428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۹

Fw: Re: -- AndisheyeNik -- زنده باد





 
می خواهم بگویم فقر همه جا سر میکشد.فقر گرسنگی نیست.عریانی هم نیست..فقر ,چیزی را نداشتن است,ولی ان چیز پول نیست...طلا وغذا نیست.فقر همان گرد و خاکی است که بر کتابهای فروش نرفته یک کتابفروشی می نشیند ,فقر تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های بر گشتی راخرد می کند, فقر کتیبه سه هزار ساله است که روی ان یادگاری نوشته اند , فقر پوسته موزی است که از پنجره یک اتومبیل به خیابان انداخته می شود.فقر همه جا سر می کشد. فقر شب را بی غذا سر کردن نیست.فقرروز را بی اندیشه سر کردن است.                                                      دکتر شریعتی                                                                                                     جسارتا به گفته های د کتر اضافه کنیم : فقر ندانستن این مطلب است که چرا امروز کسانی اسکناس میدهند و فردا دیگر نمی دهند...فقرگرفتن یک اسکناس فوری است , در ازای فروختن احساس و غرور                                                                                           from: B Y <pooyazk@yahoo.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- زنده باد...
To: "AndisheyeNik" <andisheyenik@yahoogroups.com>
Date: Monday, August 30, 2010, 4:42 PM

سلام بردیا جان و دیگر دوستان عزیز

 

موضوعی که دوستمون تو این ایمیل مطرح کرده موضوع اقتصاد جهانی و اقتصاد کلان و از بین بردن ریشه فقر نیست

 

موضوع اینست که این جناب وزیر که خودش رو از پیروان و قلندران راه علی معرفی می کنه اومده جلو دوربین تبلیغاتی داره به عده ای پول میده که صد در صد مطمئن هستم که این پول ها هم مال خودش نیست و از کیسه بیت المال کش رفته یا به عبارتی دزدیده

آیا این کار کثیف تبلیغاتی با کسی که بدون هیچ ادعایی به نیازمندان کمک می کنه تفاوتی نداره؟



P.Z

--- On Sat, 8/28/10, Bardya Goran <bardya179@gmail.com> wrote:


From: Bardya Goran <bardya179@gmail.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- زنده باد...
To: "raha rahai" <sedaghat_vafa@yahoo.com>
Cc: "AndisheyeNik" <andisheyenik@yahoogroups.com>
Date: Saturday, August 28, 2010, 11:17 PM

 
درود بر شما
دوست من اینکه یه نفر بین چند نفر نیازمند و فقیر و محتاج از میلیون ها نفر ادم گرسنه در گستره ای عظیم از شبه جزیره عربستان و فلات قاره ایران و خاورمیانه و شمال آفریقا در اون زمان نان یا پول پخش کنه، برنامه اقتصادی نیست. در حیطه شخصی ممکنه این کار از دیدگاه خیلی ها بسیار انسان دوستانه باشه اما در حیطه بالاتر و اونم در جایگاه دولتی امروز یا خلافتی اون زمان نمیشه به این کار عنوان طرح و برنامه اقتصادی داد. یادمه یکی از دوستان بخشی از کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته آقای استفان کاوی رو نوشته بودند که مضمونش این بود تا سطح ذهنی فکری مون رو از سطح مشکلی که باهاش روبرو هستیم بالاتر نبریم نمی تونیم به حل کردن مشکل فک کنیم. چونکه اساسا در جایگاهی حل مشکل نیستیم و هم سطح خود مشکل هستیم و هیچ از حد و اندازه اون مشکل نمی دونیم. اینکه این شخص علنی داره به مردم پول می ده یا اون یکی پنهانی نون می ده کار هر دو زیاد تفاوتی باهم نداره. درست و اساسی اینه که اشتغال زایی بشه به جای پول یا نان به مردم دادن بهشون کار بدیم و اون وقت دستمزد و حقوق ماهانه اشون رو بهشون بدیم. حالا اینکه چه پروسه ای برای اشتغال زایی باید انجام داد اون رو دیگه باید نقد و انتقاد و بررسی کرد.
شاد باشی و خوش و خرم و آزادفکر
بردیا

2010/8/27 raha rahai <sedaghat_vafa@yahoo.com>

1767.jpg

زنده باد مردانی که مانند مولای شان علی وقتی می خواهند به فقرا کمک کنند، شبها نانی در دست می گیرند و چهره پنهان می کنند تا فقرا از فقر خود خجالت نکشند. زنده باد آقای وزیر پیرو سيد علی که چنین به فکر فقرا هستید.

زنده باد خدمتگذاران ملت که دخترکان معصوم و فقیر را جلوی دوربین به صف می کشند تا وزیری بسته هزارتومانی را به دست بگیرد و وقتی عکاس شروع کرد به عکاسی کردن، با لبخندی که به زور روی لب هایش ماسیده است، پول بدهد به بچه ها و مدیر موسسه به بچه ها بگوید: بچه ها لبخند بزنید، دارند عکس می گیرند. لبخند بزنید تا آقای وزیر نشان بدهد که تا چه حد فرزندان ایران زمین را دوست می دارد.

.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved