428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

جمعه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۸۹

Re: [23khordad] پاسخ به توماج و دیگر دوستان

هارولد!

نکته اول: اگه بخوایم آغازگر واقعی رو پیدا کنیم، باید شورای نگهبان رو انتخاب کنیم که با رد صلاحیتهاش، خیلیها رو مجبور کرد که به جای انتخاب واقعی شون به موسوی رای بدن

اما این مهم نیست
مهم تویی که میخوای اینطوری جنبش رو رها کنی
من فکر کنم درستش اینه که قبل از اینکه به خاطر دیگران بخوایم کاری رو بکنیم، به خاطر خودمون اون کار رو بکنیم
من کاری به دیگران و برخوردشون ندارم، اگه کاری میکنم به خاطر اینه که در این نظام، به شخصیت و روح انسانی مون هر روز توهین میشه
خواهشا در این تصمیم تجدیدنظر کن رفیق!

2010/4/30 Harold Maverick <harold.maverick@gmail.com>

عجیبه که بعد از این همه مدت هنوز اینطور درباره من قضاوت میکنید.
توماج گرامی، من نه قصد توهین به کسی را دارم و نه اصلن بلدم به دیگران توهین کنم. اجازه ندید سو تفاهم بشه.
من هرگز نگفتم که برای موسوی مبارزه میکنم. من گفتم که وجود جنبش منوط به یه اغازگر است. اگر انتخاباتی نبود و اگر موسوی تقلب را declare نمیکرد، ایا جنبش سبز به وجود می امد؟
من چیزی که از جنبش سبز فهمیدم این بود: ما چند هدف مرحله ای داریم. اولین قدم پس گرفتن رای مردم (هر چه که بود) است و این یعنی برنده انتخابات باید به حق خود برسد. فراموش نکنیم که این هدف به معنای پائین کشیدن احمدی نژاد و در همین راستا خامنه ای است، چون وجود این دو به هم وابسته شده است.
هدف دوم محاکمه آمرین و عاملین «این جنایات» است (و نه جنایات دهه های پیشین). چون تا ان زمان تمام وقت دنیا باقی مانده است.
هدف بعدی هم برگزاری رفراندوم و حاکمیت صندوق رای است که مطمئنن بهترین و تنها راه برقراری دموکراسی است.
اینها چیزهایی بود که فکر میکردم اهداف جنبش سبز است. شاید هم من درست نفهمیدم. که خب این هم دلیلی است برای جدا شدنم از جنبش، چون اون رو درست درک نکرده ام.
من همیشه گفته ام که خواهان محاکمه موسوی و بقیه هستم، نمیدونم چرا این حرف من رو کسی نشنیده است. من فقط گفتم که اجازه بدید به اهداف مهمتر و حیاتی تر جنبش بپردازیم، مطمئنن در یک جامعه دموکراتیک محاکمه کسی مانند میرحسین موسوی دور از ذهن نیست.
ولی حرف من چیز دیگریست. من بارها خودم رو برای این مردم به خطر انداختم و کارهای زیادی برای این جنبش کردم. ولی احساس میکنم که دیگه نباید ادامه بدم چون این مردم اصلن حاضر نیستند کسی رو ببخشند و عشق ورزیدن رو بلد نیستند. همیشه با خودم فکر میکنم اگه من اشتباهی رو مرتکب بشم مردم با من چه برخوردی خواهند داشت! همه انسانها شایستگی شانس دوباره رو دارن، ولی گویا مردم ایران به این معتقد نیستند. و کوچکترین لغزشی رو در گذشته هیچکس نمیبخشند. مردم ایران بیشتر از حکومتشون باید با خودشون مبارزه کنند.
به هر حال من دینم را به این مردم ادا کردم. امیدوارم بتونید روش بهتری رو برای برقراری دموکراسی اعمال کنید. مطمئنم که جامعه ایران به من نیازی نداره و حتمن جای من رو کس دیگری پر خواهد کرد. البته به شرطی که روشهای موثر را پیش بگیرید.
هارولد


2010/4/30 invisible mail <invisible.mail.2010@gmail.com>

با درود

هموطن نازنین متاسفانه اینها خود اعتراف میکنند که ما بخاطر موسوی داریم مبارزه میکنیم ، وقتی به ایشان میگویم پس در نتیجه این جنگ شما بخاطر مردم و آزادی ایران نیست ، در پاسخ میگویند بله ! مبارزه ی ما بخاطر انتخاب شدن موسوی است

بعد ادامه میدهند که ما خواهان بقای رژیم اسلامی هستیم و میخواهیم اصلاحات انجام دهیم ، کاری که هشت سال خاتمی با آن مردم را سر انگشتش چرخاند و بجایی نرسید

دوستان گرامی ، مشکل ما ، مردممان و کشورمان موسوی و خاتمی و احمدی نژاد نیستند

ما دیگر نمیخواهیم اشتباه انقلاب 57 تکرار شود ، اینبار باید بهترین را انتخاب کنیم و نه از بین بد و بدتر یکی را ! مشکل اصلی ما کلیت نظام جمهوری اسلامی است و قانون اساسی اش که جلادی بنام خمینی در آن دست داشته و تمام قوانینش ضد انسانی است

توماج

2010/4/30 مبارزه ادامه دارد <
بعدش هم اگه از اینجور بحثهای تاریخی که به مسئولیت افراد در جنایات مربوط میشه، خوشت نمیاد و اذیتت میکنه، بگذار بهت بگم که در کشورهای متمدن از این بدترش رو خواهی دید
بیش از شصت سال از جنگ جهانی دوم گذشته ولی هنوز گاه و بیگاه میبینم که پرونده یک فاشیست هشتاد نود ساله رو میشه و به دادگاه میکشنونش
خلاصه انتظار نداشته باش که در کشورهای متمدنتر اوضاع بهتر باشه


2010/4/30 مبارزه ادامه دارد <8march1388@googlemail.com>
صحبت اصلا بر سر مجازات یا بخشش یا هر چی نبود
اصلا بیا تبلیغ عفو عمومی رو بکن
اینجا بحث این نبود
بحث بر سر اتفاقات دهه شصت و مسئولیت افراد بود. همین!
نمیدونم چرا همه چیز رو میخوایم به هم ربط بدیم. تو بیا بگو موسوی در یکساله اخیر برای مردم مفید بودهب
اصلا بگو رفتارش قهرمانانه بوده
ولی خواهشا بحث گذشته و دهه شصت رو جدا نگه دار و همه چی رو با هم قاطی نکن
من نمیدونم تا یه کمی بحث جدی میشه چرا همه چی رو به هم میریزند دوستان و همه مسائل رو با هم قاطی میکنند؟

و اگر شرکتت در جنبش هم وابسته به موسوی به عنوان آغازگر (به قول خودت) بوده، برات متاسفم
یعنی این همه جنایت و ظلمی که در این سی ساله و بگیر در این یک ساله شده، برات دلیل نیست
بعد یه فرد -بگیریم فرشته- برات دلیل شرکت در جنبشه؟

عجیبه خیلی

2010/4/30 Harold Maverick <harold.maverick@gmail.com>


درود
باشه، پذیرفتیم! موسوی قاتل میلیونها ایرانی است و باید در دادگاه محاکمه بشه.
من هم چون سبز بودن رو منوط به وجود یک اغازگر میدونستم (که همون میرحسین باشه)، دیگه خودم رو سبز به حساب نمیارم و دیگه هم فعالیتی برای جنبش نمیکنم.
شما هم که ماشالا نه می بخشید و نه فراموش میکنید، بفرمائید کشورتون رو از نو بسازید و یه ادم شایسته رو به مقامات بالا برسونید. ولی خیلی کنجکاوم بدونم چطوری اینکار رو میکنید چون بعید میدونم بتونید رو کمک سبزها حساب کنید.
فکر میکنم به اندازه کافی برای این مردم خودمو به خطر انداخته ام. اون هم مردمی که یه ذره هم گذشت ندارن و حاضر نیستن به هیچکس شانس دوباره ای بدن. من تعجب میکنم از مردمی با این روحیه که خواستار شرایط بهتری برای کشورشون هستن!
به هر حال من دینم رو به نیمه ایرانی خودم ادا کردم و دیگه همه چیز رو میسپارم به خودتون. امیدوارم موفق باشید و کشور ایران رو به دست ادمهای شایسته بسپارید.
بدرود

2010/4/30 مبارزه ادامه دارد <8march1388@googlemail.com>

من از واقعا از برخی از دوستان تعجب میکنم
در دهه شصت جنایتهایی شد یا نشد؟
و مسئول این جنایتها هم نظام جمهوری اسلامی بود یا نه؟
اگر احیانا و خدای نکرده جواب دو سوال بالا بلی است
چطور ممکن است نفر سوم آن نظام نقشی در جنایتها نداشته باشد؟
از نظر حقوقی چنین حرفی خنده دار است واقعا
بعد دوستان لطفا بگویند دنبال چه مدرکی هستند؟ مدارک معتبر دولتی؟ فکر نمیکنید در شرایط فعلی نمیشود از وزارت خانه های جمهوری اسلامی در رابطه با جنایات دهه شصت، درخواست رسمی برای اخذ مدارک رسمی کرد؟
خودفریبی هم حدی دارد. حداقل بیایید بگویید که موسوی تغییر کرده و نباید به خاطر اتفاقات دهه شضت چشممان را بر تغییراتش ببندیم. میشود سر این حرف بحث کرد
اما سر جنایات دهه شصت، مشخص است که نفر سوم نظام مسئول است (کم و زیادش را باید تحقیقات مشخص کند)
میگن کسی که خود را به خواب زده، نمیشود بیدار کرد. بحث بر سر چنین مسئله روشنی هم چنین وضعیتی دارد


2010/4/30 Luxor Two <luxor_two@yahoo.com>

 آقایان/خانم ها لطبا ایمیل ادرس ها را پاک کنید
سلام
منم مرور کردم


This is the ultimate show of democracy, document after document and lots of witnesses to Moussavi's and Karroubi's crimes.
آمریکاییها باید از ما یاد بگیرند. تا دیگه این همه خرج ساختن بناهای گران قیمت برای دادگاه هایشان نکنند، اصلا اینترنت یعنی همین، محکوم کردن علنی با هیئت منصفه کامل

From: @gmail.com>
To: 23khordad <23khordad@googlegroups.com>; adabestan-kaveh-ahangar@googlegroups.com
Sent: Thu, April 29, 2010 10:43:38 AM
Subject: Re: ادبستان کاوه آهنگر Re: [23khordad] پاسخ به توماج و دیگر دوستان


درود
باید بگم که با خوندن این مقالات کاملن به جنایتکار بودن میرحسین موسوی یقین پیدا کردم و مطمئنم همین مدارک کافی هستند و میشه در دادگاه بر علیه یک متهم استفاده کرد!
یکی دو تا از این لینکها رو توی سرچ خودم هم پیدا کردم، ولی فکر میکردم «مدرک» که بشه توی دادگاه ازش استفاده کرد تعریف دیگه ای داره. که خوشبختانه از اشتباه درم اوردید.
حالا یه سوال: توماج، ایا اگه من یه مقاله که یکی از طرفداران موسوی نوشته برات بفرستم، میتونه مدرکی بر بیگناهی موسوی باشه؟ :)
به امید روزی که در یک دادگاه واقعی به اتهامات میرحسین رسیدگی بشه.
و در اخر هم let this be the end of it چون واقعن حوصله ادامه دادن به این بحث رو ندارم.
هارولد

2010/4/29 invisible mail <>
با درود

این هم بخاطر روی گا هارولد که حرفش زمین نیفته

هارولد گرامی اگر کمی با حوصله میگشتم مطالب بهتر و بیشتری پیدا میکردم اما همینها کافیست

دوست عزیز اگر بخواهی میتوانی مطالب پیدا کنی

توماجhttp://ettelaat.net/09-april/news.asp?id=36660&sort=Election

http://asre-nou.net/php/view.php?objnr=2884



2010/4/29 Harold Maverick <>

با درود
خب دوستان همینطور که میبینید، من فقط و فقط خواستم این دوستان که خواستار محکومیت میرحسین موسوی هستند، یک سند گرافیک که بتوان در دادگاه به ان استناد کرد ارائه کنند، ولی...
وارتان عزیز، چرا فکر میکنید من از سر لجبازی یا به کرسی نشاندن حرفم اینها را میگویم؟ ایا بخاطر ندارید که من هم گفتم مرحسین موسوی باید پاسخگوی سوالاتی که او را احاطه کرده باشد؟ ایا بخاطر ندارید که گفتم که خواستار محاکمه عادلانه سران جمهوری اسلامی (از ابتدا تاکنون) هستم؟ پرسش من از شما این است: ایا در روز محاکمه سران جمهوری اسلامی، با این حرفها میشود انها را محکوم کرد؟
من هم مثل شما از جانیان متنفرم، و اگر میر حسین موسوی در دادگاه به دست داشتن در هر جنایتی مجرم شناخته شود، مطمئنن همان حسی را درمورد او خواهم داشت که شما دارید. ولی پرسش من این است: چرا الان باید به این حرفها بپردازیم؟ بذارید این نیمچه اتحاد رو تا براندازی نظام حفظ کنیم، بعد ایشالا خدمت میرحسین هم میرسیم!
به توماج:
این هم نتیجه سرچ عبارتی که گفتی. تنها برچسبی که دقیقن حاوی اون کلمات هستند رو علامت گذاری کردم. اگه روش کلیک کنی میبینی که یه وبلاگ نویس حامی دولت اون رو نوشته. چون سبزها رو «آشوبگر» خطاب کرده. و اصلن منظورش از جنایت هم اعدامهای دهه شصت نیست، بلکه منظورش تاختن به احمدی نژاد در مناظره با کروبی است!
من هم دیگه حوصله این بحث رو ندارم. گویا این بحث را انجامی نیست!

2010/4/29 vartan irani <>
با درود

هارولد گرامی، شما دوست دارید میر حسین را بیگناه بدانید و اگر هزاران سند و مدرک هم بیاورند مرغتان یکپا دارد.
مرد عزیز، رئیس یک دولت مسئول مستقیم تمام جریاناتیست که در کشور روی میدهد، رئیس جمهور چون با رای مستقیم مردم انتخاب میشود نماینده مردم میباشد و مسئولیت نظارت بر کارهای دولت را دارد.
با این طرز فکر، شما منکر تمام کشتارهای سالهای ۶۰ و ۷۰ میشوید، این مردک در آن زمان رئیس دولتی بوده که در کشورش جنایات فجیهی صورت گرفته، بودجه تمام سازمانهای جنایی را ایشان تصویب نمود، وزرای جنایتکار در کابینه ایشان و زیر دست او بوده اند.
وزارت کشور و پلیس مستقیم زیر نظر او بوده اند، وزارت امور خارجه را ایشان هدایت میکردند.
هر گاه دادگاهی تشکیل شود پرونده ها هم رو خواهند شد، در آرشیو دولت حتمن پرونده ها وجود دارند و ایکاش آنها را از بین نبرند که بیشتر به ضرر میر حسین خواهد بود. امروز اگر دادگاهی برای رسیدگی به جنایات سالهای ۶۰ تشکیل شود ، سید علی خامنه ای و میر حسین موسوی متهمان ردیف اول خواهند بود. 
با این احوال میتوانیم احمدینژاد را هم تبرئه کنیم، چون اگر از او هم پرسش کنیم خواهد گفت که روحش هم از کشتارها و شکنجه ها و تجاوزها بی اطلاع میباشد و با مرگ خامنه ای تمام جنایتها را به گردن مُرده بیاندازیم.
این بیشرفها بخوبی میدانند که اگر زمانی هر حکومت دمکراتی بوجود بیاید آنها را تحویل دادگاههای جهانی خواهد داد و از همین رو اسرار دارند که جمهوری اسلامی پابرجا بماند. این پارازیتها حتا یکبار هم کشتارها را محکوم نکرده اند و انگار نه انگار که قتلی در این چند سال بوقوع پیوسته است، چون به آنها اعتقاد دارند . چون آن کشتارها بنام اسلام صورت گرفته است. ایدئولوژیشان جنایی است. امیدوارم که دیگر با این گفته مخالف نباشید.
به گمان محال فرض را بر این میگزاریم که سید حسین در جنایات دست نداشته یک مثال ساده کلاس دوم ابتداعی برایت میآورم:
فرض کنیم من و شما و کاوه نقشه یک سرقت را میکشیم ، شما مخالف دزدی هستید ولی با ما همراه میشوید. من و کاوه از دیوار بالا میرویم،شما بیرون، در ماشین انتظار میکشید. من و کاوه وسائل سرقت شده را به داخل ماشین میآوریم و بدون اینکه خطری هم ما را تهدید کرده باشد بخوبی و خوشی ماموریتمان را به پایان میرسانیم.
۱- شما میتوانستید همراه ما نیایید.
۲- شما میتوانستید ما را از دزدی منصرف کنید.
۳- شما میتوانستید پلیس را خبر کنید.
۴- شما میتوانستید ابراز ندامت کنید.
نکردید؟ شما نیز دزد هستید و در هر دادگاهی به عنوان دزدی محاکمه خواهید شد.
من دیگر این گفتگو را ادامه نمیدهم ، چون شما بر خلاف عقایدتان که همیشه میگویی خواهان دانستن حقیقت هستی سعی بر تبرئه کردن جانیان و ماستمالی نمودن جنایاتی که رخ داده اند مینمایی.

شاد و پیروز باشید
وارتان


2010/4/29 invisible mail <>
هارولد جان درود بر تو


من کوچیکتم ، اصلا دیگه حال و حوصله ی این بحث بی معنی را ندارم

هرکس میخواهد درمورد موسوی و جنایاتش بداند

خیلی ساده در گوگل سرچ کند ، بنویسد جنایات میرحسین موسوی

بخوانید و خود قضاوت کنید

من هرچه بنویسم فایده ای ندارد

توماج

2010/4/29 Harold Maverick <>

با درود
من نمیخواستم وارد این بحث بشم چون بارها به این مسائل پرداخته ایم. فقط اینجا میخوام یه موضوع دیگه رو هم عنوان کنم. در اعدامهای دهه شصت، امام راحل، حسینعلی نیری و مرتضی اشرافی به عنوان مسئولان مستقیم اعدامها (آمر و عامل) شناخته شده اند. شما میفرمائید میرحسین موسوی مسئول است چون بسیاری از جوانان در دوره نخست وزیری این اقا اعدام شدند. ولی:
در این دوره که ایشان نخست وزیر بودند، جناب اقای خامنه ای (رئیس جمهور)، محسن رضایی (فرمانده سپاه)، عبدالکریم موسوی (رئیس قوه قضاییه)، و مصطفی پور محمدی (وزیر اطلاعات) موضعی کاملن صریح درباره اعدامهای اون دوره داشتند و حرفهایشان در تایید این اعدامها موجود است (بصورت کتبی یا در سخنرانی ها). ولی حتی یکبار هم از طرف شما به عنوان قاتل این زندانیان معرفی نشدند.
یزید گروه خودمون گفت: «میرحسین موسوی قاتل ده ها هزار ایرانی است.» میرحسین موسوی حتی یکبار هم درباره این اعدامها نظر صریح بیان نکرده و هیچ مدرک ثبت شده کتبی یا شفاهی درباره دست داشتن ایشان در اعدامها ارائه نشده است. ایا خامنه ای یا خمینی که رئیس جمهور و رهبر رژیم بودند قاتل این زندانیان نیستند و فقط میرحسین قاتل ایشان است؟
توماج گفت: «یکساله داریم مدرک ارائه میدیم». من از این دوستمون میخوایم برای اخرین بار مدرکشون رو در همین پست ارائه کنند تا ما هم با ایشون همنظر میرحسین موسوی رو به عنوان مسئول قتلها به دیگران بشناسونیم! مطمئن باشید من دیگه یک کلمه هم در دفاع از ایشون نخواهم زد. منتظرم.
هارولد.

2010/4/29 invisible mail <>

با درود
تحریم سبز عزیز حالت خوبه ؟


احمدی نژاد ایستاده سر پستش ، روی قدرت ، خامنه ای هم در راس قدرت قرار گرفته ، هردوتاشونم دارن میگن هرکی صداش در بیاد خفش میکنیم ، روک و راست

میگن منابع مملکت را میکشیم بالا ، پدر همه تونم در میاریم ، حرف بزنید تو گلوتون سرب داغ میریزیم

اما این سه تا شیاد دارن زیر آبی میان ، متاسفم که شما هنوز اینو درک نکردید

درمورد قاتل بودن این شیادان بقدر کافی مدرک و دلیل آوردیم و دیگه حوصله و وقت اینرا ندارم که هی من بگم نره ، شما بگید بدوش

آقا جان گاو نر را نمیشود دوشید

دهها هزار جوان در دوران نخست وزیری این شیاد مکار قتل عام شدند ... یکساله ما داریم مدرک ارائه میدیم ، شما تازه اومدی اول کار دوباره میگی مدرک ؟ خوب خودت برو دنبالش بگرد پیدا میکنی ، مثل ما که رفتیم دنبالش و پیدا کردیم ، دو ماهه من دارم مدرک ارائه میکنم که کمونیسم نمیگه قدرت باید در دست یک حزب باشه ، تازه تو دوباره اومدی اول کار و میگی فکر میکنید مردم از موسوی روی برگردانند دنبال چریکها میافتند ، شما هنوز فرق چریکها و بقیه ی احزاب کشورت را نمیدانی ! چطور آمدی برای آینده ی مردم نسخه میپیچی عزیز من ؟ یک کلمه ی " چریک " را یاد گرفتی و حفظ کردی و دائم داری تکرار میکنی

این کافی نیست ؟

توماج

2010/4/29 Tahrim Sabz <>
من نمی فهمم، چرا دوستان انقلابی ما این مدت اخیر به این سه نفر گیر

دادن؟ مگر این مزخرفات احمدی نژاد و همراهان خیلی مترقی است که موسوی و
بقیه را باید کوبید تا همین نیمچه رهبری هم که این جنبش دارد از بین
برود؟ مگر آقای خامنه ای باعث و بانی این اوضاع نیست، مگر سپاه مثل
اختاپوس بروی اقتصاد و سیاست ایران چنگ نینداخته؟

فکر می کنید اگر موسوی و خاتمی و کروبی کنار بروند چه می شود؟ جنبش سبز
دنبال دوستان چپ و چریکها می آیند؟

شما گفتید که دنبال گرفتن قدرت نیستید، از نظر بنده هر جمعی که بصورت
سیستماتیک و با ایده ی مشخصی تبلیغ نظر کند، بدنبال کسب قدرت است.

شعار دادن خیلی آسان است. ولی در عمل، رهنمود دادن با واقعیات جامعه ی ما
بسیار دشوار !!


من آخر نفهمیدم که با چه معیاری و مدرکی شما معتقد به خائن  و قاتل بودن
این آقایان هستید؟ من قبلا هم پرسیدم، ایا شما آمادگی پذیرش نظر مخالف
خود هستید؟ اگر نیستید، پس بحثی وجود ندارد، اگر هستید باید با دلیل و
مدرک جرم افراد را اثبات کنید. و از آنجا که هیچکدام از شما نه قاضی
هستید نه وکیل و نه دادستان، فقط از نظر اخلاقی و نه حقوقی نمی توانید به
دیگران تهمت زده و خرابشان
کنید. این ترور شخصیت است، همان کاری که این حکومت می کند.

خواهشمندم تمرکز خود را بروی اصل و نه فرع بگذارید، شما ناخواسته آب به
آسیاب احمدی نژاد میریزید
حال خو د دانی

On 4/28/10, behrooz ش <> wrote:
> با درود فراوان
> دوست عزیز من عرض کردم که ایمیل شما را کامل نخواندم ولی تاکید کردم تهمت
> زدن به افراد به نظر من کار پسندیده ای نیست . اینکه به این راحتی به کسی
> که در جریان مسایل بعد از انتخابات هزینه های فراوانی داده است اتهام
> قاتل بودن و جنایتکار بودن میزنیم آیا دور از انصاف نیست؟
> حرفهای بابک خرمدین همانند انقلابیونی است که در ابتدای انقلاب 57 بسیاری
> از افراد بیگناه را تنها به اتهام ارتباط با حکومت پهلوی به جوخه های
> اعدام اویختند.
> نگذاریم تجربه تلخ آن دوران تکرار شود.میزان حال افراد است. امروز که
> موسوی و کروبی و خاتمی در کنار مردمند نگذاریم شیرینی این روزها با حذف
> از روی غرض شخصی آمیخته شود و فردا تلخی آن را احساس کنیم.
> دوستان عزیزم در راه رسیدن به دمکراسی همه با هم هعم پیمان شویم و در این
> راه بگذاریم هرکسی با هر عقیده و نظر و دین و علاقه ای حضور داشته باشد و
> جنبش سبز را در این راه سخت یاری کند.
> درود بر همه دوستانی که هدفشان اعتلای نام ایران و ایرانی به دور از
> هرگونه حب و بغض دینی و قومی و نژادی است.
> شاد و سربلند و سبز باشید
> ما بیشماریم
>

--
برای عضویت  در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad

لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید

خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند


You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
شما این ایمیل را به این علت دریافت داشته اید که عضو گروه ادبستان کاوه آهنگر هستید
برای ارسال ایمیل به گروه از آدرس زیر استفاده نمایید و توجه داشته باشید که ایمیل شما برای تمامی عضوهای گروه قابل رویت است و تا زمانی که ایمیل شما ریپلای نشود برای خود شما قابل رویت نیست
adabestan-kaveh-ahangar@googlegroups.com
برای خارج شدن از گروه کافی است که یک ایمیل به آدرس زیر ارسال دارید
adabestan-kaveh-ahangar+unsubscribe@googlegroups.com
برای استفاده از امکانهای گروه و به ویژه بخش فایل گروه به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://groups.google.com/group/adabestan-kaveh-ahangar?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
شما این ایمیل را به این علت دریافت داشته اید که عضو گروه ادبستان کاوه آهنگر هستید
برای ارسال ایمیل به گروه از آدرس زیر استفاده نمایید و توجه داشته باشید که ایمیل شما برای تمامی عضوهای گروه قابل رویت است و تا زمانی که ایمیل شما ریپلای نشود برای خود شما قابل رویت نیست
adabestan-kaveh-ahangar@googlegroups.com
برای خارج شدن از گروه کافی است که یک ایمیل به آدرس زیر ارسال دارید
adabestan-kaveh-ahangar+unsubscribe@googlegroups.com
برای استفاده از امکانهای گروه و به ویژه بخش فایل گروه به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://groups.google.com/group/adabestan-kaveh-ahangar?hl=en

--
شما این ایمیل را به این علت دریافت داشته اید که عضو گروه ادبستان کاوه آهنگر هستید
برای ارسال ایمیل به گروه از آدرس زیر استفاده نمایید و توجه داشته باشید که ایمیل شما برای تمامی عضوهای گروه قابل رویت است و تا زمانی که ایمیل شما ریپلای نشود برای خود شما قابل رویت نیست
adabestan-kaveh-ahangar@googlegroups.com
برای خارج شدن از گروه کافی است که یک ایمیل به آدرس زیر ارسال دارید
adabestan-kaveh-ahangar+unsubscribe@googlegroups.com
برای استفاده از امکانهای گروه و به ویژه بخش فایل گروه به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://groups.google.com/group/adabestan-kaveh-ahangar?hl=en

--
شما این ایمیل را به این علت دریافت داشته اید که عضو گروه ادبستان کاوه آهنگر هستید
برای ارسال ایمیل به گروه از آدرس زیر استفاده نمایید و توجه داشته باشید که ایمیل شما برای تمامی عضوهای گروه قابل رویت است و تا زمانی که ایمیل شما ریپلای نشود برای خود شما قابل رویت نیست
adabestan-kaveh-ahangar@googlegroups.com
برای خارج شدن از گروه کافی است که یک ایمیل به آدرس زیر ارسال دارید
adabestan-kaveh-ahangar+unsubscribe@googlegroups.com
برای استفاده از امکانهای گروه و به ویژه بخش فایل گروه به آدرس زیر مراجعه نمایید
http://groups.google.com/group/adabestan-kaveh-ahangar?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en


--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

--
برای عضویت در گروه 23خرداد به آدرس زیر مراجعه کنید :
http://groups.google.com/group/23khordad
 
لطفا در صورتی که مطالب ذکر شده در این ایمیل نامربوط
و یا شایعه های بی اساس و مغرضانه است به یکی
از مدبران گروه اطلاع دهید
 
خبرهایی که بدون ذکر منبع مطمئن بیان می شود امکان دارد تنها شایعه باشند

 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "23khordad" group.
To post to this group, send email to 23khordad@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
23khordad+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/23khordad?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved