428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

پنجشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۹

[Persian Green Movement] چرا با انتشار نامه دروغین، با شعور مردم بازی می‌کنید؟

Bottom of Form

» اعتراض شدید فرزند شهید محراب به دروغ‌پردازان و حمله‌کنندگان به مسجد قبا

چرا با انتشار نامه دروغین، با شعور مردم بازی می‌کنید؟

 

پنجشنبه, ۱۸ شهریور, ۱۳۸۹

چکیده : بنده بار اولی هست که این چیزها را می‌شنوم که شهید دستغیب با نوشتن نامه به آیت الله مشکینی از ایشان می‌خواهد که آیت‌الله علی‌محمد دستغیب را از مسئولیت خلع کند! خوب بنده خدا، سر و ته این نامه که به هم نمی‌خورد؟! دروغگویی آقایان از این مشخص می‌شود که در پایان نامه، امضای شهید دستغیب را اینطور نوشته‌اند: سید عبدالحسین دستغیب!! در حالی که امضای شهید دستغیب این است: الاحقر عبدالحسین دستغیب الحسینی.

 

آیت‌الله سید محمدهاشم دستغیب، فرزند شهید آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب (شهید محراب)، در سخنانی با تکذیب شدید دروغ‌پراکنی‌های اخیر علیه آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، خطاب به دروغ‌پردازان گفت: خجالت بکشید، چرا با شعور مردم بازی می‌کنید؟

به گزارش کلمه، پایگاه اطلاع رسانی حدیث سرو که اخبار تلاش‌های اخیر سرکوب‌گران برای فشار بر علمای مستقل و نواندیش شیراز را به خوبی پوشش می‌دهد، ساعتی پیش از سخنرانی شدیداللحن آیت‌الله سید محمدهاشم دستغیب علیه دروغ‌پردازان خبر داد. آیت‌الله سید محمدهاشم دستغیب، فرزند آیت‌الله شهید عبدالحسین دستغیب است که در مسجد جامع عتیق به اقامه نماز می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، وی در سخنرانی امشب خود در این مسجد، با اشاره به پخش شایعاتی در سطح شهر علیه آیت الله سید علی‌محمد دستغیب، نماینده مجلس خبرگان، با اشاره به نامه‌ای جعلی که از سوی عوامل حمله اخیر به مسجد قبا در سطح وسیع در شهر شیراز منتشر شده، گفت: بنده بار اولی هست که این چیزها را می شنوم که شهید دستغیب با نوشتن نامه به آیت الله مشکینی از ایشان می خواهد که آیت الله دستغیب را از مسئولیت خلع کند! خوب بنده خدا سرو ته این نامه که بهم نمی خورد؟!

اشاره‌ی فرزند شهید محراب به تصویر نامه‌ای است که به تازگی در برخی سایت‌ها و وبلاگ‌های حامی دولت درج شده، و در آن نامه‌ای با امضای شهید دستغیب خطاب به آیت‌الله مشکینی آمده است که در آن، این عالم بزرگوار به پیمودن خط انحرافی متهم می‌شود و درخواست عزل او از حاکم شرعی مطرح می‌شود!

اما فرزند شهید محراب شیراز در سخنرانی خود درباره این نامه سراسر کذب، گفت: اخیرا یک عده ای در شهر شیراز اقدام به پخش شایعاتی کرده اند. امروز یک نامه ای را به دست بنده دادند که آقای دستغیب (آیت الله سید علی محمد دستغیب) فلان مطلب را درباره حاکمیت گفته است و می خواهیم برکنارش کنیم و شهید دستغیب هم در آن زمان موافق ایشان نبود و به آیت الله مشکینی نامه می نویسد، و جنابعالی زحمت بکشید و زیر این نامه را امضاء کند.

به گزارش کلمه، آیت‌الله محمدهاشم دستغیب خاطرنشان کرد که در جواب این مدعیان گفته است: بقول آن بنده خدا آنجای آدم دروغگو! بنده که پسر شهید دستغیب هستم و مرتب با ایشان حشر ونشر داشتم، مخصوصا در پیروزی انقلاب و جایی نبود که ایشان حضور داشته باشد و بنده در آنجا نباشم، یکی از شایعات همین نامه نوشتن شهید دستغیب به آیت الله مشکینی مبنی بر عدم کفایت آیت الله دستغیب هست.

فرزند شهید محراب ادامه داد: بنده بار اولی هست که این چیزها را می شنوم که شهید دستغیب با نوشتن نامه به آیت الله مشکینی از ایشان می خواهد که آیت الله دستغیب را از مسئولیت خلع کند؟! خوب بنده خدا، سر و ته این نامه که به هم نمی‌خورد! و آن وقت می‌گویی نامه محرمانه بوده است؟! تو چه کاره بودی که آقای مشکینی نامه را به تو نشان داد؟ و مطلب دیگر که از آن دروغگویی این آقایان مشخص می شود، این است که در پایان نامه امضای شهید دستغیب را اینطور نوشته‌اند: سید عبد الحسین دستغیب!! در حالی که امضای شهید دستغیب این است: الاحقر عبدالحسین دستغیب الحسینی.

وی افزود: کسانی که این نامه را به دست من دادند، آن را با چاپی بسیار عالی و درجه یک ارائه کردند. خوب بنده خدا، می‌دانی که پول چاپ یک همچین کاغذی چقدر است؟ از کجا آورده ای؟ از پولهای حلال و طیب آورده ای؟! خجالت بکشید، چطور دارید با شعور مردم بازی می کنید؟ بالاخره یکی دو نفر گول بخورند، سومی می فهمد. برای چه این کار را می کنید؟ لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

آیت‌الله محمدهاشم دستغیب در ادامه سخنانش با اشاره به اظهارات برخی مبنی بر اینکه مسجد قبا مسجد ضرار است، گفت: برای چه این مسجد را را ضرار می نامید؟! تا دیروز مسجد جبهه و جنگ و شهداء بود، حالا شده مسجد ضرار؟! بنده و جنابعالی حواسمان باشد گول اینها را نخوریم. می آیند، به مسجد حمله می کنند و آتش می زنند و خراب می کنند به اسم اینکه مسجد ضرار است. خوب تو کی هستی که تشخیص می دهی این مسجد ضرار است؟ لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

ایشان با اشاره به اینکه در این انقلاب مشروطه با وجود اختلاف سلایق بین سران مشروطه، دیده یا شنیده نشد که مسجد یکدیگر را هتک کنند، خطاب به مهاجمان گفت: مسجد خانه خداست، برای چه درب و پنجره اش را می شکنی؟ سوره فیل و آن جریانات حمله به خانه خدا را بخوانید: (أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ.أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ.وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ.تَرْمِیهِم بِحِجَارَةٍ مِّن سِجِّیلٍ.فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَّأْکُولٍ: آیا ندیدى پروردگارت با فیل سواران [= لشکر ابرهه که براى نابودى کعبه آمده بودند] چه کرد؟!آیا نقشه آنها را در ضلالت و تباهى قرار نداد؟! و بر سر آنها پرندگانى را گروه گروه فرستاد،که با سنگهاى کوچکى آنان را هدف قرارمى‏دادند؛سرانجام آنها را همچون کاه خورده‏شده (و متلاشى) قرار داد!) خوب چطور یک عده‌ای حقایق را وارونه جلوه می‌دهند؟!

 

--
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده اید که در گروه Google Groups "Persian Green Movement" مشترک شده اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به newourvotes@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به newourvotes+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
برای گزینه های دیگر، از این گروه در http://groups.google.com/group/newourvotes?hl=fa دیدن کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved