428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، مهر ۰۳، ۱۳۸۹

[23khordad] [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، سوم مهر 1389



---------- Forwarded message ----------
From: خبرنامه گروه دانشجویی موج سبز <khabarnameh.sabz.1@gmail.com>
Date: 2010/9/25
Subject: [گروه دانشجویی موج سبز] خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، سوم مهر 1389
To: mowje-sabz ئخص لقخعح group <mowje-sabz@googlegroups.com>


جنبش سبز، یک حرکت اجتماعي فراگیر است که هرگز خود را مبری از خطا نمی انگارد و با نفی هرگونه مطلق نگري شرک آلود، بر گسترش فضای نقد و گفتگو در درون و بيرون جنبش تاکید دارد

(میرحسین موسوی)
banner.jpg
 

خبرنامه الکترونیکی گروه دانشجویی موج سبز - شنبه، سوم مهر 1389

شما در حال مشاهده خبرنامه روزانه گروه دانشجویی موج سبز هستید. این خبرنامه مطالب 24 ساعت گذشته بلاگ گروه دانشجویی موج سبز را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل پست ها شامل متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف ضمیمه شده در انتهای ایمیل را مطالعه کنید. اگر از جیمیل استفاده می کنید دکمه view را نیز می توانید جهت مشاهده فایل پی دی اف خبرنامه کلیک کنید. اگر می خواهید فایل را دانلود کرده و در کامپیوتر خود آن را مطالعه کنید ولی اکروبات ریدر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید.

نکته مهم: با توجه به فیلتر شدن اکثر سایتهای اطلاع رسانی، لطفاً این ایمیل را به دیگران نیز فوروارد کنید تا بار دیگر کودتا گران را در اجرای کودتای رسانه ای، ناکام بگذاریم. قبل از ارسال کلیه ایمیلهای قبلی را پاک کنید.
نکته: منتظر باشید تا تصویر (تصاویر) بارگذاری شوند. اگر تصاویر را مشاهده نکردنید، در جیمیل دکمه Always Display Images Bellow را بزنید. بعضی از عکسها به گونه ای هستن که اگر روی آنها کلیک کنید، با کیفیت بالاتر قابل مشاهده هستند.
...................................................................................................................................................................
خلاصه خبرها
...................................................................................................................................................................

 
محمود احمدی نژاد: مخالفان ما از خود ما آزادتر هستند؛ تخلف می کنند و آزادانه راه می روند
محمود احمدی نژاد طی کنفرانسی خبری در نیویورک، در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید "شما از انتخابات آزاد در فلسطین صحبت می کنید؛ ولی در كشورتان مخالفان در خانه‌های خود محبوس هستند و تعداد زیادی از روزنامه‌نگاران نیز از كشور خارج شده اند. آیا این تناقض بین حرف و عمل شما نیست؟"، مدعی شد "اتفاقا مخالفان ما آزادتر از ما هستند؛ تخلف می‌كنند؛ تهمت می‌زنند و آزاد نیز راه می‌روند و آزادتر از خود ما در ایران هستند. "

وی همچنین ادعا کرد " این كه چند روزنامه نگار از ایران رفته یا نرفته مهم نیست؛ ایرانی‌ها آزاد هستند كه سفر كنند و در جاهای مختلف دنیا زندگی كنند. "

احمدی‌نژاد ظهر جمعه به وقت نیویورك، طی یك نشست خبری با رسانه ها، ضمن اشاره به مشكلات اقتصادی دنیا و با بیان این كه "چشم‌انداز روشنی از روند موجود دیده نمی‌شود"، خاطرنشان كرد: ریشه‌ مشكلات كنونی به دو عامل برمی‌گردد؛ اندیشه سرمایه‌داری و هم‌چنین مدیریت ناشی از اندیشه سرمایه‌داری."

احمدی‌نژاد با بیان مجدد این نکته كه "نظام سرمایه‌داری به پایان راه رسیده، در بن‌بست قرار دارد و قادر نیست خود را از شرایط موجود نجات دهد"، تاکید کرد "وضعیت موجود باید تغییر كند؛ باید دولت‌ها و ملت‌ها در یك فضای عادلانه در مدیریت جهان مشاركت داشته باشند و همه از حقوق برابر برخوردار باشند. "
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


از سوی تشکل پویش راه سبز امید صورت گرفت: دعوت از فعالان جنبش سبز به مشارکت فعال در موضوع بحران هسته‌ای
تشکل پرسا (پویش راه سبز امید)، با انتشار تحلیلی از پرونده و چالش هسته ای جمهوری اسلامی و بیان این نتیجه گیری که دیگر نمی‌توان اعتباری برای ادعای حکومت ایران در مورد صلح‌آمیز بودن این برنامه قائل بود "، از گروه‌ها و فعالان جنبش سبز خواست، تا با مشارکت فعال در این مساله و اعلام نظراتشان، ابطال ادعای حکومت مبنی بر برخورداری از حمایت همه‌جانبه ایرانیان برای ادامه ماجراجویی‌هایش را ثابت کنند.

این تشکل همچنین رویکردی به گزارش های آژانس و عدم شفافیت دولت ایران در پرونده هسته ای داشته و خاطرنشان می کند "شواهد روشن برای صلح‌آمیز ندانستن ماهیت و اهداف برنامه هسته‌ای حاکمیت از سوی کارشناسان نظامی مدت‌هاست که از سطح کفایت گذشته،‌ و دیگر نمی‌توان اعتباری برای ادعای حکومت ایران در مورد صلح‌آمیز بودن این برنامه قائل بود . "
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه هم بندان ضیا نبوی از اوین: ما سبز و بیشمار، تو را تکثیر می کنیم
ضیا نبوی دانشجوی ستاره دار و عضو شورای دفاع از حق تحصیل که از سوی قاضی پیرعباس به ۱۰ سال حبس تعزیری و همچنین تبعید به زندان خوزستان محکوم شده بود، در اقدامی غیرمنتظره از سوی دادستان تهران صبح روز پنج شنبه اول مهر به زندان کارون اهواز تبعید شد. پس از تبعید وی، فضای غمباری بر بند ۳۵۰ اوین حاکم شده است. جمعی از هم بندان ضیا نبوی از جمله هم اتاقی‌های‌او در بند ۳۵۰ زندان اوین به مناسبت تبعید این فعال دانشجویی و شرح رنج ها و امیدهای خود پس از این دوری نامه‌ای خطاب به وی نوشته‌اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


یک عضو دیگر شورای شهر اهواز بازداشت شد
یک عضو دیگر شورای شهر اهواز روز گذشته قبل از حضور در جمع خبرنگاران و برگزاری نشست خبری بازداشت شد.

به گزارش ایلنا، برادر این عضو شورای شهر اهواز اعلام کرد: ممبینی از فرماندار اهواز به دلیل انتشار نامه محرمانه شورای حل اختلاف در دادگاه شکایت کرده و گفته است "آقای ممبینی معتقدند جو منفی که علیه اعضای شورای شهر ایجاد شده و بنرهایی که در سطح شهر منتشر شده بدلیل علنی کردن رای محرمانه و غیرقطعی شورای حل اختلاف توسط فرماندار بوده است."
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


وزیران اقتصاد، نفت و ارشاد برای پاسخ به سئوال نمایندگان این هفته به مجلس می روند
سه نماینده مجلس این هفته در صحن علنی سئوالات خود را از وزیران امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نفت مطرح می کنند.

به گزارش مهر، مجلس این هفته در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نامه شبنم مددزاده از زندان رجایی شهر: پاییز، یادآور صلابت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین است
شبنم مددزاده نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم کرج که از اسفند ماه سال گذشته، در بازداشت به سر می برد، به مناسبت آغاز سال تحصیلی نامه ای منتشر کرده است.

به گزارش دانشجونیوز، مددزاده دوازدهم خرداد ماه سال جاری همزمان با تایید حکم ۵ سال زندان‌اش، به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


بیانیه بیش از 420 نفر از فعالان مدنی و جنبش زنان برای آزادی نسرین ستوده: دفاع از حقوق بشر جرم نیست
جمعی از فعالان حقوق بشر و حوزه زنان، با امضای نامه‌ای ضمن محکوم کردن بازداشت نسرین ستوده، خواستار آزادی بی‌قید و شرط وی شدند.

به گزارش تغییر برای برابری، امضا کنندگان این نامه، با تاکید بر این که "دفاع از حقوق بشر جرم نیست"، آورده‌اند: مطالبه اصلی ستوده در دادسراها و دادگاه‌ها، تضمین حقوق موکلانش بوده و عجبا که تاوان طلب کردن قانون، آن هم به اتکای اندک ماده های قانون حقوق شهروندی، بازداشت و زندان است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


عفو بین الملل از ایران خواست حکم زندان عماد الدین باقی را لغو کند
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای از دولت جمهوری اسلامی خواسته است حکم زندان عماد الدین باقی روزنامه نگار و مدافع حقوق بشر را لغو کند.

عماد الدین باقی روزنامه نگار وسرپرست انجمن دفاع از حقوق زندانیان به هفت سال زندان محکوم شده است که شش سال آن بخاطر مصاحبه با آیت اله منتظری است.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


نماینده مجلس: دولت بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، سهام عدالت را پرداخت نکرده است
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها 30 درصد سهام عدالت پرداخت شده است، گفت: مردم حوزه انتخابیه اینجانب به دلیل پرداخت نشدن مابقی سهام عدالت، از دولت ناراضی هستند.

به گزارش خانه ملت، عیسی جعفری، نماینده بهارو کبدراهنگ و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابه خود، تاکید کرد: در سرکشی اخیر به روستاهای حوزه انتخابیه متوجه شدم، مردم از عدم پرداخت 70 درصد سهام عدالت گلایه دارند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


زهرا رهنورد در تقبیح اهانت به خانواده‌های شهدا باکری و همت: به جای مصاف با دشمن، به جنگ با ملت رفتید
در پی حمله گروهی به خانواده شهیدان همت و باکری، در مقابل منزل مهدی کروبی و بازداشت چند ساعته پسر شهید حمید باکری، زهرا رهنورد با صدور بیانیه‌ای این عمل را به شدت تقبیح کرد.

به گزارش کلمه، روز گذشته، زمانی که خانواده شهید باکری و همت به دیدار مهدی کروبی می رفتند، فاطمه امیرانی، همسر شهید حمید باکری، از سوی ماموران لباس شخصی با سلاح گرم تهدید شد و مورد ضرب و شتم شدید آنها قرار گرفت .

علاوه براین، خانواده‌های شهیدان همت و باکری در این هفته از دیدار با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد منع شدند.

خانواده شهید همت و خانواده شهید باکری که در پی دید و بازدیدهای همه ساله در هفته "دفاع مقدس" به دیدار نخست‌وزیر دوران جنگ و زهرا رهنورد رفته بودند که با ممانعت شدید نهادهای امنیتی روبه‌رو شدند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز پلمپ شد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز، طی حکمی از جانب هیئت نظارت دانشگاه، به دلیل آنچه انتساب به طیف علامه دفتر تحکیم وحدت خوانده شده، غیر قانونی اعلام گردید و با حضور مامورین حراست دفتر آن تشکل دانشجویی منتقد پلمپ شد.

به گزارش منابع خبری جرس، این حکم در حالی صح روز چهارشنبه، 31 شهریور به دبیر انجمن اسلامی ابلاغ شد، که در نامه‌‌ی دیگری از جانب معاونت دانشجویی از وی خواسته شده بود که تا ساعت 14 آن‌روز نسبت به تحویل اتاق‌ها و اموال در اختیار آن تشکل اقدام نموده و همچنین مسئولیت نظارت و اجرای موارد فوق را چه در حضور و چه در غیاب دبیر انجمن به عهده‌ی او خوانده بود.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


اتحادیه اروپا اظهارات محمود احمدی نژاد را "گستاخانه" و "غیرقابل قبول" خواند
در ادامه واکنش ها نسبت به اظهارات محمود احمدی نژاد در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشکیک در حملات تروریستی۱۱ سپتامبر، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اشاره به خروج اعتراض‌آمیز تمام نمایندگان آن اتحادیه به هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد، "ادعاهای" او را "گستاخانه و غیرقابل قبول" ذکر کرد.

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه اول مهر ماه ۸۹ (٢٣ سپتامبر ٢۰١۰)، در ششمین روز از ششمین سفر خود به مجمع عمومی سازمان ملل متحد، طی سخنانی درباره حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، پیرامون آمران و عاملان این حوادث ابراز تردید کرد و از دخالت و دست داشتن گروهی از دولتمردان آمریکا در آن وقایع سخن گفت.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


دومين پزشك تهراني تيرخورده، ساعتي پيش فوت كرد
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: غلامرضا سرابي، متخصص قلب كه شامگاه چهارشنبه مقابل مطب‌اش در تهران مورد حمله مسلحانه قرار گرفته بود، ساعتي پيش فوت كرد.

به گزارش فارس محمد رضا رزاقي افزود: غلامرضا سرابي، كه از شامگاه چهارشنبه بعد از اصابت گلوله افراد ناشناس به شكمش در بخش آي سي يو بيمارستان امام حسين تهران بستري بود، ساعتي پيش فوت كرد.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید


استعفای جمعی گروهی از خبرنگاران "ملت ما"
گروهی از خبرنگاران روزنامه "ملت ما" به دلیل فشارهای وارده از سوی مدیریت روزنامه، به طور دسته‌جمعی از کار در "ملت ما" استعفا دادند.

بنا به اخبار رسیده به جرس، با وجود اینکه مدیرمسئول روزنامه ملت ما پیش از این تاکید کرده بود برای انتشار روزنامه، گروهی از خبرنگاران حرفه‌ای را به کار خواهد گرفت اما گویا این گروه از سوی مدیریت روزنامه تحمل نشده‌اند، چرا که گروهی از خبرنگاران اصلاح طلب در روزنامه "ملت ما" طی روزهای گذشته اقدام به استعفا کرده اند.

این گروه از روزنامه نگاران به دنبال فشارهای وارد آمده به آنها از جانب مدیریت روزنامه ترجیح دادند که روزنامه را ترک کنند و تاکنون گروه اجتماعی، اقتصادی و کاریکاتور "ملت ما" را ترک کرده اند.
....... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید



...................................................................................................................................................................

متن کامل خبرنامه را در فایل پی دی اف ضمیمه شده به ایمیل (در انتهای ایمیل) مطالعه کنید.
پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

.................................................................................................................................................




--
----------------------------------------------------------------------
برای "عضویت" در گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+subscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------
برای "لغو عضویت" از گروه خبری دانشجویی موج سبز یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید:
mowje-sabz+unsubscribe@googlegroups.com
----------------------------------------------------------------------

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved