428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - یکشنبه، چهارم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/26
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - یکشنبه، چهارم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - یکشنبه، چهارم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
خانواده های جان باختگان بعد از انتخابات در مصاحبه با روز: اگرآزادی بود که فرزندان ما زیرخاک نبودند
خانواده های جان باختگان اعتراضات مردمی به انتخابات مخدوش 22 خرداد در گفتگو با "روز" نسبت به سخنان اخیر محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی واکنش نشان داده و اعلام کرده اند مزار فرزندان آنها در بهشت زهرا به خوبی نشان میدهد که معترضان و مخالفان در ایران تا چه اندازه دربیان اعتراضات خود در ایران آزاد هستند.

محمود احمدی نژاد در مصاحبه های متعدد با رسانه های امریکایی، در عین تلاش برای طفره رفتن از پاسخ به سئوالات مربوط به کشتار و برخوردهای خشن با معترضان و سرکوب مردم معترض، ایران را آزادترین کشور دنیا خواند و در مصاحبه با شبکه سی بی اس امریکا مدعی شد مخالفان او در ایران آزاد هستند و به راحتی دیدگاهها و نظرات خود را با مردم مطرح میکنند.

او بدون اشاره به کشته شدن بیش از صد نفر از معترضان توسط نیروهای حکومتی مدعی شد که در جریان اعتراضات بعد از انتخابات، تعدادی از نیروهای پلیس کشته شده‌اند.

اسفندیار رحیم مشایی نیز براساس گزارشی که وب سایت بی بی سی منتشر کرده در گفتگویی با معترضان ایرانی در مقابل سازمان ملل گفته است که سهراب اعرابی را نمی شناسد.

خانواده های فاطمه سمسارپور، مصطفی کریم بیگی، رامین رمضانی، بهزاد مهاجر، سهراب اعرابی و احمد نجاتی کارگر در گفتگو با "روز" همچنین از سرانجام شکایت هایشان می گویند؛ شکایت هایی که برای معرفی و محاکمه قاتلان فرزندانشان انجام گرفته است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


از سر گيري انتقادات از رئيس دولت: احمدي نژاد بنای اصلاح ندارد
بلافاصله پس از بازگشت رئيس دولت دهم به تهران، انتقادات چهره هاي سياسي و نمايندگان پارلمان پيرامون اظهارات وي در خصوص جايگاه مجلس آغاز شده است. نمايندگان مجلس خواستار واكنش جدي به مواضع وي شده و گفته اند در برابر آن سكوت نخواهند كرد. همزمان دبير كل يك تشكل راست گرا نيز انتقادات تندي را متوجه محمود احمدي نژاد كرده است.

"مگر وي مجلس را در راس امور قرار داده است؟"  منظور حبيب الله عسگر اولادي از "وی" كسي جز رئيس دولت مستقر نيست. دبير‌كل جبهه پيروان خط امام و رهبري به اظهاراتي از محمود احمدي نژاد واكنش نشان مي دهد كه مجلس را در "راس امور" ندانسته بود. آن اظهارات سبب شد عسگراولادي، ديروز زماني كه در اجلاس ديبران استاني حزب موتلفه حضور داشت بگويد: "اظهارنظر كننده اين سخن كه در راس امور بودن مجلس مربوط به زمان خاصي بود، بايد بداند كه اين سخن را بايد ولي فقيه بگويد؛ همانطوري كه ولي فقيه در آن شرايط تشخيص داده و اين سخن را گفته است."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


مجید را تبعید نکنید؛ نگذارید پدر و مادرش بیش از این به عذاب بیفتند
مادر مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیلی که ۱۴ ماه و ۲۳ روز است در بازداشت به سر می‌برد، روزهای بسیاری را در دادگاه انقلاب و دادسرا و دادگستری از این در به آن در رفته تا شاید بتواند جلوی اجرای یکی از احکام صادره برای پسرش را بگیرد؛ تبعید. تبعید به زندانی کیلومترها آن طرف‌تر از تهران که دلخوشی خانواده دری به دیدار هفتگی از پشت شیشه‌ها با پسرشان را هم به یاس تبدیل می‌کند
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کاریکاتور خانواده درگیر - بخش 101


ساخت چهار بازداشتگاه دیگر در حاشیه تهران
مقام های ایران می گویند در جریان دور سوم سفرهای استانی محمود احمدی نژاد اعتبارات لازم برای ساخت چهار بازداشتگاه دیگر در حاشیه تهران تصویب شده است.

خبرگزاری مهر به نقل از محمد رضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران گفته است: "مکان های مورد نظر در حاشیه برای ساخت بازداشتگاه های جدید انتخاب شده اند و سازمان زندانها می تواند رسما این طرح را آغاز کند."

طرح ساخت زندانهای جدید در حالی مطرح می شود که بازداشتگاه کهریزک بدنبال حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته تعطیل شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


'سکوت مجلس به خاطر حضور احمدی نژاد در آمریکاست'
شهاب الدین صدر، نایب رئیس مجلس، با تاکید بر اینکه "سکوت مجلس در برابر سخنان رئیس‌جمهوری به خاطر حضور وی در آمریکا به نمایندگی از ملت ایران است"، گفت: "حتما این سخنان در موعد خود بررسی خواهد شد".
آقای صدر امروز سوم مهر (۲۵ سپتامبر) در مصاحبه با خبرگزاری کار ایران-ایلنا با اشاره به سخنان محمود احمدی نژاد در مورد جایگاه مجلس، تاکید کرد: "بنا بر سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت میان قوا، پرداختن به سخنان رئیس جمهوری را در شرایط فعلی به صلاح نمی‌دانم، ولی این را هم قاطعانه می‌گویم که هرگز در برابر خدشه وارد شدن به سخنان حضرت امام سکوت نخواهیم کرد."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دادگاه علی‌ انجم روز پنجم مهر ماه برگزار می‌شود
دادگاه علی انجم روز، روزنامه‌نگار و عضو سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم) در گیلان، روز دوشنبه پنجم مهرماه در شعبه‌ اول دادگاه انقلاب رشت برگزار می‌شود.
به گزارش بامدادخبر، اتهام این روزنامه‌نگار گیلانی که سه هفته‌ی آخرِ اسفندماه گذشته را در سلول انفرادی زندان شماره‌ دو رشت گذرانده است، "تبلیغ علیه نظام" از طریق مصاحبه با رسانه‌ها و مطالب وبلاگ شخصی‌اش عنوان شده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


تعطیلی بازار طلای تهران و شیراز در اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده
بازار طلای تهران بار دیگر در اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده، تعطیل شد.

به گزارش جهان‌نیوز، بازار طلا با اعتراض به اجرای مالیات بر ارزش افزوده امروز صبح بازار را تعطیل کرده است.

خبرگزاری فارس هم گزارش داد که در پی اعتراض برخی واحدهای صنفی طلا و جواهر بازار تهران به اجرای مالیات بر ارزش افزوده نشست برخی مسئولان سازمان امور مالیاتی با روسای این صنف در حال برگزاری است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ولدان، متهم اصلی حمله به مسجد قبا با قرار وثیقه آزاد شد
در حالی که خبر دستگیری مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس به عنوان متهم اصلی حمله به مسجد قبا در شیراز در هفته گذشته منتشر شد، امروز همزمان با انتشار خبر آزادی وی با قرار وثیقه، معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خبر بازداشت وی را از پایه تکذیب کرد.

صبح امید گزارش داده است که محمدباقر ولدان که به اتهام اخلال در نظم عمومی و آتش سوزی مسجد قبا با حکم دادگاه ویژه روحانیت دستگیر شده بود، امروز با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیونی از زندان آزاد شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


احمدی نژاد واکنش مقامات آمریکا به اظهارات خود را "ناشیانه" خواند
در پی مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور آمریکا با بخش فارسی بی بی سی، و "موهن و نفرت انگیز" خواندن اظهارات وی در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد، محمود احمدی نژاد، اظهارات همتای آمریکایی خود را "ناشیانه" خواند و بار دیگر بر گفته های خود در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر تأکید کرد.

همزمان علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، باراک اوباما را "یک شرور بین‌المللی" خواند که در "مقابل ملت ایران" ایستاده است.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد روز شنبه سوم مهر (۲۵ سپتامبر) بلافاصله پس از بازگشت از نیویورک، در فرودگاه مهرآباد تهران و در جمع خبرنگاران، خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: "پدیده ۱۱ سپتامبر را ایجاد کردید و هر ملتی که در برابر شما بایستد و بخواهد استقلال خود را حفظ کند، بلافاصله او را به همراهی با تروریسم متهم می کنید".
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


کریم پور صمدی به زندان رجایی شهر بازگشت
کریم پورصمدی زندانی محبوس در زندان رجایی شهر که مورخ 25 شهریور به مکان نامعلومی منتقل شده بود مجددا به این زندان بازگردانده شد.
به گزارش هرانا، کریم پور صمدی از فعالان مدنی آذربایجان که در اعتراضات به نتیجه انتخابات بازداشت شده بود پس از تحمل شش روز انفرادی در بند 240 زندان اوین مجددا به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد.
لازم به ذکر است علی رغم تعیین قرار وثیقه از آزادی نامبرده ممانعت به عمل آمده است.


رسیدگی به شکایت علیه فرماندهان سپاه برای اصلاح انحرافات و سامان یافتن اوضاع کشور ضروری است
عبدالواحد موسوی لاری به اتفاق خانواده اش هفته گذشته  در منزل سید مصطفی تاجزاده حضور یافت و با خانواده او دیدار کرد
لاری در این دیدار با تقدیر از شجاعت و ایستادگی همکار سابقش، معاون سیاسی وزارت کشور خاتمی در مقابل دخالت نظامیان در انتخابات،  اقدام شاکیان را شجاعانه و مصداق نهی از منکر دانست و برای سلامتی تاجزاده که سه ماه پس از عمل جراحی سنگینش به زندان بازگشته و در قرنطینه به سر می برد، دعا کرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


سلیمی‌نمین: احمدی نژاد زمینه‌ را برای برخی تشنج‌ها فراهم کرد
عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران در گفت و گو با هفته نامه پنجره به مناظره‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: جناب آقای احمدی نژاد علی‌القاعده اشتباهی در جریان مناظره‌های انتخاباتی داشتند و در جریان این مناظره‌ها شاید سهوا به رهنمودهای رهبری تن نداده بودند. رهبری صراحتا متذکر شده بودند که اسم افراد را در مناظره‌ها نبرید، اگر آقای احمدی‌نژاد به این رهنمود توجه می‌کردند، ما مشکلات بعد از انتخابات را در این حد نمی‌داشتیم و برخی در مقام تشخیص دچار مشکل نمی‌شدند، لکن همین اظهارت موجب شد که حتی بسیاری از شخصیت های برجسته در مقام تشخیص نتوانستند ظرافت و دقت را پی بگیرند و این ناشی از چیزی نبود جز عدم توجه جناب آقای احمدی‌نژاد به رهنمود های رهبری.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


انتقاد مترجم احمدی نژاد از سخنرانی وی در مجمع عمومی
هومن مجد نویسنده و خبرنگار ایرانی آمریکایی که سمت مترجمی و مشاور دو رئیس جمهور اسلامی ایران (خاتمی و احمدی نژاد) در طول سفرهای آنان به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را در کارنامه خود دارد، همراه با دیگر رسانه های غربی به سخنان محمود احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل حمله کرد.
به گزارش رجانیوز، مجد که در فروردین ماه گذشته همراه با گروهی از خبرنگاران و تحلیل گران خارجی از جمله دو عضو سیا مهمان وزارت خارجه جمهوری اسلامی در کنفرانس خلع سلاح تهران بود، مسافرت احمدی نژاد و همراهانش را به ورود سیرک به نیویورک تشبیه کرده است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


قطع تبادل سوخت 5 میلیون دلاری ایران و کویت
شرکت سوخت رسانی بین المللی «KBI» کویت اعلام کرد: بر اساس تحریم های جهانی علیه ایران، این شرکت از سوخت گیری هواپیماهای ایرانی که عازم فرودگاه های اروپایی هستند، معذور است.
 به گزارش « تابناک»، آقای «ناصر المضف» مدیرکل شرکت کویتی «KBI»  به روزنامه «السیاسه» کویت گفت: تبادل سوخت ما با ایران حدود ۵ میلیون دلار در سال است که از این پس قطع خواهد شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


ضرب و شتم دانشجویان دانشگاه آزاد رشت توسط انتظامات و ماموران حراست
همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و در اولین روز بازگشایی دانشگاه آزاد رشت، انتظامات آن دانشگاه به دستور حراست - و بدون اطلاع رسانی قبلی - از ورود دانشجویان پسری كه لباس های آستین كوتاه بر تن داشتند و دانشجویان دختری که به گفته مسئولان حراست پوشش نامناسب داشتند، ممانعت به عمل آورده و دانشجویان معترض به این امر را، مورد ضرب و شتم قرار دادند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved