428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] پاسخ به توماج و دیگر دوستان

نظر شما:

درضمن این شیادان چه مبارزه ای کرده اند ؟ مگر این پدرسوخته ها وقتی مردم
در خیابان پرپر<< میشدند ، وقتی زیر تیغ شکنجه و تجاوز بودند ، وقتی در
سلولهای انفرادی و زیر شکنجه های <<وحشیانه پدرشان درمیامد کنار بخاری
نبوده اند ؟؟؟؟

جواب من:

ایا درست است که من بر مبنای نظر شخصی خودم ادعا کنم چپ ایرانی با مواضع
و فراخوان های اشتباهی که قبل از انقلاب داده است، جنایتکار یا خائن است؟
و همه را با یک چوب بزنم؟
همانطور که قبلا گفتم، اگر معتقدیم این افراد جنایتی مرتکب شده اند باید
در دادگاه صالحی به آن
رسیدگی شود، نه بوسیله ی من یا شما.

نظر شما:

چه ربطی بین بخاری و مبارزه هست ؟ بهتر بگویم ، گوزیدن چه ربطی به قولنج دارد ؟

جواب من:

ربطش این است که در خارج نشستن و رهنمود دادن خیلی راحت است. من خودم
شخصا در 25 خرداد شرکت داشتم و دیدم که لباس شخصی ها به کروبی حمله کرده
و عمعمه ی ایشان را انداختن. الان هم که صحبت از ترور ایشان است.
من بخاطر روی کسی از او طرفداری نمیکنم، ولی معتقدم از فرصتها باید کمال
استفاده را کرد. این سه نفر کعبه ی آمال من نیستند، ولی با مواضعی که تا
بحال گرفته اند، متابق با حرکت کلی است که من فکر میکنم میتواند به نتیجه
ی مطلوبی برسد (نه براندازی، بلکه اصلاحات، و فقط اصلاحات). قعضی افراد
حسابشان جداست، مواضعشان مشخص است، برای همین هم به خیابان آمدند که
حقشان را از آنان بگیرند، نه از موسوی، خاتمی و یا کروبی.

مسلم است که جنگ قدرت است، کشف جدیدی نکرده اید، ولی آیا این جنبش سبز
قادر است از این جنگ به نفع خود بهره برداری کند؟ جوابش به این سادگی
نیست و فاکتورهای بسیاری دخیل هستند که باید بر رسی شوند. شما را رجوع می
دهم به مقاله ی "معما چو حل گشت آسان شود "که بوسیله ی خس و خاشاک نوشته
شده ، تحلیل نزدیکی از اوضاع قبل و بعد از این اتفاقات است.

