428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۸۹

[Silver Lake] تفسیر مضحک آقای جاسوس از حادثه زاهدان!

 



http://up.iranblog.ir/4/1260049984.jpg

علیرضا نوری زاده ضد انقلاب فراری خارج از کشور در اظهار نظری مضحک جمهوری اسلامی را به تلاش برای درگیریهای مذهبی و قومی متهم کرد.

به گزارش جوان، این عنصر دست آموز سیا و mi6 انگلیس که با شبکه ضد شیعی العربیه (تحت مدیریت وهابیون و شاهزاده های عربستان) گفت و گو کرده است، با اشاره به حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان مدعی شده حکومت ایران به جای استفاده از برگ برنده ای به نام عبدالمالک ریگی رهبر گروه موسوم جند الله، او را اعدام کرد.

مفسر ضدایرانی شبکه‌های ماهواره‌ای تلویزیونی فارسی‌ زبان در ادامه ، در اظهاراتی خلاف واقع مدعی شد: " از زمان اعدام عبدالمالک ریگی شنیدیم که صدها نفر از جوانان بلوچ به جندالله پیوستند، یعنی اعدام او نتیجه ای عکس انتظارهای نظام داشت."

نوری زاده همچنین مدعی شد: آنچه که من از آن هراس دارم و از سال ها پیش درباره آن نگران بوده ام وقوع جنگ شیعه و سنی در ایران است. نوری زاده که گویی در این برنامه ماموریت یافته بود ، علاوه بر اثبات عدم وابستگی ریگی به سازمانهای جاسوسی سیا و موساد ، انگشت اتهام افکارعمومی ایران از آمریکا در حمایت از تروریستهای جنایت زاهدان، به سمت درگیری های مذهبی و اختلافات داخلی تغییر دهد، گفت: من در یکی از برنامه های تلفنی با آقای عبدالمالک ریگی مصاحبه ای انجام دادم. او انتقادهای شدیدی از امریکا، انگلیس و کشورهای عربی به دلیل کمک نکردن به او داشت.

این عنصر فراری درادامه تلاش کرد نظام جمهوری اسلامی ایران را به راه انداختن اختلافات مذهبی متهم سازد. وی سپس برای اثبات ادعای مضحک خود، درگیریهای قومی و مذهبی در عراق تحت اشغال آمریکا را که به کشته و زخمی شدن بسیاری از شهروندان این کشور اعم از شیعه وسنی منجر شده ، به ایران نسبت داد و سپس نتیجه گرفت: زمانی که گروهی مرتبط با ایران در عراق به قتل اهل تسنن می پرداختند و سنی ها نیز اقدام به قتل شیعیان می کردند، ما نگران انتشار این پدیده در ایران بودیم و امروز شاهد هستیم .

اظهارات این عنصر فراری در حالی صورت می گیرد که طی روزهای گذشته بسیاری از اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان اعم از سنی ، شیعه و بلوچ ضمن اعلام انزجار از حوادث تروریستی اخیر، آمریکا ، انگلیس و سرویسهای جاسوسی غرب را به دست داشتن در این گونه جنایات متهم کرده اند.


__._,_.___
Recent Activity:
****************************************
My Weblog :
http://DataBus.persianblog.ir
****************************************
My Group :
http://groups.yahoo.com/group/Silver_Lake_110/
************************************************
E-Mail For Group :
Silver_Lake_110@Yahoogroups.com
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved