428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۹

بی سوادان قرن 21 کسانی نیستنند که نمیتوانند بخوانند و بنویسند

بی سوادان قرن 21 کسانی نیستنند که نمیتوانند بخوانند و بنویسند بلکه کسانی هستنند که نمیتوانند آموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیآموزند.

 

با درود

این فرتور امامزاده کامپیوتری را از دوستی دریافت کردم. در ایران کنون شاید معمولی باشد و نوعی سر کیسه کردن مردم و مانند همیشه جیب آخوند دجال را پُر کردن البته زمانی که چاه چمکران باشد این امامزاده ها هم در همچشمی با چاه  بر روی زمین سبز میشوند حال هم هوایی اش را داریم هم زیر زمینی اش را. دست روشنفکرانی که آن زمان به آمدن این ملا ها کمک کردند و اکنون هم به نوعی در نگهداری آنها کوشا هستنند درد نکند که بلاخره از خرد روشنفکری آنها ها چیز بهتراز این نوع کار ها نمیتوان انتظار داشت حال کی شود که روشنفکر زاده  دیجیتالی را هم در آینده ببینیم دست محکم! به افتخار نوری زاده، سازگارا، گنجی، مهاجرانی،  مخملباف و و و و و و بقیه بخصوص سبزی قورمه هایی که این روشنفکران را دنباله رو هستنند و مانند این امامزاده نه درایران بلکه در خارج سبز شدند.

 

این آدینه 9 ژوئیه از ساعت 6 تا 9 شب تظاهرات در لندن جلوی سفارت اشغالی را فراموش نکنید.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://www.awti.org/tazahorat/18_tir_2010/index.htm

 

با مهر

مرداویج

 

امامزاده دیجیتالی

 

بی سوادان قرن 21 كسانی نیستند كه نمی توانند بخوانند و بنویسند بلكه كسانی هستند كه نمی توانند آموخته های كهنه را دور بریزند ودوباره بیآموزند.

 "الوين تافلر"

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved