428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

سه‌شنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۹

Re: -- AndisheyeNik -- اسلام ناب ناب

 

با سلام به همه دوستان
من فقط جواب قسمت اول این نامه را میدهم زیرا که بقیه آن فقط جملاتی بی ادبانه بود که فقط از روی دشمنی با اسلام نوشته شده بود و هر خواننده ای نداشتن پایه علمی آن را درک میکند.
گفتید کسانی که در مناطق غیر مسلمان زندگی میکنند و این احادیث را ندیده و نشنیده اند چرا به هم خیانت نمیکنند؟ خب اگه شما تحقیقی درباره سایر کشورها کنید میبینید که در این کشورها سمیناره و کلاسهای آموزشی بسیاری درباره مسائل زناشویی و جنسی برگزار میشود و هیچکس هم معترض نمیشود که این کلاسها و سمینارها بد است ولی حالا چطور از نظر شما کاری که بقیه کشورها و آئین ها تازه شروع کرده اند و بسیار خوب میدانند را اسلام 1400 سال پیش شروع کرده را اینقدر بد و مفتضح میدانید؟ لطفا کمی منصف باشید و انقدر در قضاوت خود دشمنی با اسلام را دخالت ندهید. اگر آزاد نیستید لااقل آزاده باشید
شاد باشید و پیروز

--- On Mon, 9/6/10, mana MANAZADE <freeman4551@gmail.com> wrote:

From: mana MANAZADE <freeman4551@gmail.com>
Subject: Re: -- AndisheyeNik -- اسلام ناب ناب
To: "arash aram" <arash_aram48@yahoo.com>
Cc: "andisheye nik" <andisheyenik@yahoogroups.com>
Date: Monday, September 6, 2010, 7:59 AM

درود

آفرين بر شما چه تفسير و چه نتيجه اي !!! اگر به اين احاديث عمل ميشد اينهمه آدم طلاق نميگرفته و خيانت نميكردند ؟  اينكه شما در زندگي چه ديده ايد اهميتي در ماهيت موضوع  ندارد ، مگر خانواده ايكس كه در السالوادور زندگي ميكنند و به يكديگر خيانت نميكنند و طلاق هم نگرفته اند از اين احاديث بهره برده اند؟ يا تمام ازدواج كساني كه به جدايي يا خيانت نكشيده شد با رعايت اين احاديث بوده ؟ شما از مغلطه "طرد شقوق " و "علت جعلي "بهره جسته ايد ، و سخنتان مردود است.

اگر اعتقاد داريد كه رعايت به اين احاديث ضامن ازدواج و عدم خيانت همسر است ميتوانيد به آنها عمل كنيد ، من هيچگونه نگراني بابت مشكلات جنسي شما مسلمين ندارم. من تنها تاسف ميخورم كه چرا در عصر دانش هنوز آدمهايي با چنين افكاري وجود دارند ، كه آن هم مشكل من است شما خودتان را ناراحت نكنيد.

اينكه در دادگاهها پرونده هاي  طلاق زيادي وجود دارد موضوع علمي است يا اينكه آدمها انواع و اقسام مشكلات جنسي دارند؟  تا من ببينم از چه دانشي گذشته ام ؟

1-      درود بر شما كه چنين نگرشي به زن نداريد ما هم با نگرش شما كاري نداريم  ، اما اسلام دارد : به درستي كه زن يكي از وسايل لذت و خوشي است پس هر كه زن ميگيرد آن را ضايع نكند.

2-      نگاه من به زن بسيار والاتر از نگاه اسلام به زن است ، لطفا يا دليل و فرنود بياوريد يا به من نپردازيد.

3-      نشد ، يك جمله گويا بگوييد ، ايشان گفتند:" كه كسي را بفرستيد تا قوزك پا را امتحان كند چون اگر قوزك پا چنان باشد فرج پر گوشت خواهد بود " اين پر گوشت بودن فرج كه در نتيجه يك آزمايش بدست آمده است ، براي كيست ، به سود كيست ، براي چيست ؟ تكليف آنها كه فرج پر گوشت ندارند و با استدلال شما حتما مشكلات جنسي به بار مياورند چيست ؟ آنها بفرستيم امارات ، عربها ارضايشان كنند ؟ جملات من فارسي نيستند يا شما آنها را درك نميكنيد ؟ اين خصوصيات بدني زن بكار كه ميايد ؟ مگر نه اين است كه زن هم بايد از مرد لذت ببرد چرا زن نميتواند قوزك پاي خواستگارش را لمس كند ؟ چرا نبايد بدن لخت مرد را ببينيد ؟ چرا هميشه زن ؟ اينكه توهين است يا نه چرا شما از جانب جماعت بانوان پاسخ ميدهيد ؟ مگر شما بانو هستيد؟ گفتم اين موضوع در باره آنان است و آنان بايد بگويند كه اينها توهين هستند يا خير ؟ شما گمان ميبريد كه چون در اسلام سرپرست زن هستيد ، سخنگوي آنان هم هستيد؟

4-      از پاسخ دادن به من طفره نرويد گفتيد كه اگر زن ارضا نشود ميرود خيانت ميكند و من گفتم كه چرا گمان ميبريد كه زن يك دستگاه تناسلي است و اگر ارضا نشود ميرود جاي ديگر خودش را ارضا ميكند . من كجا منكر نياز جنسي زن و مرد شدم كه شما  غيب ميگوييد و از روانشناسان كمك ميجوييد ؟ اسلام را هم بهتر از شما ميشناسم و اين هم پرداختن به من است و ارتباطي به موضوع ندارد . ما در قرآن نگر اسلام در باره زنان را هم ديديم و دانستيم . بالاتر از قرآن هم چيزي در آستين داريد ؟ نگر امامان و پيشوايان شما را هم ميدانيم . حالا شما بانگ برآريد كه اسلام چنين نيست ، اب در هاونگ كوفتن است.

5-      اگر اسلام قرار بود كه برنامه كاملي براي زندگي داشته باشد اكنون بايد مسلمانها آقا و سرور و پيشرفته ترين آدمهاي كره زمين بودند ، نيك ميدانيم كه توسري خورتر و مفلوكتر از آنها نداريم و هر چه از علم و تكنولوژي دارند با پول نفت از ديگران خريده اند. گمان كنم بيدينهايي مانند ژاپنيها و بوديست هايي مانند چينيها را ميشناسيد.

ما هم همين را ميگوييم اگر 1400 سال پيش چيزي براي انسان تجويز شده را مگر امروز هم تجويز ميكنند ؟ 1400 سال قبل در ايران زمين بروي زخم قير ميماليدند مگر شما امروز اينكار را ميكنيد ؟

6-      نظر من چه اهميتي دارد ؟ گمان كنيد كه من نظر دهم قبل از ازدواج زن و مرد حتي بايد با هم سكس كنند كه از وضعيت سكسي همديگر خبردار شوند ، اهميتي دارد ؟ مگر من صاحب نظر مسائل جنسي يا آورنده يك آيين جديد هستم ؟ من به نگر اسلام كار دارم ، شما پاسخ مرا نميدهيد و دائما طفره ميرويد. پاسخ دهيد كه شما بعنوان يك مسلمان شيعه ، اجازه ميدهيد كه مادر خواستگار قوزك پاي خواهرتان را لمس كند يا او را به حمام ببرد تا اندامش را لخت تماشا كند ؟ بعد هم بگويد كه قوزك پايشان اشكال دارد يا اندامش زشت است بنابراين ما منصرف شديم ...... پاسخ شما يك بلي يا خير ساده است .

7-      زحمت كشيديد كه بعنوان يك مرد مسلمان ، آيين خودتان را منكر شديد فقط بگوييد چه چيزي را رد كرديد تا برايتان فرنود و دليل بياورم ، عورت بودن زن بجز دستها و پاها يا مايملك بودن زن براي مرد ؟

8-      آنها پاسخ نبود بلكه ماستمالي هايي بود كه از اينترنت جمع آوري كرديد و بخورد ما داديد و عليرغم درخواستهاي من ،  دريغ از  يك منبع علمي كه براي پاسخهاي خود ارائه دهيد

بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم


که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند


آن چه استاد ازل گفت بگو می‌گویم

من اگر خارم و گر گل چمن آرایی هست


که از آن دست که او می‌کشدم می‌رویم

دوستان عیب من بی‌دل حیران مکنید


گوهری دارم و صاحب نظری می‌جویم

گر چه با دلق ملمع می گلگون عیب است


مکنم عیب کز او رنگ ریا می‌شویم

خنده و گریه عشاق ز جایی دگر است


می‌سرایم به شب و وقت سحر می‌مویم

حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی


گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم

 

بدرود



2010/9/5 arash aram <arash_aram48@yahoo.com>
 

سلام بر همه
من به همه توصیه میکنم اگر میخواهند به حقیقت این احادیث پی ببرند کمی درباره روانشناسی و نیازهای جنسی در زن و مرد مطالعه کنند و یا از تجربیات مشاورین خانواده استفاده کنند. من زندگی های بسیاری رو دیدم که به جدایی یا خیانت کشده شد که اگر به این احادیث عمل شده بود این اتفاق نمی افتاد و شاهد سخنم پرونده های طلاق زیادی است که در دادگاهها بخاطر مسائل جنسی وجود داره و آمار 50 یا 60 درصدی طلاق بخاطر مسائل جنسی. اقای فری من شما همیشه دم از علم میزنید ولی در این بحث خیلی راحت از علم میگذرید و بحث های دیگه رو پیش میکشید
حالا جواب به سوالهای شما که اگر ایمیلها را دقیق میخواندید نیازی به این جوابها نبود
1- این حرفی است که من در نامه قبلی زدم :
نه من به زن به عنوان وسیله شهوترانی نگاه میکنم نه اسلام
2- از صحبتهای شما کاملا مشخصه که چه نگاهی دارید
3- این هم صحبتی است که در نامه قبلی کردم و هیچ صحبتی از مفید بودن یا نبودن فرج پر گوشت به میان نیامد:
قیه احادیثی که به ان اشاره شد فقط خصوصیات بدنی بعضی از زنها ذکر شد و هیچ توهینی به کسی نشده است
4-همه روانشناسان نیاز جنسی را برای زن و مرد تایید کردند و میکنند و اما نتیجه گیری که شما از نظر اسلام درباره زن کردید به شناخت ناقص شما از اسلام برمیگردد زیرا که نظر اسلام اصلا چنین نیست
5-هر اتفاقی علتی دارد که باید کشف شود و جلوی آن گرفته شود. شاید این مسائل به من و شما ربط نداشته باشد ولی به دین که برنامه کاملی برای زندگی انسان است ربط دارد. مگر در 1400 سال پیش دکتر متخصص بوده که شما چنین حرفی میزنید؟
6-هم زن حق دارد قبل از ازدواج از شرایط جنسی مرد مطلع شود و هم مرد آیا شما این حق را قبول ندارید؟ این نکته آنقدر برای اسلام مهم بوده که وقتی مردی عیبهای جسمانی خود را قبل از ازدواج از زن پنهان کند و بعد از ازدواج مشخص شود که چنین عیبی بوده به زن حق طلاق داده میشود
7-این صحبت شما هم به درک ناقص شما از اسلام بر میگردد و من به عنوان یک مرد مسلمان همه این صحبتها را رد میکنم
8-پاسخ بقیه شبهات شما هم قبلا داده شده است
شاد باشید و پیروز

 

 
.



__._,_.___
Recent Activity:
یاهو گروه انديشه نیک برای تبادل اندیشه و انتقال مطالب آموزنده

اجتماعی، فرهنگی، علمی و هنری از شخصی به شخصی دیگر و از نسلی به

نسل دیگر، راه اندازی شده است.


baraye didane in email be surate farsi mitavanid az yeki
az do rahe zir estefade konin:

1-Right clik>Encoding>More>Unicode (UTF-8)
2-Right clik>Encoding>More>Arabic (windows)

اگر این مطلب از طرف دوستان برای شما بازفرست شده است

می توانید در صورت تمایل در این یاهوگروه به نشانی اینترنتی

http://groups.yahoo.com/group/AndisheyeNik

وآدرس ایمیل andisheyenik@yahoogroups.com

،عضو شوید تا همه مطالب فرهنگی و اندیشه ای گروه را دریافت نمایید

لطفا در نظر داشته باشید که مطالب ارسالی از طرف صاحبان اندیشه با نگرشها

و سلیقه های گوناگون را به معنای خط مشی این یاهوگروه قلمداد نکنیم.

شاگردی دقیق، آموزگاری شریف و پرستاری مهربان برای (اندیشه) هم باشیم و بمانیم

مدیریت اندیشه نیک
.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved