428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۹

اگر جوانان شما را قبول نداشته باشند، باید زندان بروند؟

اگر جوانان شما را قبول نداشته باشند، باید زندان بروند؟

 

تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹, ساعت ۴:۵۳

نامه مادر ساجده کیانوش راد به صادق لاریجانی

 

جرس: در واکنش به ادامه بازداشت ساجده کیانوش راد و چند تن از فعالان اصلاح طلبِ عضو جبهه مشارکت، مادر ساجده در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، خواستار آزادی فوری "فرزندان عزیز کشور"، از جمله دختر بی گناه خود شد و خاطرنشان کرد "آیا برای متفاوت بودن و حتی مخالف فکر کردن باید به زندان رفت؟"


به گزارش نوروز، ارگان خبری جبهه مشارکت، مادر ساجده کیانوش راد، همچنین از صادق لاریجانی پرسید: مگر فرزند من ساجده و بسیاری از جوانان دیگر چه کرده اند که امروز با اتهام سنگین امنیتی با آنها برخورد می شود؟ چرا دامان رحمت اسلامی پهن نمی شود؟ چرا درهای زندان گشوده نمی شود؟ چرا بجای گسترش محبت دائما بذر نفرت و دشمنی پاشیده می شود؟


گفتنی است با گذشت یک ماه از بازداشت ساجده کیانوش راد، وی تاکنون تنها ۲ بار امکان تماس تلفنی داشته و کماکان اجازه ملاقات با خانواده برایش فراهم نشده است. همچنین با توجه به اینکه ساجده کیانوش راد قبل از بازداشت تحت نظر پزشک بوده و به دستور پزشک نیاز به استراحت مطلق و استفاده از داروهای خاص در طول دوره درمان دارد، نگرانی های بسیاری در خصوص وضعیت جسمانی وی ایجاد شده است. به گفته مسئولان زندان اوین، او ممنوع الملاقات است.


مادر ساجده کیانوش راد، با توجه به شرایط فوق، نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضائیه نگاشته که متن کامل آن بدین شرح است:


بسمه تعالی
جناب آقای صادق لاریجانی
ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام، حضور شما در راس قوه قضاییه و انجام برخی تغییرات، از جمله عزل قاضی مرتضوی از متهمان اصلی جنایات کهریزک امیدی هر چند اندک، در دلها بوجود آورد. اما ادامه و یا حتی تشدید دستگیری ها و بازداشت ها بر نگرانی دوستداران انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی که یادگار حضرت امام خمینی(ره) است افزود.
آقای لاریجانی فرزند من و جمع زیادی از زندانیان تحصیل کرده و پاک و معصوم این سرزمین متاسفانه به دلیل نگاه تند و سخت گیرانه، امروز باید در گوشه های زندان باشند و خدا می داند چه آسیب های روحی و روانی عظیمی بر آنها وارد می شود. براستی جرم آنان چیست؟ باور کنید حداکثر جرم بسیاری از آنها آزاد اندیشی است و آزاداندیشی نعمتی است که خدا، اسلام و انقلاب اسلامی به ملت بزرگ و مبارز ایران ارزانی داشته است.

نمی دانم شما تا چه حد در مسائل و فعالیت های قبل از انقلاب حضور داشته اید، اما می دانم بدلیل حضور در بیت علم و فقاهت و اینکه خود عالم مجتهد و برجسته ای هستید، حتما شنیده و خوانده اید که مردم در زمان طاغوت چه می خواستند.آقای لاریجانی مردم آزادی می خواستند. البته تصور اکثر مردم آن بود که حکومت اسلامی بهترین حکومت در دادن آزادی به مردم است. و نباید این باور از بین برود. این را هم اضافه کنم تا نگویید و نگویند آزادی یعنی بی بند و باری و فساد!


آقای لاریجانی
در پیش از انقلاب شاه مانع نماز خواندن، مسجد رفتن، مشهد و قم و مکه رفتن نبود. شاه مخالف تشکیل و گسترس حوزه های علمیه نبود، با علما دیدار می کرد، حتی گاهی موسسات دینی را راه اندازی می کرد. پس در زمان شاه می شد دیندار هم بود. از طرف دیگر انواع مراکز فساد و فحشا نیز وجود داشت گاهی مشروب فروشیها از کتاب فروشی ها بیشتر بود. از این جهت نیز همه گونه آزادی بود پس از این جهت هم مردم در زمان شاه آزاد بودند و کسی مانع آزادی آنها نبود. پس هدف این مردم از شعار آزادی چه بود؟

در زمان شاه مردم می توانستند دیندار یا غیردیندار باشند. می توانستند مذهبی یا غیرمذهبی باشد، می توانستند با حجاب یا بی حجاب باشند، اما با همه این آزادی ها، آزادی یک چیز را نداشتند و آنهم آزادی بیان و انتقاد و مخالفت با حکومت بود. سوال من این است آیا مردمی که یک صدا پیش از انقلاب فریاد می زدند آزادی آزادی آزادی به دنبال آزادی فحشا و فساد و بی بند و باری بودند، آیا دنبال آزادی به مسجد رفتن، نماز خواندن، حج رفتن، عزاداری برپا کردن و بودند یا مقصود آنها از آزادی، آزادی سیاسی و حق انتقاد بر علیه حکومت و استبداد حاکم بود.


آقای لاریجانی
امروز نیز جوانان خواستار آزادی در چارچوب قانون اساسی هستند. ممکن است شما را قبول داشته یا نداشته باشند. ممکن است رئیس دولت را قبول داشته یا نداشته باشند اما یک چیز مسلم است و آن اینکه اکثر جوانان خواستار آزادی و حق انتقاد از مسولان هستند.


آقای لاریجانی
مگر فرزند من ساجده و بسیاری از جوانان دیگر چه کرده اند که امروز با اتهام سنگین امنیتی با آنها برخورد می شود؟ چرا دامان رحمت اسلامی پهن نمی شود؟ چرا درهای زندان گشوده نمی شود؟ چرا بجای گسترش محبت دائما بذر نفرت و دشمنی پاشیده می شود؟


آقای لاریجانی
آیا تصور درد و اندوه و بی پناهی زنان، مادران و فرزندان خانواده های زندانیان سیاسی و بی خوابی های آنها در فراق عزیزانشان شما را به فکر فرو نمی برد؟ آیا امکان خواب آسوده را از شما نمی گیرد؟ آیا جنایات کهریزک آنهم با فرزندان مسلمان این جامعه را کمتر از خلخال ربودن از پای یک زن یهودی می دانید؟
به قول علی(ع) اسوه آزادی و عدالت، اگر مسلمانی در این شرایط از غصه دق کند و بمیرد، نباید او را نکوهش کرد. ما را چه شده است و به کجا می رویم؟


آقای لاریجانی
۳۰ روز است دخترم را ندیده ام و در اندوه وی گاه و بیگاه ناخودآگاه سیل اشک در چشمانم روانه می شود و تنها یاد خدا و تصور اجر صابران و مشاهده خانواده های رنجیده و صبور تاج زاده، سلیمانی، سحرخیز ، میردامادی، مومنی، امین زاده، خدابخش، صفایی فراهانی، ستوده و فاطمه و ریحانه و بهاره و نازنین و که چندین ماه فرزندان و همسران خویش را ندیده اند، آرامم می کند. آثار جراحت های وارده بر این خانواده ها هر انسان منصفی را متحیر می کند.


آقای لاریجانی
فرزندان ما نه ضد نظام اند و نه بر علیه این نظام بمب و اسلحه بر داشته اند، حداکثر اقدام آنها این است که منتقد برخی از سیاست ها هستند. آیا برای متفاوت بودن و حتی مخالف فکر کردن باید به زندان رفت؟


آقای لاریجانی
امیدوارم با اصرار بر استقلال قوه قضائیه، و بها دادن به قضات عادل و شریفی که در قوه قضاییه کم هم نیستند و با اجرای عدالت اجتماعی، شرایط همدلی و وحدت گذشته میان نیروهای طرفدار انقلاب را در حد خود فراهم سازید. آقای لاریجانی آیا حتما باید برای فرزندان و نزدیکان دولت باید مشکلی پیش بیاید تا آنها به عمق حوادثی مثل کهریزک پی ببرند؟ و از درد و رنج خانواده های زندانیان سیاسی آگاهی یابند؟ همان گونه که در مورد خانواده محترم روح الامینی رخ داد؟ و تنها پس از آن بود که مسئولان به یاد بررسی فجایع و جنایات کهریزک افتادند.


آقای لاریجانی
آیا آه و ناله و دعا و نفرین خانواده ها را نمی شنوید؟ مباد آنکه دستگاه قضایی برای ما مصیبت دیدگان مصداق این ابیات باشد و کسانی به زبان حالشان بگویند:
به تو حاصلی ندارد، غم روزگار گفتن
که شبی نخفته باشی، به درازنای سالی
غم حال دردمندان، نه عجب گرت نباشد
که چنین نرفته باشد، همه عمر بر تو حالی


به امید دستور رسیدگی فوری برای آزادی فرزندان عزیز ایران اسلامی و آزادی دختر بی گناه و دلبندم ساجده کیانوش راد.
مادر ساجده کیانوش راد


لازم به ذکر است نیروهای امنیتی ششم آذرماه امسال، با هجوم به منزل دکتر کیانوش راد عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و منزل داماد او، ضمن تفتیش منزل و همراه بردن وسایل شخصی آنان، در حمله به منزل دختر وی، او و بهروز شاهرخ‌نیا همسرش را همراه خود بردند. بر اثراین هجوم بدهنگام همسر دکتر کیانوش راد دچار حمله قلبی و مشکل تنفسی شده به بیمارستان منتقل شد.


یادآور می‌شود پیش از این دکتر کیانوش راد رئیس سابق منطقه خوزستان مشارکت و استاد دانشگاه چمران اهواز همراه با همسر و دخترش ساجده در مراسم دعای کمیلی که توسط خانواده یکی از زندانیان سیاسی برگزار شده بود، در یورشی شبانه دستگیر شده بود و همسر و فرزندش پس از یک شب آزاد شدند و خود او ماه‌ها در انفرادی به سر می‌برد.
ساجده کیانوش راد که تجربه یک بازداشت غیرقانونی در مراسمی مذهبی را دارد این بار همراه همسرش راهی زندان شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کودک دو ساله را به دست سرباز یونیفورم‌پوش بسپارم تا مادرش را در لباس زندان ببیند؟

 

تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹, ساعت ۱۲:۵۲

پاسخ مادر فاطمه عرب‌سرخی به "خبر سیاه" سایت مشرق

جرس: مادر فاطمه عرب‌سرخی در واکنش به "خبر سیاه" سایت مشرق مبنی بر جلوگیری خانواده‌ این زندانی سیاسی از ملاقات او با دختر خردسالش، گفت: واقعا انتظار دارند من کودک دو‌ساله را در زندان به دست یک سرباز یونیفورم‌پوش بسپارم تا مادرش را به تنهایی، در لباس زندان و در شرایط خاص ببیند؟ این رفتار، انسانی است؟


به گزارش کلمه، سایت مشرق، که نزدیکی خود را با محافل امنیتی پنهان نمی‌کند، امروز علاوه بر اینکه چند ساعت زودتر از خروج هادی حیدری، محمد شفیعی و علیرضا طاهری از زندان، خبر از آزادی آنها داده بود، در خبری سیاه نوشته بود: فاطمه عرب سرخی هنوز در بازداشت به سر می برد اما به وی اجازه داده شد که ساعاتی از روز را با فرزندش (محیا) دیدار کند اما خانواده فاطمه عرب سرخی از دیدار محیا با مادرش ممانعت کردند.


اما مریم شربتدار قدس، مادر فاطمه عرب‌سرخی، به این خبر واکنش نشان داد و در مورد ملاقات برنامه‌ریزی شده برای دخترش فاطمه عرب سرخی با فرزند کوچکش، گفت: متاسفانه در حالی خبرگزاری‌های وابسته خبر از ممانعت خانواده نسبت به این ملاقات خبر می‌دهند که هیچ اشاره‌ای به شرایط غیر‌انسانی که برای این خانواده فراهم آورده‌اند، ندارند و به توقعاتی که برای ملاقات یک دختربچه‌ی دو‌ساله با مادر خود دارند، اشاره نمی‌کنند.


همسر فیض‌الله عرب‌سرخی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، که وی نیز در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، گفت: ماموران دادستانی به هیچ‌یک از اعضای خانواده‌ ما اجازه‌ ملاقات نداده‌اند و اعلام داشته‌اند فقط فرزند دو‌ساله‌ فاطمه می‌تواند به ملاقات با مادرش برود! و سوال من این است که آقایان مسئولین قضایی که هرکدام فرزند و یا نوه‌ کوچکی دارند، حاضرند چنین رفتاری با فرزند و نوه‌ خودشان انجام شود؟ طبیعی است که ما هم به دلیل پیشگیری از بروز مشکلات روانی و عاطفی وحشتناکی که این مساله می‌توانست برای نوه و دخترم در پی داشته باشد، از این ملاقات جلوگیری کردیم.


مادر فاطمه عرب‌سرخی ضمن ابراز خوشحالی از آزادی حیدری، طاهری و شفیعی، سه عضو شاخه‌ی جوانان مشارکت، اظهار داشت: با آزادی این سه عزیز دیگر، و اینکه حتی برای آزادی فاطمه وثیقه هم از ما نخواستند، نظر قبلی ما مبنی بر اینکه دخترم برای ایجاد فشار بر روی پدرش بازداشت شده است، برای همگان اثبات می‌شود.


وی افزود: واقعا تاسف‌بار است که بچه‌های بی‌گناه را بی‌هیچ دلیلی دستگیر کنند و بعد از چند روز با وثیقه‌های چند ده میلیونی آزاد کنند و آنها را مدیون و مرهون خودشان نگه دارند.


مریم شربتدار قدس در انتها افزود: در زندان اوین، تعداد زیادی از تحصیلکردگان رشته‌های روانشناسی تحت عنوان مددکار حضور دارند. آیا یک نفر از آنها که کمی با مسائل سلامت روانی خانواده آشنایی دارد، این نحوه‌ی ملاقات را که من کودک دو ساله را در زندان به دست یک سرباز یونیفورم‌پوش بسپارم تا مادرش را در لباس زندان و در شرایط خاص ببیند، تایید می کند؟
 

 

 

 

 

صدور قرار وثيقه ۲۰۰ ميليونی برای پرونده جديد مجيد توکلی

 

تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹, ساعت ۱۴:۱۵

جرس: پس از تفهيم اتهامات جديد به مجيد توکلی در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای اوين در روز دوشنبه هفته جاری و اخذ دفاع نهايی پيرامون اتهامات اجتماع و تبانی جهت اقدام عليه امنيت کشور و فعاليت تبليغی عليه نظام قرار وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی برای پرونده جديد اين فعال دانشجويی صادر شد.

 

به گزارش دانشجونيوز، پس از آنکه مجيد توکلی از نگارش تکذيبيه عليه سايت هايی که بازپرس با نام سايت‌های جنبش سبز از آن ياد کرده، خودداری کرده و حاضر نشده است رسانه‌ها، فعالان و رهبران جنبش سبز را به دروغگويی و فتنه‌گری منتسب کند، حاج محمدی بازپرس شعبه ۴ دادسرای اوين(شهيد مقدس) اتهامات اجتماع و تبانی و تبليغ عليه نظام را به استناد مطالب منتشر شده منتسب به مجيد توکلی در چند ماه اخير، تفهيم و پس از اخذ دفاع آخر قرار وثيقه ۲۰۰ ميليونی را صادر کرده است.

 

بر اساس اخبار رسيده، بهاره هدايت عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت نيز چند روز پيش به دادسرای اوين احضار و با اتهامات مشابه مواجه شده است. گفتنی است در آستانه ۱۶ آذر سال جاری پيام مشترکی منتسب به مجيد توکلی و بهاره هدايت خطاب به دانشجويان خارج از کشور در برخی از سايت ها منتشر شده بود.

 

به نظر مي‌رسد فشارهای جديد به فعالان دانشجويی در زندان پس از برگزاری اعتراضات دانشجويی در ۱۶ آذر سال جاری در دانشگاه های مختلف از تبعيد، محدود و ممنوع کردن تماسهای تلفنی و ملاقات فراتر رفته و به تشکيل پرونده و احتمال صدور احکام جديد رسيده است. طرح پرونده های جديد برای فعالين دانشجويی در زندان امکان استفاده از برخی حقوق قانونی چون مرخصی را کاهش ميدهد. به صورتی که مجيد توکلی هم اکنون بيش از ۱ سال است که از حق مرخصی خود محروم مانده است.

 

مجيد توکلی فعال دانشجويی از ۱۶ آذر سال ۱۳۸۸ بازداشت و پس از محکوميت ۸.۵ سال حبس در دادگاه بدوی و تاييد در دادگاه تجديد نظر و با توجه به اعمال ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی، سرانجام به ۷.۵ سال حبس تعزيری و ۵ سال محروميت از کليه فعاليت های سياسی و اجتماعی، و ۵ سال ممنوعيت خروج از کشور به اتهامات اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت ملی، حضور در تجمعات و اخلال در نظم عمومی و فعاليت تبليغی عليه نظام و توهين به رهبری و رييس جمهوری محکوم شده است.

 

مجيد توکلی از مردادماه سال جاری به دستور رشته احمدی معاون دادستان و رياست دادسرای اوين به زندان رجائی شهر منتقل شده است.

 

وی پيشتر در پرونده نشريات دانشجويی اميرکبير به ۳۰ ماه حبس تعزيری محکوم شده بود که پس از تحمل نيمی از حبس (ارديبهشت ۸۶ تا مرداد ۸۷) از زندان اوين آزاد گرديد. وی همچنين در بهمن سال ۱۳۸۷ مجددا بازداشت و در خرداد سال ۱۳۸۷ چند روز پيش از انتخابات با قرار وثيقه آزاد شده بود و همچنان تحقيقات آن پرونده نيز با اتهامات اجتماع و تبانی، تبليغ عليه نظام و توهين به رهبری و رييس جمهوری و تمرد از مامورين در مرحله دادسرا متوقف مانده است.

 

 

 

 

 

پاسخ عضو جبهه مشارکت به دروغ پردازی سایت‌‌های الف و تابناک

 

تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹, ساعت ۲۰:۱۱

 

 جرس: در واکنش به دروغ سازی برخی سایتهای اصولگرا طی روزهای اخیر، که رسانه های سبز را متهم به دریافت کمک مالی از دولت ایالات متحده کرده بودند، حنیف مزروعی عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت، با انتشار جوابیه‌ای خطاب به این سایت های خاص، اخبار منتشره در آنها را تکذیب نموده و پیوند دو جریان اقتدارگرایی در داخل و خارج از کشور را به آنان تبریک گفته است.

 

 

گفتنی است سه تارنمایِ «الف»، «تابناک» و «مشرق»، طی روزهای اخیر، با استناد به اظهارات یکی از مجریان تلویزیونهای لس آنجلس، مبادرت به انتشار اخبار دروغی مبنی بر دریافت کمک مالی توسط تلویزیونِ رسا (رسانه سبز ایران) از آمریکا نموده بودند.

 

 

به گزارش سامانه خبری- تحلیلی نوروز، ارگان جبهه مشارکت، متن جوابیه حنیف مزروعی، عضو جبهه مشارکت برای مدیران سایت الف ارسال شد که با عدم انتشار آن، نوروز اقدام به انتشار متن کامل این جوابیه می‌نماید.

 

متن کامل جوابیه حنیف مزروعی به شرح زیر است:

 

پاسخ به دروغ پردازی وب سایت خبری الف و تابناک


پناه می بریم بخدا از شر شیطان رجیم

" ای مومنان ، هرگاه فاسقی برای شما خبری آورد تحقیق کنید ، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان شوید" ( آیه ۶ سوره حجرات ) و" ای اهل ایمان ، از بسیاری پندار ها و ظن ها در حق یکدیگر اجتناب کنید که برخی ظن و پندارها معصیت است و نیز هرگز(از حال درونی هم) تجسس نکنید و غیبت یکدیگر را روا مدارید، هیچیک از شما آیا دوست می دارد گوشت برادر مرده خود را خورد؟ البته کراهت و نفرت از آن دارید ، و از خدا پروا کنید ، که خدا بسیار توبه پذیرو مهربان است ."

 

امروز سایت‌های اقتدارگرای الف (که منتسب به آقای احمد توکلی راهیافته تهران مجلس است ) و سایت تابناک، خبری را با این تیتر" کمک مالی آمریکا به تلویزیون اینترنتی رسا " انتشار داده و درآن آورده است :" شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی "کانال یک" وابسته به طیف سلطنت طلبان، اخیراً با افشای این کمک مالی، گفت: حنیف مزروعی از اعضای حزب مشارکت با علی رضا نوری زاده وارد همکاری شده تا تلویزیون سبزها را راه اندازی نماید و در این زمینه از آمریکائی ها پول گرفت که صدای موسوی و کروبی را در آمریکا و اروپا پخش کند.حنیف مزروعی که از گردانندگان سایت رسمی حزب مشارکت بوده، دو ماه پس از انتخابات سال ٨٨ از کشور خارج شد و در بلژیک مستقر شد."

 

درباره این خبر و درجهت تنویر افکارعمومی نکات ذیل را یاد آور می شوم :

۱- در آموزه های دینی ما براینکه منبع خبر فاسق نباشد ، و اگر فاسق بود ناقل خبر باید برپایه تحقیق و مستندات خود به نقل خبر اقدام کند تا مبادا به قومی و افرادی رنجی رسد و موجب پشیمانی شود ، و اینکه از پراکنش ظن و گمان نسبت به دیگران و تجسس و غیبت و تهمت پرهیز شود ، بسیار تاکید شده است بنابراین نقل خبر رافع مسولیت نقل کننده نیست و این در مورد " سایت الف " هم مصداق دارد.

 

۲- هرچند پس از کودتای انتخاباتی سال گذشته و تحمیل دولت احمدی نژاد به نوعی " دروغگویی " در کشور در حال نهادینه شدن است و روزی نیست که شاهد دروغگویی از سوی دولتمردان حاکم و رسانه های رسمی و نیمه رسمی نباشیم اما دراین میان " سایت الف و تابناک " تلاش داشته‌اند که چهره ای منتقد " دولت دروغ " و مدافع اصولگرایی و اخلاق اسلامی از خود به نمایش گذارد اما عملکرد این سایت در برابر سبزهای منتقد " دولت دروغ " ، در دروغ و تهمت زنی به افراد جنبش سبز تفاوت چندانی با افراد " دولت دروغ"  ندارد و از اینرو نشر یک چنین خبری از این سایت غریب نمی نماید و ظاهرا برخلاف همه آموزه های دینی منبع فاسق و فاسدی چون " مشرق "و آنهم به نقل از منبع فاسق دیگری برای گردانندگان این سایت حجیت داشته است که اینگونه بی مهابا به نقل این خبر پرداخته اند.

 

۳- وقتی در ماههای اخیر رسانه های حکومتی همه به نقل خبری از جنتی عضو و دبیر مادائم العمر شورای نگهبان مبنی بر پرداخت یک میلیارد دلار از سوی آمریکا به رهبران جنبش سبز پرداختند و به نقل ازمصلحی وزیر" دولت دروغ " این رقم را به بیش از هفده میلیارد دلار افزایش دادند آنوقت تکلیف امثال شهرام همایون در دروغ گویی و تهمت زنی روشن است! وقتی دو روحانی در این سطح براحتی این چنین دروغ بگویند و تهمت بزنند و رسانه های رسمی نقل کنند دیگر چه انتظاری می توان از دیگران داشت که دروغ نسازند؟ و تهمت نزنند؟

 

۴- در خبر منتشره فقط یک گزاره درست وجود دارد و آن اینکه من عضو جبهه مشارکت بوده و هستم و دو ماه پس از انتخابات سال ٨٨ ( بدلایلی که توضیحش اینجا ضروری نیست) از کشور خارج شده و در بلژیک مستقر شده ام ، و مابقی اش همه دروغ است و بدینوسیله تکذیب می شود .

اما نکته قابل تامل  درساختن این خبر دروغ  این است که چطور دو طیف مدافع حکومت دیکتاتوری(اصولگرایان حاکم + سلطنت طلبان) با هم منافع مشترک و صدای واحدی یافته اند که خبری کذب را اینچنین شادمانه برای خراب کردن رسانه ای سبز و اصلاح طلب پخش می کنند و باید پیوند این دو جریان اقتدارگرایی داخلی و خارجی را تبریک گفت.

می دانم که در دوران نهادینه شدن " دولت دروغ " آنهم با سوء استفاده از دین و دربازار مسگرهای تبلیغاتی که حاکمیت براه انداخته است آنچه البته بجایی نرسد فریاد است اما من به عنوان یک عضو کوچک جنبش سبز مردم مظلوم ایران همه تلاشم را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و شکستن سد سانسور بکار گرفته و می گیرم و درانجام این وظیفه ذره ای تردید به رغم این دورغ پردازی ها بخود نمی دهم و دعا می کنم که ایران عزیز بتواند خود را از شر این "دولت دروغ" و  "دروغ پردازان داخلی و خارجی" رهایی بخشد و راه راستی و توسعه ورفاه و فردایی بهتر را درپیش گیرد تا امثال بنده هم بتواند به مام میهن بازگردد و درکنار هموطنان به زندگی و کار بپردازند .

 

متن خبر سایت‌های مشرق، الف و تابناک:

کمک مالی آمریکا به تلویزیون اینترنتی رسا

۰۷دی ۱۳۸۹

مدیر یکی از شبکه های ضدانقلاب فاش کرد که 'شبکه رسا' بر خلاف منشور خود، از آمریکا کمک مالی دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، مدیرضدانقلاب شبکه تلویزیونی کانال یک فاش کرد که آمریکا به یکی از اعضای حزب مشارکت برای راه اندازی تلویزیون اینترنتی رسا کمک مالی کرده است.

شهرام همایون مدیر شبکه تلویزیونی "کانال یک" وابسته به طیف سلطنت طلبان، اخیراً با افشای این کمک مالی، گفت: حنیف مزروعی از اعضای حزب مشارکت با علی رضا نوری زاده وارد همکاری شده تا تلویزیون سبزها را راه اندازی نماید و در این زمینه از آمریکائی ها پول گرفت که صدای موسوی و کروبی را در آمریکا و اروپا پخش کند.

حنیف مزروعی که از گردانندگان سایت رسمی حزب مشارکت بوده، دو ماه پس از انتخابات سال ٨٨ از کشور خارج شد و در بلژیک مستقر شد.

شهرام همایون همچنین درباره این کمک های مالی به شبکه خود نیز سخن گفت و افزود: دولت آمریکا تصویب کرده مبلغ ٨٠میلیون دلار کمک مالی خود را به شبکه های ماهواره ای که فعالیت سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی دارند،اختصاص دهد و تاکنون مبلغی از این کمک توسط عوامل شبکه " کانال یک " دریافت شده است.

تلویزیون اینترنتی رسا که از نیمه مرداد سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده، در منشور خود درباره منابع مالی این تلویزیون مدعی شده بود: منابع مالی رسا تنها از طریق کمک‌های مردمی و تبلیغات خواهد بود و از هیچ دولت و یا سازمان دولتی خارجی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مطلقا کمکی دریافت نخواهد کرد!

گفته می شود مرتضی الویری که در داخل کشور حضور دارد، پیگیری های خاصی برای ارتباطات شبکه رسا برقرار کرده و به نوعی رابط این شبکه با برخی اصلاح طلبان بویژه کروبی بوده است؛ البته تا کنون الویری هیچ واکنش یا اظهارنظر رسمی در این زمینه نداشته است.

 

 

--
عضویت در گروه
برای مشترک شدن در این گروه از آدرس ایمیل خود به این آدرس ایمیل بفرستید
Jonbeshsabziran+subscribe@googlegroups.com
پس از آن برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید بر روی لینکی که در آن ایمیل هست کلیک کنید
لغو عضویت در گروه
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از آدرس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
Jonbeshsabziran+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved