428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۹

مهر٩٠ متن پیاده شده محسن سازگارا روز شنبه ۳ مهرماه ۲۵۶۹

eshterak.pnghemayat2.pngahmadimusavi.png
MemoryCard.pngBikini.png

گفتار روزانه محسن سازگارا  شنبه ۳ مهر ۲۵۶۹
متن پیاده شده
  videofile.png




 
سلام،
شنبه ۳ مهر ۲۵۶۹، ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۰ میلادی

در مورد شش موضوع صحبت می کنیم.

درخواست برای آزادی نسرین ستوده
چهار صد نفر از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با امضای نامه ی سرگشاده ای خواستار آزادی خانم نسرین ستوده، وکیل مدافع آزادی بیان، شده اند.

50 هزار میلیارد تومان بدهی به بانک ها
آقای عزت الله یوسفیان، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در سخنرانی که در مازندران داشته، گفته است که مطالبات وصول نشده ی بانک ها 50 هزار میلیارد تومان، معادل 50 میلیارد دلار. بیش از هشت میلیارد تومان از این مبلغ تنها مربوط به 84 نفر است. 
این آمار و اظهارات هم نشان دهنده ی خالی شدن جیب بانک ها و ورشکستگی آنهاست و هم عمق فاجعه و فساد را نشان می دهد که چگونه تعداد اندکی به طور متوسط نزدیک به صد میلیون دلار از بانک ها پول گرفته و پس نداده اند. این آمار کاملا عمق فساد دولت آقای احمدی نژاد و سپاهیان کودتاچی را می دهد.

اوباما: تمام گزینه ها روی میز است
آقای اوباما، رییس جمهور آمریکا، در مصاحبه با بی بی فارسی صحبت های آقای احمدی نژاد را "توهین آمیز"، "نفرت انگیز" و "غیرقابل بخشش" نامید. وی همچنین در این مصاحبه در مورد احتمال جنگ و حتی اقدام به جنگ از سوی اسرائیل با زیرکی این احتمالات را رد نکرده و نشان داد که هر دوی این گزینه ها روی میز است.

حمایت اصولگرایان از سخنان احمدی نژاد
برخلاف موجی که از سوی روزنامه نگاران در اروپا و آمریکا بر علیه صحبت های آقای احمدی نژاد ایجاد شده است، در داخل ایران بخش هایی از اصولگرایان از جمله آقای احمد توکلی با وجود اختلافی که با آقای احمدی نژاد دارند با "به به" گفتن به وی از سخنان وی حمایت کردند. سخنانی که انصافا عرق شرم بر پیشانی خیلی ها نشاند و آبروی ایرانیان را برد. این موضوع کاملا نشان می دهد که اگر هم میان اصولگرایان اختلافاتی هست، ماهیت فکری شان چندان تفاوتی با تفکرات آقای احمدی نژاد ندارد.

نامه ی 50 نماینده ی کنگره به اوباما
پنجاه نماینده ی جمهوری خواه کنگره ی آمریکا از آقای اوباما خواسته اند که جلوی اتمی شدن ایران را بگیرد و با اشاره به تهدید ایران اتمی برای منطقه و جهان خواستار پیشدستی آمریکا و جلوگیری از این بروز وضع شده اند. حرف های این پنجاه نماینده تند بوده و بیشتر از جنبه ی جنگ طلبی ارزیابی شده است.

کشمکش برای انتخاب نخست وزیر عراق
آقای العرجی از اعضای گروه مقتدی صدر در عراق گفته است که رای ما برای نخست وزیری به عادل عبدالمهدی خواهد بود. اگر چنین اتفاقی بیافتد با توجه به کرسی هایی که آقای مقتدی صدر دارد باید بپذیریم که آقای عبدالمهدی نخست وزیر عراق خواهد شد. آقای نوری المالکی نامزد مورد حمایت ایران بود و روزنامه ی کیهان مدت هاست که می نویسد همه ی چیز تمام شده و مالکی به عنوان نخست وزیر انتخاب خواهد شد اما فعلا می بینیم که وی لنگ در هوا باقی مانده و حتی گروه صدر اعلام کرد که پیشنهاد مالکی مبنی بر حمایت از وی دربرابر آزادی زندانیان این گروه را نیز رد کرده است. تا کنون با وجود فشارهای ایران گروه صدر از مالکی پشتیبانی نکرده است. 

در انتهای صحبت می خواستم از دوستان خواهش کنم که برنامه ی "قدرت مردم" را که آموزش مبارزات بی خشونت و به ویژه آموزشی است برای برنامه ی ریزی استراتژیک برای این مبارزات را در صورت کردی که دانلود کرده اید در اختیار دیگران بگذارید. ولی تا اطلاع ثانوی این برنامه را دانلود نکنید چرا که حجم سرور این موسسه خیلی بالا رفته و به دلیل تقاضای بالا برای دانلود این برنامه، به ویژه از ایران، باعث بروز مشکلات فنی برای این سایت شده است. مسوولان این موسسه خواهش کرده اند که تا اطلاع ثانوی دست نگه دارید تا مشکلات را رفع کرده و بتوانند با امکانات بهتری بازی را در اختیار همه بگذارند.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی

--
گروه خودتان را حمایت کنید http://khodrob.blogspot.com/
از بخش فایلها دیدن کنید http://groups.google.com/group/mehr90/files
آرشیو پستهای قبلی http://groups.google.com/group/mehr90/topics
برای دریافت فقط یک ایمیل روزانه http://groups.google.com/groups/mysubs
برای لغو اشتراک یک ایمیل خالی به mehr90+unsubscribe@googlegroups.com بفرستید
برای اشتراک یک ایمیل به mehr90+subscribe@googlegroups.com بفرستید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved