم بازی کرده و چشم‌هايش را به آن حالت در آورده، من در چنين صدا و سيمايی نمی‌آيم.» هاجر رستمی تماس با کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران را موقعيتی دانست تا از اين طريق درخواست خود از سازمان‌های جهانی و دادگاه لاهه را برای شناسايی قاتل فرزندش اعلام کند. ندا آقاسلطان متولد ۳ بهمن۱۳۶۱، يکی از کشته شدگان وقايع پس از انتخابات بحث‌برانگيز رياست جمهوری ايران، روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در محله اميرآباد به ضرب گلوله کشته شد و تاکنون هيچ کس مسئوليت قتل وی را بر عهده نگرفته است. طی ماه‌های پس از قتل وی، صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران و برخی مقامات دولتی در چندين نوبت، روايت های مختلفی از مرگ وی ارائه داده‌اند.
با ۱۱۵ امتیاز و ۰ نظر فرستاده شده در بخش سیاست
نظرات

نگرانی برای جان مهدی کروبی در پی محاصره توسط نیروهایی لباس شخصی مسلح

Posted: 30 Aug 2010 10:02 AM PDT

نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهایی لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت خود مخفی نگاه داشته و مجهز به انواع سلاح می باشند و با خودروهای مختلف و موتورهای غول پیکر در اطراف منزل کروبی کماکان حضور دارند، بیش از پیش گردیده است. خبرنگاران سبز/ سیاست / نیروهای لباس شخصی دیشب هفتم شهریور ماه ۸۹ (شب قدر)، از شرکت حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. طبق گزارشات لحظه به لحظه، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. نگرانی برای سلامتی و جان مهدی کروبی با وجود نیروهای لباس شخصی و بسیج که هویت خود را با پوشاندن سر و صورت مخفی نگاه داشته اند بیش از پیش گردیده است . به گزارش خبرنگار سحام نیوز، تعدادی از نیروهای لباس شخصی که به انواع سلاح ها همچون گاز اشک آور، دستبند، شوکر و باتوم مسلح بودند دیشب با حضور در برابر منزل کروبی از خروج ایشان جهت شرکت در مراسم احیای شب قدر ممانعت بعمل آوردند. گزارشات شاهدان عینی حاکی از آن است که نیروهای لباس شخصی دارای کارت بسیج بودند. طبق گزارشات لحظه به لحظه ، ماجرا تنها به ممانعت از شرکت کروبی -از رهبران جنبش سبز مردمی ایران- در مراسم عزاداری شب قدر به پایان نرسیده و طبق گزارشات عینی از منزل مهدی کروبی، هم اینک بیش از ۵۰ نفر از نیروهای لباس شخصی و بسیج در اطراف منزل ایشان حضور دارند. گفتنی است مهدی کروبی چندی پیش خبر از حضور احتمالی خود در مراسم روز قدس داده است. برخی از کارشناسان معتقدند مقاومت و شجاعت کروبی که نقش اصلی را در رسوا سازی ماجرای زندان کهریزک داشته ، می تواند موجبات تحرکات برخی جهت انتقام جویی از وی را فراهم آورد.
با ۱۰۸ امتیاز و ۳ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

مادر ندا: نهادهای بین‌المللی قاتل دخترم را پیدا کنند

Posted: 30 Aug 2010 07:14 AM PDT

هاجررستمی مادر ندا آقاسلطان درگفت‌وگویی با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از سازمان‌هایی بین المللی حقوق بشر و دادگاه بین المللی لاهه خواست که وی رابرای پیدا کردن قاتل دخترش یاری کنند. او گفت که تلاش هایی برای شکایت از قاتل دخترش به جایی نرسیده است. وی همچنین از نحوه برخورد مقامات صداوسیما و نیز امامان جمعه و افرادی مثل سردار نقدی که روایت مخدوشی از مرگ دخترش مطرح کرده‌اند به شدت گلایه کرده است....
با ۱۰۴ امتیاز و ۱ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

اگرزمان شاه بود و ساواک از حضور خمینی درمراسم شب قدر خودداری کرده بود،فریاد وااسلامشان فلک را پرکرده بود

Posted: 30 Aug 2010 12:50 PM PDT

اسلامشان هم خودی و ناخودی دارد.این اسلام نیست که شما برای مردم ایران تجویز میکنید.این خودکامگی در لباس ملایی است.تحجرگرایی و بی سوادی مشتی دنیادوست شکم پرور سیه چرده ی ریاکار و بازگشت به قرون وسطایی و دوران زنده بگور کردن در صحراهای سوزان عربستان ، فقط و فقط با عاریه گرفتن نام اسلام است.به راحتی آب خوردن از حضور مسلمانی در مراسم احیاء جلوگیری میکنند و یا دعای کمیل و ندبه خواندن را لرزه ای بر پیکر پر از رعشه نظام تزویرشان می دانند. به راستی اگر اکثریت مطلق! مردم ایران با شماست و دل در گرو اسلام شما دارند و با رهبر خودکامه تان، بیعت خونین بسته اند پس از چه رو آنقدر بر خود میلرزید که از حضور مخالف خود در مراسم شب قدر خواب از چشمانتان فراریست؟ این چه حکمتی است که با قداره کشانتان بر منزل افراد بست می نشینید که از حضور او در بین مردم طرفدار رژیمتان!، ممانعت به عمل آورید؟ آیا غیر از این است که خود میدانید که تمامی ادعاهایتان دروغی بیش نیست که حتی مرغ پخته هم از آن خنده اش می گیرد؟ مگر آقای کروبی چه میگوید به غیر از همان استقلال و آزادی و عدالتی که خمینی در ۳۱ سال قبل وعده اش را در پاریس به مردم ایران داده بود؟ایا از استقلال یافتن ایران از قید کشورهای کمونیستی نظیر چین و روسیه و ونزوئلا در حراسید؟و یا از عدالتی که قرار بود خمینی با آوردن نفت بر سر سفرهایمان به ما بدهد، در تضاد نشسته اید؟ و یا از برملا شدن بیشتر حقایق در نزد افکار عمومی خوف کرده اید؟ اگر ادعاهای جناب کروبی همگی دروغی بیش نیست پس چرا در این مدت نتوانسته اید خلافش را ثابت کنید؟زندان کهریزکی که ایشان بر ملا نمود دروغ بود و یا دخالت سپاه در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری که سردار مشفق نیز بر این دخالت مهر تایید زد؟و یا کشتار و ضرب و شتم مردم بی گناه توسط نیروهای سرکوبگرتان در خیابانهای تهران و دیگر شهرهای ایران که هزاران هزار فیلم و عکس برای اثبات آن موجود است؟
با ۱۰۴ امتیاز و ۷ نظر فرستاده شده در بخش اجتماعی
نظرات

پيش‌تر هم دانشگاه را با خاک يکسان کرده بوديد که به &quot;مرگ بر خامنه‌اي&quot; انجاميد!

Posted: 30 Aug 2010 11:38 AM PDT

سالها پيش از اين که آقاي وزير علوم دانشگاه را تهدید به یکسان شدن با خاک کند، آيت‌الله خميني کمر به قتل دانشگاه بست و به گمان خود با راه انداختن انقلاب فرهنگي چنين کرد! جرمي که امروز از سوي حکومت به دانشگاه نسبت داده مي‌شود،همان است که آيت‌الله خميني نسبت داد. بي‌شرمي در بيان آن نيز به همان ميزان است. تنها تفاوت در اين است که امروز ديگر از حمايت و سکوت مردمي در جوي احساسي و موافق با حکومت خبري تيست. آن روزها جرم دانشگاه غربي بودن و شرقي بودن بود. جرم دانشگاه نبودن در خط آيت‌الله خميني بود. اساتيد و متخصصاني که خارج از اين خط بودند از دانشگاه اخراج شدند. تعهد جاي تخصص نشست و ستاد انقلاب فرهنگي با علی شریعتمداری، محمدجواد باهنر، مهدی ربانی املشی، حسن حبیبی، عبدالکریم سروش، شمس آل احمد و جلال‌الدین فارسی کار خود را شروع کرد. اما چه شد؟ چه شد که دوباره از دانشگاه‌ها صداي مرگ بر خامنه‌اي برخاست؟ چه شد که دانشگاه با وفاداري به نامش و مبتني بر ماهيتش، خط امام را بار ديگر لگدمال کرد و ثابت کرد که هدايت دانشگاه به مسير خلاف دانش، نشدني است! آيا انقلاب فرهنگي برخلاف خواست حکومت شکسته شد؟ آيا اين دانشجويان که بار ديگر در راه آزادي کشته شدند و زندان رفتند و خون دادند از آسمان بر زمين افتادند؟ آيا آمريکاي جهانخوار آنها را دزدکي از پنجاه توماني دردسر ساز براي حکومت گذراند؟ آقاي وزير علوم که دانشگاه ويران مي‌کني، دانشگاه يعني م

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved