428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

شنبه، تیر ۱۹، ۱۳۸۹

..:: Ma Bishomarim ::.. انگیزه و توجیه شرعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 88 چگونه صادر شد؛ 18 تیر

 
 

Sent to you by . via Google Reader:

 
 

via نهضت سبز آزادي by antitaleban on 7/9/10

تقلب در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری با توجیه شرعی انجام شد . طبق گزارش های مستند کمیته صیانت از آرای میر حسین موسوی بعد از ریزش شدید آرا ی محمود احمدی نژاد و نا امیدی یارانش و نیز کاهش درصد آرای وی که در نظر سنجی ها ي معتبر دولتی نیز مشهود بود، آنها چاره ای را جز تقلب ندیدند .تقلبی که آنها برایش دنبال مجوز شرعی می گشتند .

این نگرانی ها طرفداران محمود احمدی نژاد را از همان زمان یعنی اوایل اردیبهشت ماه سال گذشته به قم کشاند جایی که مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی قم انتظارشان را می کشید کسی که می توانست مجوز شرعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را صادر کند.

به کاندیدای ما رای بدهید و لاغیر

مصباح یزدی که زمانی مباحث فلسفه سیاسی را درنماز جمعه تهران نیز مطرح می کرد ، در جلسه محرمانه اي با تفسیر به ر أي سوره بقره آیه 249 " خواهان " تغییر آرا " به نفع کاندیداي گروه اقلیت یعنی محمود احمدی نژاد می شود و می گوید : " اگر کسی رییس جمهور شود و ارزشها ي اسلامی که اکنون در لبنان ، فلسطین و ونزوئلا و د یگر نقاط جهان منتشر شده آسیب ببیند، رأي دادن به او جا یز نیست و حرام است ؛ او در این جلسه تاکید کر د:«هم خودمان نباید به چنین کاندیدایی ر اي بدهیم و هم با ید مردم را هوشیارکنیم که را ي ندهند ، ولا غیر . »

او در این جلسه ادامه داد :«بر شما مسئولین انتخابات ، هر امري واجب است.» او حتی از سایر کاندیداهای ریاست جمهوری هم این گونه گلایه کرد : «کسا نی که اصلا صلا حیت اخلاقی و قانونی ندارند ،را دور بریزید . بالاترین وظیفه آن است که آنچه را درحال از دست دادن هستید برگردانید .»

مطالب بالا که به نقل از یکی از مدعوان جلسه به بیرون درز کرد به گفته خیلی ها حکم شرعی " تغییر آراء" در انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شد . گروهی کوچک پیروز می شوند.

این گفته ها از همان روزهای نخست انتشار دلهره زیادی را بین طرفداران سایر کاندیداها ایجاد کرد. اینکه سرانجام چه خواهد شد و آیا چنین سخنانی می تواند تقلبی سازماندهی شده را پیش گویی کند حدسی که خیلی زود با دیدن شواهدی دیگر نیز قوت گرفت .

در تار یخ 20 خرداد سال 88 یعنی درست دو روز مانده به آغاز رأي گیري رئیس دفتر سیاسی سپاه پاسداران در مصاحبه با هفته نامه ارگان رسمی سپاه پاسداران، "صبح صادق "هواداران میرحسین موسو ي را به راه انداختن انقلاب مخملی محکوم کرد و گفت که این کار را در نطفه خفه خواهد کرد که این ماجرا و چنین سخنانی دو روز مانده به برگزاری انتخابات بسیار عجیب به نظر می رسید .

محال بودن برگشت اصلاح طلبان به قدرت نیز که آن روزها زیاد از آن سخن رانده می شد. نگرانیها را درباره تقلب در انتخابات افزایش می داد .مگر نه اینکه قرار است انتخاباتی سالم بر گزار شود پس چرا بازگشت عده ای محال است ؟

همچنین از مصباح یزدي نقل می شد که در باره انتخابات گفته است در قران آمده چه بسیار پیش آمده که گروهی اندك بر گروهی بزرگ غلبه کرده اند.گفته ای عجیب که این سوال را به ذهن می آوردچگونه در یک انتخابات جز با تقلب می توان گروهی اندك را بر گروهی پر تعداد پیروز کرد !؟

40 روز قطعی سیستم پیام کوتاه

این اتفاقات عجیب تا روز انتخابات دنبال شد و بسیار ی را تقریبا مطمئن کرد که نقشه ای در راه است .قطع سامانهٔ پیام کوتاه ایران که از نیمه شب 21 خرداد 1388 ، روز قبل از دهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوري قطع شده بود .پیامی آشکار در این باره می داد .

این قطع سیستم پیام کوتاه که در روزهای انتخابات یک وسیله پر کاربرد بود در نهایت در بامداد اول مرداد 1388 پس از 40 روز قطعی و اختلال، مجدداً به کار افتاد . قطع سیستم پیامک به عنوان وسیلهٔ اصلی ارتباطی نمایندگان کندیداها با کمیته صیانت از آرا و همچنین قطع تلفن ها ي ثابت این کمیته در اواخر زمان رأ يگیري همچنین موجب اختلال جدي در کار نظارت بر انتخابات شد. . قطع خدمات ارسال پیام کوتاه تنها با هدف قطع امکان ارتباط و اطلاع رسانی در خصوص انتخابات و بویژه ایجاد ارتباط جهت گزارش گیري از نما یندگان نامزدها ي حاضر در شعب اخذ ر أي صورت گرفت که صدمه ای جدی بر نظارت بر روند انتخابات داشت .و اصولا امکانی بر اي نظارت نامزدها برفر ایند رای گیری را باقی نگذاشت .

طبق گزارشها یک هفته پیش از انتخابات اطلاعا تی مبنی بر دخالت وزارتارتباطات به کمیته صیانت از آرای میر حسین موسوی رسیده بود اینکه سیستم رایانه اي و ارسال پیامک در روزها ي 21 و 22 خرداد قطع خواهد شد و به دنبال آن جابه جایی در آرا رخ خواهد داد . اما پس از مصاحبه علی اکبرمحتشمی پور رییس کمیته صیانت از آرای میر حسین موسوی در این باره همان روزها مسولان اعلام کردند که چنین چیزي امکان پذیر نیست و این اخبار صحت ندارد .

اما عملا این پیش بینی هم مانند دیگر پیش بینی ها درباره تقلب در انتخابات کاملا درست بودکه لابد آن هم با توجیه شرعی انجام شده بودتوجیهی که دستکاری در آرا و خیانت در بزرگترین امانت مردم را محترم می شمرد!

منبع: رای ما کجاست



 
 

Things you can do from here:

 
 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "Ma Bishomarim" مي باشد.
جهت ارسال مطلب به این گروه، به آدرس life-companion@googlegroups.comایمیل ارسال کنید
برای لغو عضويت از این گروه، یک ایمیل به آدرس life-companion+unsubscribe@googlegroups.com
ارسال نمائيد.
برای بازديد از سایر امكانات گروه، به این آدرس مراجعه کنید http://groups.google.com/group/life-companion?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved