428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

دوشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] خودنویس-میرحسین موسوی را دوست و باور دارم. مقدس نیست و هاله نور ندارد! و از نقدش هم نمیتزسم


 با درود فراوان
نامه زیبایی بود..بدور از هرگونه احساس من هم میرحسین را دوست دارم به دلیل اینکه میزان حال فعلی افراد است.به دلیل اینکه  میبینم که میرحسین چه میکشد و دم بر نمی آورد.
کروبی را هم دوست دارم همانگونه که می بینم چه زخمهایی برتن اوست و هیچ نمی گوید.
بدور از هرگونه دوست داشتن افراطی کروبی موسوی و خاتمی را دوست دارم و نقدشان میکنم..اگر به خطا رفتند اعلام میکنم و اگر درست تشویقشان
هرگز بت نمی سازم .. موسوی ، کروبی و خاتمی بت نیستند انسان هستند همانند ما .
 
درود بر موسوی ، کروبی و خاتمی
جنبش سبز بیدار است

--
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما این ایمیل را به جهت عضویت در گروه ۲۳ خرداد دریافت کرده‌اید
 
برای آگاهی از قوانین گروه ۲۳ خرداد اینجا را ببینید
http://groups.google.com/group/23khordad
 
برای لغو عضویت خود در گروه ۲۳ خرداد به آدرس زیر ایمیل بزنید
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved