428The_Godfather_II_2The%20Godfather273TheGodfather2020305The_Godfather_II_1

Go English

چهارشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۹

l|||_ravani_ha_groups_l||| سوندوال فيلم پليسي «شكارچيان2» را مي‌سازد

 

خبرگزاري فارس: صنعت سينماي سوئد، قسمت دوم فيلم موفق دهه نودي خود «شكارچيان» را تهيه و توليد مي‌كند اين فيلم كه توسط كجل سوندوال ساخته مي‌شود، به‌نام «شكارچيان2» به نمايش عمومي درمي‌آيد.


به گزارش خبرگزاري فارس، سوندوال كه دومين قسمت فيلم را براساس فيلمنامه‌اي از خودش كارگرداني مي‌كند، آن را براساس قصه‌اي مستقل از قصه قسمت اول كارگرداني خواهد كرد.
قسمت اول فيلم سال 1996 به نمايش عمومي درآمد و با جذب بيش از 750 هزار تماشاچي در سوئد، تبديل به يكي از موفق‌ترين محصولات سينمايي اين كشور شد.
رولف لاسگارد كه نقش اصلي قسمت اول فيلم را بازي كرد، در قسمت دوم هم نقش قبلي خود را تكرار مي‌كند.
لاسگارد در اولين قسمت فيلم در نقش پليس جواني ظاهر شد كه در استكهلم مشغول كار است. او راهي شهر تورلند كشور سوئد مي‌شود تا با برادرش ديدار كند.
مرگ والدين آنها، زمينه‌ساز اين ديدار است. پليس جوان هنگام حضور خود در سوئد به اداره پليس اين كشور كمك مي‌كند تا رمز و راز مربوط به پرونده‌اي قديمي (اما همچنان باز و مفتوح) را حل كند. اين پرونده مربوط به قلع و قمع مشكوك آهوهاي منطقه است و پليس جوان متوجه مي‌شود برادر او نيز در اين ماجراي غيرقانوني دست دارد.
هاليوود قصد داشت نسخه انگليسي زبان اين فيلم را دوباره‌سازي كند اما سوندوال پس از خواندن فيلمنامه‌ هاليوودي، حاضر به فروش امتياز برگردان سينمايي انگليسي زبان آن نشد.
تهيه‌كنندگان آمريكايي قصد داشتند فضاي قصه را به صحراي نوادا منتقل كنند و گاوچراني را به نمايش بگذارند كه براي تفرج دست به كشتار اسب‌ها مي‌زند.
سوندوال كار فيلم‌سازي را از سال 1980 شروع كرده و به جز فيلم‌هاي سينمايي خود، چندين مجموعه پربيننده تلويزيوني هم ساخته است.

__._,_.___
www.zoomdownload.com
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

CopyRight © 2006 - 2010 , GODFATHER BAND - First Iranian News Portal , All Rights Reserved