س خ


On 4/29/10, invisible mail <i> wrote:
> *با درود
> تحریم سبز عزیز حالت خوبه ؟*
>
> *احمدی نژاد ایستاده سر پستش ، روی قدرت ، خامنه ای هم در راس قدرت قرار گرفته
> ، هردوتاشونم دارن میگن هرکی صداش در بیاد خفش میکنیم ، روک و راست*
>
> *میگن منابع مملکت را میکشیم بالا ، پدر همه تونم در میاریم ، حرف بزنید تو
> گلوتون سرب داغ میریزیم*
>
> *اما این سه تا شیاد دارن زیر آبی میان ، متاسفم که شما هنوز اینو درک نکردید*
>
> *درمورد قاتل بودن این شیادان بقدر کافی مدرک و دلیل آوردیم و دیگه حوصله و وقت
> اینرا ندارم که هی من بگم نره ، شما بگید بدوش*
>
> *آقا جان گاو نر را نمیشود دوشید*
>
> *دهها هزار جوان در دوران نخست وزیری این شیاد مکار قتل عام شدند ... یکساله ما
> داریم مدرک ارائه میدیم ، شما تازه اومدی اول کار دوباره میگی مدرک ؟ خوب خودت
> برو دنبالش بگرد پیدا میکنی ، مثل ما که رفتیم دنبالش و پیدا کردیم ، دو ماهه
> من دارم مدرک ارائه میکنم که کمونیسم نمیگه قدرت باید در دست یک حزب باشه ،
> تازه تو دوباره اومدی اول کار و میگی فکر میکنید مردم از موسوی روی برگردانند
> دنبال چریکها میافتند ، شما هنوز فرق چریکها و بقیه ی احزاب کشورت را نمیدانی !
> چطور آمدی برای آینده ی مردم نسخه میپیچی عزیز من ؟ یک کلمه ی " چریک " را یاد
> گرفتی و حفظ کردی و دائم داری تکرار میکنی*
>
> *این کافی نیست ؟*
>
> *توماج*
>
> 2010/4/29 Tahrim Sabz <>
>
>> من نمی فهمم، چرا دوستان انقلابی ما این مدت اخیر به این سه نفر گیر
>> دادن؟ مگر این مزخرفات احمدی نژاد و همراهان خیلی مترقی است که موسوی و
>> بقیه را باید کوبید تا همین نیمچه رهبری هم که این جنبش دارد از بین
>> برود؟ مگر آقای خامنه ای باعث و بانی این اوضاع نیست، مگر سپاه مثل
>> اختاپوس بروی اقتصاد و سیاست ایران چنگ نینداخته؟
>>
>> فکر می کنید اگر موسوی و خاتمی و کروبی کنار بروند چه می شود؟ جنبش سبز
>> دنبال دوستان چپ و چریکها می آیند؟
>>
>> شما گفتید که دنبال گرفتن قدرت نیستید، از نظر بنده هر جمعی که بصورت
>> سیستماتیک و با ایده ی مشخصی تبلیغ نظر کند، بدنبال کسب قدرت است.
>>
>> شعار دادن خیلی آسان است. ولی در عمل، رهنمود دادن با واقعیات جامعه ی ما
>> بسیار دشوار !!
>>
>>
>> من آخر نفهمیدم که با چه معیاری و مدرکی شما معتقد به خائن و قاتل بودن
>> این آقایان هستید؟ من قبلا هم پرسیدم، ایا شما آمادگی پذیرش نظر مخالف
>> خود هستید؟ اگر نیستید، پس بحثی وجود ندارد، اگر هستید باید با دلیل و
>> مدرک جرم افراد را اثبات کنید. و از آنجا که هیچکدام از شما نه قاضی
>> هستید نه وکیل و نه دادستان، فقط از نظر اخلاقی و نه حقوقی نمی توانید به
>> دیگران تهمت زده و خرابشان
>> کنید. این ترور شخصیت است، همان کاری که این حکومت می کند.
>>
>> خواهشمندم تمرکز خود را بروی اصل و نه فرع بگذارید، شما ناخواسته آب به
>> آسیاب احمدی نژاد میریزید
>> حال خو د دانی
>> On 4/28/10, behrooz ش <> wrote:
>> > با درود فراوان
>> > دوست عزیز من عرض کردم که ایمیل شما را کامل نخواندم ولی تاکید کردم تهمت
>> > زدن به افراد به نظر من کار پسندیده ای نیست . اینکه به این راحتی به کسی
>> > که در جریان مسایل بعد از انتخابات هزینه های فراوانی داده است اتهام
>> > قاتل بودن و جنایتکار بودن میزنیم آیا دور از انصاف نیست؟
>> > حرفهای بابک خرمدین همانند انقلابیونی است که در ابتدای انقلاب 57 بسیاری
>> > از افراد بیگناه را تنها به اتهام ارتباط با حکومت پهلوی به جوخه های
>> > اعدام اویختند.
>> > نگذاریم تجربه تلخ آن دوران تکرار شود.میزان حال افراد است. امروز که
>> > موسوی و کروبی و خاتمی در کنار مردمند نگذاریم شیرینی این روزها با حذف
>> > از روی غرض شخصی آمیخته شود و فردا تلخی آن را احساس کنیم.
>> > دوستان عزیزم در راه رسیدن به دمکراسی همه با هم هعم پیمان شویم و در این
>> > راه بگذاریم هرکسی با هر عقیده و نظر و دین و علاقه ای حضور داشته باشد و
>> > جنبش سبز را در این راه سخت یاری کند.
>> > درود بر همه دوستانی که هدفشان اعتلای نام ایران و ایرانی به دور از
>> > هرگونه حب و بغض دینی و قومی و نژادی است.
>> > شاد و سربلند و سبز باشید
>> > ما بیشماریم
>> >
>>
>> --
>> برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
>> http://groups.google.com/group/23khordad
>>
>> لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
>> و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
>> از مدبران گروه اطلاع دهید
>>
>> خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند
>>
>>
>> You received this message because you are subscribed to the Google
>> Groups "23khordad" group.
>> To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
>> To unsubscribe from this group, send email to
>> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com<23khordad%2Bunsubscribe@googlegroups.com>
>> For more options, visit this group at
>> http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en
>>
>
> --
> برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
> http://groups.google.com/group/23khordad
>
> لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
> و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
> از مدبران گروه اطلاع دهید
>
> خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند
>
>
> You received this message because you are subscribed to the Google
> Groups "23khordad" group.
> To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
> To unsubscribe from this group, send email to
> 23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
> For more options, visit this group at
> http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad

لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید

خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند


You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved