428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، شهریور ۱۲، ۱۳۸۹

[aghalyat] یک توضیح در مورد گروه و چند برنامه عبور از فیلتر

 

با درود

ابتدا چند توضیح در مورد فعالیت این گروه:

مرکز پخش فیلتر شکن با هدف شکستن سد سانسور و فیلترینگ در ایران ایجاد شده است. ما جدیدترین وب پروکسی ها و برنامه های عبور از فیلتر را که در وب موجود هست را جمع آوری و برای کاربران داخل ایران ارسال می کنیم. داشتن اینترنت آزاد و دسترسی بدون محدودیت به سایتها حق همه ما است,  ما اعتقاد داریم در جو خفقان زده ایران دسترسی به اخبار صحیح و بدون سانسور که از طریق وب سایتهای معتبر خبری منتشر می شود (و همه در ایران سانسور هستند) در اولویت قرار دارد. بالا بودن سطح آگاهی مردم یک جامعه یکی از عوامل پیشرفت اجتماعی مردم آن جامعه است. به همین دلیل هدف اول ما ایجاد امکانی در جهت دسترسی کاربران به سایتهای خبری فیلتر شده می باشد.

در مورد سایتهای پورن و سکسی باید گفت این از اختیارات شخصی افراد بالای 18 سال است, آپارتاید (جداسازی) جنسی در ایران به خصوص در بین جوانان و از بدو تولد باعث نوعی حریص شدن و حساس شدن به جنس مخالف در جامعه شده است. به همین دلیل تقاضا برای دسترسی به سایتهای سکسی و ارضا این کنجکاوی از طریق دیدن عکس و فیلم در این مورد بسیار در بین جوانان بالا است.. بنا به دلایل مشخص ما نمی توانیم مستقیما برای دسترسی به این سایتها فعالیت و تبلیغ کنیم اما به هر حال این از اختیارات افراد است. پس لطفا در این مورد از ما تقاضایی نداشته باشید. (دسترسی به سایتهایی که در زمینه آموزش مسائل جنسی فعالیت دارند پیشنهاد می شود).

 

......................................

 

در مورد فیلتر شکن ها:

هر سری که لیست فیلتر شکنها ارسال می شود جدیدترین آنها در بالای لیست و قدیمی ها که در روز قبل هم ارسال شده در پایین آنها قرار می گیرد. ارسال یک لیست از فیلترشکنها به معنای کارکردن و باز بودن همه آنها نیست. ممکن است از کل آنها حتی یک یا دو سایت باز شوند و بقیه خودشون فیلتر باشند. این در isp ها مختلف است. ممکن برای یک کاربر سایتی باز شود اما برای کاربر دیگر که از کارت اینترنتی یا شبکه دیگری استفاده می کند باز نشود. به همین دلیل مجبوریم که هر سری یک لیست فیلتر شکن بفرستیم تا شما بتوانید از بین آنها انتخاب کنید. به هیچ وجه نباید توقع داشت فیلتر شکنها مدت طولانی باز بمانند با توجه به فیلترینگ شدید جمهوری اسلامی عمر سایتهای فیلتر شکن بسیار کوتاه است.

 

......................................

 

ورژن جدید برنامه اولتراسورف (نسخه 9.98) هم انتشار یافت

 خصوصیات برنامه:

حفاظت از حریم شخصی کاربران اینترنت و گشت و گذار ناشناس در اینترنت - مخفی ماندن آدرس آی پی و مکان ، پاک کردن تاریخچه ، کوکی ها و . . . گشت و گذار با امنیت بسیار بالا در وب.

این برنامه را از طریق یکی از لینکهای زیر دانلود و استفاده کنید:

 

لینک دانلود 1

 

لینک دانلود 2

 

 

......................................

 

 

عبور از فیلتر با استفاده از AOL 9.5

 

به روش زیر عمل کنید:

 

1- به سایت AOL مراجعه کرده و یک حساب ایمیل برای خود در Aol باز کنید. http://www.aol.com

برای ورود مستقیم به قسمت ایجاد ایمیل اینجا را کلیک کنید.

 

2- برای دریافت نرم‌افزار AOL 9.5 اينجا کلیک کنید – یا اینجا را کلیک کنید. پس از دانلود آن را از حالت زیپ خارج کرده و سپس داخل فولدر برنامه setup را اجرا و بر روي کامپيوتر خود نصب کنيد. اين برنامه که اجرا شد، بايد به اينترنت وصل باشيد که کل نرم افزار Aol که در حدود 50 مگابايت هست را دانلود و نصب کنه. بنابراين بايد يک خط اينترنت خوب داشته باشيد که اين 50 مگابايت را راحت دانلود کنيد.

3- با کمک حساب ايمیل خود به نرم افزار AOL وارد شوید و از آنجا سایت مورد نظر خود را باز کنید.

 

......................................

 

دانلود برنامه قدرتمند Tor برای عبور از فیلتر و سانسور

 

برنامه Tor فعالیت های شما در اینترنت را پنهان می کند یعنی آدرس IP کامیوتر شما را مخفی نگه می دارد. نام این نرم افزار از عبارت The Onion Router گرفته شده است و عملکرد این برنامه بدین شکل خواهد بود که بعد از نصب و اجرای این نرم افزار، بسته های اطلاعاتی شما، توسط یک سیستم چند لایه ای Redirect می شوند و این کار به خودی خود کافی خواهد بود تا فعالیت های اینترنتی شما مخفی بماند. با استفاده از نرم افزار Tor، گیرنده نخواهد توانست که مبداً اطلاعات دریافتی رو تشخیص دهد و حتی ISP نیز از انجام این کار عاجز خواهد بود.

برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید

 

......................................

 

برنامه مرورگر Usejump

یک مرورگر اینترنتی است که شبیه اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس عمل می کند. برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید

 

 

برای دسترسی به دیگر برنامه ها اینجا را کلیک کنید

__._,_.___
Recent Activity:
MARKETPLACE

Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved