428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۹

انجمن ام تی ان ایرانسل - من از خدا خواستم ...





 

 

من از خدا خواستم ...

 

من از خدا خواستم که پليدي هاي مرا بزدايد

  خدا گفت : نه

1-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

 

  آنها براي اين در تو نيستند که من آنها را بزدايم .بلکه آنها براي اين در تو هستند که تو در برابرشان پايداري کني

 

 

من از خدا خواستم که بدنم را کامل سازد

خدا گفت : نه

2-Hasan Arabi ☺ ►.jpg 

  روح تو کامل است . بدن تو موقتي است  

 

 

من از خدا خواستم به من شکيبائي دهد

  خدا گفت : نه

301-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

 

  شکيبائي بر اثر سختي ها به دست مي آيد. شکيبائي دادني نيست بلکه به دست آوردني است

 

 

من از خدا خواستم تا به من خوشبختي دهد

  خدا گفت : نه  

4-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

  من به تو برکت مي دهم
خوشبختي به خودت بستگي دارد

 

 

من از خدا خواستم تا از درد ها
آزادم سازد

  خدا گفت : نه

5-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

  درد و رنج تو را از اين جهان دور کرده و به من نزديک تر مي سازد

 

 

من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد

  خدا گفت : نه

6-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

  تو خودت بايد رشد کني ولي من تو را مي پيرايم تا ميوه دهي

 

 

من از خدا خواستم به من چيزهائي دهد تا از زندگي خوشم بيايد

  خدا گفت : نه

 

  من به تو زندگي مي بخشم تا تو از همۀ آن چيزها لذت ببري

 

 

من از خدا خواستم تا به من کمک کند تا ديگران را همان طور که او دوست دارد ، دوست داشته باشم

    خدا گفت : ... سرانجام مطلب را گرفتي

7-Hasan Arabi ☺ ►.jpg

 

اگر خدا را دوست داري ، اين پيام را براي 20 تن از جمله کسي که آن را برايت فرستاده ، بفرست . احساس خوبي به تو دست خواهد داد

 

    امروز روز تو خواهد بود
آن را هدر نده

 

باشد که خداوند تو را برکت دهد...

 

براي دنيا ممکن است تو فقط يک نفر باشي ولي براي يک نفر، تو ممکن است به اندازۀ دنيا ارزش داشته باشي

 

داوري نکن تا داوري نشوي . آنچه را رخ مي دهد درک کن و بدان که برکت خواهي يافت

 

 






 






 

 

 





 




 







--


Keep smiling…  It's one of the best advertisements for God…  it makes people wonder what you've got…


______sasan...………………….sasan
____ sasansasa ……………. sasansasa
___ sasansasansas…….. sasansasansa
___ sasansasansasan... sasansasansas
___sasans WITH sasansasansasansasa
___sasansasa   LOVE sasansasansasa
____sasansasansa FROM sasansasan
_____sasansasansasa  SASAN sasa
______sasansasansasansasansasa
________sasansasansasansasan
__________sasansasansasans
____________sasansasansa
_______________sasansa
_________________love

Let me know what you think about my mail : sasanbah@gmail.com

TEHRAN - IRAN

--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved