428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۹

-- AndisheyeNik -- chera migan bache nane NEMIGAN BACHE BABA

 


مامان، بعله، من مي‌خوام به دنيا بيام، باشه
مامان، بعله، من شير مي‌خوام، باشه
مامان، بعله، من جيش دارم، خب
مامان، بعله، من سوپ خرچنگ مي‌خوام، چشم
مامان، بعله، من ازون لباس خلبانيا مي‌خوام، باشه
مامان، بعله، من بوس مي‌خوام، قربونت بشم
مامان، جونم، من شوکولات آناناسي مي‌خوام، باشه
مامان، بعله، من دوست مي‌خوام، خب
مامان، بعله، من يه خط موبايل مي‌خوام با گوشي سوني، چشم
مامان، بعله، من يه مهموني باحال مي‌خوام، باشه عزيزم
مامان، بعله، من زن مي‌خوام، باشه عزيز دلم
مامان، بعله، من ديگه زن نمي‌خوام، اوا ... باشه
مامان، بعله، من کوفته تبريزي مي‌خوام، چشم
مامان، بعله، من بغل مي‌خوام، بيا عزيزم
مامان، بعله، مامان، بعله، مامان، جونم؟ مامان حالت خوبه؟ آره
مامان، چي مي‌خواي عزيزم، تو رو مي خوام.
 --------------------------------------------------------------

بابا، بعله من مي‌خوام به دنيا بيام، به من چه بچه، به مامانت بگو
بابا، هان، من شير مي‌خوام، لا اله الا الله
بابا، چته، من ازون ماشين کوکي‌هاي قرمز مي‌خوام، بشین بچه

بابا، اههههه، من پول مي‌خوام، چي ؟؟؟؟ !!!
بابا، اوهوم، منو مي‌بري پارک؟ من ماشينمو نمي‌برم تو پارک، تو رو ببرم؟
بابا، هان، من زن مي‌خوام، اي بچه پررو ... دهنت بو شير ميده هنوز.
بابا، من جيش دارم، پوففف
بابا، درد، من زن نمي‌خوام، به درک
بابا، بلا، تقصير تو بود که من به دنيا اومدم يا مامان؟ تقصير عمه‌ات
بابا، زهرمار، من يه اتاق شخصي مي‌خوام. بشين سر جات بچه
بابا، مرض، منو دوس داري، ها ؟ بابا، بابا، خررر پفففف بابا، خفه
بابا، ديگه چته؟ من مامانمو مي‌خوام، از اول همينو بگو ... جونت در بياد.



__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved