428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

یکشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۹

[Silver Lake] 10$ or 5$معرفی سایتهای معتبر کسب در آمد

 






 


 

 

 

 

 

 

 

 
 
   

 

 

هر کلیک = 10 دلار


هر کلیک=5دلار 

 

دوستان عزیز قبل از خواندن متن یه توضیح کلی بدم . اول اینکه این فعالیت یک فعالیت هرمی نیست و دوم اینکه اصلا لازم نیست هیچ پولی بپردازید. من اول فکر کردم قضیه شوخیه اما چند روز پیش یکی از دوستانم اولین ۱۰۰۰۰ دلار (معادل تقریبا ۱۰ میلیون تومان) رو دریافت کرد ! یادتان باشد حتی بدون گرفتن زیرمجموعه هم میتوانید درآمد داشته باشید ... . لازم به ذکره همین دوستم قبلا چندین بار به من گفته بود عضو شوم ولی من باور نکرده بودم و حالا افسوس می خورم.

 توجه داشته باشید که شما با صرف 5 دقیقه در روز و چند کلیک حداقل میتوانید بدون هیج فعالیتی، روزی ۵۰ دلار برای خود پس انداز کنید.(البته شما می توانید با فعالیتی بیشتر تا هفته ای 1000 دلار یا 10000دلار نیز پیش بروید) این فرصت طلایی را از دست ندهید.

 

دوستان من در اینجا یک سایت معتبر رو به شما معرفی میکنم که میتوانید در این سایت عضو شوید . به ازای هر کلیک که شما انجام میدید 10دلار پرداخت میکنند که در مراحل بعد در مورد نحوی عضویت به شما توضیح میدم. دقت کنید هر کلیک 10 دلار است یعنی معادل تقریبا 10000 تومان. سایت های مشابه خیلی هنر کنند به ازاء هر کلیک 1 دلار می دهند، یعنی 1000 تومان.

روشی رو که در حال حاضر میخواهیم به شما معرفی کنیم ، یکی از ساده ترین و پر سود ترین راهها برای کسب درآمد بالا از اینترنت است .

در این روش شما تنها با عضویت رایگان در سایتی که در زیر به شما معرفی میشود و کلیک بروی لینک تبلیغاتی که به شما داده میشود میتوانید در ازای مشاهده ی هر تبلیغ ۱۰ دلار دریافت کنید .

این سایت میانگین در روز به شما  ۵ تا ۱۰ لینک تبلیغاتی میدهد که شما با مشاهده روزانه اونها میتونید روزی ۵۰ تا  ۱۰۰ دلار درآمد کسب کنید .

به همین راحتی ، پس از اینکه درآمد شما در سایت به سقف 10000 دلار رسید  با درخواست پرداخت پورسانت برای سایت ، میتونید این مبلغ رو بروی یکی از حساب های paypal و یا AlertPay ( که هر دو از حسابهای مالی اینترنتی معتبر میباشند ) دریافت کنید .

 

جهت عضویت در سایت مذکور به آدرس زیر بروید:

وبسایت اول اینجا کلیک کنید عضو شوید.

وبسایت دوم اینجا کلیک کنید عضو شوید.

وبسایت سوم اینجا کلیک کنید عضو شوید.

 

پس از ثبت نام آدرس سایت ها برای شما ایمیل می شود.
 

مرحله اول:

پس از وارد شدن به سایت در منوی بالایی سایت بروی گزینه  create account یا register

کلیک کنید .

 

 1

 

مرحله دوم : ( ثبت نام )
پس از وارد شدن به صفحه وارد کردن مشخصات ، به ترتیب اطلاعات زیر را از شما میخواهند که پر کنید .

 

 2

 

Username ( نام کاربری ) : در این قسمت میبایست یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید ، که میتواند شامل حروف و عدد نیز باشد .

- Password ( رمز عبور ) : در اینجا یک رمز عبور برای نام کاربری خود انتخاب می کنید .

- Verify Password ( بازبینی رمز عبور ) : رمز عبوری را که انتخاب کردید مجددا در این قسمت میبایست وارد کنید .

- Referrer ( معرف ) : این قسمت بصورت اتوماتیک پر شده و معین کنند معرف شما میباشد . ( شما برای ثبت نام نیاز به معرف دارید ، که در این قسمت معرف شما جهت ثبت نام اعلام شده است )

Your Name (‌ نام شخصی ) : نام و نام خانوادگی خود را در این قسمت بصورت لاتین وارد کنید .

- Your E-mail Address ( پست الکتریکی شما ) : در این قسمت یک ایمیل معتبر وارد کنید ، زیرا پس از این مرحله ایمیل تائید به آن ارسال میشود .

- Country ( کشور ) : کشور خود را مشخص کنید . در میان کشورها ایران نیز موجود میباشد .

- I accept the Terms of Service ( قبول قرارداد و شرایط )‌ : در این قسمت گزینه Yes , I Accept را انتخاب کنید .

در آخر بروی کلید Create Account کلیک کنید . در صورتی که تمامی اطلاعات رو کامل و صحیح پر کرده باشید به صفحه ی دیگری شما را ارجاع میدهد که در آن به شما اعلام میشود که ، ثبت نام با موفقیت انجام شد. پس از آن میتوانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت و صفحه کاربری خود شوید .

روش کار با این سیستم :


Click Links ( کلیک بروی لینک ها ) : در این روش که بسیار راحت و بی دردسر است تنها با کلیک کردن بروی لینکها و برای هر لینک 60ثانیه صبر کردن میتوانید 10 دلار کسب کنید .

ابتدا به قسمت Earning Area بروید . سپس بروی گزینه Click Links کلیک کنید .

 

 

pic2

  پس از وارد شدن به قسمت Click Links در صورتی که لینکی برای کلیک کردن موجود باشد

 

با کلیک بروی آنها صفحه ای جدید باز میشود که در بالای آن یک ثانیه شما معکوس وجود دارد .

 

پس از گذشت ۶۰ثانیه انتظار در همان قسمت عددی برای شما به همراه 4چهار عدد دیگر به نمایش در می آید . شما میبایست در میان این چهار عدد بروی آن عددی کلیک کنید که سیستم به شما نشان داده است . ( این کار برای جلوگیری از سوء استفاده در سیستم میباشد ) . پس از آن ، همان صفحه مجدد بارگذاری میشود و شما میتوانید آن را ببندید .


 

نکته: در هر بار کلیک کردن تنها مجاز به انتخاب یک لینک هستید.
 

 

Your Downline ( گرفتن زیر مجموعه ) :

 شما می توانید با معرفی این سیستم به دوستان خود نیز ، به درآمد خود بی افزایید . به این ترتیب که با وارد شدن به قسمت Your Downline و گرفتن لینک معرفی به دوستان و ارسال لینک و معرفی سیستم به دوستان خود ، در صورتی که آنها ثبت نام خود را تکمیل کنند و به کسب درآمد بپردازند از 50٪ درآمد آنها بصورت مستقیم از طرف سایت بهره مند شوید . یعنی در صورتی که دوست شما که از طریق شما در این سیستم ثبت نام کرده باشد 1000 دلار درآمد کسب کند 500 دلار هم علاوه بر 1000 دلار دوستتان به حساب شما وارد میشود .

 

اين ایمیل را براي دوستان خود Forward كنيد.

 
 

 

 
     

 

 

 
 

 















__._,_.___
Recent Activity:
****************************************
My Weblog :
http://DataBus.persianblog.ir
****************************************
My Group :
http://groups.yahoo.com/group/Silver_Lake_110/
************************************************
E-Mail For Group :
Silver_Lake_110@Yahoogroups.com
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved